CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

silvermaddness 02-02-2012 08:35 PM

Quote:

Originally Posted by abuskyri (Post 12111042)
tepek kopi pes dr jiran sebelah...

Shahrul Iruan Hari ini(2hb) pmbyran gaji pkrja dn kaktngn dn krjaan iraq telah mklmkn sblm ini smua pmbyrn dgn nilai yg dh RV atu RI,mklmat yg strusnya akn dktahui slps pkl 12.30 wkt est (m'sia lbhkrng 6ptg), untuk rjukn nilai rate RV 3.86usd=rm 11.90, RI 1.30usd=rm 4.05 mklumat trkini bila2 masa dari skrg hngga jumaat insyaallah dh betul2 blh tkr lps tu tak kiralah RV atu RI... Info dari seseorang yang perlu dirahsiakn identiti


ps: layan darah idung dlu haha :)

rate tak tahan....asek terinzal jaa :)):))

ady80 02-02-2012 08:36 PM

salam . . . . tengah kira anggaran zakat yang bakal dikeluarkan. . . . :):)cgrock

mantoya 02-02-2012 08:36 PM

Quote:

Originally Posted by abuskyri (Post 12111110)
jgn pengsan tuan, kesian ayang tu satg :))

teknik nak Rv malam ni...:eek::eek::eek:

abuskyri 02-02-2012 08:37 PM

Quote:

Originally Posted by ady80 (Post 12111170)
salam . . . . tengah kira anggaran zakat yang bakal dikeluarkan. . . . :):)cgrock

Alhamdulillah..harap smua Dinarians tidak melupakan kewajipan kita seteleh RV nnt :)

peja510 02-02-2012 08:41 PM

kalo RV, nak bawa satu family g umrah...amin

mbx125f 02-02-2012 08:41 PM

Quote:

Originally Posted by ciputje (Post 12110942)
betul3...skrg modal kecik sgt...asyik telongkop je...

samo la ngan den ......asik tolongkup tokangkang jo...

:)cgrock:)paid:)cgrock:)paid

monster_forex 02-02-2012 08:44 PM

Quote:

Originally Posted by abuskyri (Post 12111042)
tepek kopi pes dr jiran sebelah...

Shahrul Iruan Hari ini(2hb) pmbyran gaji pkrja dn kaktngn dn krjaan iraq telah mklmkn sblm ini smua pmbyrn dgn nilai yg dh RV atu RI,mklmat yg strusnya akn dktahui slps pkl 12.30 wkt est (m'sia lbhkrng 6ptg), untuk rjukn nilai rate RV 3.86usd=rm 11.90, RI 1.30usd=rm 4.05 mklumat trkini bila2 masa dari skrg hngga jumaat insyaallah dh betul2 blh tkr lps tu tak kiralah RV atu RI... Info dari seseorang yang perlu dirahsiakn identiti


ps: layan darah idung dlu haha :)

bukan ke kalau RI = USD3.2

abuskyri 02-02-2012 08:45 PM

Quote:

Originally Posted by monster_forex (Post 12111261)
bukan ke kalau RI = USD3.2

mane2 rate pun x kisah tuan..janji meletup :)paid:)paid

MyEfanZ 02-02-2012 08:45 PM

1 Attachment(s)
iqd calculation

semoga ianya bermanfaat utk semua

Attachment 72313

goldendream 02-02-2012 08:45 PM

Ish.... Bila laa nk rv ni... Aku nk bli crv ni... Heheheh


All times are GMT +8. The time now is 10:01 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.