CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

mr_x6006 02-02-2012 12:48 AM

Mmg trbukti benar pe yg DAMREZA bgtau tu..

Tiba2 plak mmber aku yg keja kat Bank Rakyat duk citer psl Iqd ni ptg tadi..

Staff bank pun dah mula trbau psal IQD ni..

Klu de yg bniat nak topup lg tu, baik rebut peluang tu skrg..

Nak 1000 daya,klu x nak lantak ko la.. Hahaha...

wAk2394 02-02-2012 12:49 AM

Quote:

Originally Posted by MAN46 (Post 12101987)
Hiburan sensasi di awal pagi.... :D:D:D

Blaino "Rate Stuff" from Tuesday emailed to Dinar Recaps 02/01/2012

[Blaino] Epson78, here is the best I have at this moment: $5.72 give or take 45 cents, or a range of $5.27 to $6.17, Minimum guaranteed rate for soldiers, govt workers, etc "in country" appears to be $4.20, as they exit the country... based on $4.40 with the hosting bank dragging the pot @ 20 cents per. Currently seeing scuttle-butt at $6.+. I have NO FAITH in these $8 - $13 rates, NONE! (but I will take it if it shows!)


:)paid:)paid:)cgrock

Senak batu siot..!!! :)):))

roy`z 02-02-2012 12:51 AM

Quote:

Originally Posted by mr_x6006 (Post 12102131)
Mmg trbukti benar pe yg DAMREZA bgtau tu..

Tiba2 plak mmber aku yg keja kat Bank Rakyat duk citer psl Iqd ni ptg tadi..

Staff bank pun dah mula trbau psal IQD ni..

Klu de yg bniat nak topup lg tu, baik rebut peluang tu skrg..

Nak 1000 daya,klu x nak lantak ko la.. Hahaha...

ce cter pe yg member tuan bgtau :D:D

airol 02-02-2012 12:58 AM

Quote:

Originally Posted by syaq90 (Post 12101792)
3.2 bukan cuti ke?

tu ngam2 birthday aku der.
sambut skali ngan RV.

degaOne 02-02-2012 01:15 AM

Tadi aku lepak2 dgn member depan umah, tetiba kat simpang depan umah ada bunyi eksiden motor, aku lari ke situ tengok ada sorang mamat india tesungkur.. aku bangunkan pastu dudukan kat tepi jalan, HIDUNG DIA BERDARAH.. aku terus ambik tepon minta dia sebut nombor untuk dihubungi, dia bagi nombor, aku tanya dia ni nombor siapa? .. dia jawab tu abang dia RaVi ...

Huhuhuu berita benar berdarah hidung sempena nak RV ...

:)cgrock

sorin 02-02-2012 01:23 AM

Quote:

Originally Posted by degaOne (Post 12102413)
Tadi aku lepak2 dgn member depan umah, tetiba kat simpang depan umah ada bunyi eksiden motor, aku lari ke situ tengok ada sorang mamat india tesungkur.. aku bangunkan pastu dudukan kat tepi jalan, HIDUNG DIA BERDARAH.. aku terus ambik tepon minta dia sebut nombor untuk dihubungi, dia bagi nombor, aku tanya dia ni nombor siapa? .. dia jawab tu abang dia RaVi ...

Huhuhuu berita benar berdarah hidung sempena nak RV ...

:)cgrock

haha mmg cter terbaik tuan :D:D

degaOne 02-02-2012 01:24 AM

Quote:

Originally Posted by sorin (Post 12102473)
haha mmg cter terbaik tuan :D:D

yes .. ni memang cerita benar tarak tipu punya hehehe

:D

sorin 02-02-2012 01:24 AM

Quote:

Originally Posted by MAN46 (Post 12101987)
Hiburan sensasi di awal pagi.... :D:D:D

Blaino "Rate Stuff" from Tuesday emailed to Dinar Recaps 02/01/2012

[Blaino] Epson78, here is the best I have at this moment: $5.72 give or take 45 cents, or a range of $5.27 to $6.17, Minimum guaranteed rate for soldiers, govt workers, etc "in country" appears to be $4.20, as they exit the country... based on $4.40 with the hosting bank dragging the pot @ 20 cents per. Currently seeing scuttle-butt at $6.+. I have NO FAITH in these $8 - $13 rates, NONE! (but I will take it if it shows!)


:)paid:)paid:)cgrock

hidung dok berair dr petang td sbb selsema :p:p

azhar86 02-02-2012 01:28 AM

malam nie masih belum RV...
xpe, tunggu sikit lagi...
:)cgrock:)paid:)cgrock

syam82s 02-02-2012 01:28 AM

power thread nie dr dulu.paling top kt cg.


All times are GMT +8. The time now is 12:30 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.