CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

silvermaddness 31-01-2012 06:51 PM

Quote:

Originally Posted by pijan (Post 12085875)
InsyaAllah...n..banyak2kan berdoa...:):)

RV dalam ujan lebat tadi noh :">:">

azhar86 31-01-2012 06:55 PM

Quote:

Originally Posted by macfee (Post 12086018)
Rv punya pasal 2 hari aku mc..:p

hahaha...aku baru hari nie mc...
gara2 iqd & kyat...
adoi... :p

lelabah 31-01-2012 06:55 PM

Quote:

Originally Posted by macfee (Post 12086018)
Rv punya pasal 2 hari aku mc..:p

aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

azhar86 31-01-2012 06:56 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12086040)
aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

yeah...kena fokus baru profit... :)paid

roy`z 31-01-2012 07:03 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12086040)
aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

beli signal pn bole..

Kepala 18 31-01-2012 07:04 PM

Quote:

Originally Posted by macfee (Post 12086018)
Rv punya pasal 2 hari aku mc..:p

Kalu muka macam yang kau tempoekkan bukan setakat 2 hari seminggu pun aku cuti......................Kalau aku ngan dia la

Kepala 18 31-01-2012 07:05 PM

Mencanak GU naik petang nih

Shah11 31-01-2012 07:06 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12086040)
aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

Boleh le ajar ttg forex ni:)cgrock

macfee 31-01-2012 07:06 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12086040)
aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

:)cgrock:)paid:)cgrock:)paid:)cgrock

Mlm insyaAllah ada pencerahan yg menyinar..

macfee 31-01-2012 07:06 PM

Quote:

Originally Posted by lelabah (Post 12086040)
aku pulak dah 2 hari tak trade forex.....hati tak tenteram bro tak boleh nak analisa chart.

:)cgrock:)paid:)cgrock:)paid:)cgrock

Mlm ini, insyaAllah ada pencerahan yg menyinar..


All times are GMT +8. The time now is 09:05 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.