CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

tomie 21-06-2012 11:29 AM

http://i69.photobucket.com/albums/i7...1-11-11-11.png
http://i69.photobucket.com/albums/i7...1-11-11-21.png

tomie 21-06-2012 02:37 PM

Perghh~~ kalo RV ...CITA2 NAK BELI PULAU tuu..!! :o :-SS

kemah keming..~!! :)) :)paid



http://i69.photobucket.com/albums/i7...1-14-35-31.png

rifle 21-06-2012 03:03 PM

Quote:

Originally Posted by tomie (Post 13602988)
Perghh~~ kalo RV ...CITA2 NAK BELI PULAU tuu..!! :o :-SS

kemah keming..~!! :)) :)paid



http://i69.photobucket.com/albums/i7...1-14-35-31.png

beli dalam game aja la :))
pulau kecik orangnya besar :)):)):))

Sendoh 21-06-2012 06:19 PM

Apa la korang ni cite pasal beli pulau.. Hehe

Emerging Geo's: SCOOTER POST: CRITICAL BENCHMARK BEING MET - "RE-BOOT" OF TWO GOVERNMENT BANKS - http://emerginggeos.blogspot.com/201...being.html?m=1

Sendoh 21-06-2012 06:32 PM

Salam,

Info Ikhsan dari SCOOTER.

SCOOTER: Penanda aras KRITIKAL YANG BERTEMU - "RE-BOOT" DUA BANK KERAJAAN.

Dalam tempoh dua tahun yang lalu, saya selalu berkata bahawa tiada apa-apa jua yang akan berlaku dengan mata wang Iraq tanpa kedua-dua bank Kerajaan membetulkan kunci kira-kira mereka dan mendapatkan modal semula. Berdasarkan beberapa maklumat terkini dari perpustakaan undang-undang mereka, Pada 15 Jun, pemodalan semula yang telah diluluskan oleh Majlis Menteri-menteri.

Ini menjadi menarik kerana dua sebab:

Ini melengkapkan satu tanda aras KRITIKAL yang ditetapkan dari IMF dan Bank Dunia pada tahun 2006.

Jika kunci kira-kira telah diperbetulkan dan penurunan nilai kedua-dua bank ini berlaku, maka kerajaan dan dunia boleh semula kesempatan bank itu kepada tahap yang sesuai. Ini menjadi sangat penting apabila menentukan penilaian dan menyediakan ketelusan yang sewajarnya kepada masyarakat antarabangsa - transaksi antarabangsa, pelaburan, pinjaman, dll ..

Sendoh 21-06-2012 06:53 PM

4 Attachment(s)
Dah Tak lamo dohh..

tomie 21-06-2012 07:31 PM

http://carigold.com/portal/forums/at...3&d=1340275973http://carigold.com/portal/forums/at...4&d=1340275973
http://carigold.com/portal/forums/at...5&d=1340275973http://carigold.com/portal/forums/at...6&d=1340275973

Sendoh 21-06-2012 08:09 PM

Tq Masta Tomei tolong besarkan image tu.

frugaldedi 21-06-2012 08:41 PM

Macam-macam ada..

dominator 21-06-2012 08:50 PM

http://www.carigold.com/portal/forum...3&d=1340275973

http://www.carigold.com/portal/forum...4&d=1340275973

http://www.carigold.com/portal/forum...5&d=1340275973

http://www.carigold.com/portal/forum...6&d=1340275973


All times are GMT +8. The time now is 05:31 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.