CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

tomie 08-03-2012 06:14 PM

Quote:

Originally Posted by PipsHunter (Post 12498988)
:(( dah pening aku tadi dlm tread kyatt..Beli simpan jer kyat niee FOCUS FOKUS IQD Dulu dulu :((



RV Come Rv Come IQD :)paid :)paid :)cgrock

myanmar tak dak minyak dan emas hitam pun...camna leh nak RV dulu ni... :((


maameeee...!!!! :((

kainlangsir 08-03-2012 06:17 PM

mana yang dah rv ne...IQD atau kyat ne..

Fixaro 08-03-2012 06:17 PM

Mane2 jela..asalkn rv.. :D

Mo Zu 08-03-2012 06:20 PM

Siape yg ade stok IQD area KL lg?

Plz PM me..

malaysia86 08-03-2012 06:23 PM

haha..ade ke istilah silent rv.. Xkan la malaysia je yg dah silent rv? Negara lain senyap je..

Fixaro 08-03-2012 06:29 PM

okie = Bulldog

malaysia86 08-03-2012 06:33 PM

boleh plak bg kat vvip dlu utk CI..haha..
Klu bg kat dieorg, konfim2 la habis duit dlm bank tu..haha..
Tunggu official rv je la..xyah kelam kabut..

peja510 08-03-2012 06:39 PM

Quote:

Originally Posted by malaysia86 (Post 12499070)
haha..ade ke istilah silent rv.. Xkan la malaysia je yg dah silent rv? Negara lain senyap je..

nama lagi silent....:eek::eek:

syaq90 08-03-2012 06:40 PM

Alhamdulillah..:D

fireruzs 08-03-2012 06:43 PM

k trgnu de x org jual dinar iraq ni??nk beli sket wat bekalan...hehe


All times are GMT +8. The time now is 12:12 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.