CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Investor Discussion (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=203)
-   -   Dinar Iraq (Part 2) - Menanti detik (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=297978)

TAJ73 29-02-2012 10:47 AM

Bismillah.... Assalam tq for ruan pijan sebab semalam dapat top up lagi 100k di saat2 akhir menanti RV... Rasa quota dah cukup kot ALHAMDULILLAH

Salam semua
For Info
Raz4 masih lagi jual iqd hari ini. :"> :D

raikko5 29-02-2012 10:49 AM

1 @ 2 @ 3 @ 4 @ 5 @ 6..... huhuuhhuhuhh...
sabar2....

mr shabobu 29-02-2012 10:51 AM

Quote:

Originally Posted by raikko5 (Post 12401570)
1 @ 2 @ 3 @ 4 @ 5 @ 6..... huhuuhhuhuhh...
sabar2....

masta...tu rate rv ke~X(~X(~X(

tomie 29-02-2012 10:58 AM

Quote:

Originally Posted by raikko5 (Post 12401570)
1 @ 2 @ 3 @ 4 @ 5 @ 6..... huhuuhhuhuhh...
sabar2....

LA...TINGGAL 6 JE..??
makin menyusut nampak...? :-?

masta dok countdown apo ni :)) :p

raikko5 29-02-2012 11:01 AM

Quote:

Originally Posted by tomie (Post 12401684)
LA...TINGGAL 6 JE..??
makin menyusut nampak...? :-?

masta dok countdown apo ni :)) :p

Quote:

Originally Posted by mr shabobu (Post 12401600)
masta...tu rate rv ke~X(~X(~X(

takleh gitau lah.. sbb ada 2 maksud tu....:D:D:)cgrock

tomie 29-02-2012 11:02 AM

Quote:

Originally Posted by raikko5 (Post 12401724)
takleh gitau lah.. sbb ada 2 maksud tu....:D:D:)cgrock

ala..lagi 6 minggu nak menikah la tu.. :eek::p


toi dak masta..?? :">

bart72 29-02-2012 11:04 AM

boleh tukaq dah ka,kena tunggu lagi ka

mrblack78 29-02-2012 11:08 AM

Quote:

Originally Posted by raikko5 (Post 12401724)
takleh gitau lah.. sbb ada 2 maksud tu....:D:D:)cgrock

mana pergi avatar kepala singa?

raikko5 29-02-2012 11:10 AM

Quote:

Originally Posted by mrblack78 (Post 12401799)
mana pergi avatar kepala singa?

sejak kepulangan Raikkonen ke persada F1......
hehheheehehe.. terus bertukar...:D:D

miehensem 29-02-2012 11:11 AM

huhu.. kadang2 aku rasa dinarian ni mcm sekeluarga je.. nak melawak sama2.. nanti nak makan sama2.. nak gathering pulak nanti...

kalau langau mai.. sama2 fire langau..

mmg layan la.. rv tak lama dah kot..


All times are GMT +8. The time now is 12:28 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.