CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   General Stuffs & Products (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Batu serai asli boleh melekat kat cermin untuk dijual>> (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=264614)

mirah_delima 06-09-2011 08:18 PM

Batu serai asli boleh melekat kat cermin untuk dijual>>
 
2 Attachment(s)
batu serai asli dijumpai di bawah pokok serai yang berbunga melalui ritual pemohanan tertentu..
ujian keasliannya ...boleh melekat pada cermin...(dilakukan secara perlahan-lahan tanpa ada ganguan sebarang gerakan...insyaallah kalau batu serai asli ia akan melekat...

amat sesuai untuk menaikan aura seri si pemakai.. pasti meningkatkan karisma serta orang atasan mahupun bawahan akan menjadi kasih dan sayang terhadap si pemakai batu serai ini

terdapat pelbagai warna menarik yang boleh dipilih mengikut citarasa dan kesesuaian individu tersebut ..warna2 pilihan itu ialah ...PINK, PUTIH, UNGU ,KUNING & OREN ( apa2 pun ia mengikut stok semasa ye)

maharnya rm100 rm70 sahaja percuma poslaju 1malaysia...(telah diturunkan harganya!!!!! harga sebelum rm120)..mesti ada best prise lagi jika pm atau sms..gerenti jadi insyaallah..

[ATTACH]56062[/[IMG]http://i1339.photobucket.com/albums/...ps36690f3b.jpg[/IMG]ATTACH]

[IMG]http://i1339.photobucket.com/albums/...ps45f59aa6.jpg[/IMG]

batu serai asli melekat pada cermin..:)cgrock:)cgrock:)cgrock

abu85 06-09-2011 08:19 PM

gambar please

mirah_delima 06-09-2011 08:19 PM

bump...
:D:D:D

marineblue 06-09-2011 08:21 PM

warna biru ada tak tt

mirah_delima 06-09-2011 08:24 PM

biru ye..takde le.hijo muda ade..

mirah_delima 06-09-2011 08:24 PM

Quote:

Originally Posted by marineblue (Post 10627305)
warna biru ada tak tt

ni mesti nak biru laut ye hehe

mirah_delima 06-09-2011 08:25 PM

ori tu leh lekat kat cermin,gambar dah update..

mirah_delima 06-09-2011 08:26 PM

1 Attachment(s)
[IMG]http://i1339.photobucket.com/albums/...ps32d01499.jpg[/IMG]

boleh lekat kat cermin..ni mistik ke??? wahuallahulam

mangkaq 06-09-2011 08:27 PM

Batu serai ni leh wat batu cincin k??

mirah_delima 06-09-2011 08:29 PM

1 Attachment(s)
Attachment 56068:):):):)

mirah_delima 06-09-2011 08:29 PM

http://1.bp.blogspot.com/_uHzWZhBZCD...1020091129.jpg

mirah_delima 06-09-2011 08:30 PM

Quote:

Originally Posted by mangkaq (Post 10627365)
Batu serai ni leh wat batu cincin k??

amat bagus wat batu cincin,pemanis,awek tengok cair dan sebaliknya

mirah_delima 06-09-2011 08:35 PM

ape2 leh roger hamba ... 0125411923 (din)
banyak lg barang mistik yg best2 wat koleksi yg cantik dimata dan dekat dihati..leh klik je kat signuture tu,kang kalau nk buat new tharede ,pening

ezeynet 06-09-2011 08:35 PM

mcm mana cara dapatkan batu serai ni?

mirah_delima 06-09-2011 08:40 PM

saya beli je ngn member kat johor,katanya tarik bawah pokok serai.wahuallahulam

wowowulkaw 06-09-2011 08:42 PM

merah ada?

ezeynet 06-09-2011 08:44 PM

betul la tu kalau dia ckp mcm tu..

mirah_delima 06-09-2011 08:46 PM

bump
bump
bump

skYnEt-gEnIUs 06-09-2011 08:52 PM

barang baekkkk ni,bump for TT....

hornarq 06-09-2011 08:52 PM

aku pernah korek tanah bwh pokok serai bunga nih...
tp xjumpa la pulak batu2 nih...mungkin sbb aku taw baca bismillah je kot...

mirah_delima 06-09-2011 08:54 PM

Quote:

Originally Posted by wowowulkaw (Post 10627496)
merah ada?

ade?? Berminat??? Sms sy 0125411923

mirah_delima 06-09-2011 08:56 PM

Quote:

Originally Posted by hornarq (Post 10627576)
aku pernah korek tanah bwh pokok serai bunga nih...
tp xjumpa la pulak batu2 nih...mungkin sbb aku taw baca bismillah je kot...

ADE CARINYE..saya penah tarik gak dulu tapi lamabat sikit batu tu dah ghaib,frust beli je ngn org pakar,sy tak khatam lg tarik batu serai,ade org panggiul tapi mcm dh putus asa le..

mirah_delima 06-09-2011 08:57 PM

banyak barang lagi >>
-tasbih teras delima rendam air merah
-geliga lipan
-geliga embun
-kayu tas borneo
-sanggul bunian ledang

drpsychomereng 06-09-2011 08:58 PM

mahar rm35 blh? tggi sgt rm100 tu..

mirah_delima 06-09-2011 09:01 PM

1 Attachment(s)
http://1.bp.blogspot.com/_uHzWZhBZCD...5102010125.jpg


buluh tumpat>>>
Di jumpai di kawasan pergunungan banjaran korbu ,perak...dijumpai oleh orang Asli (original men)..yang nyata arif selok belok jalan di dalam hutan pergunungan yg begitu tebal...bayangkanlah dalam kebiasanya buluh semuanya berlubang,amat pelik dan tidak mustahil dengan izin Allah swt ada dijumpai spesis yg tumpat....wahuallaahulam..

mirah_delima 06-09-2011 09:02 PM

Quote:

Originally Posted by drpsychomereng (Post 10627614)
mahar rm35 blh? tggi sgt rm100 tu..

alamak ,35.modal saya pun tak lepas tu,nak pos lagi,bungkus,hantar..aduss

mirah_delima 06-09-2011 09:03 PM

kalau saya offline, berminat brg mistik ni sms saya 0125411923

wowowulkaw 06-09-2011 09:04 PM

Quote:

Originally Posted by mirah_delima (Post 10627584)
ade?? Berminat??? Sms sy 0125411923

memang berminat..tapi maharnya terlalu tinggi..kasi la turun skit:((
boleh upload gambar zoom batu merah tu?
kalau terlalu besar takut tidak sesuai.

Quote:

Originally Posted by mirah_delima (Post 10627609)
banyak barang lagi >>
-tasbih teras delima rendam air merah
-geliga lipan
-geliga embun
-kayu tas borneo
-sanggul bunian ledang

gambar?

Quote:

Originally Posted by drpsychomereng (Post 10627614)
mahar rm35 blh? tggi sgt rm100 tu..

betul.

mirah_delima 06-09-2011 09:16 PM

bumppp...
bump

mirah_delima 06-09-2011 09:18 PM

Quote:

Originally Posted by wowowulkaw (Post 10627662)
memang berminat..tapi maharnya terlalu tinggi..kasi la turun skit:((
boleh upload gambar zoom batu merah tu?
kalau terlalu besar takut tidak sesuai.


gambar?


betul.

kang berat lak forum ni masuk gambar banayak sangat,,
tgklah kat bloh saya tu..http://mistik4u.blogspot.com

Don Malaya 06-09-2011 09:19 PM

Quote:

Originally Posted by mirah_delima (Post 10627286)
batu serai asli dijumpai di bawah pokok serai yang berbunga melalui ritual pemohanan tertentu..
ujian keasliannya ...boleh melekat pada cermin...(dilakukan secara perlahan-lahan tanpa ada ganguan sebarang gerakan...insyaallah kalau batu serai asli ia akan melekat...

amat sesuai untuk menaikan aura seri si pemakai.. pasti meningkatkan karisma serta orang atasan mahupun bawahan akan menjadi kasih dan sayang terhadap si pemakai batu serai ini

terdapat pelbagai warna menarik yang boleh dipilih mengikut citarasa dan kesesuaian individu tersebut ..warna2 pilihan itu ialah ...PINK, PUTIH, UNGU ,KUNING & OREN

maharnya rm100...(telah diturunkan harganya!!!!! harga sebelum rm120)

Attachment 56062


mcm syirik jee~~~ cecite... ritual???? cam kepelikan laa plak... ~X(

mirah_delima 06-09-2011 09:19 PM

saya pakai kamera hanfone cikai je..gambo takleh zoom cantik sory lah sahabat..tapi kalau tgk dekat memang cantik gred AAA

poknik 06-09-2011 09:21 PM

yang macam cincin rosmah punya ada ke?

mirah_delima 06-09-2011 09:21 PM

[QUOTE=Don Malaya;10627786]mcm syirik jee~~~ cecite... ritual???? cam kepelikan laa plak... ~X([/QU


ritual bunyi cam pelek ye.senang cite macam cara lah seperti zikir,solat hajat

mirah_delima 06-09-2011 09:22 PM

Quote:

Originally Posted by poknik (Post 10627797)
yang macam cincin rosmah punya ada ke?

24 juta jauh tu dgn rm100 ,hahahah:D:D:D:D

mirah_delima 06-09-2011 09:24 PM

Quote:

Originally Posted by Don Malaya (Post 10627786)
mcm syirik jee~~~ cecite... ritual???? cam kepelikan laa plak... ~X(

dalam bahasa otai2 mistik ni,ritual ni proses permohonan dgn melakukan zikir,solat hajat dan berdoa minta kepada Allah swt je,ade rezeki dapat le,takde sabo je le..

fhans23 06-09-2011 09:49 PM

cod mane en.din

mirah_delima 06-09-2011 10:07 PM

Quote:

Originally Posted by fhans23 (Post 10628058)
cod mane en.din

leh datang umah saya. di lot 412 kampung cik zainal tambahan 31200 chemor perak

saya leh mai area ipoh,sg siput,kuala kangsar..perak mari!!!

sapiks 06-09-2011 10:16 PM

Quote:

Originally Posted by mirah_delima (Post 10627286)
batu serai asli dijumpai di bawah pokok serai yang berbunga melalui ritual pemohanan tertentu..
ujian keasliannya ...boleh melekat pada cermin...(dilakukan secara perlahan-lahan tanpa ada ganguan sebarang gerakan...insyaallah kalau batu serai asli ia akan melekat...

amat sesuai untuk menaikan aura seri si pemakai.. pasti meningkatkan karisma serta orang atasan mahupun bawahan akan menjadi kasih dan sayang terhadap si pemakai batu serai ini

terdapat pelbagai warna menarik yang boleh dipilih mengikut citarasa dan kesesuaian individu tersebut ..warna2 pilihan itu ialah ...PINK, PUTIH, UNGU ,KUNING & OREN

maharnya rm100...(telah diturunkan harganya!!!!! harga sebelum rm120)

serai hasilkan mineral?

pelbagai warna? mass production?? OMG

mangkaq 06-09-2011 10:18 PM

Quote:

Originally Posted by hornarq (Post 10627576)
aku pernah korek tanah bwh pokok serai bunga nih...
tp xjumpa la pulak batu2 nih...mungkin sbb aku taw baca bismillah je kot...

bukan pokok serai sebarangan...pokok serai yg berbunga...bukan senang nak jumpa pokok serai yg berbunga...dan lagi nak tarik batu serai tu pun kena ada kaedahnya..wallahualam..


All times are GMT +8. The time now is 08:06 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.