CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Santai, Others (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Santai : cium anak di bibir (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=220636)

nadyasweet 27-03-2011 01:43 AM

budak kecik takpe. tapi if girl cukup sampai 9 tahun je. ada hadis nabi ttg ini

amira88 27-03-2011 02:12 AM

cium bibir baby kecik2 best...
yg xder gigi...

akukurt 27-03-2011 02:20 AM

comolot r ni?? hehehe..

KLVIPER 27-03-2011 03:00 AM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 9081901)
lain macam ja

bibir ke bibir feeling lain maaaaaaaaaaaaaaaa

ahahhahahahha

Ayo cepatnye feeling? Hiks!:p

zudin 27-03-2011 03:26 AM

Hukumnya harus mencium mulut anak-anak yang masih kecil berdasarkan athar dari sahabat yang menyatakan perbuatan Rasulullah yang mencium mulut cucunya Hussain ketika Hussain masih kecil.

-Ibn Kathir, Al-Bidayah wal Nihayah. Riwayat Sahih.

a b c d e f 27-03-2011 07:22 AM

Quote:

Originally Posted by zudin (Post 9083240)
Hukumnya harus mencium mulut anak-anak yang masih kecil berdasarkan athar dari sahabat yang menyatakan perbuatan Rasulullah yang mencium mulut cucunya Hussain ketika Hussain masih kecil.

-Ibn Kathir, Al-Bidayah wal Nihayah. Riwayat Sahih.

terimakasih!

mmm... kecil tu berapa kecil ye?

si ibu yang aku nampak tu, pakaian menjolok mata (walaupun dok dalam kereta tapi aku nampak agak jelas)... wajah kira cantik jugak, walaupun ni takda kene mengena langsung dengan topik perbincangan:D

FAUZEY_FX 27-03-2011 07:31 AM

xpenah ag ak nampak.. tp mende ney jarang dibuat org la.. ad hukum x pasal ni?

arafatprofit 27-03-2011 07:37 AM

tak sesuai bila dah beso.

Muhammad_27 27-03-2011 07:45 AM

Rasulullah selalu mencium bibir cucu nya...

Para penulis sejarah ahlusunnah terkenal meriwayatkan: “Setelah diarak keliling kota, Ibn Ziyad (gubernur Kufah) mengirim kepala al-Husein as kepada Yazid bin Mu’awiyah di Syam (Damaskus). Saat itu bersama Yazid terdapat Abu Barzah al-Aslami. Lalu Yazid meletakkan kepala tersebut di hadapannya dan memukul-mukul mulut dari kepala itu dengan tongkat seraya bersyair. Abu Barzah lalu berkata: “Angkat tongkatmu! Demi Allah, aku kerap melihat Rasulullah mencium bibir itu.” [Lihat: Ibn Katsir, “Al-Bidayah wa al-Nihayah”, jilid 7, hal. 190; Al-Mas’udi, “Muruj al-Dzihab”, jilid 2, hal. 90-91; “Tarikh Thabari”, jilid 2, hal. 371; Ibn Atsir, “Tarikh al-Kamil”, jilid 4, hal. 85]

Nizam Safuan 27-03-2011 08:04 AM

apa punya pelikla


All times are GMT +8. The time now is 05:26 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.