CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Automotive (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=101)
-   -   cara sebenar mengisi minyak (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=210772)

are.nasz 17-02-2011 08:14 AM

Quote:

Originally Posted by gengjawa (Post 8701933)
naper la perlu goncang2 keta tur..minyak tur kan cecair

buang gas.
Tp mmg betul kiasu la that guy <:-P

fauzizul 17-02-2011 08:15 AM

fulltank...:D

parcofolgore 17-02-2011 08:26 AM

aku dulu keje pam minyak ramai wat camni..kesan dia ade gak skit

kasturi 17-02-2011 08:36 AM

kuatnya dia henjut..... :D:D
aku ingatkan org2 singapork ni kaya2......

Ahwazi Mustafa 17-02-2011 08:48 AM

Quote:

Originally Posted by mnzaim (Post 8701998)
hahaha...macam takda otak je...

ce isi air/petrol dalam botol, agak2 nak penuh, goncang2...ade efek ke???

setakat yang aku tau, isi time malam atau awal2 pagi je, tu je yang terbaek.

Ha ah... betul tu... :)

ipannapi 17-02-2011 09:36 AM

Quote:

Originally Posted by parcofolgore (Post 8702083)
aku dulu keje pam minyak ramai wat camni..kesan dia ade gak skit

ape kesan die bro?
story cket..:)

nonama 17-02-2011 09:54 AM

Org temasek ni mmg camtu le kalau isi minyak kat JB, nak penuh bebtul sampai paksa lagi camtu ha... ehehe~ setiap minggu turun JB isi minyak

clorox_bersih 17-02-2011 10:00 AM

kalau kat motor tu biasala aku tgk orang goyang2 motor sebab aku pun sama..
:)):))

shinkawa 17-02-2011 10:05 AM

sengal org singapore...

syahays 17-02-2011 10:06 AM

goncang2 kasik padat kot...kekke


All times are GMT +8. The time now is 01:34 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.