CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   News, Current Issues, Rumours (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Nenek yg penuh nafsu...... (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=207217)

AILA2002 02-02-2011 07:05 AM

Nenek yg penuh nafsu......
 
Kemaruk layan pucuk muda

PASIR PUTEH: Seorang wanita berusia 55 tahun yang tidak sampai 24 jam diceraikan, ternyata kemaruk nafsu apabila dicekup berkhalwat dengan pasangan berusia 34 tahun dalam serbuan di rumah warga emas berkenaan di Kampung Kuala Semerak, awal pagi semalam.

Serbuan ke atas kediaman wanita yang berstatus nenek tapi berselera muda itu dilakukan pasukan Skuad Amru bersama Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK) diketuai Ketua Operasinya, Ismail Yaacob, kira-kira jam 1 pagi, sebaik mendapat maklumat awam.
Ketika serbuan dilakukan, wanita itu yang mempunyai beberapa cucu sanggup berbohong dengan memberi alasan kononnya lelaki muda bersamanya di dalam bilik tidur itu suaminya.

Tindakannya itu nyata gagal meyakinkan penguat kuasa agama dan pasangan itu dibawa ke Pejabat Agama Pasir Puteh untuk diambil keterangan serta disoal siasat sebelum dibebaskan dengan ikat jamin.



Ismail berkata, serbuan ke atas rumah terbabit dilakukan hasil maklumat orang ramai yang dikumpulkan sejak seminggu lalu berhubung kejadian khalwat yang didakwa membabitkan seorang wanita warga emas bersama pasangannya.


“Berikutan aduan yang diterima, rumah itu diserbu penguat kuasa agama yang mengetuk pintu rumah berkenaan beberapa kali sebelum dibuka seorang wanita warga emas dalam keadaan berkemban beberapa minit kemudian.

“Ketika siasatan dilakukan, wanita itu berdolak-dalik dengan mengatakan lelaki berseluar pendek yang tidur di biliknya adalah suaminya menyebabkan penguat kuasa mencurigainya,” katanya.

Katanya, tidak sampai lima minit disoal, wanita berkenaan menukar pengakuan dengan mendakwa dia tidak tahu menahu kehadiran lelaki berkenaan yang didakwa secara tiba-tiba berada dalam biliknya.

“Selepas disoal siasat, wanita itu mendakwa dia baru bercerai dengan suaminya kira-kira jam 5 petang kelmarin, menyebabkan pasangan berkenaan terus disiasat untuk dihadapkan ke mahkamah,” katanya.

Ismail berkata, tiada orang lain berada di dalam rumah berkenaan ketika serbuan dan sebagai warga emas, wanita itu tidak sepatutnya berkelakuan tidak senonoh sebaliknya perlu menjadi teladan kepada cucunya yang remaja.

Berikutan itu, katanya, pasangan berkenaan didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Pasir Puteh, di bawah Seksyen 9(1)(2), Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan No 2/85 yang jika sabit kesalahan boleh didenda sehingga RM2,000 atau penjara tidak lebih setahun atau kedua-duanya.

http://www.hmetro.com.my/articles/Ke...ukmuda/Article

Burhanuddin 02-02-2011 07:08 AM

yg jantan tu pun sangap jugok... nenek ditibainye

nak diikutkan, dah xde power dah nenek tu

wak sepul 02-02-2011 07:17 AM

kalau dah nafsu tu... isk isk isk

scammer 02-02-2011 07:17 AM

Nenek ni mesti mantoperssss...

Zordeck 02-02-2011 07:18 AM

Quote:

Originally Posted by Burhanuddin (Post 8563213)
yg jantan tu pun sangap jugok... nenek ditibainye

nak diikutkan, dah xde power dah nenek tu

Nenek tu masih bergetah lg bro..:eek:

eboss 02-02-2011 07:20 AM

Quote:

Originally Posted by Burhanuddin (Post 8563213)
yg jantan tu pun sangap jugok... nenek ditibainye

nak diikutkan, dah xde power dah nenek tu

nenek tu sama level ngan anita sarawak kot...anita sarawak mantap lagi tu :))

mangkaq 02-02-2011 07:23 AM

Ekekeke....sengal btol..

copy left 02-02-2011 07:26 AM

perghhh bah1u1 punye jantan tu mesti dah xde tempat lain dia nk tala hahahaha

elmyda 02-02-2011 07:26 AM

hahahhaa.. org klau dh sangapp.

kerunai 02-02-2011 07:29 AM

aduh rupa dah macam kerang busuk tinggal sebulan pun selera

aznor59 02-02-2011 07:30 AM

ade lelaki yang berselera ngan pompuan matang lah...yang lebih tua dari dia...heheh..

Power ker tak orang kekuatan orang pompuan bukan anunyer..sebab tugas dia mengemut ajer bukan tusukan...:)):))

Twoworld 02-02-2011 07:30 AM

lol...dah tak de nak di tibai kot...nenek pun nenek la...ha ha ha

lampor_2003 02-02-2011 07:56 AM

hu3..mmg ade rekod buruk..tu yg laki dia cerai..

krusader 02-02-2011 08:16 AM

hampeh tol....

noraini@azlan 02-02-2011 08:18 AM

penangan kacip fatimah kot

lan_mcd 02-02-2011 08:18 AM

minta dijauhkan dari kaum keluarga ku ya Allah...

ammar5 02-02-2011 08:18 AM

body mantop lagi dr anak dara apa nak kisah....:)):)):)):)) anak dara isi x padat mcm nenek nie kot....:)):))

zuljaalaa 02-02-2011 08:20 AM

55 takde la tua sangat

FAUZEY_FX 02-02-2011 08:23 AM

adesssssssssss

fauzizul 02-02-2011 08:25 AM

owoss nenek pn dok sedo diri ngoh...:-?

akukurt 02-02-2011 08:26 AM

gilo..nenek pun selere nak tibai

ryusuke 02-02-2011 08:27 AM

nenek hot ni..jadi idaman lelaki kg itu .. :))
p/s : gambo xde ke? :D

sepalola2008 02-02-2011 08:28 AM

agak nenek ni cam artis malaysia yang tengah ngetop kot:))

Scorpions10 02-02-2011 08:29 AM

Quote:

Originally Posted by kirua88 (Post 8563240)
Nenek tu masih bergetah lg bro..:eek:

pelanggan setia janggut nih..:eek::)):eek:

sepalola2008 02-02-2011 08:36 AM

Quote:

Originally Posted by aznor59 (Post 8563296)
ade lelaki yang berselera ngan pompuan matang lah...yang lebih tua dari dia...heheh..

Power ker tak orang kekuatan orang pompuan bukan anunyer..sebab tugas dia mengemut ajer bukan tusukan...:)):))




ganah BRO!!:eek::eek::eek:

dme30 02-02-2011 08:43 AM

Quote:

Originally Posted by lan_mcd (Post 8563506)
minta dijauhkan dari kaum keluarga ku ya Allah...

aminnn..! #:-S

ykenobi 02-02-2011 08:59 AM

oh nenek terlampau..
rumah kata pergi..
kubur kata mari mari mari..
hahahaha

renxu 02-02-2011 09:00 AM

aduhhh..da berkedut pon xsedo diri...:(scam:(scam~X(

lurvinrpeace 02-02-2011 09:08 AM

adoi.. umah kate prgi kubur kata mari..

Jeb 02-02-2011 09:12 AM

nenek meletup ni.:))

biisnesman 02-02-2011 09:16 AM

55 tahun? aku ingat nenek hot ni..:-?

zalie78 02-02-2011 09:16 AM

nenek ni sangap ni....dah menopos pun nafsu mcm kerbau...

rijal2009 02-02-2011 09:19 AM

meloya aku.......

wanzue 02-02-2011 09:19 AM

Quote:

Originally Posted by zalie78 (Post 8563906)
nenek ni sangap ni....dah menopos pun nafsu mcm kerbau...

nenek nie pakai susuk kat kemaluan, tu pasal hari2 mau naik kuda, hahahaha

bintangtimor 02-02-2011 09:24 AM

x taubat2.... :mad:

irsaffy 02-02-2011 09:26 AM

pengalaman tu penting..

rafont 02-02-2011 09:34 AM

khalwat tak kenal usia nih

Nizam Safuan 02-02-2011 09:34 AM

air dah naik kepala, nenek dah ganyot pun dihentamnya

along313 02-02-2011 09:40 AM

nenek ni punya nenen power kot sampai laki muda tu tersangkutt huhu sedih2

biomedik 02-02-2011 09:46 AM

Quote:

Originally Posted by eboss (Post 8563248)
nenek tu sama level ngan anita sarawak kot...anita sarawak mantap lagi tu :))

kalau cam bik mama camna tu...


All times are GMT +8. The time now is 10:38 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.