CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Santai, Others (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Santai : Gadis Melayu Singgora Paling Cantik! (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=202250)

zerovirus 14-01-2011 11:24 AM

Quote:

Originally Posted by easynet (Post 8367263)
Singgora ini bahasa lama sekarang dah Songkhla..

Wilayah yang ada islam..Nawi,Kongek..
nak mengaji pondok pun banyak...waterpfall punye banyak

mcm best aje ... bile la leh gi usha :p

dinda_umie 14-01-2011 11:26 AM

huhuh laju je korang semua erk..kalo mcm ni...xlaku la den ni ha.huaaa...:((

Niyang 14-01-2011 11:28 AM

Quote:

Originally Posted by dinda_umie (Post 8367361)
huhuh laju je korang semua erk..kalo mcm ni...xlaku la den ni ha.huaaa...:((

muko teman lagu mane? cam singgora gak ker? ker muka cam singapore... kekekkekek :p:))

AuraSuccess_88 14-01-2011 11:29 AM

Quote:

Originally Posted by zaimi2 (Post 8365214)
kekekekekeke

pm aku details..tepek le pic2 diorang2

hari2 makan tomyam kekekek

bro...kalau tomyam sana.kalau 10 kedai ang p.0 kedai rasa lain2...mcm2 pesyen pomyam depa nie....

terunesepi 14-01-2011 11:30 AM

Quote:

Originally Posted by easynet (Post 8367317)
Yup sana pun ada yang ok ada yang x ok kita juga..mana2 pun sama..
kalau nak carilah yang beriman n solehah..
kalau betul2 hajat nak cari istri sana insyallah callinglah..kita pi cari..amin..saya selalu pergi sana..

ambe pun selalu pi kesana...bulan depan ambe gi lagi..tapi tak semua nya cantik....macam org melayu lah

sureheboh.com 14-01-2011 11:31 AM

Jangan meleleh tengok awek Singgora ni...

http://1.bp.blogspot.com/_zCOLbBj_es...ture%2B064.jpg

qarzza 14-01-2011 11:32 AM

kami mahu pikcer!!

mydetox 14-01-2011 11:35 AM

xde gambar ke TT?

firdaus90 14-01-2011 11:39 AM

Quote:

Originally Posted by sureheboh.com (Post 8367416)
Jangan meleleh tengok awek Singgora ni...

http://1.bp.blogspot.com/_zCOLbBj_es...ture%2B064.jpg

yg kanan ke yg kiri??

sureheboh.com 14-01-2011 11:39 AM

Quote:

Originally Posted by mydetox (Post 8367452)
xde gambar ke TT?

http://1.bp.blogspot.com/_zCOLbBj_es...ture%2B064.jpg

Klik gambor tu dan Wowwwwwwwwwwwwwww

easynet 14-01-2011 11:44 AM

Quote:

Originally Posted by terunesepi (Post 8367406)
ambe pun selalu pi kesana...bulan depan ambe gi lagi..tapi tak semua nya cantik....macam org melayu lah

Khoon Thai selatan mmg banyak muka mcm melayu kita

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2409926_n.jpg

PinguSpy 14-01-2011 11:46 AM

Quote:

Originally Posted by easynet (Post 8367566)
Khoon Thai selatan mmg banyak muka mcm melayu kita

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2409926_n.jpg

bole la.. tp aku rasa pure malay cun lg

zeroyjk 14-01-2011 11:48 AM

http://i230.photobucket.com/albums/e...g?t=1294976871

ni pun sama....

eizzbizz 14-01-2011 11:48 AM

TT ..ambe nak order no.2 , n0 3 no 5 dan no 7 ..
ambe nak amik 4 terus ..kasi penuh kuota.
kira berapa dan forward no akaun ..nanti ambe bank in ..
bakal2 bini ambe tu kalo courrier ..guna express punya yer ..biar cepat & selamat

sureheboh.com 14-01-2011 11:49 AM

Memang cun bagi aku... (klik image untuk lihat)

http://1.bp.blogspot.com/_zCOLbBj_es...ture%2B064.jpg

TITANIUM 14-01-2011 11:49 AM

Quote:

Originally Posted by anuarul (Post 8365252)
Ako tak paham ape sebenarnya ni...ehheeehhee

pergh....awal2 pagi lg dh cari awek siam....hehehe

aku.tak.bersalah 14-01-2011 11:53 AM

http://3.bp.blogspot.com/_AZVG5S7-JX...1600/c5202.jpg

yg nie pon awek Songkhla gak. sapa mau ? :))

terunesepi 14-01-2011 11:54 AM

ambe dah biasa tengok awek2 siam ni....

easynet 14-01-2011 11:55 AM

Dulu ada kisah..laki melayu ini kerja pi danok jaa..dia jatuh hati dgn pelacur..di taburkan janji pd pelacur nih dgn kempewahan..
hasil perkahwinan dia dapat seorang cahaya mata.

tp bila perempuan itu sedar laki itu hanya tipu..dia pun berpisah kembali ke agama asal.

moral story saya rasa semua paham kot..

PinguSpy 14-01-2011 11:55 AM

Quote:

Originally Posted by aku.tak.bersalah (Post 8367646)
http://3.bp.blogspot.com/_AZVG5S7-JX...1600/c5202.jpg

yg nie pon awek Songkhla gak. sapa mau ? :))

adeh agak 40% terkejutz aku #:-S

terunesepi 14-01-2011 11:58 AM

Quote:

Originally Posted by easynet (Post 8367663)
Dulu ada kisah..laki melayu ini kerja pi danok jaa..dia jatuh hati dgn pelacur..di taburkan janji pd pelacur nih dgn kempewahan..
hasil perkahwinan dia dapat seorang cahaya mata.

tp bila perempuan itu sedar laki itu hanya tipu..dia pun berpisah kembali ke agama asal.

moral story saya rasa semua paham kot..

apa moral dari peristiwa tersebut?

easynet 14-01-2011 12:07 PM

Kalau tgk dlm internet biasalah ada cantik n tak.tp kalau nak kahwin..elok tuan badan turun cari..ini setakat duk gebang minat dlm forum x guna hahaa...sapa pun gitulah..kalau nak cari bini xkan nak tgk dlm tenet jaa.

Kalau betul minat silalah turun kita cari yang solehah kuat agama dan educated.

terunesepi 14-01-2011 12:12 PM

Quote:

Originally Posted by easynet (Post 8367785)
Kalau tgk dlm internet biasalah ada cantik n tak.tp kalau nak kahwin..elok tuan badan turun cari..ini setakat duk gebang minat dlm forum x guna hahaa...sapa pun gitulah..kalau nak cari bini xkan nak tgk dlm tenet jaa.

Kalau betul minat silalah turun kita cari yang solehah kuat agama dan educated.

ambe setuju dgn saudara....kalau nak cari isteri ..elok pergi sendiri ke wilayah ni.....tapi sayugia di ingat kan wilayah nara,yala,patani sedang bergolak...so banyak kena hati2..insyallah kalau niat anda mahu cari isteri ALLAH permudahkan....betulkan niat tu dulu....

skillway 14-01-2011 12:19 PM

mengapa kalau google gadis melayu patani gambar Misha Omar yg kuar?:D:D:D. Kalau spesies mcm Misha mmg cantek ler...:)cgrock:)cgrock:)cgrock

easynet 14-01-2011 12:27 PM

Banyak org google cari pettani apa terkenal sangat ker sampai wilayah lain tidak tahu

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2252107_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3540163_n.jpg

terunesepi 14-01-2011 12:37 PM

pattani ni dah kurang sangat org muda..dah malam tak leh kuar nati di anggap pengebom berani mati.....tapi wiyah pattani ni ambe lihat ramai yang cantik2....mungkin kerna ramai yang keturunan parsi...dulu kerajaan pattani ni berdagang dengan parsi

fireruzs 14-01-2011 12:42 PM

gambar2..plis

fireruzs 14-01-2011 12:42 PM

xla cntik sgt...

arrashidin 14-01-2011 12:50 PM

wa mau gak......leh

Toshinoda 14-01-2011 12:56 PM

mai mkn dekat perlis or kedah..
diaorg ni selalu keja ambk order dkt kedai mkn.. hehe

matalim 14-01-2011 01:01 PM

korang sembang banyak la...

TT, mana ?
Bukak katalog la..

Aku jadi 1st cutsomer.. haha:)):))

alzaidie 14-01-2011 02:09 PM

meh aku tepek bukti kejayaan bikers malaysia ngorat awek singgora..huhu..

http://www.youtube.com/watch?v=Mkf2y...layer_embedded

:)cgrock:D:D:)cgrock

mecha901 14-01-2011 03:21 PM

seram..
mau kene bomoh nanti.
hahaha

vedder9 14-01-2011 04:15 PM

Ni gambar member Ved dari Hatyai....kalau Ved blom beristeri, memang nak serius ngan member ni :)

http://i33.servimg.com/u/f33/12/63/01/56/38660_10.jpg

Jap nak cari gambar dia bertudung lak

Ni dia...

http://i33.servimg.com/u/f33/12/63/01/56/16667810.jpg

syabrembo 14-01-2011 04:19 PM

kureng lngkp la thread ni..

easynet 14-01-2011 04:22 PM

Quote:

Originally Posted by syabrembo (Post 8369787)
kureng lngkp la thread ni..

Kalau dah minat jatuh cinta ngan siam siap duit pi jer sana terus..

epicLOL! 14-01-2011 04:24 PM

aku bookmark thread ni ye..:))

Duffayoi14 14-01-2011 04:29 PM

http://i33.servimg.com/u/f33/12/63/01/56/16667810.jpg


sweet la ved :">:">:x:x:x

vedder9 14-01-2011 04:30 PM

Quote:

Originally Posted by Duffayoi14 (Post 8369882)

Memang aaa Bro....
Ingat nak turun hatyai lagi bulan depan
:x:x:x

car_they 14-01-2011 04:33 PM

Quote:

Originally Posted by Duffayoi14 (Post 8369882)

suci lagi ker nih...:eek::eek::eek::eek:


All times are GMT +8. The time now is 09:24 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.