CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   News, Current Issues, Rumours (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=72)
-   -   gambar dua gadis kena ikat (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=199207)

janggut_X 03-01-2011 10:22 AM

tengok gambar tak pasti apo yang terjadik ni.kono doro mungkin,kono samun mungkin.

Duffayoi14 03-01-2011 10:26 AM

main pondok2 ni...

zahiruddin 03-01-2011 10:32 AM

terbelit lidah aku nak baca,bahasa apa nie?

dejavu 03-01-2011 10:57 AM

Quote:

Originally Posted by mazuki (Post 8243614)
Johor. Zhenlin Shan 1 AP) 4 bandit pisau India di jam sebelum kedatangan tahun 2011, pecah ke Zhen Mahua, Naib Ketua Adrian Yip Po Lam rumah gunung dijarah, rumah itu hanya dua kanak-kanak perempuan di rumah, lelaki itu tempat pertama ditarik dalam tali nilon diikat dengan dua gadis, Zaifan saya mencuri kembali batang. Selama dua gadis pemberani anti-bandit, salah satu yang menghentam gadis itu tetapi tamparan tamparan pelaku, menyebabkan pipi bengkak sedikit. 1000 ladang perompak merebut dolar Singapura akhir (sekitar 2400) wang baru dan jam tangan, meninggalkan dua gadis tidak dibenarkan untuk Shihai mengancam polis, jika tidak mereka akan datang kembali, sehingga mereka takut lagi, dan lagi.
Insiden ini pada Jumaat 20:30 di Adrian Yip Po Road di Queen's Garden, Bo Weila sebuah ruko ganda di tingkat dua rumah, ini adalah rumah kedua dalam 40 hari ke pencuri.
Masuk ke dalam rumah dari jendela dapur
Terkini November 23 malam, pencuri dibuka paksa dari atap dan langit-langit hanya besi ke Adrian kes rumah Yip Po kering, setelah kejadian itu, ia telah menambah besi di langit-langit, hanya untuk mata kedua masih pelakunya.
Adrian Yip Po mengatakan bahawa pelaku di belakang rumah dari jendela dapur di naik ke rumah. Dia hanya keluar, rumah meninggalkan putrinya 14 tahun dan 10 tahun keponakan Sisi Yu Tingting, dua anak perempuan tampak ketakutan setelah.
"Sisi lalu tutup mulut anda ketika pelakunya pelakunya sedikit, hasilnya adalah tangan kanan tersepit pelakunya; Tingting terikat pada kaki, kerana pelaku sedang berjuang untuk melawan tamparan di wajah kiri menghadapi beberapa pembengkakan kecil. "
Sisi menunjukkan bahawa saat kejadian, beliau dan Ting-Ting ada di ruang depan TV menonton, empat memakai topi, kacamata matahari, mengenakan orang India hitam bersenjata dengan pisau pecah menjadi tiba-tiba, dan berhenti mulut mereka.
Pasay mulut tangan terikat tali nilon
Dua daripada mereka dibawa ke dia, dan Ting-ting menaiki tangga besi pada bungkusan, yang pertama dengan tali nilon terikat gerbang mereka di backhand, kemudian diikat kaki mereka, dan kemudian menggunakan rumah mereka ke mulut mereka boneka saputangan . Adapun dua yang lain, kemudian mulai menghidupkan saya kembali Bagasi di dalam rumah, melihat apakah ada sesuatu yang berharga.
Kemudian, orang itu mendengar bawah seseorang untuk membuka pintu gerbang besi, akan melarikan diri dari belakang rumah, sebelum ia juga memberi amaran kepada mereka untuk tidak penggera dalam bahasa Melayu, atau akan datang kembali.
Adrian Yip Po mengatakan kedai foto sebelah, pemilik dari dua kanak-kanak pertama yang ditemui diikat, ia langsung diberitahukan lewat telefon langsung, tetapi juga membantu polis segera.
40 hari ke pencuri dua kali
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Gunung perompak rumah dua kali dalam 40 hari kes kering, disesalkan.
Ia mengatakan ia terkini November 23 selepas pencuri ke dalam waktu malam di rumah mengatakan laporan polis yang dalam beberapa bulan terakhir, ruko di sepanjang jalur kembali di daerah tersebut sering muncul di sekitar orang tak dikenali berkeliaran, berharap untuk menguatkan polis Daerah ruko rondaan, dan memeriksa identiti mereka tidak diketahui.
"Malangnya, sejak kejadian terkini, saya belum melihat penguatan rondaan polis tempatan."
Beliau berkata kedua-dua insiden terjadi tujuh atau lapan pukul malam, pelakunya sebelum ia tidak dapat juga kata-kata amaran penggera, ini terlalu liar.
Tetangga, mencegah para penjahat untuk membayar akhbar
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Gunung mengatakan, kerana foto tokonya sebelah sedang membaca pemilik surat khabar, maka itu adalah kerana pemilik membaca akhbar, mereka ingin membuang surat khabar di rumah, hanya untuk membuka bawah pintu besi untuk melihat dua kanak-kanak diikat ke tangga dan membuka pintu besi hanya mencegah penjahat lain secara tepat masa.
Ia mencontohkan, polis menerima laporan, bergegas untuk memilih, kerana tangga dikunci, polis naik ke dalam rumah dari jendela belakang. Ketika ia tiba di rumah dan melihat polis santai untuk dua orang anak.
Dia mendedahkan bahawa pelaku memuat rumahnya di 1000, kas NZ, dan isterinya membeli yang baru, bernilai lebih dari dua ratus dolar Singapura (sekitar lebih dari lima pon) jam tangan.
Ia senang untuk dua kanak-kanak dari rompakan di mana hanya takut, tidak sakit, dan dia juga mengucapkan terima kasih polis untuk pertama kalinya menyelamatkan orang pertama.
Polis Inggeris Asia telah meningkatkan rondaan untuk mempromosikan
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Mountain rumah kedua dijarah selepas insiden tersebut, ahli Kongres telah Zhenlin Asia Inggeris Banjaran pada malam kejadian segera, dan Ratu's Garden Smart Masyarakat Pengerusi Jawatankuasa Liang Defu, Mahua Zhen Lin gunung-gunung akan perkhidmatan awam dan wakil pengarah Ni Shunhai Unit Pengaduan, yang tiba di tempat kejadian untuk memahami situasi.
Asia Queen's Garden Inggeris adalah Bo Weila jalan bagi rompakan bimbang kembali penghantaran, telah berkali-kali menyeru penduduk tempatan perlu portal waspada dan hati-hati.
Pada masa yang sama, ia juga disebut dalam Tahun Baru Cina datang di luar laporan polis yang dibuat oleh penduduk kabupaten, meminta polis untuk meningkatkan rondaan.
Selain itu, Liang Defu disarankan penduduk pada malam hari selepas lampu-lampu akan gang-gang kembali menyala, saling membantu dalam memerangi dan mengurangkan jenayah.
:eek::eek::eek::eek:

yang aku paham kena samun kot...tu je...
http://translate.google.com/translat...om.my/&act=url

adoi dah semakin pening lak baca ni...td pening dok blaja bhs cine....hahaha:eek::eek::eek:

OneMyWnn 03-01-2011 11:35 AM

kena samun nampaknya... bahasa cina mana den nak faham

rafont 03-01-2011 11:43 AM

kebetulan semalam aku nampak gambar budak pompuan kena ikat ni kat paper cine lantas aku tanya tokey kedai cina tu.
ni gambar apa pasal?
dia kata kes kena rompak, dan kena ugut.
sorang budak pompuan mcm terkincen dlm seluar.

anakmalaya 03-01-2011 11:49 AM

orang dulu2 ikat anak kat pokok yg ade kerengge tu rilex je tak penah masuuk paper..

norhisam 03-01-2011 11:55 AM

Ni kes rompakan la kt ruamh diaorg. Siap kena ugut nk kena rogol lg..... S/khabar sinar ader kuar smlm. Bukan kes dera....

ahmadzuhairi 03-01-2011 12:01 PM

oooh di singapore..

today.trade 03-01-2011 12:07 PM

Quote:

Originally Posted by mazuki (Post 8243614)
Johor. Zhenlin Shan 1 AP) 4 bandit pisau India di jam sebelum kedatangan tahun 2011, pecah ke Zhen Mahua, Naib Ketua Adrian Yip Po Lam rumah gunung dijarah, rumah itu hanya dua kanak-kanak perempuan di rumah, lelaki itu tempat pertama ditarik dalam tali nilon diikat dengan dua gadis, Zaifan saya mencuri kembali batang. Selama dua gadis pemberani anti-bandit, salah satu yang menghentam gadis itu tetapi tamparan tamparan pelaku, menyebabkan pipi bengkak sedikit. 1000 ladang perompak merebut dolar Singapura akhir (sekitar 2400) wang baru dan jam tangan, meninggalkan dua gadis tidak dibenarkan untuk Shihai mengancam polis, jika tidak mereka akan datang kembali, sehingga mereka takut lagi, dan lagi.
Insiden ini pada Jumaat 20:30 di Adrian Yip Po Road di Queen's Garden, Bo Weila sebuah ruko ganda di tingkat dua rumah, ini adalah rumah kedua dalam 40 hari ke pencuri.
Masuk ke dalam rumah dari jendela dapur
Terkini November 23 malam, pencuri dibuka paksa dari atap dan langit-langit hanya besi ke Adrian kes rumah Yip Po kering, setelah kejadian itu, ia telah menambah besi di langit-langit, hanya untuk mata kedua masih pelakunya.
Adrian Yip Po mengatakan bahawa pelaku di belakang rumah dari jendela dapur di naik ke rumah. Dia hanya keluar, rumah meninggalkan putrinya 14 tahun dan 10 tahun keponakan Sisi Yu Tingting, dua anak perempuan tampak ketakutan setelah.
"Sisi lalu tutup mulut anda ketika pelakunya pelakunya sedikit, hasilnya adalah tangan kanan tersepit pelakunya; Tingting terikat pada kaki, kerana pelaku sedang berjuang untuk melawan tamparan di wajah kiri menghadapi beberapa pembengkakan kecil. "
Sisi menunjukkan bahawa saat kejadian, beliau dan Ting-Ting ada di ruang depan TV menonton, empat memakai topi, kacamata matahari, mengenakan orang India hitam bersenjata dengan pisau pecah menjadi tiba-tiba, dan berhenti mulut mereka.
Pasay mulut tangan terikat tali nilon
Dua daripada mereka dibawa ke dia, dan Ting-ting menaiki tangga besi pada bungkusan, yang pertama dengan tali nilon terikat gerbang mereka di backhand, kemudian diikat kaki mereka, dan kemudian menggunakan rumah mereka ke mulut mereka boneka saputangan . Adapun dua yang lain, kemudian mulai menghidupkan saya kembali Bagasi di dalam rumah, melihat apakah ada sesuatu yang berharga.
Kemudian, orang itu mendengar bawah seseorang untuk membuka pintu gerbang besi, akan melarikan diri dari belakang rumah, sebelum ia juga memberi amaran kepada mereka untuk tidak penggera dalam bahasa Melayu, atau akan datang kembali.
Adrian Yip Po mengatakan kedai foto sebelah, pemilik dari dua kanak-kanak pertama yang ditemui diikat, ia langsung diberitahukan lewat telefon langsung, tetapi juga membantu polis segera.
40 hari ke pencuri dua kali
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Gunung perompak rumah dua kali dalam 40 hari kes kering, disesalkan.
Ia mengatakan ia terkini November 23 selepas pencuri ke dalam waktu malam di rumah mengatakan laporan polis yang dalam beberapa bulan terakhir, ruko di sepanjang jalur kembali di daerah tersebut sering muncul di sekitar orang tak dikenali berkeliaran, berharap untuk menguatkan polis Daerah ruko rondaan, dan memeriksa identiti mereka tidak diketahui.
"Malangnya, sejak kejadian terkini, saya belum melihat penguatan rondaan polis tempatan."
Beliau berkata kedua-dua insiden terjadi tujuh atau lapan pukul malam, pelakunya sebelum ia tidak dapat juga kata-kata amaran penggera, ini terlalu liar.
Tetangga, mencegah para penjahat untuk membayar akhbar
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Gunung mengatakan, kerana foto tokonya sebelah sedang membaca pemilik surat khabar, maka itu adalah kerana pemilik membaca akhbar, mereka ingin membuang surat khabar di rumah, hanya untuk membuka bawah pintu besi untuk melihat dua kanak-kanak diikat ke tangga dan membuka pintu besi hanya mencegah penjahat lain secara tepat masa.
Ia mencontohkan, polis menerima laporan, bergegas untuk memilih, kerana tangga dikunci, polis naik ke dalam rumah dari jendela belakang. Ketika ia tiba di rumah dan melihat polis santai untuk dua orang anak.
Dia mendedahkan bahawa pelaku memuat rumahnya di 1000, kas NZ, dan isterinya membeli yang baru, bernilai lebih dari dua ratus dolar Singapura (sekitar lebih dari lima pon) jam tangan.
Ia senang untuk dua kanak-kanak dari rompakan di mana hanya takut, tidak sakit, dan dia juga mengucapkan terima kasih polis untuk pertama kalinya menyelamatkan orang pertama.
Polis Inggeris Asia telah meningkatkan rondaan untuk mempromosikan
Mahua Zhen Lin, Naib Ketua Adrian Yip Po Mountain rumah kedua dijarah selepas insiden tersebut, ahli Kongres telah Zhenlin Asia Inggeris Banjaran pada malam kejadian segera, dan Ratu's Garden Smart Masyarakat Pengerusi Jawatankuasa Liang Defu, Mahua Zhen Lin gunung-gunung akan perkhidmatan awam dan wakil pengarah Ni Shunhai Unit Pengaduan, yang tiba di tempat kejadian untuk memahami situasi.
Asia Queen's Garden Inggeris adalah Bo Weila jalan bagi rompakan bimbang kembali penghantaran, telah berkali-kali menyeru penduduk tempatan perlu portal waspada dan hati-hati.
Pada masa yang sama, ia juga disebut dalam Tahun Baru Cina datang di luar laporan polis yang dibuat oleh penduduk kabupaten, meminta polis untuk meningkatkan rondaan.
Selain itu, Liang Defu disarankan penduduk pada malam hari selepas lampu-lampu akan gang-gang kembali menyala, saling membantu dalam memerangi dan mengurangkan jenayah.
:eek::eek::eek::eek:

yang aku paham kena samun kot...tu je...
http://translate.google.com/translat...om.my/&act=url

:eek::eek:guna google translate ni.. terbaca part "Zaifan saya mencuri kembali batang" hahah tergelak aku


All times are GMT +8. The time now is 02:34 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.