CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   News, Current Issues, Rumours (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Kemaruk beristeri lebih, pekerja seks dan tukang urut Thailand jadi sasaran (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=190723)

NEMO 23-11-2010 11:23 PM

Kemaruk beristeri lebih, pekerja seks dan tukang urut Thailand jadi sasaran
 

SEBAHAGIAN wanita pekerja seks di pekan Danok memeluk Islam dan berkahwin dengan lelaki Malaysia untuk mencari kesenangan




DANOK, THAILAND: Segelintir lelaki Malaysia yang kemaruk beristeri lebih, dikesan menjadikan pekerja seks dan tukang urut Thailand sebagai sasaran untuk dijadikan isteri mereka sejak dua tahun lalu.

Difahamkan, kebanyakan lelaki terbabit berkunjung ke sini untuk berfoya-foya di pusat hiburan yang banyak di sini dan berlagak sebagai orang kaya sebelum mengajak pekerja tempat berkenaan berkahwin. Imam Masjid Fathuislami yang juga Jurunikah Bertauliah selatan Thailand, di sini, Sufian Ismail, berkata kebanyakan wanita terbabit berkahwin semata-mata kerana mahukan kemewahan dan tidak pernah memeluk Islam sepenuh hati. Bagaimanapun, katanya, apabila menyedari suami mereka itu bukanlah orang kaya dan tidak mampu menampung kos sara hidup mereka, ramai dikalangan wanita terbabit kembali kepada pekerjaan dan agama asal selepas bercerai.

Apabila bercerai, wanita itu kembali kepada agama asal mereka atau murtad serta bekerja semula sebagai pekerja seks. Bekas suami itu juga hanya membiarkan bekas isteri mereka itu murtad, katanya ketika ditemui, di sini.

Beliau berkata, sepanjang dua tahun lalu 10 wanita Thailand bercerai dan kembali agama asal mereka selepas kecewa dengan perkahwinan mereka membabitkan lelaki Malaysia.

Sufian berkata, lebih menyedihkan apabila hasil daripada perkahwinan jangka pendek itu ada yang mempunyai anak dan anak itu juga mengikut agama ibu mereka.
Mereka mengumpan dengan kemewahan yang ditunjukkan dan ia berjaya memikat wanita berkenaan. Selepas perkenalan singkat mereka berkahwin dan wanita itu memeluk Islam, katanya.

Beliau berkata, pasangan itu akan menyewa rumah di sini dan si suami hanya akan datang menemui isterinya pada hujung minggu atau masa tertentu.

Tidak lama selepas itu wanita berkenaan menyedari suaminya bukanlah orang kaya seperti yang disangkakan, malah tidak dapat menampung kos sara hidupnya yang sebelum itu mewah, menyebabkan mereka sering bergaduh dan berakhir dengan perceraian, katanya.

Sufian berkata, dia berasa amat sedih kerana dalam keadaan ini agama Islam dipermainkan oleh orang yang tidak bertanggungjawab.

Kita juga bimbang kerana anak yang dilahirkan oleh pasangan itu mengikut agama ibunya, sedangkan bapanya Islam, katanya.

Sementara itu, Ketua Penolong Pengarah Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK), Mohd Suhaimi Salleh, ketika dihubungi, berkata beliau kesal kerana ada pihak yang mensia-siakan saudara baru menyebabkannya kembali ke agama asal.

Perbuatan menceraikan isteri saudara baru menjejaskan imej Islam dan ini jelas menunjukkan mereka berkahwin untuk suka-suka saja, katanya.

NEMO 23-11-2010 11:27 PM

http://www.bharian.com.my/articles/U...asih_/pix_gal0
SEORANG lelaki Malaysia bersama gadis Thailand yang menjadi 'kekasih sementara' dilihat berbelanja di pekan Hatyai.



Lelaki berusia lingkungan 30-an yang dikenali dengan jolokan 'Siam King' di kalangan pelanggan tetapnya, dikatakan berasal dari kawasan selatan Semenanjung Malaysia dan mula menjalankan urusan berkenaan secara sampingan sejak mula berpindah ke wilayah utara, dua tahun lalu.
Berdasarkan maklumat, sebelum berpindah ke utara semenanjung, lelaki terbabit turut menjalankan urusan sama dengan menguruskan penyediaan gadis dari Batam, Indonesia sebagai kekasih sementara kepada pelancong Malaysia yang berkunjung ke sana.

Sumber polis Thailand, ketika ditemui berkata lelaki itu bertugas dengan sebuah syarikat swasta yang berpangkalan di utara semenanjung dan pakej berkenaan diuruskannya sekadar untuk memenuhi permintaan rakan serta kenalannya yang ingin melancong ke Thailand, sambil berseronok.

Siam King, katanya, aktif keluar masuk merentasi sempadan Malaysia-Thailand dengan menjadikan pintu masuk Padang Besar-Pekan Siam serta Bukit Kayu Hitam-Danok, sebagai laluan utama sejak dua hingga tiga tahun lalu.

"Berdasarkan rekod, lelaki itu masuk ke Thailand sekurang-kurangnya sekali sebulan. Malah, kadang-kala hampir setiap minggu dia mengunjungi pekan hiburan di sini, sama ada di Danok atau Hatyai, dengan motif utama untuk berhibur, sambil mencari stok gadis yang sesuai dibekalkan teman melancong.
"Kita percaya lelaki ini mempunyai ramai gadis Thailand sebagai kenalan, termasuk pemilik rumah urut di sini, untuk memudahkan urusannya itu. Semua gadis yang dibekalkan sanggup memenuhi tuntutan pakej disediakan termasuk khidmat seks, apatah lagi bayaran diterima cukup memuaskan.

"Malah, gadis teman melancong yang terdiri daripada gadis rumah urut dan gadis salun, itu juga sanggup untuk dibawa pelanggan sehingga ke Phuket atau Krabi bagi tempoh yang lama sehingga seminggu, bagi memenuhi tuntutan lawatan pelanggannya ke Thailand," katanya kepada Edisi Utara.

Mengulas lanjut pakej disediakan Siam King, sumber berkenaan berkata lelaki itu beroperasi secara bersendirian dan segala maklumat mengenai stok gadis miliknya disimpan di dalam telefon bimbit serta komputer riba miliknya.

Kebiasaannya, kata sumber itu, pelanggan Siam King bukan saja daripada kalangan anak muda serta lelaki bujang yang berusia lingkungan 20-an hingga 30-an, malah ada di antaranya dikatakan sudah beristeri dan sering mengunjungi Thailand untuk berhibur.

"Siam King memberikan pilihan fleksibel kepada pelanggannya berpandukan kepada minat serta lokasi pelancongan yang dipilih. Malah, caj untuk perkhidmatan yang disediakan juga bergantung kepada bentuk permintaan pelanggan," katanya.

Sumber itu menambah, berdasarkan pakej disediakan, pelanggan hanya perlu menyatakan tarikh serta tempoh kunjungan ke Thailand dan lokasi penginapan diperlukan. Siam King kemudian akan menguruskan segala-galanya termasuk penginapan, malah gadis sebagai teman turut disediakan.

Beliau berkata, kebiasaannya Siam King akan menunjukkan gambar beberapa gadis yang boleh dijadikan teman untuk dipilih pelanggan, sebelum harga yang sesuai dirundingkan berpandukan kepada pakej yang diminta.

zerovirus 23-11-2010 11:28 PM

yang duk dekat ngan sempadan ni ...

Uzyr R 23-11-2010 11:28 PM

ni la masalahnya kalau berkahwin hanya kerana nafsu..

CL's 23-11-2010 11:29 PM

giler...
ingat kawen mende main2 ker?

NEMO 23-11-2010 11:32 PM

Quote:

Originally Posted by zerovirus (Post 7902428)
yang duk dekat ngan sempadan ni ...

jom danok.....leh aku tolong pomot produk ko..

AILA2002 23-11-2010 11:33 PM

aku kenal org2 macam ni..penyudahnya menderita sepanjang hidup....balasan tuhan? hanya tuhan yg maha mengetahui....

astrowan 23-11-2010 11:34 PM

ada contoh pic muka tak????

nak apply gak..camni morocco kalah la wakakkakaakka

carnationmyra 23-11-2010 11:34 PM

siyesli...aku geli la tgk perempuan murahan ni....ada lagi yang nak dekat ngan diorang....

zerovirus 23-11-2010 11:34 PM

Quote:

Originally Posted by CL's (Post 7902441)
giler...
ingat kawen mende main2 ker?

nak kawin ngan tempatan mahal ... layan sempadan

astrowan 23-11-2010 11:35 PM

Quote:

Originally Posted by carnationmyra (Post 7902500)
siyesli...aku geli la tgk perempuan murahan ni....ada lagi yang nak dekat ngan diorang....

kalau dah setan dok kat kemaluan dia...apa lagi nak kata ekekkekek

zerovirus 23-11-2010 11:37 PM

Quote:

Originally Posted by AILA2002 (Post 7902488)
aku kenal org2 macam ni..penyudahnya menderita sepanjang hidup....balasan tuhan? hanya tuhan yg maha mengetahui....

itu la ... byk buat salah dalam hidup ... terima je la apa yang akan datang

elmyda 23-11-2010 11:37 PM

mmg ramai yg buat mcm ni.. konon nk menghalalkan perkara haram yg depa dh buat sama2.

zerovirus 23-11-2010 11:38 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902516)
kalau dah setan dok kat kemaluan dia...apa lagi nak kata ekekkekek

bile nafsu tak kenal haram dan halal ... bergini la jadi nyer

taipan6181 23-11-2010 11:38 PM

hahahaha...aku baru jerrr balik dari danok mmg hebat ,, kalu p tak tgk awek2 siam ..baik korang tak yah pegi.. aku yg pegi sana pun atas urusan pokke pun lalu kt c tu mmg tak tahan dugaan dia org.. apa pun tanya iman jgn tanya aiman kalu aiman tak kesahh..

Pulau Tenggol 23-11-2010 11:39 PM

Quote:

Originally Posted by NEMO (Post 7902477)
jom danok.....leh aku tolong pomot produk ko..

aku nak ikut skali...:">:">:">

astrowan 23-11-2010 11:40 PM

Quote:

Originally Posted by zerovirus (Post 7902546)
bile nafsu tak kenal haram dan halal ... bergini la jadi nyer

org camni nak ajak sembang pasal agama pon susah....tapi kalau sembang pasal ehem ehem ok jerk selalu.........

dok tunggu bala kot baru nak berubah..............

astrowan 23-11-2010 11:40 PM

Quote:

Originally Posted by taipan6181 (Post 7902552)
hahahaha...aku baru jerrr balik dari danok mmg hebat ,, kalu p tak tgk awek2 siam ..baik korang tak yah pegi.. aku yg pegi sana pun atas urusan pokke pun lalu kt c tu mmg tak tahan dugaan dia org.. apa pun tanya iman jgn tanya aiman kalu aiman tak kesahh..

tak ada pic ka?????

nak test gak iman aku wakakakakkakaka

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:41 PM

oit...tempat kawan dok skrg neh..heheh banyak pak aji dok berkeliaran disini tanpa segan silu...janggut aja panjang tapi iman tarak panjang seperti janggutnyer...kekkekee

astrowan 23-11-2010 11:42 PM

Quote:

Originally Posted by aura88 (Post 7902585)
oit...tempat kawan dok skrg neh..heheh banyak pak aji dok berkeliaran disini tanpa segan silu...janggut aja panjang tapi iman tarak panjang seperti janggutnyer...kekkekee

ckp ja tak caya....pic satu ekekekeke

harian metrol pon kalah ekekekekekek

salah masyarakat atau pemerintah????????sama2 pikirkan

zerovirus 23-11-2010 11:43 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902565)
org camni nak ajak sembang pasal agama pon susah....tapi kalau sembang pasal ehem ehem ok jerk selalu.........

dok tunggu bala kot baru nak berubah..............

biase la bro ... hati dah tutup .... ckp ape pun buat keras :eek:

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:44 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902602)
ckp ja tak caya....pic satu ekekekeke

harian metrol pon kalah ekekekekekek

salah masyarakat atau pemerintah????????sama2 pikirkan

oik nak pic? kekeke kena ikut format ade masa n tarikh tak?send mms erk?kekkekeke
tak payah pic mai datang cini tgok real...jangan terbeliak bijik mata sudaaaaaa:eek::eek:

astrowan 23-11-2010 11:45 PM

Quote:

Originally Posted by aura88 (Post 7902620)
oik nak pic? kekeke kena ikut format ade masa n tarikh tak?send mms erk?kekkekeke
tak payah pic mai datang cini tgok real...jangan terbeliak bijik mata sudaaaaaa:eek::eek:

patut hang rajin p sana takmau ajak aku

makan sorang2...........

wakakakakak

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:46 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902581)
tak ada pic ka?????

nak test gak iman aku wakakakakkakaka

oit iman leh test erk....takot ko tertest drive aweks sana ajer...harga semurah rm40...kalau kelas tinggi nyer rm150...200 gitu ler....:eek::eek:nak booking ker?nak jadi pak ayam....:eek::eek:

astrowan 23-11-2010 11:48 PM

Quote:

Originally Posted by aura88 (Post 7902637)
oit iman leh test erk....takot ko tertest drive aweks sana ajer...harga semurah rm40...kalau kelas tinggi nyer rm150...200 gitu ler....:eek::eek:nak booking ker?nak jadi pak ayam....:eek::eek:

apa beza rm40 ngan rm150.......details skit.........

ramai dok baca ni........

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:48 PM

:eek::eek::eek::((
Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902635)
patut hang rajin p sana takmau ajak aku

makan sorang2...........

wakakakakak

bukan makan sorang2,...nak ajak tapi kang ko test drive lelama takan aku togk sajerk...tak leh jadi neh...kawan urus tokek ler....jangan mai cini cari tokek dalam hotel..tokek dok di utan....cari tokek jambul dalam hotel mmg berlambak ler...

NEMO 23-11-2010 11:49 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902581)
tak ada pic ka?????

nak test gak iman aku wakakakakkakaka

xyah test la....tgk avatar dah tau..:))

NEMO 23-11-2010 11:50 PM

Quote:

Originally Posted by aura88 (Post 7902637)
oit iman leh test erk....takot ko tertest drive aweks sana ajer...harga semurah rm40...kalau kelas tinggi nyer rm150...200 gitu ler....:eek::eek:nak booking ker?nak jadi pak ayam....:eek::eek:

leh detailskan pakej2 yg ada....:">:">:">:">

MOD jr. 23-11-2010 11:51 PM

aku kenal sangat budak cg yg suka pi danok ni...hhehehuhuhuhu

astrowan 23-11-2010 11:52 PM

Quote:

Originally Posted by NEMO (Post 7902671)
xyah test la....tgk avatar dah tau..:))

bagus2.............cepat pickup......

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:54 PM

Quote:

Originally Posted by astrowan (Post 7902665)
apa beza rm40 ngan rm150.......details skit.........

ramai dok baca ni........

cek broker ja...:eek::eek:kena ler lanjer air kosong ker ape ker..baru ler laju nak citer....:eek:oklah nak offline dahulu..now dok area empangan kat semadong.....lebih detail dok kat area mrsm..esok masuk siam..nak masuk jom ler reramai tgok real...tarak tipu nyer...pasti astrowan tergoda kalau togk yg belah chengrai ker chiangmai....putihhhhhhhhh

bdk nakal 23-11-2010 11:54 PM

xp sna xtau ,, dh smpai rsa mcm dunia ni ana yg punya ooo .,.. mau taubat ooo

NEMO 23-11-2010 11:54 PM

Quote:

Originally Posted by MOD jr. (Post 7902692)
aku kenal sangat budak cg yg suka pi danok ni...hhehehuhuhuhu

boh...tepek katalog kat sini ckit..:))

zerovirus 23-11-2010 11:55 PM

Quote:

Originally Posted by aura88 (Post 7902637)
oit iman leh test erk....takot ko tertest drive aweks sana ajer...harga semurah rm40...kalau kelas tinggi nyer rm150...200 gitu ler....:eek::eek:nak booking ker?nak jadi pak ayam....:eek::eek:

Rm200 tu sejam nyer ke .. 1 malam ? :eek:

kerunai 23-11-2010 11:57 PM

pergh sapo pulak la bukak topik Danok ni ..tempat sensitif tu bai ..hehehe

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:57 PM

Quote:

Originally Posted by MOD jr. (Post 7902692)
aku kenal sangat budak cg yg suka pi danok ni...hhehehuhuhuhu

jangan tuduh aku ajer..kang mai langkawi....mampos kena kocak di awana porto malai kekekeke....kawan tunggu di pulau nt leh ngeteh.insyallah jika ade disana ....

irsaffy 23-11-2010 11:57 PM

danok, betong atau golok...yg mana mantapp???

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:58 PM

Quote:

Originally Posted by NEMO (Post 7902684)
leh detailskan pakej2 yg ada....:">:">:">:">

nt ym kawan.kekeke...saya sndr pown tak tow ler...cuma sekadar bertanya sahaja.....tak test drive lagi pown....nt tunang tow nanya dikerjakannyer...takut tunang kekeke

NEMO 23-11-2010 11:58 PM

http://1.bp.blogspot.com/_K5RZKjzslf...0/DSC01741.JPG

AuraSuccess_88 23-11-2010 11:59 PM

Quote:

Originally Posted by zerovirus (Post 7902737)
Rm200 tu sejam nyer ke .. 1 malam ? :eek:

semalam bro......one shootttt rm150 atau rm100 gitu....nie maklumat btoi na.....tapi jangan tuduh kawan sudah ar..kekeke


All times are GMT +8. The time now is 01:46 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.