CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   Others Interest (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=102)
-   -   ~ ::Peminat Burung ....... Jom Sembang:: ~ (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=174528)

mantoya 16-09-2011 04:19 PM

kat johor mana boleh dpt serindit wehhh...sape ada info kabor kat sini...

arzaraza 16-09-2011 04:36 PM

serindit apa tu?
serindit gajah ke?

cuba pegi cari kat kedai burung.

mantoya 16-09-2011 06:47 PM

Quote:

Originally Posted by arzaraza (Post 10727433)
serindit apa tu?
serindit gajah ke?

cuba pegi cari kat kedai burung.

dah gi kedai bird tarak....bayan @ serindit...mana ada lubang2 @ malas nak bela helo kat sini...

ZPMC 16-09-2011 09:31 PM

Quote:

Originally Posted by mantoya (Post 10728411)
dah gi kedai bird tarak....bayan @ serindit...mana ada lubang2 @ malas nak bela helo kat sini...

kat pahang byk org jual jalan Muadzam Shah ke Felda chini

mantoya 17-09-2011 07:44 PM

Quote:

Originally Posted by ZPMC (Post 10729521)
kat pahang byk org jual jalan Muadzam Shah ke Felda chini

tak berape nak jauh pulak....:)cgrock

ZPMC 18-09-2011 09:20 AM

Quote:

Originally Posted by mantoya (Post 10736639)
tak berape nak jauh pulak....:)cgrock

hahahahaha kat situ byk jual burung bayan n serindit,,kalau nasib:D baik burung tiong emas pun ada jual:D

mantoya 18-09-2011 11:39 PM

Quote:

Originally Posted by ZPMC (Post 10740135)
hahahahaha kat situ byk jual burung bayan n serindit,,kalau nasib:D baik burung tiong emas pun ada jual:D

alamak bro...bilalah kawan nak lepas ke sana....harap hujg tahun ni dpt gerak kesana....

fhans23 25-01-2012 02:11 AM

mantoya da dapat ke serindit?
ko area mana?

aku nk bagi kontek no baik punya tokan serindit area joho ni

emaswarisan 16-04-2012 10:03 AM

Quote:

Originally Posted by janggoat_7 (Post 8910138)
salam...aktif lg x ni???sy minat burung jgk...tgh mencari balik

burung hantu...sape2 ade contact???

maaf...tak sempat nak tgk habis thread burung ni...kemarin saya dapat 3 ekor burung hantu.Nampak mcm anak lagi...saya tak suka bela burung.
Panjat siling,nak clearkan sarang yg dah bertapak sejak 4-5 tahun dulu...dah bercucu cicit.Dah nak reput siling kat cucur atap rumah...dah jadi baja setebal 3 inci..

fhans23 31-05-2012 04:25 PM

serinditku mati...


All times are GMT +8. The time now is 03:22 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.