CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   General Stuffs & Products (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Produk dari Pakistan (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=122881)

zaharibj 17-01-2010 04:21 PM

Produk dari Pakistan
 
Salam se Malaysia,
Pusat jualan di Taman Puchong Intan, Harga yang ditawarkan murah sekali.
Produk yang ditawarkan
1-Barangan Perabut
2-Craft
3-Marble / batu Onyx
4-Garam Bukit
5-hiasan tembaga...... dan banyak lagi

Anda boleh hubungi saya di 0133914176 - zahari
http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...00/cb12218.jpg

Captain Box
Saiz:18 inch
Harga:RM380.00

zaharibj 17-01-2010 04:33 PM

http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...095054-001.jpg

Meja makan 4 seater
Bahan:Solid Kayu rose wood.
Harga:RM3200.00
Tel:0133914176 - Zahari
Lokasi: Taman Puchong intan

eusahawan 17-01-2010 04:43 PM

gambar tarak ka ... bai ?

zaharibj 16-06-2010 05:09 PM

:)boleh lawat kat sini
http://jimatbiz1.blogspot.com/

Dkgr@y 16-06-2010 05:21 PM

murah juga ye.. dari kayu kan benda tu?

zaharibj 17-06-2010 09:45 AM

Kayu rosewood....dari Pakistan

zaharibj 24-06-2010 01:00 PM

Pelbagai produk pakistan lihat..
http://jimatbiz.blogspot.com/
sila layari link-link....

zaharibj 25-06-2010 12:11 PM

http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...am+apple+4.jpg
http://jimatonyx.blogspot.com/
APPLE WITH WATCH
Saiz:3"
Harga=RM65.00/pc
Offer price RM40.00

zaharibj 27-06-2010 04:21 PM

http://2.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh.../jam+kapal.jpg
Saiz: 7"
Harga: RM150.00
Offer price:RM75.00
Saiz: 9"
Harga: RM190.00
Offer price:RM95.00

zaharibj 28-06-2010 08:56 AM

Produk batu onyx...
http://jimatonyx.blogspot.com/

tomie 28-06-2010 08:59 AM

natang ni semua diperbuat daripada apa..??
kayu jati ka..??
tgk mcm kayu jati jak...:cool: :">

zaharibj 29-06-2010 09:03 AM

Mandian Garam
Garam juga dipakai untuk detoxifying; mengeluarkan racun dari dalam tubuh. Dan manusia sudah mengetahui hal ini sejak dulu kala.
Terapi Thalasso (bahasa Yunani untuk Laut) yang popular di kalangan pengunjung setia Spa yang merupakan perawatan tubuh yang terdiri dari lulur garam, mandi garam, pernafasan, bodywrap dengan garam dan sebagainya... dan asal tahu saja; perawatan ini sudah dikenal sejak masanya Hippocrates Bapa Pengobatan

Secara sederhana proses detox dengan garam bisa dilaksanakan di rumah dengan cara berbaring di tempat tidur dengan menggunakan kemeja katun yang sudah direndam dengan larutan garam (garam alami yang tidak diproses secara pabrikan). metode ini bisa merangsang keringat yang mengeluarkan racun dari tubuh. Katanya... metode ini juga bisa meringankan penderitaan flu dan demam serta mengaktifkan metabolisme tubuh.http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...andi+garam.JPG
detail pasal garam sila ke:
http://garamternak.blogspot.com/http://garamternak.blogspot.com/

zaharibj 30-06-2010 01:04 PM

Produk craft
Semua harga boleh bincang,..janji jual, lihat di sini..
http://garamternakj.blogspot.com/

zaharibj 30-06-2010 01:08 PM

Quote:

Originally Posted by tomie (Post 6755383)
natang ni semua diperbuat daripada apa..??
kayu jati ka..??
tgk mcm kayu jati jak...:cool: :">

Untuk produk:
Kayu = Kayu Rosewood dari Pakistan.
Batu = Batu Onyx.
Metal = Tembaga.

kancil biru 04-07-2010 11:57 PM

barang dari pakistan mmg mantap..dan ada yg cantik..TT ambik dari sana kah atau ambik ngan pemborong dekat malaysia

zaharibj 14-07-2010 05:14 PM

Quote:

Originally Posted by kancil biru (Post 6799241)
barang dari pakistan mmg mantap..dan ada yg cantik..TT ambik dari sana kah atau ambik ngan pemborong dekat malaysia

Saya ambil terus dari Pakistan,

kancil biru 14-07-2010 05:20 PM

hu hu kontek besar nie sampai ambik kat paksitan..ambik dekat area mana??

zaharibj 14-07-2010 05:26 PM

Tengok produk lah, Saya ada co joint dengan orang Pakistan

zaharibj 14-07-2010 05:29 PM

Sekarang ada usahasama dengan India pulak dalam projek kulit...Peluang dibuka untuk semua... Hubungi saya jika sesiapa yang berminat untuk berniaga.

zaharibj 01-08-2010 08:31 AM

Quote:

Originally Posted by zaharibj (Post 5664477)
Salam se Malaysia,
Pusat jualan di Taman Puchong Intan, Harga yang ditawarkan murah sekali.
Produk yang ditawarkan
1-Barangan Perabut
2-Craft
3-Marble / batu Onyx
4-Garam Bukit
5-hiasan tembaga...... dan banyak lagi

Anda boleh hubungi saya di 0133914176 - zahari
http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...00/cb12218.jpg

Captain Box
Saiz:18 inch
Harga:RM380.00


http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...am+apple+4.jpg
Jam Apple
Saiz: 3"
Harga: RM60.00
Offer price:RM40.00

Mahu clear stok - harga murah.... Stok baru akan tiba.

peija06 01-08-2010 09:07 AM

salam bro..
ni barang baru ke?
terliur plak tetiba..

zaharibj 01-08-2010 02:18 PM

Quote:

Originally Posted by peija06 (Post 6993957)
salam bro..
ni barang baru ke?
terliur plak tetiba..

Barang stok kat store yang nak dijual.....stok baru akan masuk

zaharibj 10-08-2010 12:10 AM

Harga maut = RM65.00/pc - pasang sendiri....http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...amel+seat+.JPG

zaharibj 17-08-2010 05:10 PM

http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...lman+offer.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...+rendaman2.JPG

Jual murah.......Call 0133914176 harga bergantung kepada jumlah yang dibeli.

zaharibj 17-08-2010 05:13 PM

http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...+rendaman2.JPG
Garam rendam kaki..
Harga bergantung kepada jumlah belian

zaharibj 28-08-2010 01:19 PM

http://2.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...+leather2u.JPG
Harga Tawaran : RM65.00
Hadiah : 2 biji sabun garam
Tempat: Stor di Taman Puchong Intan sahaja
SMS untuk tempahan : 0133914176

zaharibj 06-01-2011 10:35 PM

http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh.../jam+kapal.jpg
Jam Bentuk Kapal.
Solid dari batu onyx
Saiz: 7inch
Harga biasa :RM150.00
Harga tawaran : RM75.00

zaharibj 06-01-2011 10:38 PM

http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh.../jam+globe.jpg
Jam Globe
Saiz: 3"
Harga: RM110.00
Harga tawaran: RM70.00

sunrise 06-01-2011 10:41 PM

alo tuan tanah..carpet bulu dari pakistan ada ka...kalu ada kasi upload nak milih beli ni...

zaharibj 06-01-2011 10:41 PM

http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...095054-001.jpg
RM3,200.00
Solid wood
4 seater
Tidak termasuk penghantaran.
Harga Tawaran: RM1999.00

zaharibj 06-01-2011 10:45 PM

http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...320/ts7336.jpg
Name:Talifon Table
Saiz:12 x12 x 36inch
Bahan:kayu rose wood/Tembaga
Harga:RM130.00
Ini Dah Murah...mau kasi habis

sunrise 06-01-2011 10:45 PM

Quote:

Originally Posted by zaharibj (Post 6867301)
Saya ambil terus dari Pakistan,

wa hbt tt...so tt gi amik la carpet2 dr pakistan...pemintaan tinggi kat cni..carpet pakistan cantik2 tul..

zaharibj 06-01-2011 10:46 PM

Quote:

Originally Posted by sunrise (Post 8290575)
alo tuan tanah..carpet bulu dari pakistan ada ka...kalu ada kasi upload nak milih beli ni...

maaf buat masa sekarang karpet belum ada....

zaharibj 06-01-2011 10:50 PM

Quote:

Originally Posted by sunrise (Post 8290619)
wa hbt tt...so tt gi amik la carpet2 dr pakistan...pemintaan tinggi kat cni..carpet pakistan cantik2 tul..

http://1.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...s320/8501A.jpg

HARGA:RM220.00
CODE: 8501A
MATERIAL: Sheep Nappa
SPF:Ladies bag Woth New Croco Print
SAIZ: 12.5 X 2.75 X 7 in

Original leather handbag ada banyak..

zaharibj 06-01-2011 10:52 PM

Quote:

Originally Posted by sunrise (Post 8290619)
wa hbt tt...so tt gi amik la carpet2 dr pakistan...pemintaan tinggi kat cni..carpet pakistan cantik2 tul..

Karpet yang bagai mana anda nak..nanti saya cari.. harga pasti murah...

zaharibj 06-01-2011 10:54 PM

http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...0120105169.jpg
Meja solek satu set
Harga: RM620.00
Tanpa Cermin kaca

:)

zaharibj 06-01-2011 10:56 PM

http://4.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...095058-001.jpg
RM1200.00
Nest table love set 3pc
Memang cantik...

zaharibj 06-01-2011 10:59 PM

http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...klan+email.jpg
Garam jilatan ternakan
Harga:RM1.7/kg
Min:20kg(Ambil sendiri)
Lebih 100kg = RM1.5/kg
Harga tidak termasuk penghantaran.
Penghantaran boleh diuruskan

zaharibj 06-01-2011 11:02 PM

http://2.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh.../s320/8522.jpg
HARGA:RM340.00
CODE: 8522
MATERIAL: COW N.D.M
SPF:Gents Laptop Bag
SAIZ:16 x 6 x 12 in
Original kulit..

zaharibj 06-01-2011 11:05 PM

http://3.bp.blogspot.com/_4MrJHgYIeh...ndam+kaki1.jpg
Garam rendaman kaki
RM3/kg
Harga pengedar RM1.50/kg, min 150kg

Harga termurah dipasaran..boleh datang ambil kat stor di puchong,


All times are GMT +8. The time now is 03:33 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.