CariGold Forum

CariGold Forum (http://www.carigold.com/portal/forums/index.php)
-   General Stuffs & Products (http://www.carigold.com/portal/forums/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Taring harimau (http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=116018)

REMEDY KARUNG GUNI 12-12-2009 12:35 AM

Taring harimau
 

TARING HARIMAU UTK DIJUAL
TOLONG BERI HARGA KORANG YA

REMEDY KARUNG GUNI 12-12-2009 01:37 PM

Up sikit...

janggut_X 12-12-2009 01:43 PM

untuk apo taring rimau ni.leh tau

REMEDY KARUNG GUNI 12-12-2009 02:05 PM

ok bro...citer mcm nilah senang...aku pun tgh dok cari info kt CG..rakan2 CG kalau ada info tentang TH ni blh lah share..TH ni ada pada aku...

mustopa_a 12-12-2009 02:42 PM

untuk apa .. adakah untuk tangkal .. adakah anda percaya pada kepercayaan yang memakai taring harimau boleh menghalau makhluk lain .. huhu .. tak payah la.. buang masa.. itu kurafat..

belina 12-12-2009 02:50 PM

Quote:

Originally Posted by mustopa_a (Post 5418270)
untuk apa .. adakah untuk tangkal .. adakah anda percaya pada kepercayaan yang memakai taring harimau boleh menghalau makhluk lain .. huhu .. tak payah la.. buang masa.. itu kurafat..

kalau tak silap...untuk pelindung diri...de dengar org citer gitu la..tapi tak le apa fungsi sebenarnya

mns9178 12-12-2009 03:10 PM

:-thoho...

cilox 12-12-2009 03:27 PM

starting price rm10.. ok?

oscar 12-12-2009 03:28 PM

bolehlah sambungkan taring ni ke gigi kite....hehehe...baru ganas:D

REMEDY KARUNG GUNI 12-12-2009 04:51 PM

Up lagi...bumb..

abgyin 13-12-2009 04:46 AM

story la tt oi..kan senang x tertanya2 lg

adrawza 13-12-2009 04:53 AM

pengerun..tu kegunaan dia..tapi pemakai memang cepat marah..kata org2 tua ni sebab badi rimau..

Anonymous89 13-12-2009 05:05 AM

sye upp 2 hengget TT

ExAvantz 13-12-2009 05:56 AM

Quote:

Originally Posted by adrawza (Post 5422442)
pengerun..tu kegunaan dia..tapi pemakai memang cepat marah..kata org2 tua ni sebab badi rimau..

ini sebetulnya....
adik aku dulu pakai, jadi panas baran...
pastu ko takut dgn dia...

last2 ayah aku suro buang jer...
adik aku kembali jd normal

wallahualam...

Procodine 13-12-2009 06:15 AM

nie ori ker nie?
brapa TT brani letak harga?
leh tambah koleksi barang2 aku cam nie
huhuhu...

peija06 13-12-2009 08:46 AM

pastikan korang yg berminat nk beli ni hati kering..:D
ada perubahan lpas korang milik bnda ni..:)

ANAZUHUD 13-12-2009 09:21 AM

Quote:

Originally Posted by janggut_X (Post 5417969)
untuk apo taring rimau ni.leh tau

salah satu kegunaan dio kalo ekau makan ado siso makanan teselit kek celah gigi ekau..ekau buleh ilangkan dio dengan guno taing rimau nih :))

alisha_qistina 13-12-2009 09:25 AM

bleh jual ke ni bro...?
bukan bahan larangan ke..

REMEDY KARUNG GUNI 13-12-2009 11:17 AM

Ada cerita pasal taring ni...

dah hampir 10 tahun dia dgn aku...tapi aku tak pernah pakai atau guna utk sebarang keguanaan.

Taring ni dicabut dari seekor harimau yg mati meragan (mati tua)..di kampung aku...Ada empat batang taring...2 atas..2 bawah..aku x pasti aku cabut yg mana satu...lama dah peristiwa ni..

So..siapa yg rasa benda berguna utk mereka silakan...tapi biarlah kena pada harga..

REMEDY KARUNG GUNI 13-12-2009 01:07 PM

sesapa yg berminat leh pm saya

abgyin 14-12-2009 03:18 AM

Quote:

Originally Posted by anazuhud (Post 5422718)
salah satu kegunaan dio kalo ekau makan ado siso makanan teselit kek celah gigi ekau..ekau buleh ilangkan dio dengan guno taing rimau nih :))

hahaha..pocah porut ese baco ni...:eek::eek::eek::eek:

fizzy86 14-12-2009 03:23 AM

rm10 leh x?minat gak kumpul brg2 rare ni.....hihi

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 02:01 PM

sesiapa lagi yg berminat..blh PM saya..setakat ni dh ada 4 orang yg berminat..tlg beri harga terbaik anda

eizzbizz 14-12-2009 02:05 PM

saya minta ..
harga terbaek saya adaLah : RM 25.70 ... COD @ KL

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 02:10 PM

eizzbiz..terima kasih..akan dipertimbangkan ya..

AILA2002 14-12-2009 02:18 PM

dulu ada mbr nak bagi aku taring ni...
tapi bila baca kesan sampingannya...nasib baik la tak pakai...

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 04:36 PM

Benda macam ni berguna, berharga serta bernilai pada mereka yg benar2 memerlukannya...aku x galakkan mereka nak pakai utk suka2. so apalagi...up the taring thread...

cikpyan 14-12-2009 04:45 PM

Kwn mintak ..
harga jual beli : RM 30.00 ... COD @ Jln Duta

ejoybaik 14-12-2009 04:50 PM

buleh alau nyamuk tak taring rimau ni...

hihihihihih

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 04:51 PM

cikpyan..terima kasih..akan dipertimbangkan ya..

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 05:03 PM

Quote:

Originally Posted by ejoybaik (Post 5433338)
buleh alau nyamuk tak taring rimau ni...

hihihihihih

Bolehlah bro...bila ko dh beli..ko buatlah apa yg ko suka..xder org marah...
:eek::eek::eek:

janggut_X 14-12-2009 05:07 PM

baik tuan tt lotak jo rege.kan sonang.kato pun nak menjual kan..pendapat den jo.

skunksounds 14-12-2009 05:09 PM

hmm sapo yg pakai leh jd rimo x?

ejoybaik 14-12-2009 05:11 PM

Quote:

Originally Posted by janggut_X (Post 5433475)
baik tuan tt lotak jo rege.kan sonang.kato pun nak menjual kan..pendapat den jo.

den setuju... tuan tt taruk aje harga nyer... harga syiling dia katekan 15k.. kalo ada orang offer lebih darituh.. tt tetap amek 15k aje.. amacam?

agak2 leh dapat 25% tak..

janggut_X 14-12-2009 05:12 PM

bilo lotak rego takdo la yg lotak rege ngarut..sobab masing masing tak tau rege.klau den pun lotak rege paling murah. rm9.90 +rm6 poslaju.

inspector gadget 14-12-2009 05:15 PM

pergh taring rimau...aku nak pakai...leh ker...kan aper..aku nak gigit scammer di sini pakai taring tuh:))

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 05:31 PM

kalau ada yg nak tau syiling price...pm aku
kalau ada siapa nk bid harga pm aku

setakat ni dah ada 5 orang bid harga...for record, setakat ni paling tinngi rm280.00
paling rendah rm0.30

mattop 14-12-2009 05:34 PM

30 posen? huhuhu.. tak patut tol...

cilox 14-12-2009 05:35 PM

sape la bid 30 sen.. kalau cmtu rimau pon tanak jual..

REMEDY KARUNG GUNI 14-12-2009 06:08 PM

latest bid rm300...otai cg ni...
:d:d:d


All times are GMT +8. The time now is 09:10 AM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.