Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Members List

Recommended Brokers

Forex Chart
CG Sponsors



odie odie is offline

Permanently Banned

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 36
  1. Megat Sri Rama
    08-05-2013 02:22 AM
    Megat Sri Rama
    eh? ye ke?

    huh? gitu eh?




    shahrir samad aku no problem.
    saifuddin abdullah, aku no problem.

    anwar, pun pemimpin, aku no problem.


    aku tengok orang, bukan tengok bangsa dan agama.
    orang yang baik kita sokong, orang yang jahat buat apa nak sokong.





    najib dan mahathir tu jahat.

    muhyiddin pun jahat, aku orang johor, aku membesar zaman dia jadi YB, aku tahu la.




    cuba umno lantik saifuddin jadi PM, aku boleh sokong.



    tapi aku sokong dia je la, umno aku tak boleh sokong... banyak orang macam kau.
  2. muhafis
    15-02-2013 12:58 PM
    muhafis
    camne biz tiap minggu dpt RM500 part time?
  3. maharajakecil
    13-02-2013 07:28 PM
    maharajakecil
    dah jual ke ps3 tuan?
  4. geesya
    20-10-2012 07:56 AM
    geesya
    usha ekkkkk
  5. geesya
    30-08-2012 04:15 PM
    geesya
    skodeng ekkk
  6. geesya
    18-07-2012 10:18 AM
    geesya
  7. odie
    02-10-2011 10:37 AM
    odie
    Syarat Pemimpin
    1. Islam
    2: Baligh
    3. Lelaki
    4. Adil

    Untuk yg adil ni, ramai yg salah sangka dan menyatakan kalau tak adil je, boleh digulingkan sesuka hati...betul ke pegangan tu??? SALAH!

    Renungkan lah perjuangan anda..boleh wujud pembangkang, supaya pemimpin sekarang berusaha untuk menjadi lebih baik...Tetapi, kalau pembangkang yg wujud ni boleh merosakkan hinggakan wujud kucar kacir dan keamanan negara tercalar, ini adalah salah...Anasir2 luar sedang tunggu masa untuk masuk dan meracuni negara kita, sedangkan kita bercakaran sesama sendiri.
  8. odie
    02-10-2011 10:19 AM
    odie
    Hadist Nabi Muhammad SAW (H.R. Thabarani) :
    "Setiap pemimpin yang menipu rakyatnya, maka dia akan memasuki neraka".

    Ini adalah antara pemimpin dan Allah...Kita sebagai rakyatnya berdoa semoga pemimpin kita dijauhkan dari sifat kejam, jahil, jahat dan sebagainya...dan bukannya dengan mencaci, mengutuk, merosakkan pemikiran rakyat lain dengan dakyah2 yg tidak terbukti...Yups, sy sndri bukannya baik, tetapi sy sedar, pemimpin kita bukan tempat utk kita pijak kepalanya...ini teran terangan adalah SALAH.
  9. odie
    02-10-2011 10:16 AM
    odie
    Allah tidak menyuruh Nabi Musa utk menjatuhkan Firaun, tetapi disuruh untuk menasihatinya secara halus. Fikirkan lah, betapa zalimnya Firaun dan betapa mulianya Nabi Musa. dan sekarang, fikirkanlah, adakah Pak Najib lebih jahat daripada Firaun dan kamu ni lebih baik dari Nabi Musa hinggakan kamu ingin menjatuhkan pemimpin negara kita???Kalau nak berkempen, kempen secara berhemah..xnak vote Pak Najib, itu hak individu...TAPI, sehingga menjatuhkan maruah pemimpin sendiri, itu adalah luar dari ajaran ISLAM... Kadang2, perkara sebegini akan dianggap remeh kerana nafsu menjatuhkan dah menguasai diri...
  10. odie
    02-10-2011 10:08 AM
    odie
    Rasulullah sallallahu 'alaihi wa-sallam bersabda:
    "Akan berlaku selepas peninggalanku nanti para pemimpin yang tidak mengikut petunjukku, tidak mengikut sunnahku dengan panduan sunnahku. Akan muncul pula di kalangan kamu orang-orang yang hatinya adalah hati syaitan (manusia berhati syaitan). Aku (Huzaifah) bertanya: Apakah harus aku lakukan jika aku menemuinya? Baginda bersabda: Hendaklah kamu mendengar dan taat kepada pemimpin walaupun dia memukul punggungmu dan merampas harta-bendamu". (H/R Bukhari dan Muslim.)

About Me

  • Signature
    BUSINESS is my way of LIFE!

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 15-05-2013 07:19 PM
  • Join Date: 08-12-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 19

Post Thanks / Like

No results to show...

All times are GMT +8. The time now is 12:51 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you