Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Blogs > RuthlessFairy

Uncategorized Entries with no category
Old

5 hari

Posted 19-07-2011 at 01:01 AM by RuthlessFairy

ok.
dalam masa 5 hari ni banyak aku fikir
fikir dalam-dalam dan aku dapat kesimpulan.

dia ialah lelaki yang mengusik jiwa aku, yang mengusik hati aku.
dia.

aku mula selesa dengan dia. bergurau dengan dia. selepas aku kehilangan MSR (bukan Megat Seri Rama), takde pun roang yg dapat mengusik jiwa aku.

tapi dia. dia yg bejaya mengusik jiwa aku.
benar2 usik.

lalu aku khayal kejap. aku terlupa tentang jurang.
...
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Uncategorized
Views 1807 Comments 6 RuthlessFairy is offline
Old

Permulaan?

Posted 15-06-2011 at 12:19 AM by RuthlessFairy

huarghhh~

uikk/ awalnye mengantok?

setelah 2 hari bersenang lenang diatas katil sabil menghadap CG,esok aku kene melaporkan diri di tempat kerja aku yang baru.
eh eh mcm tak percaya akhitnye aku tinggalkan juga KCSB.
dah dah dah!!!

takmo citer pasal KCSB lagi. sakit di hati masih lagi terasanya.

maka esok akan bermula episod baru dalam kerjaya aku.
apa agaknye yang telah Tuhan persiapkan untuk aku?

persediaan...
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Uncategorized
Views 1421 Comments 2 RuthlessFairy is offline
Old

Bila....

Posted 12-04-2011 at 01:08 AM by RuthlessFairy

1 tahun 2 bulan 12 hari..


rupenye masih belum cukup untuk aku sembuh.
rupenye masih belum masanya airmata ini kering.


mengapa aku yang menangisi permegian kau sedangkan aku tidak bersalah.'mungkin salahku kerana aku bukan yang terbaik.


1 tahun 2 bulan 12 hari
tanpa kau
tanpa suara kau
tanpa ketawa kau
tanpa nasihat kau.
tanpa perhatian kau

bila aku akan dapat biasa dengan...
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Uncategorized
Views 2070 Comments 7 RuthlessFairy is offline
Old

Masihkah Mahu

Posted 10-04-2011 at 10:57 PM by RuthlessFairy

Arjuna ku,


masih mahukah kau menjaga aku seperti mana yang kau pernah lakukan dulu?


masih mahukah kau lindungi aku?


masih mahukah kau?

























dan dalam kesejukan hujan semalam aku masih lagi berdiri kaku disitu,
melihat kembali...
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Uncategorized
Views 981 Comments 1 RuthlessFairy is offline
Old

sentap

Posted 15-03-2011 at 01:47 AM by RuthlessFairy

npa tah.


aku tgh sentap skrg ni.
lepas aku temui sesuatu, aku dapat tahu sesuatu, terus aku jadi sentap.


it's really hurt bila tahu sesuatu yang sebenarnye tak disangka pun.

fine, this time aku taknak lawan
aku akan biarkan je benda ni main dengan aku.
aku penat.biarlah.
biar benda ni terus mempermainkan aku.
aku dah taknak lawan, aku dah taknak berdegil.

itulah hakikatnye...
...
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club
Posted in Uncategorized
Views 1059 Comments 2 RuthlessFairy is offline

All times are GMT +8. The time now is 10:58 PM.


Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE