Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!

Forums Blogs New Posts Register Login
Uncategorized Entries with no category
Old
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club

5 hari

Posted 19-07-2011 at 01:01 AM by RuthlessFairy

ok.
dalam masa 5 hari ni banyak aku fikir
fikir dalam-dalam dan aku dapat kesimpulan.

dia ialah lelaki yang mengusik jiwa aku, yang mengusik hati aku.
dia.

aku mula selesa dengan dia. bergurau dengan dia. selepas aku kehilangan MSR (bukan Megat Seri Rama), takde pun roang yg dapat mengusik jiwa aku.

tapi dia. dia yg bejaya mengusik jiwa aku.
benar2 usik.

lalu aku khayal kejap. aku terlupa tentang jurang.
...
Posted in Uncategorized
Views 1997 Comments 6 RuthlessFairy is offline
Old
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club

Permulaan?

Posted 15-06-2011 at 12:19 AM by RuthlessFairy

huarghhh~

uikk/ awalnye mengantok?

setelah 2 hari bersenang lenang diatas katil sabil menghadap CG,esok aku kene melaporkan diri di tempat kerja aku yang baru.
eh eh mcm tak percaya akhitnye aku tinggalkan juga KCSB.
dah dah dah!!!

takmo citer pasal KCSB lagi. sakit di hati masih lagi terasanya.

maka esok akan bermula episod baru dalam kerjaya aku.
apa agaknye yang telah Tuhan persiapkan untuk aku?

persediaan...
Posted in Uncategorized
Views 1550 Comments 2 RuthlessFairy is offline
Old
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club

Bila....

Posted 12-04-2011 at 01:08 AM by RuthlessFairy

1 tahun 2 bulan 12 hari..


rupenye masih belum cukup untuk aku sembuh.
rupenye masih belum masanya airmata ini kering.


mengapa aku yang menangisi permegian kau sedangkan aku tidak bersalah.'mungkin salahku kerana aku bukan yang terbaik.


1 tahun 2 bulan 12 hari
tanpa kau
tanpa suara kau
tanpa ketawa kau
tanpa nasihat kau.
tanpa perhatian kau

bila aku akan dapat biasa dengan...
Posted in Uncategorized
Views 2208 Comments 7 RuthlessFairy is offline
Old
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club

Masihkah Mahu

Posted 10-04-2011 at 10:57 PM by RuthlessFairy

Arjuna ku,


masih mahukah kau menjaga aku seperti mana yang kau pernah lakukan dulu?


masih mahukah kau lindungi aku?


masih mahukah kau?

























dan dalam kesejukan hujan semalam aku masih lagi berdiri kaku disitu,
melihat kembali...
Posted in Uncategorized
Views 1090 Comments 1 RuthlessFairy is offline
Old
RuthlessFairy's Avatar
CG Top Poster Club

sentap

Posted 15-03-2011 at 01:47 AM by RuthlessFairy

npa tah.


aku tgh sentap skrg ni.
lepas aku temui sesuatu, aku dapat tahu sesuatu, terus aku jadi sentap.


it's really hurt bila tahu sesuatu yang sebenarnye tak disangka pun.

fine, this time aku taknak lawan
aku akan biarkan je benda ni main dengan aku.
aku penat.biarlah.
biar benda ni terus mempermainkan aku.
aku dah taknak lawan, aku dah taknak berdegil.

itulah hakikatnye...
...
Posted in Uncategorized
Views 1140 Comments 2 RuthlessFairy is offline

« First Page 13 of 30 Last »

3 11 12 13 14 15 23


Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.