Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


 
  ...


Old
marlen's Avatar
Legendary Member

kisah dongeng

Posted 24-09-2011 at 05:41 PM by marlen

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
...
Posted in Uncategorized
Views 1323 Comments 1 marlen is offline
Old
marlen's Avatar
Legendary Member

Genap sthn..

Posted 12-09-2011 at 09:43 AM by marlen

hr ni 12.9 genap sthn..

cpt btul masa berlalu..
Posted in Uncategorized
Views 865 Comments 0 marlen is offline
Old
marlen's Avatar
Legendary Member

Hati yang kau sakiti

Posted 15-10-2010 at 04:06 PM by marlen

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya


maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai


tak ada lagi yang bisa kulakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa


ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis...
Posted in Uncategorized
Views 992 Comments 0 marlen is offline
Old
marlen's Avatar
Legendary Member

ruang kosong..

Posted 15-10-2010 at 12:16 PM by marlen

sejak seminggu 2 ni terasa ada ruang kosong di hati..dah xtau mcm mana nak isi ruang tu..kdg2 rs nya ckup menyakit kan..aku cuba isi..tp xpernah penuh..
Posted in Uncategorized
Views 1653 Comments 1 marlen is offline
Old
marlen's Avatar
Legendary Member

kenapa ye...

Posted 27-09-2010 at 11:30 AM by marlen

pg td rs semangat sgt dtg keja tp ntah la..dlm sibuk buat keja pun kenapa dia jgk yg harus di igt..bila igt kenangan tu mesti dtg pakej dgn air mata..

smpai bila la nak jd mcm ni..sy sangka sy cukup kuat tp sebenar nya masih jauh nak smpai ke tahap 100% pulih..
Posted in Uncategorized
Views 1449 Comments 1 marlen is offline

Page 1 of 2

1 2


Resources saved on this page: MySQL 14.29%
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.