Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!

 
  ...


Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

hunting bazar ramadhan

Posted 25-08-2009 at 07:06 AM by bossprepaid

acapkali tibanya bulan puasa, aku pasti akan ke bazar ramadhan di sekitar tapah ataupun ipoh....

aku suka peratikan orang ramai di situ... macam3 expressi yang aku nampak.... tapi kali ini aku perasan, ada ibubapa yang bawak baby2 kecik ke bazar ramadhan... pada aku... tak digalakkan sebab maklumlea time sesema **** nie.. peh, jangan ambek risiko...

oleh kerana aku berminat dengan photograpi,
...
Posted in Uncategorized
Views 6165 Comments 0 bossprepaid is offline
Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

selamat hari ulangtahun kawin wat diri aku sendiri

Posted 31-05-2009 at 10:00 PM by bossprepaid



peh...
hari ni 31hb mei adalah hari istimewa kerana...
pada tarikh tu... 6 taon lepas...
aku genggam tangan kadi... tak lepas2...
mesti riso kadi tuh.. huhu..
sedar tak sedar.. agak lama gak aku dah kawin..
tapi terlewat ckit umor masa kawin tu..
ini kerana tak de sorang pon yang dapat
mengasingkan..
1.beras
2. garam
3. gula
4.
...
Posted in Uncategorized
Views 2959 Comments 3 bossprepaid is offline
Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

Kalimah Allah pada hirisan Buah Terung...

Posted 22-01-2009 at 02:53 PM by bossprepaid



Pertama kali dalam idop nie.. dapat teman saksikan sendiri kalimah Allah pada Hirisan terung... Merasa gak pegang.. Biasanya nengok kat tenet atopon dalam surat habor jea...



teruja betoi rasanya...
*Peringatan datang dalam pelbagai cara... samada kita terleka atau terlupa.....
Posted in Uncategorized
Views 2034 Comments 0 bossprepaid is offline
Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

Kat tapah semalam...

Posted 09-01-2009 at 03:47 PM by bossprepaid

peh...smalam kat tapah ada satu eksiden yang pada teman sedih tul rasanya...
ada satu makcik linteh jalan... tetiba bungkusan yang dia bawak tu.. terjatuh, so makcik tu pon tunduk le nak ambek...
tetiba ada sebuah lori yang tayar banyak2 tu terlanggar makcik tuh... drebar lori tu mmg tak perasan....
eem...makcik tu kena gelek camtu jea...
kata orang yang nampak tuh... perot dia terburai kat ctu jea..
berlaku berhampiran KFC tapah kata dema...
peh...apapun
...
Posted in Uncategorized
Views 3138 Comments 4 bossprepaid is offline
Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

Kemeja carigold yang segak

Posted 30-10-2008 at 02:35 PM by bossprepaid

Hari nie teman terima Kemeja Carigold yang segak...
Peh... bukan kecik saiz dia 4XL! hahaha..
Tapi tu la, masa ngaji kat mpip dolo pon sama... dapat anugerah pelatih terbesor gak!



Macam2 teman belajor kat CG nie... Macam2 jenih orang teman dah gaul.... Cuma jauh je kome... Rata2 Kolompo... Ate kalau teman
...
Posted in Uncategorized
Views 2595 Comments 2 bossprepaid is offline

Page 1 of 2

1 2


Resources saved on this page: MySQL 13.64%
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.