Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


 
  ...


Old
nazwa69.net's Avatar
Super Active
Rating: 3 votes, 4.67 average.

Layan Sampai Lebam!!!!

Posted 14-10-2008 at 08:52 PM by nazwa69.net
Updated 14-10-2008 at 09:04 PM by nazwa69.net


Siri mini animasi ni memang best ler.. ni la satu2nya animasi yang berjaya buat ramai kanak2 kat Malaysia ni meminatinya... Sesiapa berminat, leh download :

Ep1-Ep6 :

http://rapidshare.com/files/61567809...2007.part1.rar
http://rapidshare.com/files/61578496...2007.part2.rar
http://rapidshare.com/files/61583891...2007.part3.rar...
Posted in Uncategorized
Views 5627 Comments 11 nazwa69.net is offline
Old
dyla_heartbroken's Avatar
Newbie

hurmm???

Posted 13-10-2008 at 02:59 PM by dyla_heartbroken

hye evry0ne..sje je test..br nk join carigold soo arap2 de owg sudi bantu
Posted in Uncategorized
Views 1534 Comments 1 dyla_heartbroken is offline
Old
L.O.V.E's Avatar
CG Top Poster Club

Carigold dulu dan skang

Posted 13-10-2008 at 01:12 PM by L.O.V.E

Dulu... carigold tak ramai user perempuan..
skang.. dah ramai dah awek kat sini..

dulu... dak2 carigold susah nak ajak wat gath
skang.. suma dah sudi bertentang mata..

dulu.. carigold tak ramai yang posting 18sx ( ader pun bape kerat je)
skang.. huhu 80% posting hampir berbaur 18sx..

dulu.. forumer carigold wat hal masing2
skang.. forumer carigold dah cam satu keluarga..

dulu... carigold tak meriah..
...
Posted in Carigold
Views 4189 Comments 16 L.O.V.E is offline
Old
L.O.V.E's Avatar
CG Top Poster Club

Terima kasih Carigold

Posted 13-10-2008 at 12:53 PM by L.O.V.E
Updated 16-10-2008 at 06:45 PM by L.O.V.E

09-July-2007
Dah sebulan lyn jadi warga shah alam dan keje ditempat baru...
tengah bosan2 takde keje lyn search "gambar-gambar ngeri" kat pakcik google..
kuar link carigold nie.. satu persatu lyn selak thread ngeri yang ader kat carigold nie..
dah habis selak gambar ngeri, lyn masuk section lain.. terdetik dihati ketika tu, cam menarik jer tempat nie.. lyn pun register nama misslyn..
dan lyn pun mula berposting...
kenal ramai member2 member baru...
...
Posted in Carigold
Views 2718 Comments 11 L.O.V.E is offline
Old
BizClub's Avatar
Super Active

~ Siapa Yg Lebih Sayangkan Kita ~

Posted 12-10-2008 at 07:09 PM by BizClub

aku pernah bercinta,
sayang sorang perempuan sepenuh jiwa
aku kata suatu hari nanti aku akan kahwini dia
takda apa yang dapat menghalang cinta aku
angkuhnya aku berkata-kata.
dia kata dia cuma nak dengan aku jer
macam aku, angkuhnya dia berkata-kata.

suatu hari dia mintak putus
kata dia hubungan dah tak rasa macam dulu
aku rasa sebak, tak pernah terfikir
hubungan selama bertahun
yang konon akan abadi selamanya berakhir
...
Posted in Uncategorized
Views 2974 Comments 8 BizClub is offline

Resources saved on this page: MySQL 18.75%
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.