Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


 
  ...


Old
faried_u17's Avatar
Active Plus
Rating: 4 votes, 3.75 average.

celotah - celoteh faried_u17

Posted 01-11-2008 at 05:38 PM by faried_u17
Updated 12-11-2008 at 08:05 PM by faried_u17

>>> siapa faried_u17 di carigold.com <<<
saya faried_u17 adalah seorang PDA seller secara tidak rasmi di forum tercinta ini

>>> apakah makna avatar anda <<<
owh, itu gambar orang yang sentiasa berada dibelakang saya diwaktu senang dan susah, penghargaan untuk beliau

>>> adakah anda baru berforum di carigold.com <<<
mengikut rekod,saya mula berkecimpung dengan carigold pada 03-09-2007 dan akan
...
Posted in Uncategorized
Views 5965 Comments 9 faried_u17 is offline
Old
normanlimited's Avatar
Newbie

mcm mana nak cari indicator yang sesuai dan mudah

Posted 31-10-2008 at 01:41 AM by normanlimited (Berusaha la....beb...untuk menang wang ringgit)

jali mcm mana nak cari lagi indicator yang paling tepat ...ahh
Posted in Uncategorized
Views 1231 Comments 3 normanlimited is offline
Old
bossprepaid's Avatar
Active Plus

Kemeja carigold yang segak

Posted 30-10-2008 at 02:35 PM by bossprepaid

Hari nie teman terima Kemeja Carigold yang segak...
Peh... bukan kecik saiz dia 4XL! hahaha..
Tapi tu la, masa ngaji kat mpip dolo pon sama... dapat anugerah pelatih terbesor gak!



Macam2 teman belajor kat CG nie... Macam2 jenih orang teman dah gaul.... Cuma jauh je kome... Rata2 Kolompo... Ate kalau teman
...
Posted in Uncategorized
Views 2745 Comments 2 bossprepaid is offline
Old
underscore's Avatar
Legendary Member

Melayari internet membuat otak anda lebih genius

Posted 29-10-2008 at 04:02 PM by underscore

Kajian terbaru menunjukan manusia yang banyak melayari internet lebih pintar dan luas pemikiran.
Kemampuan membuat keputusan dan menapis informasi yang sangat besar menjadi kemampuan baru di dalam otak manusia. Inilah perbezaan yang besar dilihat berbanding bukan pengguna internet.
Ketika seseorang membaca halaman web, otak manusia terlihat sangat meningkat dibandingkan membaca buku.
Bagi yang gemar berforum dan chat, pemikiran mereka lebih global.Bak kata orang mereka ini
...
Posted in Uncategorized
Views 2642 Comments 4 underscore is offline
Old
tokmat™'s Avatar
CG Top Poster Club

35 Tahun Pada 27hb Oktober 2008

Posted 28-10-2008 at 08:24 AM by tokmat™

Salam semua...

Kelmarin genaplah usia ku 35 tahun...
Terima kasih kepada sahabat-sahabat CG yang menyampaikan ucapan hari ulang tahun ku melalui SMS mahu pun PM.....

Kelmarin juga, semakin meningkat usia ku, maka semakin hampirlah diri ku kepada kematian....

Mudahan aku sentiasa bersedia ke arah itu.....
Posted in Blog Peribadi
Views 3879 Comments 8 tokmat™ is offline

Resources saved on this page: MySQL 17.65%
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2018, CariGold.com.