Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


 
  ...


Old
L.O.V.E's Avatar
CG Top Poster Club

Carigold dulu dan skang

Posted 13-10-2008 at 01:12 PM by L.O.V.E

Dulu... carigold tak ramai user perempuan..
skang.. dah ramai dah awek kat sini..

dulu... dak2 carigold susah nak ajak wat gath
skang.. suma dah sudi bertentang mata..

dulu.. carigold tak ramai yang posting 18sx ( ader pun bape kerat je)
skang.. huhu 80% posting hampir berbaur 18sx..

dulu.. forumer carigold wat hal masing2
skang.. forumer carigold dah cam satu keluarga..

dulu... carigold tak meriah..
...
Posted in Carigold
Views 4281 Comments 16 L.O.V.E is offline
Old
L.O.V.E's Avatar
CG Top Poster Club

Terima kasih Carigold

Posted 13-10-2008 at 12:53 PM by L.O.V.E
Updated 16-10-2008 at 06:45 PM by L.O.V.E

09-July-2007
Dah sebulan lyn jadi warga shah alam dan keje ditempat baru...
tengah bosan2 takde keje lyn search "gambar-gambar ngeri" kat pakcik google..
kuar link carigold nie.. satu persatu lyn selak thread ngeri yang ader kat carigold nie..
dah habis selak gambar ngeri, lyn masuk section lain.. terdetik dihati ketika tu, cam menarik jer tempat nie.. lyn pun register nama misslyn..
dan lyn pun mula berposting...
kenal ramai member2 member baru...
...
Posted in Carigold
Views 2790 Comments 11 L.O.V.E is offline
Old
BizClub's Avatar
Super Active

~ Siapa Yg Lebih Sayangkan Kita ~

Posted 12-10-2008 at 07:09 PM by BizClub

aku pernah bercinta,
sayang sorang perempuan sepenuh jiwa
aku kata suatu hari nanti aku akan kahwini dia
takda apa yang dapat menghalang cinta aku
angkuhnya aku berkata-kata.
dia kata dia cuma nak dengan aku jer
macam aku, angkuhnya dia berkata-kata.

suatu hari dia mintak putus
kata dia hubungan dah tak rasa macam dulu
aku rasa sebak, tak pernah terfikir
hubungan selama bertahun
yang konon akan abadi selamanya berakhir
...
Posted in Uncategorized
Views 3037 Comments 8 BizClub is offline
Old
underscore's Avatar
Legendary Member

Tornado di Siberia (tempat sejuk)

Posted 11-10-2008 at 10:38 PM by underscore
Updated 11-10-2008 at 10:47 PM by underscore (789)

Pertemuan udara panas dan sejuk menimbulkan perubahan tekanan udara dan akhirnya menimbulkan tornado.
Gambar dari Rusia yang menunjukan gambar Tornado seperti wap dari radiator kereta.

http://img378.imageshack.us/my.php?i...dirusiavj8.jpg
Posted in Uncategorized
Views 1963 Comments 3 underscore is offline
Old
iNsPiRoN_69's Avatar
Active Member

KENYATAAN PERASAAN ~ on da way

Posted 10-10-2008 at 01:47 PM by iNsPiRoN_69

10 octbr...
aku still cam 2 bulan lepas...
nothing happen..
nothing change...
kalo berubah pon.. berat makin betambah
hahahahah
almaklumla.. time raye cenggini..
huhuhuhu
tapi......
raye tahun ni adelah RAYE YG PALING TAK BEST SEPANJANG AKU BERUMUR HAMPIR 23THN NIH........booooooooooring.....

ermmmmm....
dulu 3 tahun aku beraye ngan kwn2
seronok
kali ni cam lain plak beraye ngan family...
sepupu...
Posted in Uncategorized
Views 1894 Comments 2 iNsPiRoN_69 is offline

Resources saved on this page: MySQL 15.79%
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2018, CariGold.com.