Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!

Forums Blogs
New Posts
Register Login


Rate this Entry

Gambar PINTOM dah 3 Bulan 7 hari

Posted 14-12-2009 at 01:06 PM by comelcomot

ok lah kali nih aku nak refresh la korang gambar pets aku nih si PINTOM la..aku amik petang tadi.
Dah balik keje awl sampai umah pun awal tadi so aku luangkan masa aku bersihkan si pintom nih selain bersihkan tempat die aku mandikan die..eh ..jgn xtau pintom nih bukan boleh mandi cam kucing,,stakat lap guna wipe tissue jerw.Last skali bagi makan lah..wah!wah!pintom skang selera sungguh makan pallet..alfafa die makan tapi xslalu la..


tengok la PINTOMtgh makan pallet tuh selera betol die


lagi gambar si PINTOM ni

ini paling xtahan kiut tul siap leh padang kamera lagi tu..ekekekek
0 Thanks, 0 Likes
Posted in Uncategorized
Views 1177 Comments 0
Total Comments 0

Comments

 
Switch to:
Group 2
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.