PDA

View Full Version : Aktres lucah terkenal berlakon di Jakarta


eboss
19-09-2009, 01:58 AM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Ozawa yang akan tiba di Jakarta pada 14 Oktober depan terkenal dengan panggilan Miyabi di Indonesia.

Dia yang berdarah campuran Jepun, Kanada dan Perancis akan berlakon dalam filem yang berjudul Menculik Miyabi.

Filem itu mengisahkan seorang gadis cantik yang berasal dari Jepun merantau ke Indonesia dengan tujuan untuk berniaga.

Seorang kakitangan syarikat Humas Maxima Pictures, Erlina S berkata, Ozawa akan mendapat hak eksklusif seorang artis dan dikawal ketat apabila menjalani penggambaran filem itu.

Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.

Penulis skrip filem itu, Raditya Dika mengaku dia kini sedang menulis skrip untuk filem tersebut.

Menurutnya, tidak ada adegan panas dalam filem itu walaupun Ozawa merupakan pelakon filem lucah yang terkenal.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg

qba437
19-09-2009, 02:03 AM
bagus laa...itu lah budaya indonesia...

apiz
19-09-2009, 02:05 AM
oh tidak maria ozawa..

silverchair959
19-09-2009, 02:06 AM
bleh tahan cun....

zerorise
19-09-2009, 02:08 AM
plastik jer tuh :)) :)) :))

Astra 7259
19-09-2009, 02:08 AM
bleh tahan cun....

google... jgn tak google...
muahahahhah.....

qba437
19-09-2009, 02:10 AM
tiada adegan panas tp dah panas :))

eapui
19-09-2009, 02:12 AM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Ozawa yang akan tiba di Jakarta pada 14 Oktober depan terkenal dengan panggilan Miyabi di Indonesia.

Dia yang berdarah campuran Jepun, Kanada dan Perancis akan berlakon dalam filem yang berjudul Menculik Miyabi.

Filem itu mengisahkan seorang gadis cantik yang berasal dari Jepun merantau ke Indonesia dengan tujuan untuk berniaga.

Seorang kakitangan syarikat Humas Maxima Pictures, Erlina S berkata, Ozawa akan mendapat hak eksklusif seorang artis dan dikawal ketat apabila menjalani penggambaran filem itu.

Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.

Penulis skrip filem itu, Raditya Dika mengaku dia kini sedang menulis skrip untuk filem tersebut.

Menurutnya, tidak ada adegan panas dalam filem itu walaupun Ozawa merupakan pelakon filem lucah yang terkenal.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg

dah sampai indo....:eek::eek:

CyberSpank
19-09-2009, 02:13 AM
tiada adegan panas tp dah panas :))

haha
tambah lg dgn komen yg panas2!!!
abis panas...
terbakar la thread nie...

Overclock
19-09-2009, 02:13 AM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p

selipargetah
19-09-2009, 02:14 AM
indonnnn lagiiii....

qba437
19-09-2009, 02:20 AM
kalu laa aku jadi hero nya..kan ke bagus..:))

the_ultimatez_najman
19-09-2009, 02:22 AM
bagus la tu..harap2 dpt bala nnti kat endon...

qba437
19-09-2009, 02:26 AM
bagus la tu..harap2 dpt bala nnti kat endon...

memang dah kena bala pun :))..disaat meruncing negara kita gak yang tolong...tapi dah indon tuh bangsa tak kenang budi..rakyat kita diugut dengan buluh runcing

FaRid^sp
19-09-2009, 02:30 AM
ni ke orangnya ??
#:-S

http://www.youtube.com/watch?v=ZO-BsqytxnQ

qba437
19-09-2009, 02:31 AM
ye la tuh...

En. Rhoma Irama
19-09-2009, 02:58 AM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p
a'ah... tak bising sangat :D

NEMO
19-09-2009, 03:03 AM
awat sampai xleh berjabat tgn plak...ekekee

tokmat™
19-09-2009, 03:04 AM
dah sampai indo....:eek::eek:
tak lama lagi...
sampai Malaysia ni..... :D

C_Kenek
19-09-2009, 03:05 AM
indon taknak sweeping jepun skali ke?

gundurowo
19-09-2009, 03:05 AM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Ozawa yang akan tiba di Jakarta pada 14 Oktober depan terkenal dengan panggilan Miyabi di Indonesia.

Dia yang berdarah campuran Jepun, Kanada dan Perancis akan berlakon dalam filem yang berjudul Menculik Miyabi.

Filem itu mengisahkan seorang gadis cantik yang berasal dari Jepun merantau ke Indonesia dengan tujuan untuk berniaga.

Seorang kakitangan syarikat Humas Maxima Pictures, Erlina S berkata, Ozawa akan mendapat hak eksklusif seorang artis dan dikawal ketat apabila menjalani penggambaran filem itu.

Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.

Penulis skrip filem itu, Raditya Dika mengaku dia kini sedang menulis skrip untuk filem tersebut.

Menurutnya, tidak ada adegan panas dalam filem itu walaupun Ozawa merupakan pelakon filem lucah yang terkenal.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg


tak jadi la aku nk tgk :)):))

faridsylar
19-09-2009, 03:06 AM
maria cinta.........

farhanutd
19-09-2009, 03:17 AM
bila nak berlakon citer Malaysia plak?:D

donatello
19-09-2009, 03:42 AM
"ik-kek2"...kimochi-neh:)

GT
19-09-2009, 03:44 AM
Pergh!!!!???

zaimi2
19-09-2009, 04:08 AM
ye ye ye best2
gegegege

peija06
19-09-2009, 04:25 AM
kedatangan maria ozawa ke indon slh 1 kaedah mengurangkan kebanjiran warga indon ke malaysia..:-?

jgn org kita pergi sane ramai2 dahle..:))

alonso
19-09-2009, 04:46 AM
kalo hitomi tanaka ke,yumi kazama ke,takpe gak..ni skeping je,raung lebey:eek::eek::eek:

clorox_bersih
19-09-2009, 05:09 AM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Ozawa yang akan tiba di Jakarta pada 14 Oktober depan terkenal dengan panggilan Miyabi di Indonesia.

Dia yang berdarah campuran Jepun, Kanada dan Perancis akan berlakon dalam filem yang berjudul Menculik Miyabi.

Filem itu mengisahkan seorang gadis cantik yang berasal dari Jepun merantau ke Indonesia dengan tujuan untuk berniaga.

Seorang kakitangan syarikat Humas Maxima Pictures, Erlina S berkata, Ozawa akan mendapat hak eksklusif seorang artis dan dikawal ketat apabila menjalani penggambaran filem itu.

Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.

Penulis skrip filem itu, Raditya Dika mengaku dia kini sedang menulis skrip untuk filem tersebut.

Menurutnya, tidak ada adegan panas dalam filem itu walaupun Ozawa merupakan pelakon filem lucah yang terkenal.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg

Wanita impian alonso neh:)):)):))

minc
19-09-2009, 05:10 AM
uish.....minat ni....:">

clorox_bersih
19-09-2009, 05:11 AM
jangan terkejut klu nanti tgk maria ozawa cakap endon:)):))

ExAvantz
19-09-2009, 05:26 AM
lawa dia nih :D

yinbyungheon
19-09-2009, 05:26 AM
mesti suka cakap "kimoci" :))

NEMO
19-09-2009, 05:29 AM
dia ni cun gak apa

hazirah
19-09-2009, 05:53 AM
huhu maria ozawa...


baik sungguh mn2 laki yg dgr nama ni igt dia ni penyanyi kekeke...

joned
19-09-2009, 06:05 AM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p

semua org pasti suka..berbaloi baloi..

rafiz2000
19-09-2009, 06:16 AM
Lakonan dia memang mantap...
setanding dengan pelakon2 kelas A di Hollywood
Alangkah bagus kalu David Teo amik dia berlakon

fachak
19-09-2009, 06:29 AM
mcm muka gadis melayu je.. bole claim ke? :)) :))

klleman
19-09-2009, 06:33 AM
Korang kenal dia ek? Mesti pengikut tegar dia ni... huhuhuhu

poor_guy
19-09-2009, 06:57 AM
alang2 ke indon tu xnk singgah Msia ke ..?

yazaedar
19-09-2009, 07:03 AM
aku dah donlod.......:">:">:">

sekam padi
19-09-2009, 08:40 AM
patut asyik kena gempabumi aje kat sana...sendiri cari bala...:)):)):))

p/s::terkini, Bali pagi tadi baru aje kena sedas 6.4sr...ambik habuan..

theBLOGGERboy
19-09-2009, 08:45 AM
ohhhh maria ozawa!!!!

bler la ko nk dpt AIDS!!!

mydreamerz
19-09-2009, 10:38 AM
umo baru 23 dah beerlakon porno!!!

rayz_nine
19-09-2009, 10:50 AM
umo baru 23 dah beerlakon porno!!!

selagi muka ble jual..berlakon la..sok kalu da kerepot xde market lg..:))

imatheonlyone
19-09-2009, 10:59 AM
nak wat laku ler tu

alonso
19-09-2009, 11:03 AM
mesti suka cakap "kimoci" :))

diselang seli dgn perkataan "i-ke":))

WnB
19-09-2009, 11:44 AM
aku dah donlod.......:">:">:">

apa yg engkau donload.???? AKu bab2 donload tu tak pandai...bab2 mintak iyaa pandai... :">:">:p:p

imatheonlyone
19-09-2009, 11:51 AM
apa yg engkau donload.???? AKu bab2 donload tu tak pandai...bab2 mintak iyaa pandai... :">:">:p:p

aku ponnn :">:">

kasmarol
19-09-2009, 11:58 AM
aku dengar dia dah mati kene penyakit aids

zerotech
19-09-2009, 12:04 PM
aku mcm ada perasan ada member dalam CG ni dok pakai gambar tu sebagai avatar..
sapa ek.. jap aku cari :eek: :eek:

alonso
19-09-2009, 12:06 PM
aku mcm ada perasan ada member dalam CG ni dok pakai gambar tu sebagai avatar..
sapa ek.. jap aku cari :eek: :eek:

ade membe cg tu muka mcm dia maria ozawa gak
cuba tgk page 4:)):))

zerotech
19-09-2009, 12:16 PM
eh yg tu mana ada mcm maria..
yg tu laghi cun apa tuh.. :D

betik_busuk
19-09-2009, 12:38 PM
apesal sensitif sangat jari aku klik tread nih.. peluh-peluh lagi..

rahzi7
19-09-2009, 12:40 PM
huhu maria ozawa...


baik sungguh mn2 laki yg dgr nama ni igt dia ni penyanyi kekeke...

dia nih mmg penyanyi.....suka nyanyi guna mic xde wayar!:eek::eek:
buleh tahan keluar suara!kejap2 je bunyi....:))

abangbeca
19-09-2009, 12:41 PM
sapa nih??

abangbeca
19-09-2009, 12:42 PM
mcm besa nampak jerk????

farhanutd
19-09-2009, 12:43 PM
http://i390.photobucket.com/albums/oo349/farh/mariaozawajilbab.jpg

Ni bukan dia ke?:-?:D:D

zerotech
19-09-2009, 12:46 PM
mcm besa nampak jerk????

besa nampak kat mana tu bro beca :)):))

abangbeca
19-09-2009, 01:01 PM
besa nampak kat mana tu bro beca :)):))

ntah....klu x silap aku ms aku gi outstation ari tue aku tempah bilik kat hotel.....bangun pagi tetiba dia ada sebelah aku tanpa seurat.........jeng jeng jeng jeng !! :eek:

selipargetah
19-09-2009, 03:07 PM
lawanyer rupe tp syg...disalahgune nikmat yg diberi..cantik camnih...kalu buat pelem fuhh! kalu jd bintang pelem biasa apa salahnya..tp gi jd porn star!

valera
19-09-2009, 03:10 PM
lawa dia neh
sayang la plak jadi pelakon porno
jadi la penyanyi ke mcm leah dizon
pelakon jdorama kee

Niyang
19-09-2009, 03:13 PM
Sape ade DVD dier....:D... Aku ennnakkk...wakakkaka :eek:

wanzex
19-09-2009, 03:14 PM
klu ogawa tu apa ek??

farhanutd
19-09-2009, 03:17 PM
Sape ade DVD dier....:D... Aku ennnakkk...wakakkaka :eek:

nak gak:">

uncencored:D

zerorise
20-09-2009, 07:26 PM
lawanyer rupe tp syg...disalahgune nikmat yg diberi..cantik camnih...kalu buat pelem fuhh! kalu jd bintang pelem biasa apa salahnya..tp gi jd porn star!

Plastic Surgery bro, not original one .

Kalau ori , aku pun nak :)):)):))

RuthlessFairy
21-09-2009, 02:20 AM
ntah....klu x silap aku ms aku gi outstation ari tue aku tempah bilik kat hotel.....bangun pagi tetiba dia ada sebelah aku tanpa seurat.........jeng jeng jeng jeng !! :eek:

:eek::eek: baik pi cek kat spital skrg,,,:)):))

apiz
21-09-2009, 02:40 AM
muke lawa tp sayang...kene stnby 160gb hdd nie...:)) :))

NEMO
21-09-2009, 02:48 AM
patut dia ni xyah masuk pornografi..jadi je pelakon kat mesia..nanti ada la VVIP nak pikat...kaya jugak

TwiStEd pIps
21-09-2009, 02:49 AM
lawa awek ni.. cuba la jadi model ker..

apiz
21-09-2009, 02:51 AM
patut dia ni xyah masuk pornografi..jadi je pelakon kat mesia..nanti ada la VVIP nak pikat...kaya jugak

rugi tol die nie....~X(~X(~X(~X(

NEMO
21-09-2009, 02:52 AM
rugi tol die nie....~X(~X(~X(~X(

mmg rugi..kecantikan dia tu boleh dibeli dgn wang kat sini..:))


leh dpt title datin lg..:))

Kondirag
21-09-2009, 10:12 AM
tak sabar nak tengok filem ni

CyberSpank
21-09-2009, 03:05 PM
tak sabar nak tengok filem ni

nk tgk cite ke nk tgk pelakon die??:p:p:p

JocKeY's
21-09-2009, 03:16 PM
maria oh yeah maria...
lalalala....
pd 1 ketika dlu.. lyn gak crite2 amoi nih... :D

my.name.is.nad
21-09-2009, 03:32 PM
untung org indo ... bawak masuk maksiat ... hhuhuhu

Procodine
21-09-2009, 03:34 PM
oish.. maria ozawa ku berlakon.. biar btul...
:))
ingat tora tora collection dah tadi..

sis_zety
21-09-2009, 03:36 PM
aku penah dengar nama die...
tapi tak tau lak die plakon cite terok tu :o
ingatkan penyanyi ke pelakon...

Anonymous89
21-09-2009, 04:08 PM
cam aku penah nampak nie ..
:)) :)) :))

gambate
21-09-2009, 04:14 PM
maria ozawa ni muda dari aku rupanyua erk :)):)) kenal budak ni..mana aku jumpa erk

selipargetah
21-09-2009, 04:32 PM
tak sangka ramai jugak yg kenal awekpelakon ceter porno ni..esok kena aids baru setop lah tu..

pijoe
21-09-2009, 04:47 PM
selalu jumpa awek ni kat screen monitor pc aku...terutama waktu aku boring........:)):)):)):))

maliq7776
21-09-2009, 04:52 PM
MU tak leh dtg...MO pun jadi lah:))

indon indon:))

asrul07
21-09-2009, 05:00 PM
mmg cun...

selipargetah
21-09-2009, 05:11 PM
fuhhh!!! buruk giler barang die..

qba437
21-09-2009, 05:23 PM
MU tak leh dtg...MO pun jadi lah:))

indon indon:))

:eek::eek:..yang pentin ada huruf M

NEMO
21-09-2009, 05:31 PM
fuhhh!!! buruk giler barang die..

barang apa yg buruk bro..


explain please...:D

FaRid^sp
21-09-2009, 05:35 PM
x dpt rasa buruk la ye..

qba437
21-09-2009, 05:35 PM
barang apa yg buruk bro..


explain please...:D

ntah..aku nak tahu gak barang apa yang buruk..:))

WnB
21-09-2009, 06:51 PM
selalu jumpa awek ni kat screen monitor pc aku...terutama waktu aku boring........:)):)):)):))


fuhhh!!! buruk giler barang die..

ayat2 18 SX nie... :)):)):eek::eek:

wanzex
21-09-2009, 06:56 PM
ada gambar sexy tak..????

moneymaker3000
21-09-2009, 07:10 PM
google je bro...ada bersepah gamba sexy minah ni

monki_bob
21-09-2009, 07:11 PM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p

le..ko ingt ko sorang je yg suke?den & kaum 2 jantan sepi semua suke..

virtualbiz
22-09-2009, 10:17 PM
mesti ade agenda tsembunyi datang indon minah ni..mana la tau buat filem panas kt bali :p

acan
22-09-2009, 11:06 PM
aduyai..
ozawa tu..

haudli
23-09-2009, 03:15 AM
maria o maria..
arigato gozaimas

eday84
23-09-2009, 03:26 AM
huhu banyak filem dia ke? hehe.. saje wat2 tny

haudli
23-09-2009, 03:45 AM
huhu banyak filem dia ke? hehe.. saje wat2 tny

dan banyak teknik.

sume gune dolby digital.

eLLYaNa
23-09-2009, 04:03 AM
ingatkan alonso TT, skali eboss daaaa

:))

shah08
23-09-2009, 04:15 AM
pergh maria belakon kt indon...
bestt tuuuhhhhh

tokebalak
23-09-2009, 02:15 PM
waaa walau pown aku x ska indon tp aku minat maria ozawa... huehuehue... kalu maria mai malaysia mesti ada tunjuk prasaan buluh runcing.

fms
23-09-2009, 02:55 PM
ramai peminat dier kat Indon..
lagi satu Jepun cuba serang Indon guna artis porno..

Darklighter
23-09-2009, 06:21 PM
(Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.)
Tetapi aku sorang je yg bleh jilat dan meramas nye kahkahkah...

kasmarol
23-09-2009, 06:25 PM
waaa walau pown aku x ska indon tp aku minat maria ozawa... huehuehue... kalu maria mai malaysia mesti ada tunjuk prasaan buluh runcing.


bg 10 sebab mengapa ko suka?:-?:-?

ferriz
23-09-2009, 06:29 PM
perhh..bape la agak2 diorg bayar dier..

farhanutd
23-09-2009, 06:30 PM
perhh..bape la agak2 diorg bayar dier..

million..

million rupiah:D

rayz_nine
23-09-2009, 06:32 PM
pergh maria belakon kt indon...
bestt tuuuhhhhh

berlakon sekali ngan alonso baru lg bestt..:))

ulam
23-09-2009, 06:46 PM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.


http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg

rasa nak kuar darah jer kat hidung... :)):))

kancil biru
23-09-2009, 08:05 PM
ohhh maria...cun juga dia nie

farhanutd
23-09-2009, 08:11 PM
ni gambar dari filem yg dia berlakon kat Indon:D

http://i390.photobucket.com/albums/oo349/farh/mariaozawajilbab.jpg

puteri23
23-09-2009, 08:12 PM
femes ek dia nie...:-?:-?:p:p
org lelaki mesti la kenal kan huk hukkk..:)):))

imatheonlyone
23-09-2009, 08:18 PM
femes ek dia nie...:-?:-?:p:p
org lelaki mesti la kenal kan huk hukkk..:)):))

sape dier ni?? :-?

aku x knl pon :D

roBUST
23-09-2009, 08:22 PM
JAKARTA - Pelakon filem lucah terkenal Jepun, Maria Ozawa (gambar) akan berlakon dalam sebuah filem Indonesia, lapor sebuah akhbar semalam.

Ozawa yang akan tiba di Jakarta pada 14 Oktober depan terkenal dengan panggilan Miyabi di Indonesia.

Dia yang berdarah campuran Jepun, Kanada dan Perancis akan berlakon dalam filem yang berjudul Menculik Miyabi.

Filem itu mengisahkan seorang gadis cantik yang berasal dari Jepun merantau ke Indonesia dengan tujuan untuk berniaga.

Seorang kakitangan syarikat Humas Maxima Pictures, Erlina S berkata, Ozawa akan mendapat hak eksklusif seorang artis dan dikawal ketat apabila menjalani penggambaran filem itu.

Semasa berada di Jakarta, orang ramai tidak dibenarkan untuk mendekatinya dan berjabat tangan dengannya.

Penulis skrip filem itu, Raditya Dika mengaku dia kini sedang menulis skrip untuk filem tersebut.

Menurutnya, tidak ada adegan panas dalam filem itu walaupun Ozawa merupakan pelakon filem lucah yang terkenal.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0919/Kosmo/Dunia/du_06.1.jpg


lua npk cantik jer..dlm dah out...:)):)):))

roBUST
23-09-2009, 08:24 PM
sape dier ni?? :-?

aku x knl pon :D

plakon lucah plg diminati ramai..lakonan nyer mmg tip top:)):)):p:p

puteri23
23-09-2009, 09:36 PM
sape dier ni?? :-?

aku x knl pon :D


leh caya ke ko nie :-?:-?:-?:p:p

roBUST
23-09-2009, 09:42 PM
kenal la tu..saje wat2 x kenal..heheeee

puteri23
23-09-2009, 09:45 PM
tul la tuu...majoriti org lelaki kenal ngn pompuan nie hehehe

roBUST
23-09-2009, 09:49 PM
tul la tuu...majoriti org lelaki kenal ngn pompuan nie hehehe

ala..kenal cmtu jer la..mane wat paper:eek::eek::eek:

puteri23
23-09-2009, 09:56 PM
ala..kenal cmtu jer la..mane wat paper:eek::eek::eek:


tadi siap kata ade filem dot dot dia lagi kan
confirm ko tgk nie :-?:-?:p:p

roBUST
23-09-2009, 10:02 PM
tadi siap kata ade filem dot dot dia lagi kan
confirm ko tgk nie :-?:-?:p:p

mene de tgk..aku tgk cover album tu jer:eek::eek::eek:

puteri23
23-09-2009, 10:09 PM
mene de tgk..aku tgk cover album tu jer:eek::eek::eek:


album??? dh jadi penyanyi lak ker ~X(~X(


:p:p

roBUST
23-09-2009, 10:10 PM
album??? dh jadi penyanyi lak ker ~X(~X(


:p:p

kalo ikut yg aku phm la..setiap cerita mesti ada cover album,casing,cd n sinopsis.aku tgk cover n baca sinopsis jer..tu yg aku lebih mngetahui pasal mozawa ni..:)):)):))

puteri23
23-09-2009, 10:15 PM
kalo ikut yg aku phm la..setiap cerita mesti ada cover album,casing,cd n sinopsis.aku tgk cover n baca sinopsis jer..tu yg aku lebih mngetahui pasal mozawa ni..:)):)):))


aceceeee....bc sipnosis la sgt:p:p:p

roBUST
23-09-2009, 10:18 PM
btol ar..nape ko x cyer aku:-?:-?

puteri23
23-09-2009, 10:25 PM
btol ar..nape ko x cyer aku:-?:-?

sbb ko lelaki yg tak leh dipercayai :)):))

roBUST
23-09-2009, 10:30 PM
sbb ko lelaki yg tak leh dipercayai :)):))

kirenye kalo jupe ular @ aku,pkul aku dulu la eh??:eek::eek::eek:

puteri23
23-09-2009, 10:39 PM
kirenye kalo jupe ular @ aku,pkul aku dulu la eh??:eek::eek::eek:

agaknyer kot hahaa...

dah2...kat sini tak leh mengarut byk sgt
kang kena sound :p:p:p

roBUST
23-09-2009, 10:44 PM
agaknyer kot hahaa...

dah2...kat sini tak leh mengarut byk sgt
kang kena sound :p:p:p

yup yup..sori admin (sy dgn muke siyes):">:">:">

puteri23
23-09-2009, 11:00 PM
yup yup..sori admin (sy dgn muke siyes):">:">:">

on topic balik hehee

aku mula2 tak kenal gak sapa minah nie
tapi org dok sebut jerk...
skrg br tahu..rupanyer pelakon panas :)):))

roBUST
23-09-2009, 11:09 PM
on topic balik hehee

aku mula2 tak kenal gak sapa minah nie
tapi org dok sebut jerk...
skrg br tahu..rupanyer pelakon panas :)):))

so ko kene berterima kasih pd kami krn memberi info yg bgus ni..jgn tersilap beli cd eh:p:p:p

puteri23
23-09-2009, 11:23 PM
so ko kene berterima kasih pd kami krn memberi info yg bgus ni..jgn tersilap beli cd eh:p:p:p

info bagus la sgt...:p:p
tak kuasa aku nk beli cd dia

roBUST
23-09-2009, 11:25 PM
info bagus la sgt...:p:p
tak kuasa aku nk beli cd dia

tkot ko tsilap beli cd die..kang taufan dlm umh ko kang:eek::eek::eek:

Mr.Zapa
23-09-2009, 11:26 PM
ada sape2 nk tambah info? :p

apiz
23-09-2009, 11:28 PM
sape nie...x kenal aku...

roBUST
23-09-2009, 11:32 PM
sape nie...x kenal aku...

org baru maa..sile sile..ko ni..raya ni..:)):)):))

puteri23
23-09-2009, 11:36 PM
tkot ko tsilap beli cd die..kang taufan dlm umh ko kang:eek::eek::eek:

mau kena sebat ngn mak aku nnti :)):))

Mr.Zapa
23-09-2009, 11:36 PM
sape nie...x kenal aku...

lama2 jadi kenal la tuh..:eek:

roBUST
23-09-2009, 11:42 PM
lama2 jadi kenal la tuh..:eek:

sapottt
:)):)):)):))

apiz
23-09-2009, 11:43 PM
org baru maa..sile sile..ko ni..raya ni..:)):)):))

ntah la kenal aku..kenal pon dosa je..:eek::eek::eek::eek::eek:

ykenobi
23-09-2009, 11:45 PM
maria nih nampak natural bile berlakon..hehehe

darkkiller
23-09-2009, 11:49 PM
Entah-entah nanti bila dia sampai ke Indon,dia berubah dan bertaubat terus masuk Islam.Waallahualam.

roBUST
23-09-2009, 11:50 PM
maria nih nampak natural bile berlakon..hehehe

putri,ada org lagi hebat dari haku:eek::eek::eek:

puteri23
23-09-2009, 11:57 PM
putri,ada org lagi hebat dari haku:eek::eek::eek:

sapa org tuu...
nk letak listing rejek nie:p:p

roBUST
24-09-2009, 12:02 AM
sapa org tuu...
nk letak listing rejek nie:p:p

haha..sejahat aku,ader lg jahat..aku kene up jahat aku ni..haha

torreseemee
24-09-2009, 12:03 AM
modal gua ni....

roBUST
24-09-2009, 12:06 AM
modal gua ni....

modal ape bos..x paham:D:D:D

ajax932
24-09-2009, 12:13 AM
ulama2 indon xbising ker...

AzMiLLioNaiRe
24-09-2009, 12:19 AM
ramai tul peminat die ni

roBUST
24-09-2009, 12:24 AM
ramai tul peminat die ni

goreng pisang panas ni kak..laku ha:eek::eek::eek:

puteri23
24-09-2009, 12:32 AM
haha..sejahat aku,ader lg jahat..aku kene up jahat aku ni..haha

aceceeee..konon2 dia baik la tuu:p:p:p

Mr.Zapa
24-09-2009, 12:32 AM
takde sape nk tepek gambar2 die yg lain ke? :p

myzizul31
24-09-2009, 12:33 AM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:pwah minat belah mana tu.:D

AzMiLLioNaiRe
24-09-2009, 12:34 AM
aceceeee..konon2 dia baik la tuu:p:p:p

BAIK SGT BUAT SPOTCHECK KT LAPTOP ROBUST KANG BRU TAU :eek::eek:

puteri23
24-09-2009, 12:38 AM
takde sape nk tepek gambar2 die yg lain ke? :p

bkn ko byk koleksi ker:p:p:p

puteri23
24-09-2009, 12:39 AM
BAIK SGT BUAT SPOTCHECK KT LAPTOP ROBUST KANG BRU TAU :eek::eek:


tau tak pe...tah2 dia tu peminat setia minah nie:p:p

Mr.Zapa
24-09-2009, 12:39 AM
bkn ko byk koleksi ker:p:p:p

mane ade..
tak baik fitnah taw..:((

roBUST
24-09-2009, 12:42 AM
aceceeee..konon2 dia baik la tuu:p:p:p

baik ckit la
hehe

roBUST
24-09-2009, 12:44 AM
tau tak pe...tah2 dia tu peminat setia minah nie:p:p

komplot jatuhkan aku..:)):)):))..aku ader adriana lima jer..miyabi x minat r..:eek::eek::eek:

mint
24-09-2009, 08:32 AM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p

hahaha..itu la baru lelaki sejati..:eek::eek::eek:

Q-pid
24-09-2009, 08:36 AM
komplot jatuhkan aku..:)):)):))..aku ader adriana lima jer..miyabi x minat r..:eek::eek::eek:

adriana lima...:-?:-?:-?

share skit:p:p:p

sureheboh.com
24-09-2009, 08:40 AM
takde sape nk tepek gambar2 die yg lain ke? :p

google je bro berlambak gambar dia penuh aksi dari ujung rambut sampai ujung kaki tanpa seurat kain..

andangsmile
24-09-2009, 10:17 AM
lawa memang lawa tapi body kureng lahh

m0nit0r
24-09-2009, 11:11 AM
aku ade uncensored maria ozawa nyee video...
hehehehe

roBUST
24-09-2009, 11:41 AM
aku ade uncensored maria ozawa nyee video...
hehehehe

mmg dier unsencored kot:)):))

Saif_azlam
24-09-2009, 01:14 PM
lawanyaaa.....
tapi mesti bawah dia dah lebam,
hitam...wuekkk,
tak dapat nak dibayangkan lagi

tar_wow1983
24-09-2009, 01:22 PM
muka super innocent tapi ...huhuhu...

lutttfi
24-09-2009, 01:25 PM
aku suke 'filem' si maria nih berlakon..:p

filem ape tue??
heheh..
ley kongsi x?

wHispering aLiph
24-09-2009, 02:06 PM
:mad:biasa la indon...
ape saje yg leh menjana pendapatn pihak media sume diaorg sapu.
same lah cm kes si manohara tue,tup2 terus jd plakon senetron.padahal sblmnie beliau bukanlah sesiapepn..
same gk cm isu tarian PANDTET diaorg,syarykt songapore(discvry)yg buat silap...malaysia yg tercinta nie kene maki plak!!
-indonesian media is SUCK!:mad:

roBUST
24-09-2009, 02:07 PM
:mad:biasa la indon...
ape saje yg leh menjana pendapatn pihak media sume diaorg sapu.
same lah cm kes si manohara tue,tup2 terus jd plakon senetron.padahal sblmnie beliau bukanlah sesiapepn..
same gk cm isu tarian PANDTET diaorg,syarykt songapore(discvry)yg buat silap...malaysia yg tercinta nie kene maki plak!!
-indonesian media is SUCK!:mad:

mrh benor ko eh?same la aku:mad::mad::mad::mad::mad::)):))

roBUST
24-09-2009, 02:08 PM
lawanyaaa.....
tapi mesti bawah dia dah lebam,
hitam...wuekkk,
tak dapat nak dibayangkan lagi

cantek lg ma.dier superstar nye la.ne main ngn sebarangan..:)):))

zerovirus
24-09-2009, 02:10 PM
bile lak nak turun key ell :eek:

roBUST
24-09-2009, 02:13 PM
bile lak nak turun key ell :eek:

yup..kl biler..:eek::eek:

wHispering aLiph
24-09-2009, 02:14 PM
cantek lg ma.dier superstar nye la.ne main ngn sebarangan..:)):))

Try la tgok pict maria nie kt GOOGLE IMAGE,
(AMARAN=KUATKAN IMAN ANDA!!!!!):))

roBUST
24-09-2009, 02:20 PM
try tgk Adriana Lima plak..lg sempoi..cutting model..huhu

NissanCentra
24-09-2009, 02:38 PM
Lorrrrr.............. dia ni ker ? :)

http://lh6.google.com/image/elaing.zhang/Rnd73_Lb94I/AAAAAAAAAc4/QKIdxGdtTpE/s800/220911776.jpg

http://i597.photobucket.com/albums/tt58/miegelora/maria_ozawa2.jpg

roBUST
24-09-2009, 02:44 PM
Lorrrrr.............. dia ni ker ? :)

http://lh6.google.com/image/elaing.zhang/Rnd73_Lb94I/AAAAAAAAAc4/QKIdxGdtTpE/s800/220911776.jpg

http://i597.photobucket.com/albums/tt58/miegelora/maria_ozawa2.jpg

hebat2..:)):))

amy@promatt
24-09-2009, 02:47 PM
lawa bro....muka cam melayu....aku pn pki avatar muka dia....

jejantas
24-09-2009, 03:09 PM
Lawa kat atas ajer buat apa.. kat bawah dah cam kawah gunung berapi.. lagi pun apa ler nak dipuji pompuan cam nih... :D

okada_kodo
24-09-2009, 07:52 PM
cun la die..

WnB
24-09-2009, 10:02 PM
kita kat sini punya ler dah borak lama pasal nie... rasa baru tadi keluar kat akhbar... lembab betul akhbar skrg nie...

roBUST
24-09-2009, 10:17 PM
kita kat sini punya ler dah borak lama pasal nie... rasa baru tadi keluar kat akhbar... lembab betul akhbar skrg nie...

org skrg cepat sgt:)):)):))

roBUST
25-09-2009, 06:22 PM
thread yg panas di buka kembali:)):)):))

eboss
27-09-2009, 05:10 AM
PELAKON filem lucah dari Jepun, Maria Ozawa yang bakal datang ke Jakarta untuk menjalani penggambaran filem menjadi isu hangat di negara itu.

Ozawa dijangka tiba di Jakarta pada bulan depan untuk berlakon dalam filem keluaran Indonesia berjudul Menculik Miyabi.

Di Indonesia dan Jepun, pelakon tersebut popular dengan panggilan Miyabi namun filem yang bakal dibintanginya di Jakarta itu tidak mengandungi adegan lucah.

Namun, terdapat sebahagian pihak yang menentang kedatangannya ke Jakarta.

Menteri Komunikasi dan Teknologi Maklumat Indonesia, Muhammad Nuh menetapkan syarat kedatangan Ozawa ke Jakarta.

"Jika dia tidak melakukan kegiatan lucah, kedatangannya itu tidak boleh dilarang menerusi undang-undang," katanya seperti dipetik oleh sebuah akhbar semalam.

Menteri itu menyatakan tentangan daripada pelbagai pihak terhadap kedatangannya bukannya disebabkan faktor kebencian tetapi ia dibuat atas prinsip moral.

"Oleh itu, kita harus menghormati pendapat mereka yang menolak kedatangannya," kata Muhammad.

Sebelum ini, Majlis Ulama Indonesia (MUI) telah menentang kedatangan Ozawa ke Jakarta.

Menurut Timbalan Ketua MUI, Ma'aruf Mamin, bintang filem itu mewakili industri lucah dan dia tidak sepatutnya dibenarkan datang ke negara tersebut.

Namun, seorang aktivis wanita, Siti Musdah Mulia memberitahu bahawa Ozawa sepatutnya dibenarkan datang ke Indonesia jika tidak ada sebarang peruntukan undang-undang yang menghalang kedatangannya.

Ozawa yang lahir pada 8 Januari 1986 akan menjalani penggambaran filem di Jakarta pada 15 Oktober hingga 22 Oktober depan.

Ibunya berasal dari Jepun manakala bapanya berdarah Perancis-Kanada.

Ozawa menceburkan diri dalam bidang industri lucah pada 2005 dan dia kini mampu hidup mewah hasil pendapatannya sebagai pelakon lucah. - Agensi

the_ultimatez_najman
27-09-2009, 05:13 AM
endon2..ramai sgt yg fenatik si miyabi nih

selipargetah
27-09-2009, 09:19 AM
..fuhhh burukk gileeer brg diaa..

bumantara
27-09-2009, 09:26 AM
huh....dgn pelacur pun bangga ka

akuinsan
27-09-2009, 09:32 AM
muda dari aku rupenye die nih..baru ingat nk buat akak angkat..:)):))

fazarudin
27-09-2009, 09:47 AM
budaya lucah indon ... yeaah.. diorang patut berbangga.

janggut_X
27-09-2009, 05:27 PM
panas thread ni sepanas ozawa..

eLLYaNa
27-09-2009, 07:53 PM
miyabi tu mende?

Ghost Rider
27-09-2009, 07:54 PM
nk selidik latar belakang pelakon ni la...mcm best jer..:">

theBLOGGERboy
27-09-2009, 08:00 PM
nnti mse dia blakon ade x dia pkai dialog2 yg biase dia gne tu...alaaa dialog meraung2 tu..:">

eLLYaNa
27-09-2009, 08:01 PM
muke cun..innocent je

haudli
27-09-2009, 08:32 PM
dvd baru die dah ade weiii...

wanzex
27-09-2009, 08:33 PM
dia berlakon cerita apa???

kerunai
27-09-2009, 11:00 PM
tak jantan la namanya kalau online tapi tak kenal si maria ozawa ni..:eek::eek::eek:

theBLOGGERboy
28-09-2009, 03:15 AM
tak jantan la namanya kalau online tapi tak kenal si maria ozawa ni..:eek::eek::eek:

aku setuju tapi aq mmg x pnah ngok lagi citer dia...:eek::eek::eek:

biosumber
28-09-2009, 03:28 AM
aduss maria ozawa tue...

bila nak dtg malaysia nih...

david teo tanak amik dia belakon ke???

GSR
28-09-2009, 09:11 AM
elok la tu...biar kena tsunami lg skali...

roBUST
28-09-2009, 02:32 PM
oh maria oh zawa ku:">:">

hanamichie
28-09-2009, 02:38 PM
dvd baru die dah ade weiii...

pinjam boleh???:">

mytrade
28-09-2009, 02:41 PM
dia ni nama maria ozawa ker rupanyer...aku igt melayu....penah la dpt pic dia dulu....superbbb!

marlen
28-09-2009, 02:47 PM
popular btul maria ozawa ni di kalangan lelaki..

sekam padi
28-09-2009, 02:49 PM
patut le jepun dgn indon kerap kena gempabumi.....:)):)):))

duzzz
28-09-2009, 02:50 PM
dvd baru die dah ade weiii...

blk ni kene singgah kip mart ni..cari dvd baru die...:))

rahzi7
28-09-2009, 02:55 PM
dvd baru die dah ade weiii...

dah ada ke!!ada blur tak bahagian yg penting tuh!:p:p
kalu clear xde blur oraiit laa..:)):)):p:p

m0nit0r
28-09-2009, 03:19 PM
aku ade die nye versi uncensored... (susah mau cari)
hmmm dekat 2 jam cite diee.....
ade sape mau ka?

huhuhhuhuhh

Ghost Rider
28-09-2009, 03:21 PM
trlupa plak aku, misi ari nie nk elidik latarr belakang pelakon nie...

adakah dia merupakan pelakon yg brbakat semujadi :-?

Ghost Rider
28-09-2009, 03:22 PM
aku ade die nye versi uncensored... (susah mau cari)
hmmm dekat 2 jam cite diee.....
ade sape mau ka?

huhuhhuhuhh

xmau la..ishhh...tp kalo dh bg aku ambik jer, kang org ckp aku sombong lak..:p

:)):)):))

marlen
28-09-2009, 03:33 PM
aku ade die nye versi uncensored... (susah mau cari)
hmmm dekat 2 jam cite diee.....
ade sape mau ka?

huhuhhuhuhh

nak boleh?nak tgk best tak dia berlakon..:">:">


:eek::eek::eek::eek:

rahzi7
28-09-2009, 03:34 PM
aku ade die nye versi uncensored... (susah mau cari)
hmmm dekat 2 jam cite diee.....
ade sape mau ka?

huhuhhuhuhh

erk....NAK!:D:D

duzzz
28-09-2009, 03:38 PM
trlupa plak aku, misi ari nie nk elidik latarr belakang pelakon nie...

adakah dia merupakan pelakon yg brbakat semujadi :-?

die sememang'y mempunyai bakat yg semula jadi klu kite tengok dari dvd2 lakonan'y sebelum ni..:eek::eek:

Ghost Rider
28-09-2009, 03:44 PM
die sememang'y mempunyai bakat yg semula jadi klu kite tengok dari dvd2 lakonan'y sebelum ni..:eek::eek:

ohhh...mungkin aku trlepas pandang akan bakat minah nie...:">

lastshark
28-09-2009, 03:45 PM
pergh..pemain sinetron kelabu jepang ini erangan nya emang enaq sih didengarin...lagipun eksesorinya...umpamanya vibrator yah...jepang memang beda kok dengan pilem 3gp melayu hahahaah

Ghost Rider
28-09-2009, 03:51 PM
pergh..pemain sinetron kelabu jepang ini erangan nya emang enaq sih didengarin...lagipun eksesorinya...umpamanya vibrator yah...jepang memang beda kok dengan pilem 3gp melayu hahahaah

peminat rupanya..:D

khairi78
28-09-2009, 03:51 PM
aku ade die nye versi uncensored... (susah mau cari)
hmmm dekat 2 jam cite diee.....
ade sape mau ka?

huhuhhuhuhh

Bro pm kat aku link dier... :D

duzzz
28-09-2009, 03:57 PM
ohhh...mungkin aku trlepas pandang akan bakat minah nie...:">

xpe..ko blh dapat'n dvd2 lakonan'y di kip mart2 yg berhampiran..:eek:
lakonan minah ni sungguh menusuk kalbu...rugi klu bakat'y tidak di tonton..:eek:

roBUST
28-09-2009, 03:58 PM
nak boleh?nak tgk best tak dia berlakon..:">:">


:eek::eek::eek::eek:

uish ko..dasat:eek::eek:

m0nit0r
28-09-2009, 03:59 PM
Bro pm kat aku link dier... :D

link sume yg censored bro...
ini original copy dari jepang...
dapat dari member yg belajar kat jepang... aku simpan dlm poable..
aku penah order DVD die kat member aku yg p jepang...
tapi tak jumpe....

ini pon donlod dari kawan

mau ka? huhuhuhuhhu

Ghost Rider
28-09-2009, 04:06 PM
http://www.mariaozawa.org/pictures/candids_03/maria_ozawa_photo_41_small.gif

halimkjg
28-09-2009, 04:20 PM
jepang..mmm..semak semak...

roBUST
28-09-2009, 04:28 PM
jepang..mmm..semak semak...

btol.semak x hingat...:D

khairi78
28-09-2009, 04:32 PM
link sume yg censored bro...
ini original copy dari jepang...
dapat dari member yg belajar kat jepang... aku simpan dlm poable..
aku penah order DVD die kat member aku yg p jepang...
tapi tak jumpe....

ini pon donlod dari kawan

mau ka? huhuhuhuhhu

Kasi jer lah... :D

Ghost Rider
28-09-2009, 04:33 PM
semak dh sepasal, ni riuh sekampung mcm ayam nk bertelur plak tu...:))

m0nit0r
28-09-2009, 04:35 PM
Kasi jer lah... :D

fail nye saiz besar bro...
meh sini stg bwk potable...
:)

batujalan
28-09-2009, 11:58 PM
best ke.. mai secawan

NEMO
29-09-2009, 03:41 AM
laju semacam thread ni

Q-pid
29-09-2009, 03:53 AM
laju semacam thread ni

tu la pasal...

niat asal nk bgtaw miyabi belakon kat indon je,

tp dah jadi thread tuk kongsi2 citer miyabi la plak...:eek::eek::eek:

pape pun, jgn lupakan aku and nemo sekali time pass2 link donlod tu k...

amir_dais
29-09-2009, 03:55 AM
aku jarang tgk filem2 dia nih...huhuh...jarang tgk..??mcm pnh tgk jer...:">:">

ExAvantz
29-09-2009, 04:06 AM
ah ku minat kat dia ni :D

ExAvantz
29-09-2009, 04:07 AM
jepang..mmm..semak semak...

semak2 pun...
cuba bg kat ko...
mau semak kepala hutak ko dibuatnya nnt
:eek:

NEMO
29-09-2009, 04:08 AM
tu la pasal...

niat asal nk bgtaw miyabi belakon kat indon je,

tp dah jadi thread tuk kongsi2 citer miyabi la plak...:eek::eek::eek:

pape pun, jgn lupakan aku and nemo sekali time pass2 link donlod tu k...

betoi2....elok berjemaah..:))

Q-pid
29-09-2009, 04:13 AM
betoi2....elok berjemaah..:))

kau nk saff depan je kan nemo...:eek::eek::eek:

WnB
29-09-2009, 05:11 AM
http://www.mariaozawa.org/pictures/candids_03/maria_ozawa_photo_41_small.gif

comel.. tak muka jepun..

owndferra
29-09-2009, 11:29 AM
betoi2....elok berjemaah..:))

hahahhaa...tang ni yg xtahan nie.. :eek:

Q-pid
29-09-2009, 11:38 AM
hahahhaa...tang ni yg xtahan nie.. :eek:

x tahn nk berjemaah gak ke..

meh la rapat2 kan saff...

ade pass2 la kat nemo tu ye...:D:D:D

haudli
29-09-2009, 11:41 AM
hantaran 30k dia nih...

hazri99
29-09-2009, 12:31 PM
maria ozawa jumper agnes monica..

asmizal
29-09-2009, 01:44 PM
xleh tahan nengok...

roBUST
29-09-2009, 01:46 PM
thread yg best..tq TT:)paid:)paid:)cgrock