PDA

View Full Version : Ibu tak mengaku rogol anak lelakinya


eboss
15-09-2009, 03:03 AM
DETROIT - Seorang ibu muda, Aimee Louise Sword (gambar) mengaku tidak bersalah selepas didakwa menjejaki, menggoda dan merogol anak lelakinya yang diserah untuk dijadikan anak angkat sedekad lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Sword, 35, yang berasal dari sini, Amerika Syarikat (AS) akan berdepan tiga dakwaan jenayah seks pada minggu ini kerana merogol anak kandung sendiri.

Pihak pendakwa raya berkata, budak lelaki itu masih berada di bawah umur tetapi enggan mendedahkan sama ada mangsa mengetahui wanita tersebut ialah ibunya.

Jenayah itu mengejutkan pakar-pakar sakit jiwa yang menggelarkan kes tersebut sebagai 'keji'.

Mereka turut bimbang mangsa akan diserang trauma akibat insiden yang berlaku terhadap dirinya.

"Ia satu mimpi ngeri kepada mangsa. Hubungan seks (dengan ibunya) itu mungkin hubungan seks pertama mangsa tetapi pengalaman itu sesuatu yang terlarang dan akan menghantui mangsa sepanjang hidupnya," kata seorang pakar psikiatri Hospital Sinai Grace, Dr. Gerald Shiener.

Sementara itu, peguam Sword, Kenneth Burch berkata, anak guamnya menganggap dia tidak bersalah dan tertekan dengan semua dakwaan yang dikenakan terhadapnya. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/0915/Kosmo/Dunia/du_07.1.jpg

sonOFjawa
15-09-2009, 03:04 AM
perggghhh ganas gila pnyer mak nie........
nafsu thp dewa dewi ni..........

Anonymous89
15-09-2009, 03:06 AM
perghh ...
mak rogol anak ..
pelikk2 ...

Pak Wan
15-09-2009, 03:08 AM
biasanya lembu je buat kerja ni...aku penah tgk

eboss
15-09-2009, 03:09 AM
Tu gersang tahap mega dah tu :))

Zul34
15-09-2009, 03:11 AM
tapi sbnarnya , mak nya jgk kena rogol kan

Pak Wan
15-09-2009, 03:14 AM
mcmana batang anak dia boleh keras pulak kalau mak dia nak rogol... takut boleh keras ke?

NEMO
15-09-2009, 03:14 AM
ades....sian anak dia..

sonOFjawa
15-09-2009, 03:19 AM
ape pnye mak daa.........
dh la ank bg kt org pastu nk rogol plak.....
tp bole thn cun gak minah nie....
ni mesti spesis bondage...hahahahhaha.......

bemiesworld
15-09-2009, 03:21 AM
biasanya lembu je buat kerja ni...aku penah tgk

mungkin mak dia ni spesis yg sama ngan lembu kot...

zerodecibal
15-09-2009, 03:27 AM
uihhh dunia nak kiamat ni.... wat pe nak rogol rogol.... kat malaysia ramai yg relaaaa

gandaduit
15-09-2009, 03:32 AM
peh ..mesti fobia giler beng!

suweb84
15-09-2009, 03:44 AM
dasat mak die...dah xde org lain ke

alonso
15-09-2009, 04:07 AM
da agak da,mst cite MILF ni:eek:

malkovich
15-09-2009, 04:18 AM
rugi tol bdk tu gi repot polis...lepak la :mad:

sonche
15-09-2009, 04:31 AM
macam cite 'American Taboo' la plak. :D

Pak Wan
15-09-2009, 04:49 AM
gambaran bagaimana budak tu dirogol oleh ibunya

http://lh4.ggpht.com/_7bpd-cYvlUc/SaTe05Vsa5I/AAAAAAAAA04/IYkAHUcSc6I/s800/suami%20terinaya.jpg

PAPAN
15-09-2009, 04:52 AM
merogol dan dirogol, dua2 best.

Astra 7259
15-09-2009, 04:56 AM
gambaran bagaimana budak tu dirogol oleh ibunya

http://lh4.ggpht.com/_7bpd-cYvlUc/SaTe05Vsa5I/AAAAAAAAA04/IYkAHUcSc6I/s800/suami%20terinaya.jpg

jumpe ke jalan masuk tuh? :eek::eek:

adar
15-09-2009, 05:04 AM
sesetengah law kat europe menyatakan, jika lelaki dan wanita melakukan seks, dimana jika lelaki dah cukup umur, dam wanita tak cukup umur, walaupun dgn kerelaan, maka tetap boleh didakwa kes rogol.

cth kalo lelaki umur 21 thn buat seks dgn wanita berumur kurang dr 18 tahun. tgk la depa kira umur berapa dikira sbg dewasa. kat Malaysia pun ada undang2 tu. sbb tu jgn main dgn budak sekolah :))

tetapi yg uniknya kat sana, jika lelaki tu tak cukup umur manakala wanita plak dah cukup umur, wanita tu plak boleh disabitkan atas kesalahan merogol walaupun lelaki tu dgn rela buat seks dgn wanita tu. certain negara kat europe ada law ni. tak sama mcm kat Malaysia, berat sebelah. :))

so dlm kes ni, aku rasa bdk ni tak tau perempuan ni mak dia sbb sejak kecil dibesarkan oleh keluarga angkat.

qreemall
15-09-2009, 05:42 AM
da agak da,mst cite MILF ni:eek:

xbole blah la weii ayat ko.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

dokgitu
15-09-2009, 05:50 AM
Syok bro mesti keras. Cer awak cuba kalau tak percaya

ExAvantz
15-09-2009, 05:51 AM
kalau jd kat mesia ni mau setahun kena kutuk
ari2 kluar paper...
:D

iorichee
15-09-2009, 06:55 AM
adess....
bole plak camtuh....
mak rogol anak....
macam dah terbalik jer....

theBLOGGERboy
15-09-2009, 06:57 AM
peh mak dia nie...x de laki lain ker slain ank dia...susah2 sgt meh dtg mesia cari aku, boleh aq kasi kaunseling kat mak dia..:D

donat88
15-09-2009, 06:59 AM
trauma..trauma..

mint
15-09-2009, 07:50 AM
mcmana batang anak dia boleh keras pulak kalau mak dia nak rogol... takut boleh keras ke?

itu la pasal...ini yg ada pelik ckit nih..:)):))

shila70
15-09-2009, 07:56 AM
kalo jadi kat mesia mcm ni...mak dia tentu kena hukum sebat

abgG
15-09-2009, 08:53 AM
perggghhh ganas gila pnyer mak nie........
nafsu thp dewa dewi ni..........

ni nafsu tahap iblis..:))

RuthlessFairy
15-09-2009, 08:56 AM
mcmana batang anak dia boleh keras pulak kalau mak dia nak rogol... takut boleh keras ke?

ha ah kan.. ala... budak tu pun nak jugak sebenarnye.... sbb tu la mengeras.kalau taknak, takkan mengeras kot.

RuthlessFairy
15-09-2009, 08:57 AM
da agak da,mst cite MILF ni:eek:

ha... MILF tu apa eh? dr dulu aku dok pikir MILF..
MILF tu apa.

BlacJLKy
15-09-2009, 09:05 AM
ooo...memg plik btul la die nih..
tapi lawa tuh...fuhhh!

yomi4433@yahoo.,com
15-09-2009, 09:10 AM
hehe rakus nye..haha..

sERaiTok
15-09-2009, 09:18 AM
budus punya manusia...

tomie
15-09-2009, 09:20 AM
ha... MILF tu apa eh? dr dulu aku dok pikir MILF..
MILF tu apa.

tu citer sukan rugbi kot... :eek::">

alonso
15-09-2009, 09:23 AM
ha... MILF tu apa eh? dr dulu aku dok pikir MILF..
MILF tu apa.

Mak Ikan Low Fat:)):eek:
terungkai sudah kepeningan ko:eek:

RuthlessFairy
15-09-2009, 09:27 AM
Mak Ikan Low Fat:)):eek:
terungkai sudah kepeningan ko:eek:

mak ikan low fat?? alaaaaaa tipu... itu ayat bahasa melayu

apsal kat porn site ade kategori MILF?

fique
15-09-2009, 09:27 AM
:-?:-?:-?

camne tu ek??

amaar
15-09-2009, 09:29 AM
mcm macam perkara pelik berlaku kat dunia ni. dah terbalik. ni berita yang jarang kita dengar:-?

Muhammad_27
15-09-2009, 09:29 AM
ha ah kan.. ala... budak tu pun nak jugak sebenarnye.... sbb tu la mengeras.kalau taknak, takkan mengeras kot.

ada pengalaman jadi mangsa ker? :)):)):))

lanst
15-09-2009, 09:29 AM
biasanya lembu je buat kerja ni...aku penah tgk

Sempat skodeng tuh!!!:-?

mcm2 dunia nih!!kalu pompuan bleh istilahkan rogol jugak ke??
kalu lelaki tak de respond tak jadi!!!buat ***** jek!!tentu senjata tu tak idup!!!ini anak pun sama!!!Gersang!!praktikkan kat mak!!

wantrader82
15-09-2009, 09:32 AM
dah takder lelaki lain yang nak kat diyer ke?ke memang mengidam budak...

alonso
15-09-2009, 09:33 AM
mak ikan low fat?? alaaaaaa tipu... itu ayat bahasa melayu

apsal kat porn site ade kategori MILF?

dlm bahasa inggeris tu MILF-Moro Islamic Liberation Front
pejuang kebebasan kat filipine tu:)):)):))

jutawan_kokusba89
15-09-2009, 01:21 PM
lembu gile ni..pergh!!

badawidollah2
15-09-2009, 01:31 PM
biasanya lembu je buat kerja ni...aku penah tgk

sensitif untuk kaum hindu

badawidollah2
15-09-2009, 01:33 PM
ha... MILF tu apa eh? dr dulu aku dok pikir MILF..
MILF tu apa.

MILF bole gak Mother I like to Fu ck
bole gak
Moro Islamic Liberation Front

Mr DoN
15-09-2009, 01:55 PM
mcmana batang anak dia boleh keras pulak kalau mak dia nak rogol... takut boleh keras ke?

soalan ni ko kena tya alonso.. dia leh jawab detail pya.. :eek::eek:

khairi78
15-09-2009, 02:07 PM
Aku sanggup menjadi anak angkat kat pompuan nie....:))

Kat sini sapa2 pompuan yg spesis mcm dia nie boleh la ambik aku jd anak angkat, i rela digoda, di.... :)) :eek: :D

Pak Wan
15-09-2009, 02:11 PM
Aku sanggup menjadi anak angkat kat pompuan nie....:))

Kat sini sapa2 pompuan yg spesis mcm dia nie boleh la ambik aku jd anak angkat, i rela digoda, di.... :)) :eek: :D

dah berapa hari posa?

khairi78
15-09-2009, 02:13 PM
dah berapa hari posa?

Puasa ramadhan dah 25 harai. Kalau pose yg tu...x ader.

Aku bukan apa cuma nak tolong jer.... :D :)) :eek:

janggut_X
15-09-2009, 02:13 PM
rasanya aku setuju,bahawa mak dia dirogol.mano ado pompuan rogol laki.:D

prudential
15-09-2009, 02:16 PM
boleh tahan mak dia... :)

hajime
15-09-2009, 02:22 PM
dunia akhir zaman ler katakan...mgkn anak dia ansem kot hehehe

Aida Azirah
15-09-2009, 02:23 PM
Dunia akhir zaman,,mcm2 ada.

Pak Wan
15-09-2009, 02:26 PM
Dunia akhir zaman,,mcm2 ada.

pos pertama utk DUNIA AKHIR ZAMAN. Tudung kaler pepel lawa la...

RuthlessFairy
15-09-2009, 02:29 PM
ada pengalaman jadi mangsa ker? :)):)):))

pemangsa kot. hahahahaahah

takla... dah tentu la mengeras. kalau tak mcm ne nak "rogol"

RuthlessFairy
15-09-2009, 02:30 PM
dlm bahasa inggeris tu MILF-Moro Islamic Liberation Front
pejuang kebebasan kat filipine tu:)):)):))

cubelah ber terus terang sikit~~

Q-pid
15-09-2009, 02:31 PM
pos pertama utk DUNIA AKHIR ZAMAN. Tudung kaler pepel lawa la...

waa~~~
laju ye Pak Wan attack...:D:p:p

RuthlessFairy
15-09-2009, 02:32 PM
MILF bole gak Mother I like to Fu ck
bole gak
Moro Islamic Liberation Front

serius ke? ooo yang aku tgk tu. dia ngan mak dia la?

mohdridzuan®
15-09-2009, 02:33 PM
terbalik da dunia, sket lagi nk janam

Pak Wan
15-09-2009, 02:34 PM
MILF Mother I'd Like to Fukc

marlen
15-09-2009, 02:35 PM
boleh ke laki di rogol?pelik ni..

apit0
15-09-2009, 02:39 PM
misteri.......

Pak Wan
15-09-2009, 02:42 PM
waa~~~
laju ye Pak Wan attack...:D:p:p

mengeratkan silaturrahim

RINI ROSES
15-09-2009, 02:44 PM
adeh...mamai aku dibuatnya!

Q-pid
15-09-2009, 02:46 PM
mengeratkan silaturrahim

okies...alasan relevan Pak Wan...:)):)):))

RuthlessFairy
15-09-2009, 02:55 PM
mengeratkan silaturrahim

halaaaaaa pakwan.. masa aku memula masuk dulu tak tegur pun tau~~~

:-?

RuthlessFairy
15-09-2009, 02:56 PM
MILF Mother I'd Like to Fukc

dia ngan mak dia ke??

LuvHoneY
15-09-2009, 03:06 PM
tingat pulak cite senario..:">

monohaihyip
15-09-2009, 03:11 PM
walu pun kena Rogol mistila budak tu syok melimpah ruah sbb mak dia cantek

Pak Wan
15-09-2009, 03:15 PM
halaaaaaa pakwan.. masa aku memula masuk dulu tak tegur pun tau~~~

:-?

hai...lawak songkok hitam ko....
meremang bulu tengkok aku....:)):)):))

Pak Wan
15-09-2009, 03:17 PM
dia ngan mak dia ke??

ya kot...alonso lebih arif

man_spaq
15-09-2009, 03:17 PM
maknya lama x dapat tuh....hahahahaha

alonso
15-09-2009, 03:20 PM
ya kot...alonso lebih arif

apsal tanya aku lak???:eek:

RuthlessFairy
15-09-2009, 03:22 PM
apsal tanya aku lak???:eek:

ko yg start milf

RuthlessFairy
15-09-2009, 03:24 PM
hai...lawak songkok hitam ko....
meremang bulu tengkok aku....:)):)):))

songkok lawak? kelakar ke songkok tu?:o

bula tengkuk aku pun meremang minum kopi radix :)):)):))

Pak Wan
15-09-2009, 03:24 PM
cepat bg penjelasan alonso... zephyr tgh gersang tu

RuthlessFairy
15-09-2009, 03:25 PM
manade gersang~~ puasalaaaaaa

Pak Wan
15-09-2009, 03:31 PM
songkok lawak? kelakar ke songkok tu?:o

bula tengkuk aku pun meremang minum kopi radix :)):)):))

opss..sory.. aku tak perasan...nak ckp lawa...bukan lawak..

RuthlessFairy
15-09-2009, 03:31 PM
opss..sory.. aku tak perasan...nak ckp lawa...bukan lawak..

oooooo..

ok... ermm lawa la kopi radix pak wan

alonso
15-09-2009, 03:32 PM
ko yg start milf

ko google jela milf
pastu layan sorg2
bangbros pon best jugerr
:eek::eek::eek::eek:








pesanan ini hanya dominan slps bbuka puasa,harap maklum:))

CyberSpank
15-09-2009, 03:35 PM
gile kot die nie...

kerunai
15-09-2009, 04:42 PM
ramai tol ustaz2 CG layan topik ni..layanzzzz