PDA

View Full Version : 8 Pemimpin Paling Jahat Di Dunia :


eboss
09-09-2009, 12:25 AM
Adolf Hitlerditetapkan Kanselir Jerman pada 1933, menjadi "Fuhrer" pada 1934 sampai bunuh dirinya pada 1945. Di akhir Perang Dunia 2, Kebijakan teritorial penaklukan dan pemusnahan rasialnya sudah membawa kematian dan penyiksaan jutaan orang, termasuk pembantaian sebanyak kira-kira enam juta orang Yahudi yang sekarang dikenal sebagai Holocaust.
Pada 30 April 1945, sesudah pertempuran hebat street-to-street , ketika tentara Uni Soviet terlihat dalam blok atau dua Reich Chancellory, Hitler bunuh diri, menembak dirinya sendiri sambil menggigit sebiji kapsul sianida.

Ivan IV Rusia, juga dikenal sebagai Ivan yang Mengerikan, adalah Adipati Megah Muscovy dari 1533 sampai 1547 dan adalah penguasa pertama Rusia yang mengambil hak Kaisar.
Di tahun 1570, Ivan di bawah kepercayaan yang direncanakan oleh elite kota Novgorod untuk menyebrang ke Polandia, dan menyuruh seorang tentara menghentikan mereka pada 2 Januari. Tentara Ivan membangun tembok sekitar garis keliling kota untuk mencegah orang kota yang terlepas. Antara 500 sampai 1000 orang dikumpulkan setiap hari oleh tentara, lalu disiksa dan dibunuh di muka Ivan dan anak lelakinya. Di 1581, Ivan memukulnya penuh anak perempuan-di- undang-undang karena memakai pakaian yang tak sopan, menyebabkan keguguran.Anak lelakinya, yang juga bernama Ivan, beradu argumen dengan ayahnya.Yang menyebabkan Ivan yang memukul anak lelakinya di kepala dengan tongkat runcingnya, lalu anaknya tewas seketika.

Vlad III Rumania (juga dikenal sebagai Vlad Impaler) ialah Pangeran Wallachia tiga kali dari tahun 1448 sampai tahun 1476. Vlad lebih dikenal sebagai legenda penghukum yang sangat kejam. Dia memaksa selama pemerintahannya, dan dia juga dijadikan sebagai ilham pokok bagi karakter utama vampir"Bram Stoker" di populer Dracula baru. Di Rumania dia dianggap sebagai seorang pangeran dengan perasaan mendalam tentang keadilan. Daftar penyiksaan dia dinyatakan untuk sudah mempekerjakan ekstensif: kuku di kepala, memotong dahan, membutakan, pencekikan, dibakar, memotong hidung dan telinga, pemotongan organ seksual (khususnya di kasus wanita), menguliti kepala, menguliti, pembeberan sampai elemen atau ke binatang, dan mendidihkan oranghidup-hidup. Ada klaim bahwa atas beberapa kesempatan sepuluh ribu orang ditusuk di tahun 1460

Pol Pot adalah pemimpin Khmer Rouge dan Perdana Menteri Kamboja dari 1976 sampai 1979, sudah de fakto pemimpin sejak pertengahan 1975. Selama masa kekuasaannya, Pol Pot memaksakan versi ekstrim komunisme agraris di mana semua penduduk kota dipindahkan ke daerah pedalaman untuk bekerja di perkebunan kolektif dan proyek kerja paksa. Efek gabungan kerja budak, kekurangan gizi, perewatan kedokteran yang buruk dan pelaksanaan ditaksir untuk sudah membunuh sekitar 2 juta orang Kamboja (sekitar sepertiga penduduk). Rezimnya mencapai reputasi buruk istimewa karena memilih semua cendekiawan dan "kaum borjuis musuh" lain untuk pembunuhan. Khmer Rouge melakukan eksekusi masal di tempat yang dikenal sebagai "Ladang Pembunuhan". Yang dieksekusi dikubur di kuburan masal. Untuk menghemat amunisi, eksekusi sering dillakukan memakai palu, tangkai kampak, sekop atau tongkat bambu yang diasah.

Leopold II ialah Raja Belgia dari 1865-1909.
Dengan bantuan keuangan dari pemerintah, Leopold membuat "Congo Free State", proyek pribadi yang dilakukan untuk menyadap karet dan gading di daerah Kongo Afrika tengah, yang mengandalkan kerja paksa dan menyebabkan kematian sebanyak sekitar 3 juta orang Kongo. Rezim Negara Bagian Bebas Kongo menjadi salah satu skandal internasional peralihan abad yang lebih terkenal keburukannya. Bidang tanah secara pribadi dimiliki oleh Raja adalah 76 kali lebih besar daripada Belgia, yang dia bebas menguasainya sebagai lingkup pribadi lewat tentara pribadinya, Force Publique. Pekerja perkebunan karet milik Leopold disiksa, memuntungkan dan membunuh secara kejam sampai di akhir abad, atas hati nuran,i Dunia Barat lalu memaksa Brusel untuk mengadakan perhentian.

Idi Amin adalah seorang perwira tentara dan presiden Uganda. Dia mengambil tenaga di kup militer pada Januari 1971, menurunkan Milton Obote. Kekuasaannya ditandai oleh pelanggaran hak asasi, penindasan politik, penganiayaan etnik, pembunuhan pengadilan ekstra dan pengusiran orang India dari Uganda.
Jumlah orang yang dibunuh akibat rezimnya tak dikenal; perkiraan bervariasi dari 80.000 sampai 500.000. Pada 4 Agustus, 1972, Amin mengeluarkan dekrit yang memerintahkan pengusiran ke60.000 orang Asia yang tidak adalah warganegara Uganda (kebanyakan dari mereka memuat paspor Inggris). Ini nanti diperbaiki untuk memasukkan ke80.000 orang Asia, dengan kekecualian profesional, seperti dokter, pengacara dan guru. Amin akhirnya digulingkan, tetapi sampai kematiannya, dia memegang bahwa Uganda perlu dia dan dia tidak pernah mengungkapkan penyesalan yang dalam untuk penyalahgunaan rezimnya.

Maximilien Robespierre adalah seorang pemimpin revolusi Perancis dan adalah argumennya yang membuat pemerintah revolusioner membunuh raja tanpa pemeriksaan pengadilan.
Robespierre adalah satu aktor utama di balik pemerintahan yang bengis, 10 bulan sejak pasca-revolusioner ia menyebabkan terror dan eksekusi masal. Teror itu mengancam antara 18.500 sampai 40.000 orang, dengan 1.900 dibunuh pada bulan terakhir.
Di antara orang yang dihukum oleh pengadilan revolusioner, sekitar 8 persen adalah ningrat, kependetaan sebanyak 6 persen, kelas menengah sebanyak 14 persen, dan 70 persen sisanya karyawan atau buruh taniyang dituduh melakukan penimbunan, menolak wajib militer, desersi, pemberontakan, dan lain mengaku kejahatan. Atas perbuatannya, Robespierre dipenggal kepalanya dengan tidak melalui pemeriksaan pengadilan pada 1794.

Attila adalah Raja orang Hun dari tahun 434 sampai kematiannya di tahun 453. Dia ialah pemimpin Hunnic Empire yang terbentang dari Jerman ke Sungai Ural dan dari Sungai Danube ke Laut Baltic. Di bagian terbesar Eropa Barat, dia diingat sebagai contoh kekejaman dan keserakahan. Kampanye gagal di Parsi diikuti di tahun 441 oleh serbuan Kekaisaran Timur Roma, keberhasilan di antaranya memberanikan Attila untuk menyerbu Barat. Dia melewati Austria dan Jerman tanpa terhalang, di seberang Rhine ke dalam orang Gael, ia merampas dan membinasakan semua orang di jalan dengan keganasan tak serupa di rekor serbuan orang biadab dan memaksa yang itu dia mengatasi untuk menambah tentara sangat besarnya. Attila mati tenggelam di darahnya sendiri atas perkimpoiannya malam.

qreemall
09-09-2009, 04:36 AM
Sebahagian daripada maklumat ini adalah "bias" apabila menyatakan bahawa Ayatollah Khomeini adalah seorang yang jahat.
dan disini juga ada sedikit maklumat tambahan untuk menjelaskan tokoh2 diatas.
-Ivan IV Russia = Ivan the Terrible
-Vlad III = Vlad the Impaler
-Attila the Hun

Artikel berbahasa Indonesia agak mengelirukan bagi majoriti rakyat Malaysia untuk membaca dan mendapatkan maklumat.

theBLOGGERboy
09-09-2009, 04:42 AM
ade gamba x?

faridsylar
09-09-2009, 04:46 AM
pemimpin Malaysia? yg naikkan harga minyak? x kejam ke?

piJimR
09-09-2009, 04:49 AM
adehh pening nk bace bhase ni...

qreemall
09-09-2009, 04:50 AM
pemimpin Malaysia? yg naikkan harga minyak? x kejam ke?

Kejam pemimpin Malaysia tidak meninggalkan statistik kematian berjuta-juta.
Yang dinyatakan disini kesemuanya meninggalkan statistik kematian yang tinggi.

LORDZ666
09-09-2009, 04:53 AM
hitler jer yang aku kenal.....

qreemall
09-09-2009, 04:53 AM
-Attila the Hun:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8f/AttilaTheHun.jpg

-Vlad the Impaler:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Vlad_Tepes_002.jpg

-Pol Pot:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c0/Pol_Pot2.jpg

-Idi Amin:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/33/Idi_Amin.jpg

qreemall
09-09-2009, 04:55 AM
-Ivan the Terrible:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/62/Kremlinpic4.jpg

-Maximillian Robespierre:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/12/Robespierre.jpg

PAPAN
09-09-2009, 05:06 AM
Bush takder ke.

aloong_05
09-09-2009, 05:41 AM
mahathir...najib..takde dlm senarai ker??

sweezer
09-09-2009, 05:45 AM
firaun tak masuk ranking ker?

asyraf77
09-09-2009, 05:51 AM
bush dgn ariel sharon patut rangking no1..

NEMO
09-09-2009, 05:59 AM
mahathir...najib..takde dlm senarai ker??

berapa ramai manusia yg mereka tu dah bunuh bro ..utk disamakan dgn pemimpin lain ..#:-S#:-S#:-S#:-S

aloong_05
09-09-2009, 06:02 AM
berapa ramai manusia yg mereka tu dah bunuh bro ..utk disamakan dgn pemimpin lain ..#:-S#:-S#:-S#:-S
bunuh akidah islam...dlm jiwa org melayu:D

NEMO
09-09-2009, 06:04 AM
kalu camtu...xsesuai la bro nak tuduh dlm kelompok yg kat depan tu....

NEMO
09-09-2009, 06:07 AM
ada sape2 dpt explain why ayatollah khomeini tu..dianggap jahat...

NEMO
09-09-2009, 06:11 AM
Ayatollah Khomeini menjadi pemimpin agung Iran pertama apabila berjaya menjatuhkan monarki Pahlavi yang menindas golongan ulama melalui polisi antiulama manakala Revolusi Putih banyak mempengaruhi gaya kepimpinan Ahmadinejad.

Hakikatnya, figura revolusioner yang sangat diingati dunia inilah yang menjadi mentor kehidupan dan kepimpinan Ahmadinejad yang juga acap kali dilihat bagaikan seekor singa garang apabila mengaum tanpa rasa takut terhadap musuh-musuhnya terutama negara-negara yang menindas masyarakat Islam.



Selain tegas melawan anasir-anasir yang menggugat Islam, Ahmadinejad membebaskan dirinya daripada lingkungan kebesaran harta dunia. Beliau membuktikan erti pemimpin berjiwa rakyat yang sejati seperti mana yang dipraktiskan oleh Ayatollah Khomeini.

Semasa Ayatollah Khomeini bergelar pemimpin nombor satu Iran, pernah berlaku bekalan elektrik terputus di kediamannya. Pembantunya kemudian segera membawa minyak ke rumah Ayatollah Khomeini untuk menghidupkan janakuasa bagi membolehkan sistem pemanas berfungsi.

Namun, Ayatollah Khomeini menolak. "Kalau rakyat menggigil kesejukan, mengapa pula aku harus bersenang-senang memasang pemanas," ungkapnya.

Itulah yang diteladani Ahmadinejad sekali gus menjadikan dia seorang pemimpin yang sangat dikagumi.

qreemall
09-09-2009, 06:15 AM
ada sape2 dpt explain why ayatollah khomeini tu..dianggap jahat...

laporan "bias" biasa la camtu.
Dikatakan Ayatollah Khomeini jahat sebab ramai orang mati pada masa dia memegang tampuk pemerintahan republik islam iran.
tapi yang penjenayah yang terang-terang jahat seperti:
-Slobodan Milosevic (bosnia muslim genocide),
-Ariel Sharon (shabra-shatila massacre),
-Allied WW2 (Dresden bombing),
-Franklin D. Roosevelt (Hiroshima-Nagasaki A Bomb), dll xmasuk lak.

kawecool
09-09-2009, 06:18 AM
Patutnya kene ader Bush anak beranak!!artikel nie pn xbetul gak..mana ader pemimpin US dan Barat..mana ader pemimpin Yahudi. Arieal Sharon bertanggungjawab membunuh dan merogol ribuan manusia Palestin.tp xtersenarai pulak..

pecot85
09-09-2009, 09:48 AM
Patutnya kene ader Bush anak beranak!!artikel nie pn xbetul gak..mana ader pemimpin US dan Barat..mana ader pemimpin Yahudi. Arieal Sharon bertanggungjawab membunuh dan merogol ribuan manusia Palestin.tp xtersenarai pulak..

pemimpin umno patut masuk list sekali:">:eek:

astagold.UMOFX
09-09-2009, 12:05 PM
1. Russian purge (JOSEPH STALIN)- total death more than 20 million

2. Japanese killing in world war II regime (HIDEKI TOJO)- total death more than 3 million - 10 million

3. Nazi genocide ethnic cleansing (ADOLF HITLER) - total death more than 6 million

4. Cambodia regime killing field (POL POT)- total death more than 2 million

5. Bush of USA - Iraq occupation by USA (GEORGE BUSH) - total death more than 1 million and counting, Afghanistan ? Bush ni lagi sket je nak potong Pol Pot :mad:

zerorise
09-09-2009, 12:26 PM
Benarkah hitler melakukan pembunuhan besar-besaran keatas yahudi seramai 6 juta?? :-?:-?

Fakta jelas

sumber maklumat jenayah yang dilakukan hiler adalah dari yahudi sendiri :p :(scam:(scam

nwar
09-09-2009, 12:30 PM
tp aku sokong la si hitler tue...coz..dia bunuh makhluk2 yahudi kt bumi ni.klu dia idup lg kan senang..ley suruh pi bom israel tu..

syah99
09-09-2009, 12:31 PM
bagi aku Pol Pot la yg paling kejam dari list tu.

GamezStar
09-09-2009, 12:31 PM
kenape nak jadi pemimpin nak kene kejam .... dia org x tau ke kalau jadi pemimpim yg adil rakyat akan mendoakan kesejahteraannya ... kalau jadi kejam kompom 44kali di sumpah laknat ....

man_spaq
09-09-2009, 12:33 PM
-Vlad the Impaler:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Vlad_Tepes_002.jpg




cam iras2 apek senario laks :eek::eek::eek::eek:

chesnatesz
09-09-2009, 12:33 PM
laporan "bias" biasa la camtu.
Dikatakan Ayatollah Khomeini jahat sebab ramai orang mati pada masa dia memegang tampuk pemerintahan republik islam iran.
tapi yang penjenayah yang terang-terang jahat seperti:
-Slobodan Milosevic (bosnia muslim genocide),
-Ariel Sharon (shabra-shatila massacre),
-Allied WW2 (Dresden bombing),
-Franklin D. Roosevelt (Hiroshima-Nagasaki A Bomb), dll xmasuk lak.

aku vote yg nih..:)cgrock

Tokey.Site
09-09-2009, 12:34 PM
Rasa macam kat jakarta je, hahahaha

virtualbiz
09-09-2009, 12:36 PM
arghh...list tu yahudi yang buat..
sebab tu ariel tv..opss..sharon takde dlm tu..
khomeini ada la plak..huhu

WangEmas
09-09-2009, 12:40 PM
Pemimpin Israel? Aik takdak ker?

fms
09-09-2009, 12:47 PM
aku rasa dier listkan yg hebat2 gak..
mmg diorg ni sume kejam kecuali Ayatollah..

Mr. KŪ
09-09-2009, 12:54 PM
tunggang langgang la ejaan hang nie eboss :p

CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Historical, Myth, Legend
9 Peminpin Paling Jahat Di Dunia :

http://i234.photobucket.com/albums/ee196/kriza75/PC%20GIF/huha.gifhttp://i234.photobucket.com/albums/ee196/kriza75/PC%20GIF/huha.gif

CyberSpank
09-09-2009, 04:49 PM
muka pn nmpk dh jahatnyee....

ExAvantz
09-09-2009, 05:12 PM
Ayatollah Khomeini adalah pemimpin agama Islam Iran dari 1979 sampai 1989. Di waktu itu dia melaksanakan Syariat Islam (undang-undang agama Islamiah) dengan kode rok Islamiah diterapkan bagi baik laki-laki dan wanita oleh Penjaga Revolusioner Islamiah dan kelompok Islamiah lain.
Tentangan sampai peraturan alim ulama atau agama Islam umum sering dijumpai dengan hukuman kasar. Dalam percakapan di Fayzieah School di Qom, 30 Agustus, 1979, Khomeini berkata:

"Yang sedang mencoba mewujudkan korupsi dan perusakan bagi negara kami di nama demokrasi akan tersiksa. Mereka lebih buruk daripada Kaum Yahudi Bani-Ghorizeh, dan mereka harus digantung. Kami akan menyiksa mereka atas perintah Tuhan dan panggilan Tuhan untuk berdoa."

Di pembantaian masal 1988 tawanan Iran, mengikuti operasi Forough-e Javidan Pejuang Mujahidin Iran melawan Republik Islam, Khomeini memberi perintah kepada pejabat pengadilan agar menghakimi setiap tawanan politik Iran dan membunuh semua yang tidak bertobat dari aktivitas kontra-rezim. Banyak yang mengatakan bahwa ribuan yang dengan cepat dibunuh di dalam penjara. Riwayat hidup Grand Ayatollah Hossein-Ali Montazeri melaporkan perincian eksekusi sebanyak 30.000 orang aktivis politik. Sesudah sebelas hari di rumah sakit dalam operasi untuk menghentikan pendarahan dalam, Khomeini meninggal karena kanker pada Sabtu, Juni 04, 1989, pada umur 86 tahun.



yang ni aku kurang bersetuju !!!

noraini@azlan
09-09-2009, 05:16 PM
awat bahasa indon pulak....

NEMO
09-09-2009, 05:17 PM
den buat petisyen bantah nama ayatollah..sila kuarkan nama dia..

ExAvantz
09-09-2009, 05:53 PM
den buat petisyen bantah nama ayatollah..sila kuarkan nama dia..

yap.... aku bantah...!!!
ini artikel buatan org kafir yg nak buruk2kan imej pemimpin Islam

virtualbiz
09-09-2009, 05:59 PM
yap.... aku bantah...!!!
ini artikel buatan org kafir yg nak buruk2kan imej pemimpin Islam

stuju bro...ni list yahudi yang keluarkan..
sebab tu pemimpin dorang takde dlm list nih ~X(~X(

qreemall
09-09-2009, 06:02 PM
3. Nazi genocide ethnic cleansing (ADOLF HITLER) - total death more than 6 million


ramai orang persoalkan kebenaran isu pembunuhan ni.
sebab ramai sangat holocoust survivor.
padahal orang yahudi bukannya ramai mana.
setakat ni dari sumber2 tertentu mendapati hanya 30k orang yahudi yang mati dan hampir kesemuanya mati kerana penyakit.
dan jika dilihat dari sumber sejarah, adolf hitler boleh masuk list sebagai pengasas negara haram Israel juga kerana tanpa tindakannya Israel xkan wujud.
dan jika aku tidak silap, dalam kitab yahudi (xingat sama ada Torah atau Talmud) ada menyebut bahawa bangsa Yahudi akan ada semula negara mereka sendiri selepas Tuhan "membersihkan" 6 juta orang Yahudi.
Antara punca jumlah "6 juta kematian" tu digembar-gemburkan sentiasa oleh media2 pro-Yahudi Zionis.

bellaluna
09-09-2009, 06:05 PM
pot pot tue cam comel ar plak. :p

lutttfi
09-09-2009, 06:05 PM
Bush takder ke.

dier dizaman baru..
blom masok carta lg kowt..

lutttfi
09-09-2009, 06:06 PM
pot pot tue cam comel ar plak. :p

ko minat dier ker??
hahaha

qreemall
09-09-2009, 06:07 PM
pot pot tue cam comel ar plak. :p

macam Napoleon Bonaparte la.
Dikenali sebagai seorang yang rendah dan memiliki "babyface",
namun naik sebagai seorang Maharaja yang dilantik rakyat.
satu2nya maharaja yang naik dengan meminta sokongan dan referendum dari rakyat.

bellaluna
09-09-2009, 06:08 PM
macam Napoleon Bonaparte la.
Dikenali sebagai seorang yang rendah dan memiliki "babyface",
namun naik sebagai seorang Maharaja yang dilantik rakyat.
satu2nya maharaja yang naik dengan meminta sokongan dan referendum dari rakyat.

tp cam hitler tue, bole caye ker ramalan nostradamus psl die? :-?

bellaluna
09-09-2009, 06:09 PM
ko minat dier ker??
hahaha

name die tue.

pot pot. :p

Ashadieyah
09-09-2009, 06:27 PM
mahathir...najib..takde dlm senarai ker??

Kat sini pun leh main politik ker???

ahbond
09-09-2009, 06:32 PM
Thank for the info....keep it up bro and have a good other posting.

qreemall
09-09-2009, 06:34 PM
tp cam hitler tue, bole caye ker ramalan nostradamus psl die? :-?

aku rasa kebetulan je tu.
xpon propaganda barat untuk menampakkn kehebatan org2 diorg dalam meramal.

bellaluna
09-09-2009, 06:42 PM
aku rasa kebetulan je tu.
xpon propaganda barat untuk menampakkn kehebatan org2 diorg dalam meramal.

erm.

mungkin juge.

tepat2 plak name die tue.

tp 2nd prophecy ar.

gadgetmall
09-09-2009, 06:58 PM
tp aku sokong la si hitler tue...coz..dia bunuh makhluk2 yahudi kt bumi ni.klu dia idup lg kan senang..ley suruh pi bom israel tu..

tp aku ade dengr ura2 kate yg kaum yahudi yg die kill tu dari yg mengikut ajaran zaman dlu..lebey kurang mcm yg original kitab la..
tp yg aku peliknye yahudi dari kaum Nabi mane?

qreemall
09-09-2009, 07:03 PM
tp aku sokong la si hitler tue...coz..dia bunuh makhluk2 yahudi kt bumi ni.klu dia idup lg kan senang..ley suruh pi bom israel tu..

tapi ramai yang meragui pembunuhan Yahudi oleh hitler.
sebab dalam parti nazi sendiri pun ramai orang2 kanan hitler sebenarnya berbangsa Yahudi.
dan satu lagi:
Yahudi ada 2 jenis iaitu Ashkenazi Jews dan Sephardic Jews.
Yang kulit putih tu Ashkenazi dan yang rupa macam orang arab tu Sephardic.
Ada perasan x ni?
Ashkenazi.
kebetulan?

FaRid^sp
09-09-2009, 07:07 PM
aku sokong Hitler !! bunuhlah yahudi sampai habis !!

zerorise
10-09-2009, 02:55 AM
tapi ramai yang meragui pembunuhan Yahudi oleh hitler.
sebab dalam parti nazi sendiri pun ramai orang2 kanan hitler sebenarnya berbangsa Yahudi.
dan satu lagi:
Yahudi ada 2 jenis iaitu Ashkenazi Jews dan Sephardic Jews.
Yang kulit putih tu Ashkenazi dan yang rupa macam orang arab tu Sephardic.
Ada perasan x ni?
Ashkenazi.
kebetulan?

yahudi punya 12 KASTA / NASAB / KETURUNAN . Namun bukan semua 12 kasta tersebut berada di Israel sekarang . Antara yahudi ialah Afghan People , mereka nih yahudi gak cuma beragama Islam .

zerorise
10-09-2009, 02:56 AM
aku sokong Hitler !! bunuhlah yahudi sampai habis !!

So far , aku x jumpa mana-mana hadis kata nabi galakkan/suruh bunuh yahudi . kalau jumpa bagi tau aku . :)):)):))

eboss
10-09-2009, 03:24 AM
den buat petisyen bantah nama ayatollah..sila kuarkan nama dia..

otai suruh kena ikut nie :-? ok aku keluaarkan sekarang juga :((

otaida00taj
10-09-2009, 03:26 AM
aku respect kat Mat Hitler...

eboss
10-09-2009, 03:27 AM
aku respect kat Mat Hitler...

Aku punnnnnnn

qreemall
10-09-2009, 03:36 AM
So far , aku x jumpa mana-mana hadis kata nabi galakkan/suruh bunuh yahudi . kalau jumpa bagi tau aku . :)):)):))

itulah.
jika nak perjuangan sebenar, tentang golongan Zionis.
Mereka yang penguasa di Israel sekarang.
Mereka yang banyak buat onar atas nama Yahudi.
Bagi saya, yahudi hanyalah bangsa/agama.
Yang buat masalah adalah golongan Zionis yang terdiri bukan saja dari bangsa Yahudi, malah juga bangsa/agama lain juga.

qreemall
10-09-2009, 03:38 AM
yahudi punya 12 KASTA / NASAB / KETURUNAN . Namun bukan semua 12 kasta tersebut berada di Israel sekarang . Antara yahudi ialah Afghan People , mereka nih yahudi gak cuma beragama Islam .

Erm.
Kemudian yang mendapat faedah adalah golongan Yahudi Ashkenazi.

zerorise
10-09-2009, 07:55 AM
yap.... aku bantah...!!!
ini artikel buatan org kafir yg nak buruk2kan imej pemimpin Islam

Maaf encik, dia nih bukan islam , dia nih syiah << agama baru ciptaan yahudi :D

WangEmas
10-09-2009, 07:56 AM
semalam aku nampak mcm 9 pemimpin paling kejam, pesal hari ni jadi 8?

zerorise
10-09-2009, 07:59 AM
itulah.
jika nak perjuangan sebenar, tentang golongan Zionis.
Mereka yang penguasa di Israel sekarang.
Mereka yang banyak buat onar atas nama Yahudi.
Bagi saya, yahudi hanyalah bangsa/agama.
Yang buat masalah adalah golongan Zionis yang terdiri bukan saja dari bangsa Yahudi, malah juga bangsa/agama lain juga.

ala , samalah macam kita, bangsa melayu tapi ada gak buat onar nama dia Umn* :eek::eek::eek: .

Zionis nih fahaman selewang bangsa yahudi, kan yahudi tu bangsa dari ishak a.s . Dalam yahudi pun ada yang taat pada perintah Allah dan ada yang ingkar dan yahudi skang nih tinggal yang ingkar pada Allah dan Muhammad . pun terbahagi kepada 2 , 1. yahudi ahli kitab 2.yahudi ingkar kepada ingkar :-?:-? :)):)) .

zerorise
10-09-2009, 08:01 AM
zionis tetap dimonopoli oleh yahudi . Namun ia disertai oleh pelbagai bangsa dari pelbagai agama/kepercayaan/pegangan ; bukan sebagai leader tapi sebagai pengikut/kuli kepada zionis .

zionis pun ummat nabi gak, kalau diorang mati dalam iman, konfirm masuk syurga :) .

WangEmas
10-09-2009, 08:14 AM
zionis tetap dimonopoli oleh yahudi . Namun ia disertai oleh pelbagai bangsa dari pelbagai agama/kepercayaan/pegangan ; bukan sebagai leader tapi sebagai pengikut/kuli kepada zionis .

zionis pun ummat nabi gak, kalau diorang mati dalam iman, konfirm masuk syurga :) .

Kena jelas makna Umat Nabi SAW dgn org kafir.

zerorise
10-09-2009, 08:18 AM
Kena jelas makna Umat Nabi SAW dgn org kafir.

orang kafir pun ummat nabi gak . naper kita benci sangat orang kafir? kenapa nak bunuh yahudi? << sy x pernah dengar hadis nabi suruh bunuh yahudi . bahkan nabi S.A.W menangis apabila melihat seorang yahudi mati. Lalu sahabat bertanya wahai rasulullah kenapa tuan menangis, nabi jawab "orang itu mati tanpa iman, dia akan diazab dalam neraka selama-lamanya" , << bukti nabi kasihkan ummat yang bukan islam.

hari2 nabi menangis kerana ummat , walaupun pada zaman tu orang islam kurang dari 200 ribu orang .

tar_wow1983
10-09-2009, 10:50 AM
ayat dia lain kali TT kena ubah dalam standard bahasa Melayu...

qreemall
10-09-2009, 04:16 PM
zionis tetap dimonopoli oleh yahudi . Namun ia disertai oleh pelbagai bangsa dari pelbagai agama/kepercayaan/pegangan ; bukan sebagai leader tapi sebagai pengikut/kuli kepada zionis .

zionis pun ummat nabi gak, kalau diorang mati dalam iman, konfirm masuk syurga :) .

Adakah perbuatan zionis menegakkan negara haram Israel itu boleh dibackup?
umat nabi?
Hanya yang beragama Islam sahaja dikira umat nabi dan layat mendapat syafaat baginda di akhirat kelak.
Sedangkan yang beragama islam tapi tak ikut sunnah pun nabi xngaku umat, inikan pula puak zionis yang terang2 cuba hancurkan masjidil aqsa atas alasan mencari "temple of mount" dan berusaha mengyahudikan Baitulmaqdis.
Adakah zionis umat nabi macam tu?

zerorise
10-09-2009, 06:02 PM
Adakah perbuatan zionis menegakkan negara haram Israel itu boleh dibackup?
umat nabi?
Hanya yang beragama Islam sahaja dikira umat nabi dan layat mendapat syafaat baginda di akhirat kelak.
Sedangkan yang beragama islam tapi tak ikut sunnah pun nabi xngaku umat, inikan pula puak zionis yang terang2 cuba hancurkan masjidil aqsa atas alasan mencari "temple of mount" dan berusaha mengyahudikan Baitulmaqdis.
Adakah zionis umat nabi macam tu?

Jahat macam mana pun tetap ummat nabi, sebab itulah nabi dihantar sebagai rahamat sekalian alam, nabi tidak dihantar untuk orang arab sahaja atau kurun itu sahaja namun nabi dihantar atas maksud rahmat sekalian alam sampai hari kiamat.

Hari2 nabi nangis kerana ummat, walaupun zaman itu merupakan kemuncak kegemilangan islam yang mana sahabat2 amalkan 100% agama dalam kehidupan .

Zionis, amerika, singapore semer bukan orang jahat , tetapi mereka ini adalah anjing Allah, mereka akan menyalak apabila orang islam tidak taat perintah Allah .

Lihat bosnia, orang kafir sembelih orang islam
Lihat indonesia orang kristian sembelih orang islam (kawan saya nampak sendiri)

Zionis ker, amerika ker, komunis ker , mereka apabila bunuh satu orang islam sebenarnya mereka telah hantar orang islam itu ke syurga tetapi apabila kita bunuh orang kafir sebenarnya kita telah hantar orang kafir tersebut ke neraka .

Siapakah yang kejam dan zalim sebenarnya?

Oleh itu saya dan tuan2 bertanggungjawab untuk buat usaha supaya yahudi, nasrani , majusi, syiah pun dapat masuk syurga .

WangEmas
10-09-2009, 06:09 PM
orang kafir pun ummat nabi gak . naper kita benci sangat orang kafir? kenapa nak bunuh yahudi? << sy x pernah dengar hadis nabi suruh bunuh yahudi . bahkan nabi S.A.W menangis apabila melihat seorang yahudi mati. Lalu sahabat bertanya wahai rasulullah kenapa tuan menangis, nabi jawab "orang itu mati tanpa iman, dia akan diazab dalam neraka selama-lamanya" , << bukti nabi kasihkan ummat yang bukan islam.

hari2 nabi menangis kerana ummat , walaupun pada zaman tu orang islam kurang dari 200 ribu orang .

Apakah umat Nabi SAW bermaksud umat Manusia? ATAU
umat Nabi SAW bermaksud umat Islam?

zerorise
10-09-2009, 06:45 PM
Apakah umat Nabi SAW bermaksud umat Manusia? ATAU
umat Nabi SAW bermaksud umat Islam?

of course ummat manusia adalah ummat nabi . maksudnya kejayaan ummat ini adalah sejauh mana dapat taat seluruh perintah Allah dan amalkan kehidupan nabi s.a.w dalam kehidupan seharian .

semua orang islam bertanggungjawab atas orang islam yang lain dan juga orang yang bukan islam .

Mana2 manusia yang beriman , taat perintah Allah cara nabi akan dapat kejayaan. Bahkan kejayaan yahudi dan nasrani pun adalah dalam mengikuti muhammad s.a.w .

kuhik
10-09-2009, 06:46 PM
napa pemimpin UMNO takde dalam list?

qreemall
10-09-2009, 06:52 PM
Maaf encik, dia nih bukan islam , dia nih syiah << agama baru ciptaan yahudi :D

tapi secara dasarnya masih dikira islam walaupun dicipta oleh seorang yahudi.
teringat saya pada neturei karta.
mereka sememangnya anti-zionis walaupun mereka orang yahudi.
sentiasa mengutuk zionis.
tetapi mereka pertahankan puak zionis yahudi apabila zionis yahudi dicerca oleh orang2 agama lain atas alasan saudara seagama.

zerorise
10-09-2009, 07:47 PM
tapi secara dasarnya masih dikira islam walaupun dicipta oleh seorang yahudi.
teringat saya pada neturei karta.
mereka sememangnya anti-zionis walaupun mereka orang yahudi.
sentiasa mengutuk zionis.
tetapi mereka pertahankan puak zionis yahudi apabila zionis yahudi dicerca oleh orang2 agama lain atas alasan saudara seagama.

apakah islam?

Islam ianya "AKU BERSAKSI TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH DAN AKU BERSAKSI BAHAWA MUHAMMAD ITU HAMBA DAN RASULNYA"

versi hakikat :

"AKU BERSAKSI BAHAWA TIADA YANG BERKUASA , TIADA YANG BOLEH MEMBERI MANFAAT DAN MUDARAT MELAINKAN ALLAH DAN AKU BERSAKSI BAHAWA MENGIKUT SELURUH KEHIDUPAN NABI MUHAMMAD BAWA KEJAYAAN DUNIA DAN AKHIRAT"

kalau sesiapa pun pegang 2 kesaksian diatas adalah islam, melainkan dia pegang "ALI RASULLAH" :(scam:(scam

akuslamberjer
10-09-2009, 08:00 PM
Maaf encik, dia nih bukan islam , dia nih syiah << agama baru ciptaan yahudi :D

berat jugak ayat ko nih bro..

zerorise
10-09-2009, 08:06 PM
berat jugak ayat ko nih bro..

x berat , hari ini ramai antara kita menganggap syiah pun islam bahkan mengiktiraf syiah adalah mazhab .

Di india, ulama sunni jatuhkan KAFIR atas syiah . Kita nih masih berdolak dalik, adakah diterima jika seseorang memegang "ali rasulullah dan ali waliyullah" sebagai syahadah ??

lelakighairah
11-09-2009, 12:00 AM
wah dashyat la lu bro..

BOCK
11-09-2009, 12:14 AM
pemimpin Malaysia? yg naikkan harga minyak? x kejam ke?

huhu dah la minyak naik .......... bonus tak dapat plak tu h:((

sayurulam
14-09-2009, 06:05 PM
napa pemimpin UMNO takde dalam list?

pemimpin umno ???????????:-?:-?:-?

zerorise
14-09-2009, 06:59 PM
pemimpin umno ???????????:-?:-?:-?

Boleh jugak :eek::eek::eek:

anak_jatiperak
17-01-2010, 03:19 PM
Salam..BUSH x ada ka?????apa ler

anak_jatiperak
17-01-2010, 03:22 PM
Salam..ada lagi da..1-Kublai Khan....suku sakat nya
2-Richard the lion herat da..
3-Shanon Perez
4-Stalin

skeezo tone
02-06-2010, 10:04 AM
kat m,sia ni pun ramai gak pemerintah yang zalim.... pikir2 la sendiri...

angkasa
02-06-2010, 10:30 AM
Adolf Hitler tu di calonkan pasal dia bunuh Yahudi Laknatullah...Kalau dia x bunuh Yahudi2 Laknat tu mungkin bumi ni dah musnah lama dah sbb bangsa laknat yang perosak tu..TERIMA KASIH ADOLF HITLER engkaulah pojaan hatiku...Kalau dia masih hidup aku akan doakan dia agar masuk Islam...
Pemimpin2 Yahudi patut dicalonkan sumer skali...

S.Y.E.D
02-06-2010, 10:32 AM
kat m,sia ni pun ramai gak pemerintah yang zalim.... pikir2 la sendiri...

zalim.. baru bangun tido eh :))

technocrom
02-06-2010, 10:47 AM
tp aku sokong la si hitler tue...coz..dia bunuh makhluk2 yahudi kt bumi ni.klu dia idup lg kan senang..ley suruh pi bom israel tu..

ko silap bro..sebab si hitler nilah wujudnya tanah haram israel..

irfan
02-06-2010, 10:56 AM
Salam..BUSH x ada ka?????apa ler

ye lor...lagi ramai orang islam bush bunuh...adehhh:(scam:(scam

abgshah
02-06-2010, 12:00 PM
Awat dalam gambar nampak baik je..

pakaji
02-06-2010, 12:07 PM
ariel sharon, benjamin setanyahu, radovan karadjic, asal depa tk masok..
ooo, baru aku ingat yg depa bunuh org islam,,,sape yg bunuh org islam tk boleh masuk ranking..

huuhaa
02-06-2010, 12:29 PM
Bush takder ke.

bush xd wt mati kot... haha

kuhebat
02-06-2010, 04:13 PM
ko silap bro..sebab si hitler nilah wujudnya tanah haram israel..


ye ke tpi dia pnh berkata yg dia x pnh sangka yg israel ni wujud shingga ari ini

pas tu dia ni srang israel ni jgk

comelcomot
02-06-2010, 04:19 PM
htler kenal la..nih penjahat yang di minati nih remaja..

anak_jatiperak
06-06-2010, 01:19 PM
Salam...... tmn x faham da... bahasa indon da

mr_turner
07-06-2010, 12:40 AM
HITLER..daya pemikirn dier bgus..tp kejam..huhu...

Overclock
07-06-2010, 12:53 AM
Apesal ler si hitler x kasi mampus sume yahudi2 nih dulu.. Sebab dier nih ler jugak tersesat negara haram jadah kat bumi arab sana tuh..

akusebenar
07-06-2010, 01:10 AM
ape dlm hati dorang tu ye?? yang buat dorang ni kejam sgt..x pahm aku

-pojie-
07-06-2010, 01:36 AM
ape dlm hati dorang tu ye?? yang buat dorang ni kejam sgt..x pahm aku

mane tidaknye bile syaitan dh menguasai diri... syaitan pnh berjanji pd Allah yg ia akn menyesatkn umat manusia sehingga ari kiamat... so phm2 jela... knp mereka2 nie jd kjam...

greenapple
07-06-2010, 01:59 AM
idola saya....hittler,hehehee...

mmg best,bgus laa hittler holocust yahudi ortodoks....
nie yg ada pn yahudi zionist....kejam.,klu ortodoks ada lg laa kejam

technod
08-06-2010, 11:18 PM
Apesal ler si hitler x kasi mampus sume yahudi2 nih dulu.. Sebab dier nih ler jugak tersesat negara haram jadah kat bumi arab sana tuh..

Masalahnya media telah labelkan dia sebagai anti-yahudi. Sedangkan ramai dari askar2nya datangnya dari bangsa yahudi. Tentera islam pun ada diserap, malah terkenal kerana berjaya mengalahkan tentera udara soviet. Setelah german kalah, tentera2 islam ini telah dibunuh. Pasal tu presiden iran menafikan adanya holocaust ke atas kaum yahudi sampai berjuta2 orang mati.

gudboy
09-06-2010, 01:33 AM
nampaknya sejarah telah d manipulasikan oleh pihak berkepentingan..

woolwich
02-01-2012, 12:30 AM
sume muke mcm cilaka jer

amin313
02-01-2012, 10:07 PM
translate ke bahasa melayu. susah nak faham

copy left
03-01-2012, 03:49 PM
fakta sampah jerk nih.

ikhmal_ok
03-01-2012, 03:56 PM
tambah lagi the bush family.

Nazj
03-01-2012, 04:00 PM
Banayak lagi lebih jahat, cuma x popular.

Matiengine2
03-01-2012, 04:28 PM
Hitler Kejam ka?

leighz
03-01-2012, 11:55 PM
manusia yang kejam mati dlam kekejaman sendiri.....

kokorez
03-01-2012, 11:56 PM
jahat dimata sape?

muiz_ismail
04-01-2012, 12:12 AM
ariel sharon-israel?..yg tu lagi jahat..sembelih pelarian shabra shatila..

zakuan_ktm
10-01-2012, 01:19 PM
tetiba ajer aku teringat cerita Night At The Museum laaaa

ezeynet
10-01-2012, 01:27 PM
Attila tak kejamla..lawak je aku tgk kat night at museum

crown9916
10-01-2012, 03:27 PM
pening aku baca

asdasdasd
14-01-2012, 12:02 PM
bakal keluar seorg lain individu yg akan dituduh kejam, dan paling kejam atas dunia. semua berita akan melaporkannya. masanya?? lepas perlantikkan Setiausaha PBB yg baru (2012, taun nie perlantikan baru), yg mana setiausaha PBB ini sgt mengsayangi golongan ibu dan wanita, membela nasib golongan ini dan memberikan mereka sedikit keistimewaan, dan mengamankan dunia, sampai seluruh dunia tanpa kira agama akan menghormatinya, mengkaguminya.... lepas itu org yg difitnah paling jahat ini kuar, dia sebagai pengganas akan hijack baitulmaqdis. masa tu vatican city dah pindah sana (taun nie 2012 akan pindah sana, sbb planning taun lepas nk pindah tp KIV smpi taun nie), dan pope menjadi tawanan penganas nie. Sebagai setiasausaha agung PBB, dia akan mengetuai delegasi untuk memujuk org yg paling jahat nie supaya bebaskan pope dan ahli besar gereja, dan dia akan mengetahui angkatan bersenjata PBB kepung baitilmaqdis. lepas tu, barulah alien datang serang bumi...turun kat mana, aku tak dapat ramalkan, tp nnti mothership alien tu akan bergerak dan parking atas bandar baitulmaqdis. tentera PBB yg kepung kat bawah tengok je la.. nk tahu lagi?? boleh rujuk hadis, kaitkan dengan keadaan dunia semasa, minta Allah berikan ilham. main game Crysis 2, jelas sgt apa agenda mereka2 nk kontrol kita....

lelakiselamanya
14-01-2012, 12:09 PM
hitler dianggap jahat sebab bunuh yahudi.....kita tengok hari apa yg yahudi buat? "i would have killed all the jews of the world, but i kept some to show the world why i killed them"-hitler

fathul92
16-01-2012, 07:08 PM
pembunuhan org yahudi 6 juta adalh palsu ...peristiwa itu sengaja direka supaya negara yahudi dpt diiktiraf smpai skarg.this is the fact!

zerovirus
16-01-2012, 07:11 PM
firaun tak termasuk ke ?