PDA

View Full Version : Rumah Sofea Jane Kena Lelong


kruleznickzam85
14-06-2009, 12:31 PM
Kesahihan maklumat ini masih samar-samar lagi. Namun dah diakui ramai pihak yang rumah kondominium yang dimiliki artis terkenal, Sofea Jane kena lelong oleh bank. Atas sebab apa, penulis kureng pasti pula. Mungkin Sofea Jane tidak mampu membayarnya atau dia mahu berpindah ke UK, tempat kelahirannya. Yang tue kena lah tanya kat Sofea Jane sendiri nampaknya, dan yang Sofea Jane pun jarang juga nampak batang idung dier da.. Ngeh3.[Sumber] (http://www.teamdymium.com/thread-596.html)

http://img269.imageshack.us/img269/1268/sofea.jpg

neosa
14-06-2009, 12:36 PM
dia x byr utang sbb kawasan bukit antarabangsa tu kan kawasan runtuhan..:D:D

gandaduit
14-06-2009, 12:36 PM
dah takde duit kot.rugi main buluh emas kot....ahahahha

gandaduit
14-06-2009, 12:38 PM
dia x byr utang sbb kawasan bukit antarabangsa tu kan kawasan runtuhan..:D:D

ala runtuh tepi umah aje...ni mesti dia kena kejar dek along !

shila70
14-06-2009, 01:37 PM
dia dah x mampu nak bayor kot, lelong yang ni jer..kat lain ada lagi 3 4 bijik umah kot hahaah

azimuth
14-06-2009, 02:38 PM
aik??ni mcm umh aku bg kt die dlu...
nape die nk jual??huhuhuuh

reeez80
14-06-2009, 02:58 PM
dekat ngan kawasan tanah runtuh kot nie...

puteri23
14-06-2009, 03:04 PM
lelong !!! lelong !!!
sapa mau beli :p:p:p

ade ke yg nk beli tu

eboss
14-06-2009, 03:09 PM
lelong !!! lelong !!!
sapa mau beli :p:p:p

ade ke yg nk beli tu

Kalau beli rumah dapat dia sekali boleh dipertimbangkan :))

puteri23
14-06-2009, 04:06 PM
Kalau beli rumah dapat dia sekali boleh dipertimbangkan :))


abis laki dia tu, nk campak mana :p:p:p

smartincome
14-06-2009, 04:20 PM
Kalau beli rumah dapat dia sekali boleh dipertimbangkan :))

Betul juga tu eboss...

Kwan pun akan pertimbangkan..:D

theSTRANGER
14-06-2009, 04:53 PM
hiks..

rumah tu dia x duk dah kot!~ tu yg x kisah kena lelong tu..

nanas_tanjong
14-06-2009, 06:13 PM
dah lepas dah tarikh tu,siapa yg beli rumah dia?

kasmarol
14-06-2009, 06:16 PM
aiseh macam x caya ja

azimuth
14-06-2009, 06:48 PM
aiseh macam x caya ja

caye ape??

shamputra
15-06-2009, 03:10 PM
patut la x bayar.umah kt bukit antarabangsa...hehe

junior27
15-06-2009, 05:22 PM
hiks..

rumah tu dia x duk dah kot!~ tu yg x kisah kena lelong tu..

ataupun dia lupa kot....:D yg tu umah dia....

suweb84
15-06-2009, 05:34 PM
ataupun dia lupa kot....:D yg tu umah dia....

die xingat sbab bnyak sgt umah die :D

damreza
15-06-2009, 05:40 PM
die xingat sbab bnyak sgt umah die :D
rumah kawasan bencana siapalah nak beli tuh yg masuk lelong tuh:p
kalau kawe pun taknak beli bahaya woo...siapelah nak duduk kecuali yg beli nak buat untung atas angin beli dgn harapan jual mahal..(kat org asing bolehler) org kita semua tahu itu kawasan bencana tanah runtuh huhuhu :(scam

janggut_X
15-06-2009, 08:00 PM
bukan artis ni kayo ko?

WindfaLL
16-06-2009, 03:12 AM
laki dia geng misai ular sawa, dato k skali... :D

tebbaloi
16-06-2009, 03:37 AM
lorrr.. trajiss sungguh jadik artis kawin dengan orang kaya pun umah kena let go.. adesss...

gandaduit
16-06-2009, 03:47 AM
lorrr.. trajiss sungguh jadik artis kawin dengan orang kaya pun umah kena let go.. adesss...

Ntah..la kalau sofea jane tinggalkan suami coz tak mau jadi susah nampak sgt dia tu perempuan gila duit...time senang sayang time susah Jijik!

MaMaRiSsA
17-06-2009, 03:15 PM
umah kat situ laku lagi ke?

satriahitam
17-06-2009, 03:20 PM
huhuhuhuh.. fobia laaa dok umah tepi bukit nie... lelagi kat area Highland Tower ngan Bukit Antarabangsa nie... huhuhuh.. fobiaaa... fobiaa...

Meor Azman
07-09-2009, 11:41 PM
Assalamualikum semua,

Abang Meor Azman, suami kepada Kak Sofia. Isu rumah Kak Sofia ini di kendalikan oleh abang sendiri. Akan tetapi selepas keruntuhan tanah di Bukit Antarabangsa, rumah itu ketinggalan kosong tampa penghuni. Malahan, management buat kondo itu pun sudah tiada. Ini bukanlah rumah kediaman abang sekeluarga. Cuma sebuah rumah yang kak Sofia telah membeli sebelum kami bernikah.

Abang masih menunggu akan jawapan pihak insuran sewaktu pihak Bank mengambil tindakan. Tiada surat yang di terima, kecuali di beritahu oleh beberapa peminat Kak Sofia tentang isu ini. Abang dan Kak Sofia agak terkejut atas tindakan tersebut, akan tetapi itu adalah hak pihak bank selagi kita masih berhutang dengan nya.

Oleh kerana itu abang telah menghubungi pihak bank, dan telah membayar dengan sepenuhnya sisir baki pinjaman itu. Tiada lagi lah isu dengan bank. Sekarang cuma lah menunggu keputusan dari pihak berkaitan tentang isu insuran.

Abang meminta ma'af jikalau ada yang terkejut, atau bertanya-tanya, berkaitan dengan isu ini. Alahamdulliah, tiada masalah, cuma kerana isu tanah runtuh yang lalu menyebabkan ' confusion ' sedikit diantara pihak berkenaan. Abang, Kak Sofia sekeluarga semuanya sihat, dan meminta ma'af atas apa-apa kemuskilan.

Bagi pihak Kak Sofia, Arissa, Khadija dan Soraya, abang ingin mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya. Ma'af Zahir & Batin kepada semua.

Assalamualaikum,
Abang Meor Azman

kapak
07-09-2009, 11:46 PM
Assalamualikum semua,

Abang Meor Azman, suami kepada Kak Sofia. Isu rumah Kak Sofia ini di kendalikan oleh abang sendiri. Akan tetapi selepas keruntuhan tanah di Bukit Antarabangsa, rumah itu ketinggalan kosong tampa penghuni. Malahan, management buat kondo itu pun sudah tiada. Ini bukanlah rumah kediaman abang sekeluarga. Cuma sebuah rumah yang kak Sofia telah membeli sebelum kami bernikah.

Abang masih menunggu akan jawapan pihak insuran sewaktu pihak Bank mengambil tindakan. Tiada surat yang di terima, kecuali di beritahu oleh beberapa peminat Kak Sofia tentang isu ini. Abang dan Kak Sofia agak terkejut atas tindakan tersebut, akan tetapi itu adalah hak pihak bank selagi kita masih berhutang dengan nya.

Oleh kerana itu abang telah menghubungi pihak bank, dan telah membayar dengan sepenuhnya sisir baki pinjaman itu. Tiada lagi lah isu dengan bank. Sekarang cuma lah menunggu keputusan dari pihak berkaitan tentang isu insuran.

Abang meminta ma'af jikalau ada yang terkejut, atau bertanya-tanya, berkaitan dengan isu ini. Alahamdulliah, tiada masalah, cuma kerana kes tanah runtuh yang lalu menyebabkan ' confusion ' sedikit diantara pihak berkenaan. Abang, Kak Sofia sekeluarga semuanya sihat, dan meminta ma'af atas apa-apa kemuskilan.

Bagi pihak Kak Sofia, Arissa, Khadija dan Soraya, abang ingin mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya. Ma'af Zahir & Batin kepada semua.

Assalamualaikum,
Abang Meor Azman

wow.. mantap:)paid





selamat dtg ke cg:D

krie1694
07-09-2009, 11:55 PM
jawapan penuh nie....ke mcm mn....??

NEMO
08-09-2009, 01:16 AM
Assalamualikum semua,

Abang Meor Azman, suami kepada Kak Sofia. Isu rumah Kak Sofia ini di kendalikan oleh abang sendiri. Akan tetapi selepas keruntuhan tanah di Bukit Antarabangsa, rumah itu ketinggalan kosong tampa penghuni. Malahan, management buat kondo itu pun sudah tiada. Ini bukanlah rumah kediaman abang sekeluarga. Cuma sebuah rumah yang kak Sofia telah membeli sebelum kami bernikah.

Abang masih menunggu akan jawapan pihak insuran sewaktu pihak Bank mengambil tindakan. Tiada surat yang di terima, kecuali di beritahu oleh beberapa peminat Kak Sofia tentang isu ini. Abang dan Kak Sofia agak terkejut atas tindakan tersebut, akan tetapi itu adalah hak pihak bank selagi kita masih berhutang dengan nya.

Oleh kerana itu abang telah menghubungi pihak bank, dan telah membayar dengan sepenuhnya sisir baki pinjaman itu. Tiada lagi lah isu dengan bank. Sekarang cuma lah menunggu keputusan dari pihak berkaitan tentang isu insuran.

Abang meminta ma'af jikalau ada yang terkejut, atau bertanya-tanya, berkaitan dengan isu ini. Alahamdulliah, tiada masalah, cuma kerana isu tanah runtuh yang lalu menyebabkan ' confusion ' sedikit diantara pihak berkenaan. Abang, Kak Sofia sekeluarga semuanya sihat, dan meminta ma'af atas apa-apa kemuskilan.

Bagi pihak Kak Sofia, Arissa, Khadija dan Soraya, abang ingin mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya. Ma'af Zahir & Batin kepada semua.

Assalamualaikum,
Abang Meor Azman

:o:o:o:o asben artis sendiri jawab ni...

camat ari raya abang....comey anak abang....ada jumpa kat alamanda itu ari..dgn kak sofea..:)paid

edrais
08-09-2009, 01:27 AM
stady la abang meor,

NEMO
08-09-2009, 01:31 AM
http://farm4.static.flickr.com/3229/2807627204_ffd4069d27.jpg

:)paid:)paid:)paid:)paid:)paid

rafiz2000
08-09-2009, 02:40 AM
Pia..Pia... dulu suruh kawin dengan abang aku taknak

anuarinvestor
08-09-2009, 02:43 AM
dah lelong belum??

monalito
08-09-2009, 06:05 AM
dia sengaja x bayar kerna nak cari tempat yg lebih selamat

comelcomot
08-09-2009, 09:21 AM
yeker ni org kaya cm die pun umah boleh kena lelong ke

oxygenO2
08-09-2009, 10:57 AM
dia sengaja x bayar kerna nak cari tempat yg lebih selamat

xpsl2 kna blacklist beb..huhh :-?

marzuki0202
10-09-2009, 11:51 AM
Dia dah takmo duduk situ lagi kot,..

mohamad09
10-09-2009, 12:02 PM
Ntah..la kalau sofea jane tinggalkan suami coz tak mau jadi susah nampak sgt dia tu perempuan gila duit...time senang sayang time susah Jijik!

ko ni mmg mulut b@r@t