PDA

View Full Version : kenapa kanak-kanak menjadi sasaran filem lucah


underscore
06-05-2009, 01:14 PM
1. Umur 10-12 tahun belum dapat menggunakan logik akal berpikir secara normal. Apa yang dilihat lihat akan terus dicuba tanpa memikirkan masalah akan datang

Jika merasa kenikmatan, mereka akan mengulangi tindakan tersebut berulangkali.

2. Ibu bapa dan vcd xxxx

Kemaluan kanak-kanak lelaki berumur 9 tahun biasanya sudah mula berair, mereka mempunyai rasa keinginan yang tinggi terhadap gambar pornografi.

"Anak-anak mereka dilarang menonton vcd itu oleh orang tuanya dengan alasan masih kecil, dan itu membuat rasa keinginan mereka bertambah,"

Sewaktu mereka tiada, anak akan mencuri-curi untuk menonton filem porno itu.

"Tak kurang juga sewaktu menonton, kanak2 itu melakukan orgasme dgn tangan. Pada waktu itu mereka mungkin merasa berdosa. Namun mereka akan mengulanginya lagi, kerana kenikmatanya"

"Dan setelah mengalami 33-36 kali pengalaman orgasme, budak itu akan mula ketagihan pada tayangan pornografi itu,"

3. Usia 14 tahun kanak2 itu berpotensi melakukan hal-hal yang lebih berbahaya lagi kerana tingkah laku anak2 terus berkembang.

"Hilangkan budaya tidak peduli antara anak dan orangtua. Walaupun sibuk, berikan perhatian kepada anak. Kanak-kanak bawah umur harus dilindungi,"

my.name.is.nad
06-05-2009, 01:24 PM
ni betul sbb budak2 apa dia tengok tu la dia ikut. dia tak guna akal dia sgt. mak bapak pun 1. kalau ada koleksi pun simpan dalam peti besi.

adikacu
06-05-2009, 01:29 PM
ni betul sbb budak2 apa dia tengok tu la dia ikut. dia tak guna akal dia sgt. mak bapak pun 1. kalau ada koleksi pun simpan dalam peti besi.

kalau boleh jgn simpan koleksi2 tu semua. dan jika anak masih tidur dgn kita dan bila kita nak bersama dgn isteri/suami kalau boleh jgn bg sampai anak ternampak atau kalau boleh buat kat bilik lain.:)

azrine
09-05-2009, 08:07 AM
kalau boleh jgn simpan koleksi2 tu semua. dan jika anak masih tidur dgn kita dan bila kita nak bersama dgn isteri/suami kalau boleh jgn bg sampai anak ternampak atau kalau boleh buat kat bilik lain.:)

bukan setakat jgn simpan jer..tak yah beli bender2 tu..kang biler kita tak dak kat umah..tak ke dorang punggah satu rumah kalu depa tau bender tu ada..

endingman86
09-05-2009, 08:09 AM
skrg ni vcd n dvd lucah merata2....dah tu teknologi pun canggih....one click jer...bersusun koleksi dalam intenet nieh...huhuhu...susah nak banteras..

qai
09-05-2009, 01:30 PM
budak2 skrng ni kdng2 lg xpert dr org2 dewasa

faris07
09-05-2009, 01:35 PM
tak payah pjg2 la bro thread ni. buang masa jer. aku rasa takdepun budak 9 thn kat sini. bukakla thread yg membina sikit. bangsa melayu dah jauh ketinggalan ni

LuvHoneY
09-05-2009, 01:38 PM
tak payah pjg2 la bro thread ni. buang masa jer. aku rasa takdepun budak 9 thn kat sini. bukakla thread yg membina sikit. bangsa melayu dah jauh ketinggalan ni

:-?bukak thread yg membina..
nie isu masyarakat...lau x dibendung...
leh jd kulat!!...

johnjanski
09-05-2009, 01:39 PM
Manusia.....antara akal dan nafsu ..mana yg allah jadikan dulu?
jawabnya nafsu..contoh...budak kecik(bayi)memang akalnya tiada..tapi nafsunya ada..menangis nak susu(nafsu)..bila besar..aaaakalnya mulai membesar..tapi nafsu lagi besar..(menangis nak play station)