PDA

View Full Version : Baju sekolah canggih....utk penghabisan stok lama,...diskaun 30 - 40%


roslinda
05-01-2009, 10:10 AM
SALAM,

kepada sesapa mmber cg yang nak beli baju sekolah canggih utk anak2...bleh laaa beli ngan saya...hehehehee

ini stok yg lama...tp kain masih elok....cam kat kedai...cuma tuan kedai nak stop berniaga...itu yg dpt diskaun cam tuuu....ada tuuu ...bj yg still ada tanda KUB lagii....hehehehee...

klu ada mmber yg berminat bleh laa pm sy saiz baju....diskaun mengikut harga semasa(sekarang)...

CEPAT, CEPAT,.....JANGAN TUNGGU LAMA2!!!!!!!




p/s: apa2 hal bleh pm saya,

putat76
05-01-2009, 10:12 AM
SALAM,

kepada sesapa mmber cg yang nak beli baju sekolah canggih utk anak2...bleh laaa beli ngan saya...hehehehee

ini stok yg lama...tp kain masih elok....cam kat kedai...cuma tuan kedai nak stop berniaga...itu yg dpt diskaun cam tuuu....ada tuuu ...bj yg still ada tanda KUB lagii....hehehehee...

klu ada mmber yg berminat bleh laa pm sy saiz baju....diskaun mengikut harga semasa(sekarang)...

CEPAT, CEPAT,.....JANGAN TUNGGU LAMA2!!!!!!!




p/s: apa2 hal bleh pm saya,

linda brape banyak stok lagi tu :)

ulam
05-01-2009, 10:43 AM
Area mana nie?.. :-?

roslinda
05-01-2009, 10:45 AM
x der laa banyak....ini bukan yg zali punya...ini yg mmber aku punya....mak saudara dia nak tuutp kedai...tp x der lee banyak...sbb dah ramai yg beli....nape??? ko nak beli ker???? klu nak beli ko bgth saiz aku carikan....heheeee....

dia berniaga , tp dia x wat promote...itu yg kurang sambutan...heheheheee...dia tahu aku berniaga canggih niii...dia minta tolong ngan aku....

roslinda
05-01-2009, 10:48 AM
Area mana nie?.. :-?

saya area putrajaya...tp x der kedai...klu nak beli..tolong bg saiz baju...klu ada sy bgth....skrang baju kurung perempuan yg saiz kecik dah abis....yg ada pun saiz 16.5 (2 helai)dan saiz 13.5 (2helai) jeee....

adamma
05-01-2009, 10:58 AM
a'a dlu ms form 1 aku de bli baju ni, siap beg pun de jenama ni

adamma
05-01-2009, 10:59 AM
bkn ikut hrga dlu ke kak?

ajim2002
05-01-2009, 11:24 AM
seluar panjang sek rendah (biru) saiz 24 dgn 28 ada lagi tak? barapa harga ?

roslinda
06-01-2009, 10:15 AM
bkn ikut hrga dlu ke kak?

klu ikut harga dulu...pening skit...sbb ada yg ada tag...ada tuuu yg x der....tp x lari banyak harga hanya 10sen lebih jeee...

roslinda
06-01-2009, 10:17 AM
seluar panjang sek rendah (biru) saiz 24 dgn 28 ada lagi tak? barapa harga ?

klu tak silap sy ada seluar yg saiz 24, tp saiz 28 tuu...musykil skit...heheheheee...nanti ptg karang sy tgk stok...ada ke tak...