PDA

View Full Version : bukak seluar, angkat skirt...


azmi_tshirt
31-10-2008, 08:27 AM
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...

maliq7776
31-10-2008, 08:31 AM
bijak la jugak budak tu..

frigid03
31-10-2008, 08:31 AM
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...

kalau penjahat tu pki kain pelikat camne..uwaaa..

:))

<amir>
31-10-2008, 10:42 AM
Pastu orang jahat tu gelak,,hahahaa...
Mane mau lari, bilik ini suda berkunci..hihiii

ibuduit
31-10-2008, 10:50 AM
Logik gak.. Tp kalau pompuan tu x panik laa.. :))

astalavista6048
31-10-2008, 10:52 AM
lawak ada kelas ni....huhu

uTJoE
31-10-2008, 10:52 AM
bijak la jugak budak tu..

Seronok tgk avatar bro.. nak kata shuffle tak jgk..ni mesti zapin dari singapore ni..:D

ikscentre
31-10-2008, 10:53 AM
wah..bijak budak tuh..

sevenx17
31-10-2008, 10:58 AM
kurang bijak skit bdk tu
sbb at least pjahat tu dpt tgk ape yg ade dlm skirt sbb dah angkat skirt tingi2:eek::eek:

azmi_tshirt
31-10-2008, 12:15 PM
kurang bijak skit bdk tu
sbb at least pjahat tu dpt tgk ape yg ade dlm skirt sbb dah angkat skirt tingi2:eek::eek:

tengok takpe, dari kena ehem2...:D

sevenx17
31-10-2008, 12:18 PM
tengok takpe, dari kena ehem2...:D

dpt le skit,iye dak:))

ndzul01
31-10-2008, 12:18 PM
Klau penjahat tu ada 5 orang camne heh?

suekareza
31-10-2008, 12:21 PM
jauh mane sangat budak tu dapat lari..betul kan suar tak sampai seminit pun

taurusboyz90
31-10-2008, 12:22 PM
:)):))bijak2

MrHighLander
31-10-2008, 02:16 PM
bijak bijak...........

MrHighLander
31-10-2008, 02:17 PM
Klau penjahat tu ada 5 orang camne heh?

cakap nak layan semua skali gus..:eek::eek::eek:

mesir
31-10-2008, 02:30 PM
cakap nak layan semua skali gus..:eek::eek::eek:

suh lima lima bkak suar sumer?? waaaaaaaaa bijak bijak

muka 10sen
31-10-2008, 02:33 PM
:eek::)):)):eek::eek:

blue.frosty
31-10-2008, 02:50 PM
kalau penjahat tu tak pakai suar camne?

zeroxlegend
31-10-2008, 02:53 PM
em, bijak betul.....
mesti pejahat tu melepas,
pastu kata "takpe, aku dah nampak panty pun dah cukup":)):)):))

Biggie
31-10-2008, 02:57 PM
baik punya idea.... :eek:

Pa_rA
31-10-2008, 04:30 PM
kalo penjahat tu b'odoh a.k.a penjahat level newbie leh la kot dak tu klentong. tpai kalo reality... hehehe.. paham2 jer la.. :)):))

m.k.a
31-10-2008, 04:32 PM
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...


boleh apply ker skill ni??
ermmm:-?:-?

kuhik
31-10-2008, 04:33 PM
hehehehehe....pernah dengar citer ni..memang kelako ah..

m.k.a
31-10-2008, 04:38 PM
rasa ada yang pernah berpengalaman ni..:)

kancil biru
31-10-2008, 04:47 PM
bagus budak nie mmg terer.. mcm dh besa buat ja hahaha

izack1981
02-11-2008, 05:05 AM
ahahahah... lawok2!!
:eek::eek::eek::eek::eek:

kapur tulis
02-11-2008, 05:51 AM
budak mengong...

sarawak_lineup
02-11-2008, 06:17 AM
kekekekkeke.....dpt gak si penjahat tu layan tgk underware bdk tu...untung2 bdk tu pakai underware merah...

mey_rulez89
02-11-2008, 08:47 AM
sempat plak pesan kt penjahat 2..

dauz
02-11-2008, 08:52 AM
haha...lawak tul la..
kalau la penjahat tu kurang bijak boley la...hehe..

Shah1
02-11-2008, 09:11 AM
boleh tahan gak budak ni kan.tpi kalu time tu dia x pakai suar dalam..fuh free show laa

caklempong
02-11-2008, 09:16 AM
tak terjangkau dek akal...huhu..

DEKAN
02-11-2008, 09:34 AM
Dalam alaf ini - kepintaran anak murid mengatasi kepala otat cekgunyer hahahaha :))

zino
02-11-2008, 09:44 AM
apa susah jerit je la... budak budak kan kuat jerit :D

nizamac79
02-11-2008, 09:44 AM
hihihii genius2 :))

Arisma
02-11-2008, 09:44 AM
bijak budak perempuan tu tapi kalau dapat ditangkap oleh si penjahat..abis di kerjanya cukup2..marah betol penjahat tu kerana perempuan tu dapat tengok adik kecik dia dulu..:D:D:D

sosazr
02-11-2008, 11:44 PM
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...

Kalau sempat lari..kalau penjahat tu den...tak dapek nyo lari..sobab den buleh terobang...

RyomaKun
02-11-2008, 11:54 PM
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...

bukak la cepat2 sluar tuh...sempat la nak kejar pompuan tuh:)paid:)paid

amins33
02-11-2008, 11:55 PM
dah ada lawak ni..versi lainla

niedzal
02-11-2008, 11:58 PM
bahaya tul teknik nak melarikan diri ni.. antara hidup dan mati.

fanlee
03-11-2008, 12:59 AM
pandai betul budak ni

RyomaKun
03-11-2008, 02:17 AM
dah ada lawak ni..versi lainla

kira astrok la nih..astrok pun lawk gak pada y tak baca lagik..kekek:eek::eek:

naj2921
03-11-2008, 08:42 AM
bahaya taktik nih..

kalo penjahat tu tak bukak seluar mcm mane?? :eek::eek::eek::eek:

ezis2u
03-11-2008, 08:51 AM
nekad ker naked nih, buatnyer penjahat tu terus terkam ape cer...

roziex
14-11-2008, 04:47 AM
bijak bdk perempuan nie:D