PDA

View Full Version : Bas Masuk Gaung Kat Lebuh Raya karak


ayie206
03-06-2008, 08:58 PM
salamm...
tadi aku tengok berita sepintas lalu kat tv3 suku ada bas masuk gaung kat karak hyway.. berita dalam pukul 830 tadi..sapa da maklumat plzzz..... #:-S #:-S

ayie206
03-06-2008, 08:59 PM
mungkin sebelum habis berita kul 9 ni ada lagi lintas langsung dari tempat kejadian

hazwan17
03-06-2008, 08:59 PM
ak pn nak tau...
sape2 yg tau
story ar kat sini

rajautara
03-06-2008, 09:03 PM
dgr kata bas dari cameron highland?

ayie206
03-06-2008, 09:05 PM
dgr kata bas dari cameron highland?

baru berlaku dalam malam ni.. dalam kul 7 lebih.. tu yang tak sempat masuk berita tu

bossprepaid
03-06-2008, 09:05 PM
dgr kata bas dari cameron highland?

iskh.. kalau nak malang...
mcm2, harap2.. takde la yang serius...

kptm
03-06-2008, 09:08 PM
dah masuk berita tv3 tadi ..
2 terbunuh..

old_code
03-06-2008, 09:10 PM
detail plz!!...

ayie206
03-06-2008, 09:14 PM
dah masuk berita tv3 tadi ..
2 terbunuh..

2 terbunuh setakat laporan berita tadi ke atau ada lagi bro.. ?

kptm
03-06-2008, 09:16 PM
44 penumpang dlm bas turun dr genting.
pemandu gagal kawal bas dan masuk gaung sedalam 12 meter.
2 terbunuh . pelancung asing.

mj12
03-06-2008, 09:17 PM
perghh time2 hujan skg nie...laju tu bawak bas..

bossprepaid
03-06-2008, 09:20 PM
44 penumpang dlm bas turun dr genting.
pemandu gagal kawal bas dan masuk gaung sedalam 12 meter.
2 terbunuh . pelancung asing.

:-? biasanyea...
alasan: brek gagal berfungsi...
ayat wajib tuh... :-?

kptm
03-06-2008, 09:27 PM
nanti kita dengar le bas ada 50 saman.
bas usia 20 thn . syarikat abai pekerja.

lah7257
03-06-2008, 09:29 PM
Jangan dilupakan juga pemandu positif dadah... Ayat biasa guna ni...

cikepong
03-06-2008, 09:31 PM
ngantok kot driver bas tu

garfield5552
03-06-2008, 09:33 PM
pergh...bas masuk gaung tu....

apam86
03-06-2008, 09:33 PM
huhu... tp kalo naek bas genting tu mmg driver bwk laju tak hengat wooo... rilek je diorng.. mentang2 da biase... kecut prot... da la kat area bukit2... :mad: :mad:

azmi_tshirt
03-06-2008, 09:37 PM
aku dengar berita ni kat radio masa balik keje tadi.... musim hujan nih... slow2 sket drive tu..

abc123
03-06-2008, 09:37 PM
kat area mn bas jatuh gaung tu??
tak jauh dr jln turun genting tu ke?
huhuhu aku tiap2 minggu balik kg lalu karak highway..

DDos
03-06-2008, 09:38 PM
huhu... tp kalo naek bas genting tu mmg driver bwk laju tak hengat wooo... rilek je diorng.. mentang2 da biase... kecut prot... da la kat area bukit2... :mad: :mad:

lebih kurang cam driver kat bukit putus, pilah la ni, bawa tak ingat dunia akhirat :(scam

Gila2FX
03-06-2008, 09:47 PM
bas apa tu?? bas pelancong ker???

mustopa_a
04-06-2008, 01:54 AM
bas jatuh gaung - rujuk utusan on line.. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0603&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_12.htm

mrafif
04-06-2008, 02:00 AM
bas apa tu?? bas pelancong ker???

bus ni masok gaung time nk turun genting..

kejadian sekitar pkol 6 ptg td.