PDA

View Full Version : Bekas Pengacara Popular TV Swasta Tuntut Cerai Demi VVVVIP!


RINI ROSES
24-10-2012, 10:20 AM
SIBUK-SIBUK dengan kes cerai Jimmy dan anak jutawan kosmetik yang sudah ada penyudah, telinga Diva tiba-tiba dirasuk angin panas pasal satu berita. Berita cerai juga!

Tak ada mendung hitam, tak tiba lagi musim tengkujuh, peliknya dah banjir. Macam banjir kilat kat KL juga, kes cerai pun boleh rupa itu.

Kata satu sumber gosip Diva, dalam diam-diam nampak macam bahagia kasih sayang dan wang ringgit, rupa-rupanya seorang . bekas pengacara popular stesen televisyen swasta satu ketika dahulu sudah pun memfailkan permohonan perceraian di mahkamah. Kalau dah fail cerai, maknanya nak bercerailah.

Rasanya, kalau Diva petik namanya, bukan seorang sahaja terbeliak mata, ramai lagi yang terjojol dan boleh terkeluar tahi telinga dengan berita ini. Maklum sahajalah, memang bekas pengacara itu nampak bahagia, anak comel-comel, masih kecil pula, kahwin dengan orang aristokrat. Fikir-fikir tak logik pula, fikir lapan kali, apa sahajalah yang tak logik kat dunia ni kan.

Itulah, jelita dan kaya-raya pun tak boleh menjanjikan bahagia. Dengarnya ada kes sehingga boleh terjadinya gelora. Ada campur tangan juga daripada pihak ketiga.

Diva tak tahu sejauh mana kesahihan berita, tapi dengar-dengar orang ketiga itu pula bukan calang-calang. Seram bulu tengkuklah nak cerita!


*Harap ini hanya gosip jek tapi jiran rumah sebelah dah kecoh memang betul kes neh memang sedang berlaku....huhuhuhuhu

aleyzie
24-10-2012, 10:22 AM
Sapa ?...eeerk

bro drummer
24-10-2012, 10:23 AM
gosip ooo gosippp.kekekekeek :))

Luqmanul Hakim
24-10-2012, 10:23 AM
Siapakah gerangan beliau? Jeng, jeng, jeng...

RINI ROSES
24-10-2012, 10:23 AM
hihhihihi...nak sebut ke?

faizk
24-10-2012, 10:25 AM
gtau la cik rini,kawe nk taw gak ni

sureheboh.com
24-10-2012, 10:25 AM
hihhihihi...nak sebut ke?

Sebut jgn tak sebut

aidiryatim
24-10-2012, 10:26 AM
hihhihihi...nak sebut ke?

sebut 1 kali

RINI ROSES
24-10-2012, 10:26 AM
korang agak2 blogger tu tulis perkataan "aristokrat" tu merujuk maksud apa?...ekekekeke

azrulazman
24-10-2012, 10:27 AM
sapekah ?????????

brozul
24-10-2012, 10:28 AM
sapa ni? demi VVVVIP tu...

moneymaker3000
24-10-2012, 10:28 AM
hint dia adalah pengacara ni ada anak comel2

hokmama
24-10-2012, 10:29 AM
pepagi dh nk berteka teki....adoiii ngantuk pon blom ilang...

RINI ROSES
24-10-2012, 10:29 AM
bekas pengacara NONA...lalalala dah terang sangat clue tu!

aidiryatim
24-10-2012, 10:31 AM
aristokrat=pemimpin kan?

alonso
24-10-2012, 10:31 AM
sape weh?sebut jela,letih nk teka.

azrulazman
24-10-2012, 10:33 AM
bekas pengacara NONA...lalalala dah terang sangat clue tu!

normala????

RINI ROSES
24-10-2012, 10:33 AM
pepagi dh nk berteka teki....adoiii ngantuk pon blom ilang...

g lah tido....dah hilang ngantuk datang balik!
sibuk jek nak bergossip pun tak senang..wakakaka:p

aidiryatim
24-10-2012, 10:33 AM
bekas pengacara NONA...lalalala dah terang sangat clue tu!

pnh jd pembaca berita tv2+1 yg ngetop kn?nor malam ker?

playermmc
24-10-2012, 10:34 AM
sape la tu ish2 kejar duit je pengacara tu

azrulazman
24-10-2012, 10:35 AM
norjuma..........

aidiryatim
24-10-2012, 10:36 AM
norjuma..........

peeewiittttt:">

RINI ROSES
24-10-2012, 10:38 AM
aristokrat=pemimpin kan?

hihihihi...suami pengacara neh tahap VIP.
Abang ipar dia lak tahap VVIP...ko agak2 sape ek?

yang penting bukan NORMALA SAMSUDIN! Aku dah bg clue cantikkkkk jek tu! takkan korang takleh aham lagi kot...wakakaka
:p


*SAJE JEK BAGI KORANG PANAS ATI NAK MENEKA...WAKAKAKA:))

hyfactive
24-10-2012, 10:39 AM
kasik gugel jer ler gamaknya...gossip3..

alonso
24-10-2012, 10:39 AM
hihihihi...suami pengacara neh tahap VIP.
Abang ipar dia lak tahap VVIP...ko agak2 sape ek?

yang penting bukan NORMALA SAMSUDIN! Aku dah bg clue cantikkkkk jek tu! takkan korang takleh aham lagi kot...wakakaka
:p


*SAJE JEK BAGI KORANG PANAS ATI NAK MENEKA...WAKAKAKA:))

norjuma kot?
mula2 aku teka normala samsudin,jauh skali nirmala bonat.

diprivacy5275
24-10-2012, 10:40 AM
hihihihi...suami pengacara neh tahap VIP.
Abang ipar dia lak tahap VVIP...ko agak2 sape ek?

yang penting bukan NORMALA SAMSUDIN! Aku dah bg clue cantikkkkk jek tu! takkan korang takleh aham lagi kot...wakakaka
:p


*SAJE JEK BAGI KORANG PANAS ATI NAK MENEKA...WAKAKAKA:))

Rini roses la kalau gitu gak:D:))

Craft
24-10-2012, 10:40 AM
sape kah gerangan.....

XcaLiBuR
24-10-2012, 10:40 AM
jgn teka2 tkut jatuh fitnah..

azrulazman
24-10-2012, 10:41 AM
hihihihi...suami pengacara neh tahap VIP.
Abang ipar dia lak tahap VVIP...ko agak2 sape ek?

yang penting bukan NORMALA SAMSUDIN! Aku dah bg clue cantikkkkk jek tu! takkan korang takleh aham lagi kot...wakakaka
:p


*SAJE JEK BAGI KORANG PANAS ATI NAK MENEKA...WAKAKAKA:))

VVIP 1 malaysiakan..

RINI ROSES
24-10-2012, 10:41 AM
norjuma..........

CLEAN N CLEAR...wakakakaka

hokmama
24-10-2012, 10:43 AM
biar betik...laki dia kan cimb punya chairman ke ape...adoiii...mintak2 jauhkan le...huhu..dh ilang ngantuk...

RINI ROSES
24-10-2012, 10:45 AM
so dah ada yang jawab betul dengan ini aku angkat kaki dulu...hahahaha bubbye..pandai2 korang arr nak bubuh lauk kat sini...wakakaka
itu atas tanggungjawab korang sendiri...yang VVVVVIP tu kalau korang dapat agak memang terbaek arrr!

aidiryatim
24-10-2012, 10:45 AM
CIMBbank eh?

antagenaiz
24-10-2012, 10:45 AM
norjuma kot....

mon99
24-10-2012, 10:47 AM
xtwu..leh PM spe x?..
xbaek luah kt sni..dosa weii

azrulazman
24-10-2012, 10:47 AM
CLEAN N CLEAR...wakakakaka

norjuma mmg lawo...

mr.apples
24-10-2012, 10:47 AM
kawen ngan aristokrat?:-?
norj*** ker?

aidiryatim
24-10-2012, 10:48 AM
tp ikut blog ,ade yg kate usia kahwin 10thn, takkan cimbbank kawin 2001?

rocketeer999
24-10-2012, 10:50 AM
bergosip je rini roses ni..

bile nak repeat karaoke ni

RINI ROSES
24-10-2012, 10:51 AM
biar betik...laki dia kan cimb punya chairman ke ape...adoiii...mintak2 jauhkan le...huhu..dh ilang ngantuk...

tu arr kita doa yang baik2 sudahlah...tapi memang VVVVVIP itu terkenal ngan semangat poligaminya...hahahaha:D

alonso
24-10-2012, 10:51 AM
biar betik...laki dia kan cimb punya chairman ke ape...adoiii...mintak2 jauhkan le...huhu..dh ilang ngantuk...

tu abg ipar dia la~X(

REMEDY KARUNG GUNI
24-10-2012, 10:55 AM
Adeh..adik ipar vvip 1malaysia ni

RINI ROSES
24-10-2012, 10:55 AM
bergosip je rini roses ni..

bile nak repeat karaoke ni

hahahaha...saya memang camneh! sekali bergosip bawak topik hangat jek....

meh turun Batu Pahat sambil karok sambil makan mee racun!:))

malayleaks
24-10-2012, 10:58 AM
Norjuma nie masa mengandung tak lawa langsung laa...lepas bersalin makan jamu siap buat urut bagai,boleh laa maintain badan tuh balik....memang maintenance tinggi laa siapa2 yang kahwin dengan spesies pengacara NONA nie.

Kalau lawa dan jadi tatapan umum,yang tak senang duduk mesti si suami.Suami dayus jer bangga bininya dipuja2 dan dipuji2 oleh umum,padahal belakang kita tak tahu apa skandal yang berlaku.

Minta2 dijauhkan dari perkara sebegini.

RINI ROSES
24-10-2012, 11:00 AM
tu abg ipar dia la~X(

dengar2 yang nak mencilok pengacara neh memang
tahap kaya raya n giler2 kaya punya orang! ada darjat lagi!

jemi3886
24-10-2012, 11:01 AM
bo.do gitu je org malayu

fadli1982
24-10-2012, 11:06 AM
dengar2 yang nak mencilok pengacara neh memang
tahap kaya raya n giler2 kaya punya orang! ada darjat lagi!

org brunei ker... :)

malayleaks
24-10-2012, 11:21 AM
org brunei ker... :)

Kalau Brunei,harus sekali mengambil iktibar atas apa yang terjadi pada Azrinaz Mazhar Hakim.

fadli1982
24-10-2012, 11:30 AM
Kalau Brunei,harus sekali mengambil iktibar atas apa yang terjadi pada Azrinaz Mazhar Hakim.

sapa lagi kalu org berdarjat.. :)

syah_zakri
24-10-2012, 11:35 AM
Dasat betul .. laki da kaya pown camnie g..
VVVIP Sultan ker dasat2

belakepare
24-10-2012, 11:39 AM
dengar2 yang nak mencilok pengacara neh memang
tahap kaya raya n giler2 kaya punya orang! ada darjat lagi!

anandha krishnan kot....kaya giler2....darjat?....mungkin keturunan raja belah india sana....huhuhuhu

syah_zakri
24-10-2012, 11:43 AM
anandha krishnan kot....kaya giler2....darjat?....mungkin keturunan raja belah india sana....huhuhuhu

ananda krisnan mantap.. :)cgrock:)cgrock:)cgrock

jukRy
24-10-2012, 11:43 AM
siapa gerangan sang mata duitan tu?

Abdul wahob
24-10-2012, 11:52 AM
igt lg kes pengacara jalan2 cr mkn musim pertama saman vip yg berjanji nk kawin dgn dia tp masih isteri org lg...laki dia pun siap ada masa failkan saman kt mahkamah

hondapuma
24-10-2012, 11:55 AM
korang tunggujelah jemputan dari KAMI:)):)):">

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

alonso
24-10-2012, 11:56 AM
korang tunggujelah jemputan dari KAMI:)):)):">

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

geng CG rupenya yg kawin dgn dia:))

Niyang
24-10-2012, 12:09 PM
Norjuma? ermmmm.... x cukup kaya lagik ke laki dier... huhuuhu

ceria28
24-10-2012, 12:18 PM
mmmm....dah jd mcm artis barat pula

warlord_84
24-10-2012, 12:36 PM
hint2!!!!spe?!!!

neo_laguna
24-10-2012, 12:41 PM
takkan vvvvvvvvvvvvvvvip tu kerabat pahang kot...maklumla kerabat pahang ni kan kumpol bini artis...

==>aiseh tak pepasal ngan aku sekali bergosip...wahaha

oxygenO2
24-10-2012, 12:42 PM
aku ngat da ade name..hahaha

hokmama
24-10-2012, 12:50 PM
takkan yg kt sarawak kot...kaya giler gak tuh...ades...gosip lagik...cabuttt...

primefiqone
24-10-2012, 12:51 PM
norjuma tgok baik jer..

joee
24-10-2012, 12:57 PM
dengar2 cm kerabat brunei..xkn nk rembat bini org kot

Niyang
24-10-2012, 12:59 PM
takkan yg kt sarawak kot...kaya giler gak tuh...ades...gosip lagik...cabuttt...

sarawak? anak taib mahmud la nih... hahhahah :)):)).. mmg kaya giler...

haudli
24-10-2012, 01:03 PM
tu arr kita doa yang baik2 sudahlah...tapi memang VVVVVIP itu terkenal ngan semangat poligaminya...hahahaha:D

dato bung ke??

aqem
24-10-2012, 01:04 PM
gosip oh gosip..

kainlangsir
24-10-2012, 01:06 PM
Zakiah Anos..

Mizz Adilla
24-10-2012, 01:08 PM
ni betul2 berita yg dah di sahkan ke?
klu gosip2 biasa tpi rupenya x betul diorang tahu boleh kene saman ni..

Jeb
24-10-2012, 01:11 PM
peh gila.bini orang pun nak sebat.

Jackhalid
24-10-2012, 01:19 PM
ada gak terbaca. norjuma bercerai (ke bakal bercerai) sbb nak kahwin dgn sultan brunei. tapi ni dalam forum je la. bukan sahih kot

sumber : http://english1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=680491&extra=&page=5

mzak
24-10-2012, 01:30 PM
Bagi aku pengacara tu GILAAAA......

baru kawin anak2 kecik2 lagi....

Besar sangat ker salah sumai dia sampai nak kejarkan VVVVIP tu....


Gilaaaaaaaaaa....

euphoria
24-10-2012, 01:30 PM
rasa nye Norjuma Habib niii ...ermmmm

utbahz
24-10-2012, 01:32 PM
Kalau aku la VVVVVVVVIP tu.. smmgnya aku sorang yg boddddooo sbb amik isteri org..(sekenhen) dan rosakkan rumah tangga org.. Keta sekenhen pun xde value.. hmmm.... Tu kalau aku la..

mzak
24-10-2012, 01:33 PM
Kalau aku la VVVVVVVVIP tu.. smmgnya aku sorang yg boddddooo sbb amik isteri org..(sekenhen) dan rosakkan rumah tangga org.. Keta sekenhen pun xde value.. hmmm.... Tu kalau aku la..

Bukan sedare jer...

saya pun mcm tu...

lain la kalo status janda....

mr.gabanz
24-10-2012, 01:34 PM
cantik tapi.....

AbangSado
24-10-2012, 01:42 PM
industri gossip malaysia pesat berkembang .

azrulazman
24-10-2012, 02:04 PM
harap cite ni palsu la

MELAKApindah
24-10-2012, 02:08 PM
orang nak bercerai pun awak sibuk,mcm satu kesalahan besar pulak,boring

Dzoolhelmi™
24-10-2012, 02:11 PM
untung jadi org kayo...

4Qul
24-10-2012, 02:12 PM
...dah boleh agak...Mrs. X

S.Y.E.D
24-10-2012, 02:14 PM
Pompuan ni mmg xleh tengok orang kaye sket.. mule la tebeliak mate.. dok gitu TT ... :))

fredo
24-10-2012, 02:17 PM
apa salahnya simpan 2 3 tak luak pun perempuan kt dunia ni...:D:D

nservas.sales
24-10-2012, 02:19 PM
Apa le pompuan tu, blh lupakan anak2 demi vvvvvvvvvip tu. Dah tua nanti baru tau vvvvvvvvip tu buat apa kat ko.

ahchot
24-10-2012, 02:20 PM
banyak lagi anak2 dara yg tak kawin lagi... yg berebut isteri org tu buat apa??....

apada....

TAKZIM
24-10-2012, 02:26 PM
Gosip aje ni..

Tak betul rasanya

788
24-10-2012, 02:30 PM
Kalo dah sultan brunei yang nak..terpaksalah relakan..norjuma pun takkan nak tolak..duduk istana wooo

PainKiller
24-10-2012, 02:30 PM
aku ada dengar cite ni hari sabtu lepas dari kawan aku...
toq2 dah jadi hot

RINI ROSES
24-10-2012, 02:42 PM
hahahaha..kalau betul benda neh memang tempiasnya kuat arr kat PM kita...hihihihi

AIR SIRAP
24-10-2012, 02:44 PM
apa ke sundal sgt norjuma ni...patutla waktu sekolah dia pernah ckp takde org nak berkawan dgn dia

RINI ROSES
24-10-2012, 02:48 PM
Pompuan ni mmg xleh tengok orang kaye sket.. mule la tebeliak mate.. dok gitu TT ... :))

perghh tuan nak salahkan semua pompuan camtu memang tak patut sangat....tap di ingatkan juga sekarang neh kalau takda duit camna nak bahagia :p

hani85
24-10-2012, 02:52 PM
banyak lagi anak2 dara yg tak kawin lagi... yg berebut isteri org tu buat apa??....

apada....

entahlah. hal dalam kain kita xtahu.
mungkin ada kisah di sebaliknya.

entah2 pengacara ni dah mula rasa bersalah dengan "wang tak berkat" kot.

eday84
24-10-2012, 02:56 PM
aduh artis2 dan kerabat2
pening kepala pikir
baik xyah pikir hehe

otaconMY
24-10-2012, 03:00 PM
tak puas seks kot..:p

RINI ROSES
24-10-2012, 03:00 PM
apa ke sundal sgt norjuma ni...patutla waktu sekolah dia pernah ckp takde org nak berkawan dgn dia

kita pun tak tahu apa masalah dalam rumahtangga kita
pasti ada sebab benda2 neh berlaku....
yang tahu gosip neh dah bertebaran kat mana2 laman sesawang

ckama33
24-10-2012, 03:04 PM
hanya sekadar gosip...

ahmadx
24-10-2012, 03:04 PM
tak puas seks kot..:p

aku rasa la:D:D

Jeb
24-10-2012, 03:07 PM
perghh tuan nak salahkan semua pompuan camtu memang tak patut sangat....tap di ingatkan juga sekarang neh kalau takda duit camna nak bahagia :p

laki dia tu bukan orang biasa tu.kontraktor klas A tuhh.adik beradik najib plak.ekekeke

susah2je
24-10-2012, 03:08 PM
Kalau aku la VVVVVVVVIP tu.. smmgnya aku sorang yg boddddooo sbb amik isteri org..(sekenhen) dan rosakkan rumah tangga org.. Keta sekenhen pun xde value.. hmmm.... Tu kalau aku la..

Cheh!! Hanyir bini orang ni.. Camna nak senggama benda yg 2 bulan sebelum tu belalai halal duk tujah. Adeh tak faham aku jenis yg suka bini orang or nak seks ngan bini orang.

JaweWetan
24-10-2012, 03:14 PM
rasenye pengacara tu bertudung kan?..he.heee

RINI ROSES
24-10-2012, 03:17 PM
tak puas seks kot..:p

perghhhh tak agak2

irsaffy
24-10-2012, 03:19 PM
wahh gossip sakan...btul ker norjuma??

RINI ROSES
24-10-2012, 03:23 PM
laki dia tu bukan orang biasa tu.kontraktor klas A tuhh.adik beradik najib plak.ekekeke

tapi kalau nak dibandingkan kaum kerabat najib dengan darjat vvvvvip tu....
sorry to say ler jeb...jauh panggang dari api
beza kekayaannya terlalu banyak...wakakakaka:))

RINI ROSES
24-10-2012, 03:26 PM
wahh gossip sakan...btul ker norjuma??

kalau ikut cerita kat rumah jiran sebelah,
nampak gayanya gitu ler...hihihihi:D


*hai abe...windu kat abe!:">

skillway
24-10-2012, 03:31 PM
tapi kalau nak dibandingkan kaum kerabat najib dengan darjat vvvvvip tu....
sorry to say ler jeb...jauh panggang dari api
beza kekayaannya terlalu banyak...wakakakaka:))


rasa2nya dr sudut penghayatan agama pun sama; elok lagi ler yg vvvvip tue :D:D:D

Jeb
24-10-2012, 04:09 PM
rasa2nya dr sudut penghayatan agama pun sama; elok lagi ler yg vvvvip tue :D:D:D

penghayatan agama ape kebendenya kalau bini orang pun nak sebat.

Cartoon
24-10-2012, 04:20 PM
forum sebelah cakap norjumah...xtaula btl ke x??

ihw666
24-10-2012, 04:22 PM
Ihw666 =>
Nirmala bonat?

788
24-10-2012, 04:27 PM
Ihw666 =>
Nirmala bonat?

sape plak ni??:(scam

astrowan
24-10-2012, 04:36 PM
korang tunggujelah jemputan dari KAMI:)):)):">

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

kenduri jgn lupa :eek::eek:

amie71
24-10-2012, 04:48 PM
Hahaa... gossip lg, doakan benda ni gossip semata2

takumie
24-10-2012, 06:32 PM
pngacare mcm dah tahu sape..mslh ye skrg VVVVVVVVVVVVVVVip tu sape???byk sgt V tu..VIP sgt ke die??xkan Obama plak...hehehe

788
24-10-2012, 08:23 PM
Sultan la broooo...

Duffayoi14
24-10-2012, 08:42 PM
strategi utk malaysia kelepet brunei?

zerovirus
24-10-2012, 09:01 PM
siapakah itu ... mengumpat tol huhu

WnB
24-10-2012, 09:04 PM
Ujian setia pompuan bila lelaki tak punya apa2.. Ujian setia lelaki bila punyai segalanya.. Ahaksssss

clorox_bersih
24-10-2012, 11:40 PM
korang agak2 blogger tu tulis perkataan "aristokrat" tu merujuk maksud apa?...ekekekeke

golongan bangsawan @ kerabat..haha

azlan1981
25-10-2012, 12:01 AM
bukan Norjuma laaaa...
tapi Nirmala Bonat nak kawin dgn kerabat diraja Myanmar :p:p

powell
25-10-2012, 12:05 AM
bukan Norjuma laaaa...
tapi Nirmala Bonat nak kawin dgn kerabat diraja Myanmar :p:p

nirmala artis la bkn pengacara...hahhaha:eek::eek::eek:

pendekar-laut
25-10-2012, 12:14 AM
Dgr cite vvvvvvip tu sultan brunei.. Xtaw lh btul ke x..

orange76
25-10-2012, 12:27 AM
Dgr cite vvvvvvip tu sultan brunei.. Xtaw lh btul ke x..

angin bertiup kencang,,,:D

rozainijumadi
25-10-2012, 12:27 AM
mmbr aku jmpe norjuma aritu kat konvo upnm.. slim mlim siot.. dh x cam tgk sekali imbas...

rozainijumadi
25-10-2012, 12:43 AM
datin norjuma latest
http://freeimagehosting.ezi.my/images/juma.jpg

ni link (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4292464263420&set=a.4234212967174.167038.1040926643&type=3&theater)pic fb kawan aku tu..

kipaskertas_108
25-10-2012, 12:50 AM
datin norjuma latest
http://freeimagehosting.ezi.my/images/juma.jpg

ni link (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4292464263420&set=a.4234212967174.167038.1040926643&type=3&theater)pic fb kawan aku tu..

biase je..
kalo aku jd VVIP tu..
aku pinang Emma Maembong je..
:)cgrock

rozainijumadi
25-10-2012, 12:51 AM
biase je..
kalo aku jd VVIP tu..
aku pinang Emma Maembong je..
:)cgrock

mesti vvip tu dah survey segalanya... kikiki :D

orange76
25-10-2012, 01:22 AM
liposuction nie...
dah tak bergetah lagi...

honeydew
25-10-2012, 09:26 PM
hihhihihi...nak sebut ke?

sebut je TT, sure ramai nak tau ni

honeydew
25-10-2012, 09:30 PM
forum sebelah cakap norjumah...xtaula btl ke x??

seyes mengejutkan kalau betul dia

honeydew
25-10-2012, 09:31 PM
datin norjuma latest
http://freeimagehosting.ezi.my/images/juma.jpg

ni link (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4292464263420&set=a.4234212967174.167038.1040926643&type=3&theater)pic fb kawan aku tu..

huish..sekali imbas x cam dia kot

danialjava
25-10-2012, 09:35 PM
mcm ni nye muka pun s VVIP lahau ke...mcm laha.nat bahahahahaha

kemolok
25-10-2012, 09:42 PM
Dah tak bergetah dah...nampak mcm org sakit pun ada datin ni