PDA

View Full Version : Pos Laju Bukak Ke Minggu Pertama Awal Bulan


Sendiri
03-08-2012, 09:52 PM
Salam,
Nak tanya esok (4/8/2012) Pos Laju buka ke ??
Minggu pertama.. ada yg ckp buka separuh hari ada yg ckp tak
mana 1 ni ea?

roy`z
03-08-2012, 09:54 PM
tmpt den mmg xbkak

insyiİ
03-08-2012, 09:56 PM
tak bukak...

kni
03-08-2012, 09:57 PM
tadi pagi aku gi pej pos kajang. awek kaunter kata esok TUTUP sebab minggu pertama. isnin pun tutup sebab cuti nuzul Quran.


sekian terima kasih.

adamdaniel81
03-08-2012, 09:58 PM
xsiap aku. minggu pertama dgn minggu ke-3 mmg tutup.

emasmoden
03-08-2012, 09:58 PM
tempat aku pun tak buka.

ooz
03-08-2012, 09:59 PM
so far last month tiap sabtu pejabat pos besar buka je..

Sendiri
03-08-2012, 10:50 PM
so far last month tiap sabtu pejabat pos besar buka je..

adoi pejabat pos laju KL yg kat Masjid negara tu bukak ke ? :-?

jutaone88
04-08-2012, 12:35 AM
setahu aku,sabtu pertama je yang tutup.Public holiday mmg tutup.

Sendiri
04-08-2012, 12:37 AM
setahu aku,sabtu pertama je yang tutup.Public holiday mmg tutup.

jadi esok tutup la :-?

alonso
04-08-2012, 12:39 AM
adoi pejabat pos laju KL yg kat Masjid negara tu bukak ke ? :-?

yg tu kt brickfield rasenya bukak je setiap ujung minggu,yg kt cheras punye baru sabtu minggu pertama & ketiga tutup.
ade pompuan kaunter kt brickfield tu muka mcm heliza AF ekekeke

Musafir Bumi
04-08-2012, 12:39 AM
Sabtu minggu pertama memang tutup...

kalau Sabtu minggu pertama adalah PH, Sabtu minggu kedua pun tutup.(replace utk Sabtu minggu pertama tu)

*confirm

-Johan-
04-08-2012, 12:39 AM
Poslaju sabtu pertama mmg tutp.. sabtu lain bukak seperti biasa.. 8;30pg - 5ptg

Sendiri
04-08-2012, 01:27 AM
ok means esok tutup la kan
thx for feedback ya