PDA

View Full Version : minyak pengasih seri bunian


baby kulai
31-01-2012, 11:55 AM
MINYAK SERI BUNI


Bahan Bahannya:

a) Bunga Senduduk putih

b) Pati Minyak Pokok Hutan

c) Buluh serumpun 2 batang

d) Silara Bunga Senduduk Putih



Khasiatnya:

Insyaallah:

- Penyeri

- Penunduk

- Pelaris diri dan niaga

- Pendinding diri

- Untuk jodoh, rumahtangga dan teman

- Di sapu di hujung zakar dan bersetubuh insyaallah membuatkan pasangan setia dan tidak selingkuh.



Semuanya dengan Kuasa Allah SWT, insyaallah......



RM 77 + RM 10 ( Kos Penghantaran )

Total : RM 87.00

------------------------

*Singapura Dan Brunei: Kos Penghantaran 20 dollar

Sekiranya berminat sila hubungi:

Puteri Emilia : 017-7409490

RM87.00

-RIZUAN-
31-01-2012, 11:57 AM
ni jenis ter topup sendiri tk

snipers
31-01-2012, 11:57 AM
MINYAK SERI BUNI <---- huruf pun hilang, misteri ni..
harap masa pakai tu , tak der "benda" yang hilang

baby kulai
31-01-2012, 11:58 AM
yup..amat misteri..

wananwar
01-02-2012, 05:14 PM
cara pkai mcm mane? sapu pada badan ke?

rifle
01-02-2012, 05:15 PM
yg buat minyak ni orang bunian tau hehehe

skodeng
01-02-2012, 05:18 PM
pakai setiap kali nak bersetubuh atau cukup hanya skali saja?

rifle
01-02-2012, 09:11 PM
cara pkai mcm mane? sapu pada badan ke?

sapu di muka,ada doa dan kuncinya


pakai setiap kali nak bersetubuh atau cukup hanya skali saja?

setiap kali pn boleh

oxygenO2
01-02-2012, 09:15 PM
Klu laki sapu pd zakar,pompuan ktne tt?

nikcashworld
01-02-2012, 09:20 PM
Bahan Bahannya:

a) Bunga Senduduk putih..

masa pergi kt kg org asli banyak aku jumpa pokok ni...

fitxv
01-02-2012, 09:37 PM
tt klau beli ada money backgurantee ke... bukan apa sblm nie penah beli tp kat tmpat lain la. xjadi pon..

baby kulai
01-02-2012, 10:21 PM
Xde guarantee wang kembali lah lau beli minyak ni... sebab guarantee barang mesti dipulangkan semula, kalau minyak nie ... susah..sedara pakai dah habis..pastu komen x jadi then topup minyak masak pulangkan kat saya..mana boleh kan cenggitu hehee

rifle
01-02-2012, 10:24 PM
Bahan Bahannya:

a) Bunga Senduduk putih..

masa pergi kt kg org asli banyak aku jumpa pokok ni...

minta izin diorang untuk ambil,ingat senang ke nk jumpa pokok tu,,melepas le kalau xambil...rare

buat apa2 pertukaran boleh,,atau pn bagi mahar seikhlasnya ..orang asli ni baik hati diorang xkisah pn sbb diorang kaya dgn flora dan fauna

kt kg orang asli yg mana 1 awak pergi,jom pergi lagi skali :D

baby kulai
01-02-2012, 10:26 PM
minta izin diorang untuk ambil,ingat senang ke nk jumpa pokok tu,,melepas le kalau xambil...rare

buat apa2 pertukaran boleh,,atau pn bagi mahar seikhlasnya ..orang asli ni baik hati diorang xkisah pn sbb diorang kaya dgn flora dan fauna

kt kg orang asli yg mana 1 awak pergi,jom pergi lagi skali :D

:D Jangan dinikahkan dgn anak dia sudah hehehe

rifle
01-02-2012, 10:29 PM
:D Jangan dinikahkan dgn anak dia sudah hehehe

kalau yg cun2 apa salahnya wakakaka :eek:

baby kulai
01-02-2012, 10:35 PM
kalau yg cun2 apa salahnya wakakaka :eek:

boleh jugak...jgn pondan sudahla..huhuhuhu..:p

TRBC
01-02-2012, 10:37 PM
Mujarab sgt ke TT? Taruk mna jika dlm kdai?

manamas
01-02-2012, 10:40 PM
pelaris diri....lepas calit kat kotee cnfirm ramai awek polo bontot..cmtu ke tt...:-?:-?

baby kulai
01-02-2012, 10:43 PM
maaf semua..stok telah habis...

abangman2007
01-02-2012, 10:43 PM
minyak ini mempunyai unsur jin.....so jgn ye...nanti berlaku syirik

TRBC
01-02-2012, 10:44 PM
Laku sgt smpai hbs stok...

baby kulai
01-02-2012, 10:46 PM
minyak ini mempunyai unsur jin.....so jgn ye...nanti berlaku syirik

dh abs stok pon..xpyhla nk ckp pape lg...huhuhuhu..

rifle
01-02-2012, 10:48 PM
minyak ini mempunyai unsur jin.....so jgn ye...nanti berlaku syirik

nk tanya bagaimana berlaku syirik tu?konfirm ke ada jin.jgn men pndai letak hukum ya nnti tuduhan itu akan kembali pada diri

pkai niat kena betul,bukn duk menyembah minyk pula

anakmalaya
01-02-2012, 10:50 PM
jangan dok percaya benda gini.. syirik.. nanti dah bergantung pada minyak je lebih dari minta dari Allah..

nikcashworld
01-02-2012, 10:51 PM
minta izin diorang untuk ambil,ingat senang ke nk jumpa pokok tu,,melepas le kalau xambil...rare

buat apa2 pertukaran boleh,,atau pn bagi mahar seikhlasnya ..orang asli ni baik hati diorang xkisah pn sbb diorang kaya dgn flora dan fauna

kt kg orang asli yg mana 1 awak pergi,jom pergi lagi skali :D

kt alor gajah...nk tegok balik ada lagi ke tidak...rugi tak mintak hari tu....~X(...patut la ada ORG BESAR asyik dok masuk situ..ada barang rupanya...heeeeee

TRBC
01-02-2012, 10:53 PM
Rmai ke yg amal minyak mcm ni?

northbioasli
01-02-2012, 10:54 PM
nk tanya bagaimana berlaku syirik tu?konfirm ke ada jin.jgn men pndai letak hukum ya nnti tuduhan itu akan kembali pada diri

pkai niat kena betul,bukn duk menyembah minyk pula

niat betul tp pendamping ada kat minyak tak guna gak bro

manamas
01-02-2012, 10:54 PM
dah abis dah...cepat benor abis nye...baru nak pesan 100 botol..

baby kulai
01-02-2012, 10:57 PM
Stok dah habes.... kalau nak kena tgu bulan ngambang tak lama lagi lah, 1 bulan 10 botol je dapat....

ezul82
01-02-2012, 10:59 PM
hantu ikut blk umah ni

dsufira
01-02-2012, 11:00 PM
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/402421_335507266462488_197023930310823_1410717_172 2462631_n.jpg

minyak wangi pengikat kasih sayang Allah...

zammmm
01-02-2012, 11:01 PM
minyak ini mempunyai unsur jin.....so jgn ye...nanti berlaku syirik

konfem ke ade jin ni? :-?

rifle
01-02-2012, 11:01 PM
jangan dok percaya benda gini.. syirik.. nanti dah bergantung pada minyak je lebih dari minta dari Allah..

minyak pengasih ada dua jenis,hitam & putih.
yg putih menggunakan ayat Quran.


cari hadis yg diriwayatkan Imam Muslim rh ( Kitab As-Salam : 4079 ) & Imam Abu Daud rh ( Kitab At-Tib : 3388 ).

yg hitam pula faham2 lh ya...
nk ganti urusan tuhan?itu urusan Allah,bukan hak kamu menghukum orang syirik.kaji dulu penggunaan minyak sebagai alternatif dalam perubatan Islam,bukan guna akal sekerat membuat hukum tanpa usul periksa

Sesungguhnya Tuhanmu, Dialah yg lebih mengetahui akan siapa yg sesat dari jalanNya dan Dialah yg lebih mengetahui akan orang-orang yg mendapat petunjuk. al-An’am 117

rifle
01-02-2012, 11:03 PM
kt alor gajah...nk tegok balik ada lagi ke tidak...rugi tak mintak hari tu....~X(...patut la ada ORG BESAR asyik dok masuk situ..ada barang rupanya...heeeeee

bukan sebab barang,,,tapi dh memang tempat tu menarik.udara segar..
kat melaka ,,sy kt johor dekat aja,,boleh la rancang pergi

dsufira
01-02-2012, 11:06 PM
minyak pengasih ada dua jenis,hitam & putih.
yg putih menggunakan ayat Quran.


cari hadis yg diriwayatkan Imam Muslim rh ( Kitab As-Salam : 4079 ) & Imam Abu Daud rh ( Kitab At-Tib : 3388 ).

yg hitam pula faham2 lh ya...
nk ganti urusan tuhan?itu urusan Allah,bukan hak kamu menghukum orang syirik.kaji dulu penggunaan minyak sebagai alternatif dalam perubatan Islam,bukan guna akal sekerat membuat hukum tanpa usul periksa

Sesungguhnya Tuhanmu, Dialah yg lebih mengetahui akan siapa yg sesat dari jalanNya dan Dialah yg lebih mengetahui akan orang-orang yg mendapat petunjuk. al-An’am 117

YG PUTIH ADALAH KASTURI PUTIH...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321688_298920373454511_197023930310823_1288668_205 2318830_n.jpg

zammmm
01-02-2012, 11:08 PM
minyak pengasih ada dua jenis,hitam & putih.
yg putih menggunakan ayat Quran.


cari hadis yg diriwayatkan Imam Muslim rh ( Kitab As-Salam : 4079 ) & Imam Abu Daud rh ( Kitab At-Tib : 3388 ).

yg hitam pula faham2 lh ya...
nk ganti urusan tuhan?itu urusan Allah,bukan hak kamu menghukum orang syirik.kaji dulu penggunaan minyak sebagai alternatif dalam perubatan Islam,bukan guna akal sekerat membuat hukum tanpa usul periksa

Sesungguhnya Tuhanmu, Dialah yg lebih mengetahui akan siapa yg sesat dari jalanNya dan Dialah yg lebih mengetahui akan orang-orang yg mendapat petunjuk. al-An’am 117

cmana nak tau sesejenis minyak tu hitam atau putih? kalau tanya penjual mustahil dia nak ckp itam kan...:-?

rifle
01-02-2012, 11:09 PM
YG PUTIH ADALAH KASTURI PUTIH...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321688_298920373454511_197023930310823_1288668_205 2318830_n.jpg

kasturi kuning ke,hitam ke,selagi ayat Quran maka putihla isinya.
nanti ada pula kata kasturi ni syirik sbb digunakan untuk menghalau jin :eek:

kasturi putih juga ada unsur pengasihan ,
tapi kalau boleh jgn sampai thread tt terganggu
jgn lari topik :)cgrock

baby kulai
01-02-2012, 11:24 PM
Ini dari saya sendiri.... Minyak ini sebenarnya diisi dengan bacaan Al-Quran, Diwiridkan dan ditapakan embun selama semalaman... insyaallah tiada unsur jin...

zammmm
01-02-2012, 11:31 PM
Ini dari saya sendiri.... Minyak ini sebenarnya diisi dengan bacaan Al-Quran, Diwiridkan dan ditapakan embun selama semalaman... insyaallah tiada unsur jin...

cmana nak tau sesejenis minyak tu hitam atau putih? kalau tanya penjual mustahil dia nak ckp itam kan...:-?

maksudnya dari sudut yg membeli...cmana kita nak cek sesuatu jenis minyak tu hitam atau putih...kalau boleh tlg shared..

rifle
01-02-2012, 11:40 PM
sy suka tang bau minyak pokok hutan ni...
segar kepala menusuk kalbu

tngk juga yg hitam tu cmna,,kadang2 guna mayat pompan sprti minyak thailand.ada bahan2 yg xelok.minyak dagu,,biasanya penjual akan bagitahu nma minyak sbb hrga berbeza dgn putih.hitam atau putih kita sendiri boleh nilaikan

yg putih guna tumbuh2 han sprti bluh prindu,bunga serai,cenuai,cindai,,akar ba**r ,,,dan lain2 cri le sendiri.
guna dr unsur hewan pn ada sprti bulu cenderawasih.
minyak kijang tu dr unsur apa?halal x?hah fikir

rifle
01-02-2012, 11:42 PM
sorry tt kalau mencelah cuma nk bg penjelasan shj

baby kulai
01-02-2012, 11:51 PM
sorry tt kalau mencelah cuma nk bg penjelasan shj

Tak apa, bagus ada penjelasan biar semua org faham. perdebatan tu bagus jika berakhir dengan kefahaman

zammmm
01-02-2012, 11:52 PM
sy suka tang bau minyak pokok hutan ni...
segar kepala menusuk kalbu

tngk juga yg hitam tu cmna,,kadang2 guna mayat pompan sprti minyak thailand.ada bahan2 yg xelok.minyak dagu,,biasanya penjual akan bagitahu nma minyak sbb hrga berbeza dgn putih.hitam atau putih kita sendiri boleh nilaikan

yg putih guna tumbuh2 han sprti bluh prindu,bunga serai,cenuai,cindai,,akar ba**r ,,,dan lain2 cri le sendiri.
guna dr unsur hewan pn ada sprti bulu cenderawasih.
minyak kijang tu dr unsur apa?halal x?hah fikir
maknanya kalau guna minyak unsur2 tumbuhan komfem halal la ye dan tak syirik...aka minyak putih...gitu ke bro?

zammmm
01-02-2012, 11:54 PM
Tak apa, bagus ada penjelasan biar semua org faham. perdebatan tu bagus jika berakhir dengan kefahaman

masih tak faham lagi cmana nak bezakan minyak hitam dan putih...kalau kita duduk ngn tukang buat mungkin la boleh tgk dan tau kot...tapi kalau kat internet cmni cmana cara kita nak pastikan betul2 putih atau betul2 hitam...?:-?

rifle
02-02-2012, 12:06 AM
maknanya kalau guna minyak unsur2 tumbuhan komfem halal la ye dan tak syirik...aka minyak putih...gitu ke bro?

syirik kalau hang puja minyak tu,
itulah yg dinamakan menduakan Allah

faham x , kalau nk pengasih sbnrnya bukan guna minyak,guna ayat Quran juga boleh tiada pula larangannya.ada ayat pengasih dlm Al Quran

semua bahan di dalam minyak hanya sebagai medium untuk pengaliran energi kepada titik cakra yg berjalan di tubuh manusia.

manakala aura pula adalah biasan / pancaran cahaya dari energi tersebut.

cakra adalah pusat aktiviti tenaga dlm diri kita.ada dalam 3++ cakra. kegunaan untuk menyalurkan energy cakra ke seluruh sistem energy tubuh.

energi yg mengaktifkan titik pesona diri ada :

Terletak didaerah antara kedua alis.
dan yg terletak di hujung ubun
dan satu lagi di bahagian **********

kegunaan untuk memberi penampilan seri wajah yg tinggi di mata umum.ini berdasarkan kajian sains juga ya,"fakta".

kalau xfhm lagi tanya putri ALISYA ok,ada nombornya tu jumpa terus biar dpt keterangan panjang

baby kulai
02-02-2012, 12:07 AM
maknanya kalau guna minyak unsur2 tumbuhan komfem halal la ye dan tak syirik...aka minyak putih...gitu ke bro?


Ye...mudah je... kalau rasa was was.. langkah je 3x minyak tu atau apa brg pun..petua ayah saya lah heeee

baby kulai
02-02-2012, 12:09 AM
syirik kalau hang puja minyak tu,
itulah yg dinamakan menduakan Allah

faham x , kalau nk pengasih sbnrnya bukan guna minyak,guna ayat Quran juga boleh tiada pula larangannya.ada ayat pengasih dlm Al Quran

semua bahan di dalam minyak hanya sebagai medium untuk pengaliran energi kepada titik cakra yg berjalan di tubuh manusia.

manakala aura pula adalah biasan / pancaran cahaya dari energi tersebut.

cakra adalah pusat aktiviti tenaga dlm diri kita.ada dalam 3++ cakra. kegunaan untuk menyalurkan energy cakra ke seluruh sistem energy tubuh.

energi yg mengaktifkan titik pesona diri ada :

Terletak didaerah antara kedua alis.
dan yg terletak di hujung ubun
dan satu lagi di bahagian **********

kegunaan untuk memberi penampilan seri wajah yg tinggi di mata umum.ini berdasarkan kajian sains juga ya,"fakta".

kalau xfhm lagi tanya putri ALISYA ok,ada nombornya tu jumpa terus biar dpt keterangan panjang

Penerangan yang bagus sekali, memang mcm nie lah cara ia berfungsi, cuma saya nak jelaskan..tak tau nak habaq lagu mananya...terima kaseh

rifle
02-02-2012, 12:14 AM
memang segala asasnya put3
sumber segala pengasihan berjalan...

cuma org mls nk kaji & mula buat hukum sndiri

zammmm
02-02-2012, 12:27 AM
syirik kalau hang puja minyak tu,
itulah yg dinamakan menduakan Allah

faham x , kalau nk pengasih sbnrnya bukan guna minyak,guna ayat Quran juga boleh tiada pula larangannya.ada ayat pengasih dlm Al Quran

semua bahan di dalam minyak hanya sebagai medium untuk pengaliran energi kepada titik cakra yg berjalan di tubuh manusia.

manakala aura pula adalah biasan / pancaran cahaya dari energi tersebut.

cakra adalah pusat aktiviti tenaga dlm diri kita.ada dalam 3++ cakra. kegunaan untuk menyalurkan energy cakra ke seluruh sistem energy tubuh.

energi yg mengaktifkan titik pesona diri ada :

Terletak didaerah antara kedua alis.
dan yg terletak di hujung ubun
dan satu lagi di bahagian **********

kegunaan untuk memberi penampilan seri wajah yg tinggi di mata umum.ini berdasarkan kajian sains juga ya,"fakta".

kalau xfhm lagi tanya putri ALISYA ok,ada nombornya tu jumpa terus biar dpt keterangan panjang

masih xdpt cara nak beza anatara minyak hitam dan minyak putih ni...:-?

zammmm
02-02-2012, 12:28 AM
Ye...mudah je... kalau rasa was was.. langkah je 3x minyak tu atau apa brg pun..petua ayah saya lah heeee

kalau langkah minyak tu apa yg jd? adakah kit akan tau samada minyak tu jenis hitam atau putih?:-?

zammmm
02-02-2012, 12:29 AM
Penerangan yang bagus sekali, memang mcm nie lah cara ia berfungsi, cuma saya nak jelaskan..tak tau nak habaq lagu mananya...terima kaseh

bkn nak tau cara dia berfungsi,cuma nak bezakan anatar yg hitam dan yg putih...you all kata kalau putih boleh guna,kalau hitam tak boleh guna...sbb tu rasanya penting sgt ilmu cara utk bezakan jenis minyak/brg hitam atau putih...:-?

rifle
02-02-2012, 12:35 AM
bkn nak tau cara dia berfungsi,cuma nak bezakan anatar yg hitam dan yg putih...you all kata kalau putih boleh guna,kalau hitam tak boleh guna...sbb tu rasanya penting sgt ilmu cara utk bezakan jenis minyak/brg hitam atau putih...:-?

kalau hang xtau cara berfungsi,macam mana nk dapat keyakinan.
bila dh xyakin timbul was2

minyak putih pn boleh jadi berdosa kalau hang salah gunakan
kalau yg hitam tu mmg sah2 salah.

dh ada jelas tntng perbezaan terutama dari segi isinya.
cuma hang ni lembab pick up

Cara lain ada, scan minyaknya..
kalau xtau scan gunakn printer :p

mr.rajoli
02-02-2012, 12:39 AM
benda rare ni nape jual murah sgt TT? klu betul berkesan ribu ribu pun org sanggup beli...dahla sekali bulan mengambang dpt 10 botol je..klu hari ujan bulan tk nmpak terus tk jadi botol ..wakakakakaka

p/s: minyak ni boleh guna wat goreng ikan pekasam tak?

zammmm
02-02-2012, 12:41 AM
kalau hang xtau cara berfungsi,macam mana nk dapat keyakinan.
bila dh xyakin timbul was2

minyak putih pn boleh jadi berdosa kalau hang salah gunakan
kalau yg hitam tu mmg sah2 salah.

dh ada jelas tntng perbezaan terutama dari segi isinya.
cuma hang ni lembab pick up

Cara lain ada, scan minyaknya..
kalau xtau scan gunakn printer :p

ok,now kita dah tau cara dia berfungsi...so cmana nak bezakan minyak yg putih dan yg hitam? cmana nak tau isinya sbb bkn kita yg isi...kalau tanya penjual dah tentu dia akan ckp minyak putih... atau kita boleh percaya kpd semua penjual bulat2? bkn bersangka buruk..sekadar berhati2...

pecintanya
02-02-2012, 12:44 AM
bkn nak tau cara dia berfungsi,cuma nak bezakan anatar yg hitam dan yg putih...you all kata kalau putih boleh guna,kalau hitam tak boleh guna...sbb tu rasanya penting sgt ilmu cara utk bezakan jenis minyak/brg hitam atau putih...:-?

jangankan bende2 mistik ni,bende2 bukan mistik pon kalau jual dalam internet ni kena berhati2.. kalau nak cek dalam internet memang xtau lah.. kalau kita pandai nak cek,boleh beli dan cek.. dan kalau x pandai,rujuk lah 2,3 org yg mahir.. :)

mr.rajoli
02-02-2012, 12:47 AM
tk payah la benda benda ni semua..belajar rajin2 ilmu dunia dan akhirat...kerja bagus..biznez bagus..duit bykk..tidak sombong..semua org akan tunduk hormat pada kita..tkyah bergantung mende tk faedah camni..yg penting usaha sendiri dan tawakal pada Allah..

abangman2007
02-02-2012, 12:51 AM
mengaharpkan sesuatu yg d luar dr sifat kejadian/normalnya..maka ia tetap syirik gak tuuu

zammmm
02-02-2012, 12:52 AM
jangankan bende2 mistik ni,bende2 bukan mistik pon kalau jual dalam internet ni kena berhati2.. kalau nak cek dalam internet memang xtau lah.. kalau kita pandai nak cek,boleh beli dan cek.. dan kalau x pandai,rujuk lah 2,3 org yg mahir.. :)

diorg kata minyak ni ade 2 jenis iaitu hitam dan putih...kalau jam ori kita tau nak cek cmana,kalau made inchina pun kita tau nak cek cmana...so kalau minyak ni mestila ade caranye kalau betul ade beza antara hitam dan putih...bkn apa utk pengetahuan dan kepentingan pengguna juga...xtaula kalau ade yg ckp xpenting pun user utk cek minyak2 ni...:-?

zammmm
02-02-2012, 12:55 AM
kalau hang xtau cara berfungsi,macam mana nk dapat keyakinan.
bila dh xyakin timbul was2

minyak putih pn boleh jadi berdosa kalau hang salah gunakan
kalau yg hitam tu mmg sah2 salah.

dh ada jelas tntng perbezaan terutama dari segi isinya.
cuma hang ni lembab pick up

Cara lain ada, scan minyaknya..
kalau xtau scan gunakn printer :p

ginila bro...ko ni tau ke tak tau cara nak bezakan minyak hitam dan putih? kalau tau ajar la kitorang sume sbb kitorang xtau... kalau xtau ckp je xtau,aku xfhm sbb ko tak bgtau pun caranya...ko cuma ulas fungsi la,ape la... yg buatdah tentu laxkan ckp minyak hitam dan perkara2 buruk...kalau tak cmana nak jual sbb dah tentu org xnak...so sbgai pengguna kita ptt tau cara nak bezakan yg hitam dan yg putih... mcm juga kita beli hp,mesti tau nak beza yg ori atau yg replika...:-?

ps: jgn la lawyer buruk pula bro...nak scan printer apenye minyak tu...ckp biar terang...sng forumer2 dlm ni nak fhm...

mr.rajoli
02-02-2012, 12:58 AM
nk tau ada unsur hitam or putih bro try goreng ikan pekasam guna minyak ni..klu hangit ikan pekasam memang confirm hitam minyak ni..klu rangup dan garing ikan pekasam tu memang unsur putih...

zammmm
02-02-2012, 01:01 AM
nk tau ada unsur hitam or putih bro try goreng ikan pekasam guna minyak ni..klu hangit ikan pekasam memang confirm hitam minyak ni..klu rangup dan garing ikan pekasam tu memang unsur putih...

:eek: melawak pulak...hehe...serius bro...btl2 nak tau...xkan la tt jual tp xmau bgtau cara nak cek hitam atau putih...:-?

pecintanya
02-02-2012, 01:03 AM
diorg kata minyak ni ade 2 jenis iaitu hitam dan putih...kalau jam ori kita tau nak cek cmana,kalau made inchina pun kita tau nak cek cmana...so kalau minyak ni mestila ade caranye kalau betul ade beza antara hitam dan putih...bkn apa utk pengetahuan dan kepentingan pengguna juga...xtaula kalau ade yg ckp xpenting pun user utk cek minyak2 ni...:-?

yang saya cuba sampaikan.. kita xtau nak cek minyak tu kalau selagi bukan di depan mata.. kalau sekadar jual di internet,kita kena ambik risiko sikit lah.. xde beza pada yang xtau cek.. ada beza pada yang tahu cek.. kalau xtau cek,kita bwk p jumpe org yang tahu cek.. soh dia tengokkan..

mr.rajoli
02-02-2012, 01:03 AM
kalau hang xtau cara berfungsi,macam mana nk dapat keyakinan.
bila dh xyakin timbul was2

minyak putih pn boleh jadi berdosa kalau hang salah gunakan
kalau yg hitam tu mmg sah2 salah.

dh ada jelas tntng perbezaan terutama dari segi isinya.
cuma hang ni lembab pick up

Cara lain ada, scan minyaknya..
kalau xtau scan gunakn printer :p

tah bro..ko sekolah tamil ke dulu..org suruh ajar cara nk bezakan..ni ko gi terangkan fungsi lak..fungsi dia yg aku nmpak guba time beromen je..wakakakka..lagi satu lawak scanner ko tu tk lawak pun...

pecintanya
02-02-2012, 01:06 AM
rosak thread kwn kita ni kalau camni.. elok bukak thread kat info/debate mengenai perkara ni..

hairi86
02-02-2012, 01:07 AM
gilo...nk calih dkt zakar pastu bersetubuh dgn isteri....buatnye ade pendamping...xsia2 je pendamping tu bersetubuh sekali....ni sume pengaruh cte hantu melayu la ni...myk pengasih la...myk dagu la...syirik sume ni...aku xpenah dgr dlm islam ade myk pengasih...

Sir745
02-02-2012, 01:08 AM
kalau langkah minyak tu apa yg jd? adakah kit akan tau samada minyak tu jenis hitam atau putih?:-?

Ni pendapat Aku.. klau nak tahu minyak ni Hitam or putih.. Tgk kaler (warna Dia) :eek:

Gurau je Zammm.. jgn marah...
Letak minyak tersebut di depan atau tepi sejadah.. buat Solat Taubat, Solat Hajat & Solat istikorah (klau rajin baca Yasin)..
Makna nya klau ada Jin /Syaitan mesti tiada lg kuasa atas nye, Jika minyak tadi menjadi seperti mana kau kehendaki.. Maka, siapa lg memakbulkan Doa mu.. Pasti Allah.. sbb. semua makhluk didunia atas ciptaan Allah, termasuk Syaitan.. kerna Syaitan adalah dikalangan Jin Yg jahat serta ingkar perintah Allah..

Stiap apa yg dicipta, mmg ada khasiat yg Allah dah tentukan.. Kita hanya perlu berdoa, berusaha.

Note:.. Ini sekadar pendapat sya semata2.. Salah n silap kerna kejahilan sya.. jika ada kebenaran atas penjelasan diatas.. segala2 nya ilham dari Allah..

zammmm
02-02-2012, 01:09 AM
yang saya cuba sampaikan.. kita xtau nak cek minyak tu kalau selagi bukan di depan mata.. kalau sekadar jual di internet,kita kena ambik risiko sikit lah.. xde beza pada yang xtau cek.. ada beza pada yang tahu cek.. kalau xtau cek,kita bwk p jumpe org yang tahu cek.. soh dia tengokkan..

jadi mmg tak boleh di ajar ke cara nak cek kalau mmg xtau? manala tau ade forumer dlm ni xtau nak cek dan nak belajar sendiri...:-?

zammmm
02-02-2012, 01:10 AM
gilo...nk calih dkt zakar pastu bersetubuh dgn isteri....buatnye ade pendamping...xsia2 je pendamping tu bersetubuh sekali....ni sume pengaruh cte hantu melayu la ni...myk pengasih la...myk dagu la...syirik sume ni...aku xpenah dgr dlm islam ade myk pengasih...

tu yg kene cek tu...tp diorg mcm xmo ajar lak...:D

mr.rajoli
02-02-2012, 01:10 AM
gilo...nk calih dkt zakar pastu bersetubuh dgn isteri....buatnye ade pendamping...xsia2 je pendamping tu bersetubuh sekali....ni sume pengaruh cte hantu melayu la ni...myk pengasih la...myk dagu la...syirik sume ni...aku xpenah dgr dlm islam ade myk pengasih...

rilek bro..jgn hot hot...minyak ni lagi elok di lumur sekali pada bahagian telur..baru bersinar2 dalam kegelapan...

hairi86
02-02-2012, 01:12 AM
rilek bro..jgn hot hot...minyak ni lagi elok di lumur sekali pada bahagian telur..baru bersinar2 dalam kegelapan...

hahaha...mcm glow in the dark ke??:eek::eek::eek:

mr.rajoli
02-02-2012, 01:14 AM
Ni pendapat Aku.. klau nak tahu minyak ni Hitam or putih.. Tgk kaler (warna Dia) :eek:

Gurau je Zammm.. jgn marah...
Letak minyak tersebut di depan atau tepi sejadah.. buat Solat Taubat, Solat Hajat & Solat istikorah (klau rajin baca Yasin)..
Makna nya klau ada Jin /Syaitan mesti tiada lg kuasa atas nye, Jika minyak tadi menjadi seperti mana kau kehendaki.. Maka, siapa lg memakbulkan Doa mu.. Pasti Allah.. sbb. semua makhluk didunia atas ciptaan Allah, termasuk Syaitan.. kerna Syaitan adalah dikalangan Jin Yg jahat serta ingkar perintah Allah..

Stiap apa yg dicipta, mmg ada khasiat yg Allah dah tentukan.. Kita hanya perlu berdoa, berusaha.

Note:.. Ini sekadar pendapat sya semata2.. Salah n silap kerna kejahilan sya.. jika ada kebenaran atas penjelasan diatas.. segala2 nya ilham dari Allah..

mana nk tau bahan2 rare tu digunakan dlm pembuatan minyak ni..klu dalam tu minyak masak sei murni? berkesan ke? camtu baik amik kat dapur je...

zammmm
02-02-2012, 01:16 AM
Ni pendapat Aku.. klau nak tahu minyak ni Hitam or putih.. Tgk kaler (warna Dia) :eek:

Gurau je Zammm.. jgn marah...
Letak minyak tersebut di depan atau tepi sejadah.. buat Solat Taubat, Solat Hajat & Solat istikorah (klau rajin baca Yasin)..
Makna nya klau ada Jin /Syaitan mesti tiada lg kuasa atas nye, Jika minyak tadi menjadi seperti mana kau kehendaki.. Maka, siapa lg memakbulkan Doa mu.. Pasti Allah.. sbb. semua makhluk didunia atas ciptaan Allah, termasuk Syaitan.. kerna Syaitan adalah dikalangan Jin Yg jahat serta ingkar perintah Allah..

Stiap apa yg dicipta, mmg ada khasiat yg Allah dah tentukan.. Kita hanya perlu berdoa, berusaha.

Note:.. Ini sekadar pendapat sya semata2.. Salah n silap kerna kejahilan sya.. jika ada kebenaran atas penjelasan diatas.. segala2 nya ilham dari Allah..

ooo...igtkan pakai kertas litmus..:))

bgs juga cara tu... tp for sure ke kalau minyak hitam jin nya akan hilang? so sape2 yg nak beli ni kene kuatlah rohaninya dan kene dekat dgn Allah la ye...yela lebih mudah Allah tunjuk kan jalan memakbulkan doa nya. kalau jenis yg huha huha tu kurang sesuai la kot ye... ke cmana pendapat tuan.. sesuai utk semua ke?:-?

zerovirus
02-02-2012, 01:16 AM
takut nyer nak pakai hehe

zammmm
02-02-2012, 01:18 AM
mana nk tau bahan2 rare tu digunakan dlm pembuatan minyak ni..klu dalam tu minyak masak sei murni? berkesan ke? camtu baik amik kat dapur je...

betul juga ni...:-? let say ade org jual minyak kelapa klaim minyak pengasih...kita pun wat solat sunat hajat taubat dan lain2 utk uji...then tak jadi ape2,so kita nak consider minyak tu cmana? tp ade wangi skit la sbb dicampur skit ngn minyak wangi...:-?

kyirul
02-02-2012, 01:22 AM
senduduk putih. byk kat kg seri bunian. kata org kampung, kebetulan pokok2 subur kat kg tu. mereka pon tak pasti disebabkan kg tu mmg penduduknya ada kalangan bunian atau kebetulan nama kg tu seri bunian. sbb nama asal kg tu kg seri bunyian.

syam82s
02-02-2012, 01:49 AM
ada sesiapa dh try x?

baby kulai
02-02-2012, 01:50 AM
betul juga ni...:-? let say ade org jual minyak kelapa klaim minyak pengasih...kita pun wat solat sunat hajat taubat dan lain2 utk uji...then tak jadi ape2,so kita nak consider minyak tu cmana? tp ade wangi skit la sbb dicampur skit ngn minyak wangi...:-?

tu minyak rambut kot ... minyak rambut tradisional hehehe

rayyanrezki
02-02-2012, 07:20 PM
salam TT.tumpang tanya..minyak malikul hijau ada x?

baby kulai
02-02-2012, 08:06 PM
salam TT.tumpang tanya..minyak malikul hijau ada x?

wkmslm..xde la saudara

Sir745
02-02-2012, 09:52 PM
betul juga ni...:-? let say ade org jual minyak kelapa klaim minyak pengasih...kita pun wat solat sunat hajat taubat dan lain2 utk uji...then tak jadi ape2,so kita nak consider minyak tu cmana? tp ade wangi skit la sbb dicampur skit ngn minyak wangi...:-?

kira dpt Pahala free lah (mgkin) sbb kita mintak petunjuk dari Allah... hmmm

aku pakai minyak Kasturi (puteh) jah... ustaz duk Jual... Asal Wangi, Ramai masuk Rapat... Dpt lah close case... :-? IKLAN lg..

TRBC
02-02-2012, 10:17 PM
TT ckp stok da hbs...

baby kulai
02-02-2012, 11:41 PM
TT ckp stok da hbs...

yup..stok dh abs..

baby kulai
03-02-2012, 12:03 AM
Cenuai ada..mau ka?

baby kulai
03-02-2012, 12:04 AM
Bukan saya punya... member punya... dia mtk tanyakan je

bananaphone
03-02-2012, 12:31 AM
apa kegunaan minyak Cenuai tu.brape dia nak jual.

baby kulai
03-02-2012, 12:50 AM
apa kegunaan minyak Cenuai tu.brape dia nak jual.

Dia nak jual RM 1000... sye xde untung.. xmo la ... nak bantu dia je

sylarempire
04-02-2012, 11:12 AM
hehe..minyak pengasih tu kalau saya celet kat TT, apa akan jadi?eheh

baby kulai
04-02-2012, 08:39 PM
hehe..minyak pengasih tu kalau saya celet kat TT, apa akan jadi?eheh

Kalau kena kat yasir, jd gay la, kalau kena kat baby lieza heeee..... banyak laaaaa

baby kulai
24-02-2012, 01:56 AM
---BUMP--- minyak cenuai org asli sg sayong johor sudah available di blog saya..

jika berminat.. marilah kunjungi

akeyrasta
24-02-2012, 02:01 AM
Minyak Dagu ada org yg mati dibunuh?

baby kulai
29-02-2012, 10:06 PM
Minyak Dagu ada org yg mati dibunuh?

Uii menakutkan... dulu ada lah,..dah ada yg beli rm 6000.... nak ke..boleh amik lg kat siam heheheh:)

baby kulai
02-03-2012, 01:08 PM
minyak ni unsur putih dan alami..

Zarith
30-06-2012, 10:11 PM
Salam, Maaf mencelah. Setiap dari kita pastinya selalu diuji & x terlepas dengan pelbagai ujian dari Allah S.W.T. Buntu ketika diduga dan terfikir mencari alternatif untuk semua itu. Izinkan saya membantu masalah bagi :

1. MEMULIHKAN PERASAAN KASIH SAYANG ANTARA SUAMI ATAU ISTERI. CARA MENGGUNAKAN :
* WAKTU SIANG/MALAM:
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM

*WAKTU MALAM
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. PADA WAKTU MALAM, DISAPU PADA UBUN-UBUN


2. ISTERI ATAU SUAMI YG INGKAR DAN CURANG TERHADAP PASANGAN MASING.
* WAKTU SIANG/MALAM:
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM

*WAKTU MALAM
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. PADA WAKTU MALAM, DISAPU PADA UBUN-UBUN



3.MELEMBUTKAN HATI MERTUA DAN DENGAN IZIN ALLAH MENUNAIKAN HAJAT.

i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN MERTUA (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM
atau DISAPU PADA TANGAN @ ANGGOTA BADAN MERTUA (CUKUP WALAU SEDIKIT)



4.SUAMI YANG SUDAH TIDAK BERNAFSU KEPADA ISTERI DAN ISTERI MAKIN LEMAH SYAHWAT.
* WAKTU SIANG/MALAM:
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM

*WAKTU MALAM
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu)DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. PADA WAKTU MALAM, DISAPU PADA UBUN-UBUN



5. PUTUS TUNANG DAN PASANGAN SUDAH TIDAK RASA CINTA PADA DIRI ANDA.

i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM atau DISAPU / DICALIT KEPADA ANGGOTA TUBUH TUNANG @ PASANGAN (jika pasangan jauh, cukup sekadar dicalit pada gambar tunang / pasangan setiap malam selama 14 malam, waktu yang sesuai dalam 12.00 malam sehingga 1.30 pagi. Selepas dicalit pada gambar, gambar diletakkan dibawah bantal dalam keadaan gambar menghadap ke tilam. Jangan dialih @ dibuka bantal sehingga malam keesokkan harinya)



6. DITINGGAL OLEH PASANGAN SETELAH DIBERI MAHKOTA PERAWAN.
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM atau DISAPU / DICALIT KEPADA ANGGOTA TUBUH TUNANG @ PASANGAN (jika pasangan jauh, cukup sekadar dicalit pada gambar tunang / pasangan setiap malam selama 14 malam, waktu yang sesuai dalam 12.00 malam sehingga 1.30 pagi. Selepas dicalit pada gambar, gambar diletakkan dibawah bantal dalam keadaan gambar menghadap ke tilam. Jangan dialih @ dibuka bantal sehingga malam keesokkan harinya)



7.DISAPU PADA GAMBAR PASANGAN SELAMA 14 MALAM BERTURUT INSYALLAH AKAN KEMBALI PASANGAN ANDA.
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. DISAPU / DICALIT KEPADA GAMBAR PASANGAN (Bagi pasangan jauh @ sukar berjumpa, cukup sekadar dicalit pada gambar tunang / pasangan setiap malam selama 14 malam, waktu yang sesuai dalam 12.00 malam sehingga 1.30 pagi. Selepas dicalit pada gambar, gambar diletakkan dibawah bantal dalam keadaan gambar menghadap ke tilam. Jangan dialih @ dibuka bantal sehingga malam keesokkan harinya)


8.DI SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR ,INSYALLAH AKAN PATUH DAN TAAT KEPADA ANDA DAN AJARAN ALLAH (PASANGAN DEGIL)
* WAKTU SIANG/MALAM:
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM

*WAKTU MALAM
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu)DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. PADA WAKTU MALAM, DISAPU PADA UBUN-UBUN


9. UNTUK PELARIS PERNIAGAAN , DIBAWA BERSAMA NIAGA ATAU DILETAK DITEMPAT SIMPAN DUIT DENGAN IZIN ALLAH AKAN LARIS BARANG2 DAGANGANYA.

SEBELUM MELANGKAH KELUAR DARI RUMAH :
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SENTIASA BAWA BERSAMA NAMUN DINASIHATKAN JANGAN MEMBAWA MASUK KEDALAM TANDAS. JIKA TERBAWA, TIDAK MENGAPA.
ix. DISAPU PADA PENJURU WANG PERTAMA DARI PELANGGAN PERTAMA @ DILETAKKAN DI DALAM TEMPAT SIMPAN DUIT PERNIAGAAN.



10. DISAPU PADA KENING DAN TANGAN SEWAKTU TEMUDUGA INSYALLAH AKAN BERJAYA DAN MENDAPAT PEKERJAAN.
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA. (SEBELUM KELUAR RUMAH @ SEBELUM MASUK BILIK TEMUDUGA)
viii. SAPUKAN SEDIKIT PADA TAPAK TANGAN, DAN BERJABAT TANGAN / BERSALAM DENGAN PENEMU DUGA ANDA (minyak akan terpalit pada tangan mereka)



11. DISAPU PADA UBUN-UBUN ANAK,ISTERI,SUAMI,PEKERJA AKAN PATUH DAN MENJADI SEORANG YG RAJIN, BERIMAN DAN SOLEH.
* WAKTU SIANG ( BG PASANGAN / ANAK PEKERJA)
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN PASANGAN/ANAK/ PEKERJA (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM

*WAKTU MALAM ( UNTUK PASANGAN & ANAK)
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. PADA WAKTU MALAM, DISAPU PADA UBUN-UBUN


12. UNTUK MENGETAHUI @ MENGUBAT ORANG TERKENA SANTAU
* WAKTU SIANG/MALAM:
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SAPU PADA JARI TELUNJUK DAN DICELUP DIDALAM AIR MINUMAN (AIR SUAM), DAN DIBERI MINUM AKAN KELUAR SEGALA RACUN SANTAU DAN ILMU GUNA-GUNA JIKA MEREKA YG TERKENA SIHIR.

CARA GUNANYA:( FOR NON MUSLIM NIATKAN HAJAT SAHAJA)
1. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
2.SELAWAT 7X
3. YA-LATIFF 3X
4.YA-WAHAB 3X
5. YA-MUHSHII 3X
6.NIAT APA DIHAJATI.
7. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.

PANTANG LARANG
1. JANGAN DILANGKAH DAN BERBUAT ZINA.MINUM ARAK SERTA DOSA-DOSA BESAR YG LAIN
2. SEBAIK - BAIKNYA JANGAN DIBAWA KE DALAM TANDAS

Ada 3 jenis iaitu yang biasa, sederhana dan paling ampuh

yang biasa : RM 999.00
Yang sederhana RM 1999.00
Yang paling ampuh RM 2999.00 ( Yang paling ampuh ini diisi pengisian dengan bacaan 3333 Surah 3 Qul, 3333 selawat dan doa diatas nama anda dan ibu.)

Mungkin anda merasakan mahar itu terlalu mahal. Untuk pengetahuan tuan/puan, mahar itu bukan semata2 untuk nilai minyak. Ianya digunakan untuk disumbangkn kpd beberapa orang yang berhak menerima bantuan/zakat. Kiranya sumbangan itu dianggap sedekah dari pihak tuan/puan melaluiya.

Zarith
30-06-2012, 10:27 PM
Mujarab sgt ke TT? Taruk mna jika dlm kdai?


Untuk pelaris perniagaan, dibawa bersama ketika berniaga @ diletakkan ditempat simpan duit dengan izin Allah S.W.T akan laris perniagaan hari itu.

SEBELUM MELANGKAH KELUAR DARI RUMAH @ KETIKA MELANGKAH MASUK KEDAI :
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SENTIASA BAWA BERSAMA NAMUN DINASIHATKAN JANGAN MEMBAWA MASUK KEDALAM TANDAS. JIKA TERBAWA, TIDAK MENGAPA.
ix. DISAPU PADA PENJURU WANG PERTAMA DARI PELANGGAN PERTAMA @ DILETAKKAN DI DALAM TEMPAT SIMPAN DUIT PERNIAGAAN.

baby kulai
01-07-2012, 10:28 AM
Untuk pelaris perniagaan, dibawa bersama ketika berniaga @ diletakkan ditempat simpan duit dengan izin Allah S.W.T akan laris perniagaan hari itu.

SEBELUM MELANGKAH KELUAR DARI RUMAH @ KETIKA MELANGKAH MASUK KEDAI :
i. AL-FATIHAH KEATAS NABI MUHAMMAD SAW
ii.SELAWAT 7X
iii. YA-LATIFF 3X
iv.YA-WAHAB 3X
v. YA-MUHSHII 3X
vi.NIAT APA DIHAJATI.
vii. SAPUKAN PADA DIRI SENDIRI (kedua- dua kening, kedua - dua cuping telinga, dagu) DAN GUNA SEPERTI PERFUMA BIASA.
viii. SENTIASA BAWA BERSAMA NAMUN DINASIHATKAN JANGAN MEMBAWA MASUK KEDALAM TANDAS. JIKA TERBAWA, TIDAK MENGAPA.
ix. DISAPU PADA PENJURU WANG PERTAMA DARI PELANGGAN PERTAMA @ DILETAKKAN DI DALAM TEMPAT SIMPAN DUIT PERNIAGAAN.

salam saudara..tq 4 information..better awk buat thread untuk iklan awk sendiri..nnt org laen slm phm lak..TQ..