PDA

View Full Version : Ilmu pemberat pukulan


wanchin87
09-11-2011, 08:55 PM
Salam..ilmu pukulan ini adalah satu ilmu dengan cara bacaan doa dan dengan keizinannya si pengamal mampu meremukkan seluruh tulang2 dan sendi2 musuh. Alquran itu diturunkan dengan bermacam faedah utk manusia manfaatkan...jgn mencari ilmu yg berunsurkan jin dan syaitan!!

rayz
09-11-2011, 08:59 PM
mcm2 prnh dengar ilmu penumbuk ni...

ilmu bisa penumbuk la dan mcm2 nama.

org2 dahulu kala yg hati berish mmg ada amal, kalo yg hati kelam tu pakai jin.

mcm2 ilmu ada, nak kebal ker apa. nabi sebab dia xmo jer yg aku rasa lah.

pelik_pelik
09-11-2011, 09:11 PM
Fuyooooooo


http://i1198.photobucket.com/albums/aa446/avatar117/Snapbucket/6b670b43-8034-4416-882e-6a79b689767a.jpg

zerkind
09-11-2011, 09:12 PM
ustaz aku ada cakap baca surah apa ntah aku lupa. baca 1000kali sehari dan hembus kt tangan setiap selesai baca. Kena buat 40 hari berturut2.
Aku x pernah try lg.

rayz
09-11-2011, 09:21 PM
ustaz aku ada cakap baca surah apa ntah aku lupa. baca 1000kali sehari dan hembus kt tangan setiap selesai baca. Kena buat 40 hari berturut2.
Aku x pernah try lg.

. prnh tbaca dlm buku jaga diri, maksud ayat tu xigt~X( maksudnya lbih kurang cxamni kot


apabila aku mhukum aku menghukum dgn sekerasnya.

dapatduit
09-11-2011, 09:26 PM
selawat pon leh je lepas mkn,basuh tngan, air yg kat tngan sapu kat tangan selawat..

wanchin87
09-11-2011, 10:03 PM
ustaz aku ada cakap baca surah apa ntah aku lupa. baca 1000kali sehari dan hembus kt tangan setiap selesai baca. Kena buat 40 hari berturut2.
Aku x pernah try lg.

baca doa dan hembus ke tapak tangan setiap selepas mengambil wudu` solat fardhu..

wanchin87
09-11-2011, 10:07 PM
mcm2 prnh dengar ilmu penumbuk ni...

ilmu bisa penumbuk la dan mcm2 nama.

org2 dahulu kala yg hati berish mmg ada amal, kalo yg hati kelam tu pakai jin.

mcm2 ilmu ada, nak kebal ker apa. nabi sebab dia xmo jer yg aku rasa lah.

itu yg bahayanye..kebanyakkan ilmu mcm ni klu kite mahukan yg benar hanya dr allah,utk amalkannya perlu yakin dgn kekuasaan allah. Lmbt atau cepat utk menguasai ilmu ni perlulah sehingga allah mengizinkan. Tp ada org yg ingin mengusai ilmu ni dgn cepat dn mudah tulah yg mereka memilih jin dan syaitan! Nauzubillah....

ahadiat
10-11-2011, 06:37 AM
. prnh tbaca dlm buku jaga diri, maksud ayat tu xigt~X( maksudnya lbih kurang cxamni kot


apabila aku mhukum aku menghukum dgn sekerasnya.

ayat yg ni ke.

WA IZA BATASTUM BATASTUM ZABARIIN.

sanz
10-11-2011, 06:41 AM
bro. aku nak belajar ilmu ni boleh? pastu nak jadi ahli tinju. mane tau leh kaye macam muhammad ali ke.

deaftonejoe
10-11-2011, 12:57 PM
bro. aku nak belajar ilmu ni boleh? pastu nak jadi ahli tinju. mane tau leh kaye macam muhammad ali ke.

kalu ko tumbuk dulu le.. kalu ko yg kene dulu.. jgn kata Muhammad ali.. watson nyambek pun blum tentu bole menang..

wanchin87
10-11-2011, 11:00 PM
ayat yg ni ke.

WA IZA BATASTUM BATASTUM ZABARIIN.

sebenarnya ada byk ayat2 yg blh kita jdkan perisai atau pelindung utk diri dn kluarga..semuanya ada dlm alquran. Yang penting usaha dn mencari...paling penting yakin allah itu kun fayakun!

wanchin87
10-11-2011, 11:05 PM
bro. aku nak belajar ilmu ni boleh? pastu nak jadi ahli tinju. mane tau leh kaye macam muhammad ali ke.

ilmu ni mane blh ditunjukkan..walau hri ni awk tlh menguasai ilmu ni tp mungkin esok awk xblh gunakan lg sebabnya ini adlh ilmu allah. Jika baik yg dibawa,baiklah pulangnya..jika keburukan yg dibawa lu pikirlah sendri...hehe!

silentmillionaire
10-11-2011, 11:09 PM
amboi3... hhehehe.. :)

abuyah
10-11-2011, 11:16 PM
arwah tok aku dulu pernah bercerita tentang ilmu pukulan tangan kosong..sapa yang terkena pukulan tangan kosong boleh bergegar satu badan org yg kena tu..seingat aku cara dia cerita macam sama dengan ilmu pemberat pukulan.. tak taula sama atau kebetulan..

namun tok aku dah lama meninggal..gelanggang dia pun dah naik hutan..sayangnya aku cucunya tak sempat mewarisi...

hafizuka
10-11-2011, 11:20 PM
ilmu ni mane blh ditunjukkan..walau hri ni awk tlh menguasai ilmu ni tp mungkin esok awk xblh gunakan lg sebabnya ini adlh ilmu allah. Jika baik yg dibawa,baiklah pulangnya..jika keburukan yg dibawa lu pikirlah sendri...hehe!

Pulak dah, kalau ilmu takleh ditunjukkan, apakah tujuan thread ni dibuka? Untuk menunjuk2 plak ke? :)):)):))

pecintanya
10-11-2011, 11:22 PM
Rasanya ayat pengeras atau sema huruf yang sampai boleh tulang hancur.. Lebih dari tu pon boleh.. Allahualam

mr_xhizors
10-11-2011, 11:24 PM
cg ni dh boleh jd rujukkan ilmu mistik..terbaaiikkk la..:)cgrock:)cgrock:))

ezura
10-11-2011, 11:26 PM
Aku pernah belajar....tapi tak amalkan..sebab orang yang amalkan benda ni..panas tangan nyer..tak bleh usik langsung .macam pukul anak skit ker...terus bleh demam.....

MyEfanZ
10-11-2011, 11:32 PM
zaman sekarang wat penat jer pakai penumbuk

tak puas hati tembak jer terus senang :D

wanchin87
10-11-2011, 11:55 PM
Pulak dah, kalau ilmu takleh ditunjukkan, apakah tujuan thread ni dibuka? Untuk menunjuk2 plak ke? :)):)):))

thread ni dibuka utk menilai ilmu2 mcm ni perlu diambil dr mane..klu nk cerita tntang ilmu mcm ni panjang. Jadi sy ringkaskan utk pembaca nilaikan yg mane benar dan yg mane salah....:):)

wanchin87
10-11-2011, 11:59 PM
cg ni dh boleh jd rujukkan ilmu mistik..terbaaiikkk la..:)cgrock:)cgrock:))

hehe..berkongsi ilmu tu kan lebih baik...:)

tyco
11-11-2011, 12:00 AM
ayat al quran diciptakan tidak sesuai sebagaimana yang TT nyatakan ..tambah lagi kita bukan hidup dizaman nabi ..so jangan jadikan al quran sebagai alat untuk bermusuh

wanchin87
11-11-2011, 12:07 AM
Aku pernah belajar....tapi tak amalkan..sebab orang yang amalkan benda ni..panas tangan nyer..tak bleh usik langsung .macam pukul anak skit ker...terus bleh demam.....

ye betul tu..xblh suke2 je nak naik tangan..kesabaran kne tinggi la.

Raja Laut
11-11-2011, 12:10 AM
Fuyooooooo


http://i1198.photobucket.com/albums/aa446/avatar117/Snapbucket/6b670b43-8034-4416-882e-6a79b689767a.jpg

haik..??:-? ...awat awai quote??..:D

alamdiri
11-11-2011, 05:07 AM
bagus le belajor itu pun ilmu ALLAH SWT jugak
tapi harus jaga pekerti jgn main semberono jee
bahaya tu terutamanya yang udah ada famili

hackerz6
11-11-2011, 08:18 AM
ayat yg ni ke.

WA IZA BATASTUM BATASTUM ZABARIIN.

Salam tuan..ayat yg tuan tulis ni bunyinya salah..
Ayat quran ni bro..sy cadangkan bro lampirkan ayat
yg menggunakan bhsa Arab..salah bacaan lain makna.
Bila lain makna bdosa jwbnya..

rayz
11-11-2011, 08:22 AM
zaman sekarang wat penat jer pakai penumbuk

tak puas hati tembak jer terus senang :D

xjugak.

kalo terdesak rumah dimasuki penyamun leh gak guna.

Niyang
11-11-2011, 08:30 AM
aku tau cara nk bg pemberat pukulan... x susah sgt la..

GaP
11-11-2011, 09:06 AM
ayah aku ada gak bagitau..
Ayat Al-Quran Surah Tabbat Ya Da..
Hanya amek baris yang pertama..
Dan kalu genggam pasir dan baca ayat ini,InsyaAllah dgn izin Allah,akan jadik.Atau baca ayat tu dan hembus pada penumbuk hingga ke siku setiap pagi.

Wallahualam..
kita same2 berkongsi..

eday84
11-11-2011, 09:15 AM
rasa ada member cg ayah dia amalkan ilmu ni
cari le hehe.. kat thread ilmu mistik/batin kot

iacuk68
11-11-2011, 11:21 AM
Ilmu2 gini mmg ade,cm kita x tau

Niyang
11-11-2011, 11:24 AM
genggam nasi yg sedah mendidih hingga jadi keras.... amalkan... insyallah.. x ada pakai ape2 pun, insyallah.... hehehhe

Nobu
14-05-2012, 01:55 PM
contohilah nabi yg x mnggunakan lnsung ilmu2 cmtu..nabi pnah pengsan ditumbuk kaum kafir swaktu perang,smpai malaikat marah nak terbalikkan tanah bumi waktu tu..tp nabi blas jgn kat malaikat,sbb mereka(kaum kafir) belum dpt hidayah Allah..cuba kt pkir..nabi sndri pun pengsan..xgna ilmu kebal pun..renungkan bersama..

Ahmad Pintu8_8
14-05-2012, 05:17 PM
nawaitu..nawaitu..nawaitu...

jikalau diberi ilmu kepada kita ia juga merupakan ujian

jikalau ilmu kurang didada kita ia juga merupakan ujian kepada kita..

yang berilmu belum tentu lulus ujian dari Allah,
yang tidak berilmu belum tentu gagal ujian dari Allah..

ciliapi
14-05-2012, 10:45 PM
kena cari orang yang betul2 arif baru leh belajar

musfx
15-05-2012, 07:36 AM
ilmu ni baca pastu hembus kt tangan(ayat2 alquran)...member aku pnh tgk tuk guru dia tumbuk pokok kelapa smpi luruh buah...tu pon dgn sekali tumbuk, diorg ckp nk tumbuk sesuatu kalo ter'miss' target, boleh tercabut sendi tangan....

kipaskertas_108
15-05-2012, 08:05 AM
kullu nafsin zaaiqatul maut..
dah ckup dah..

kipaskertas_108
15-05-2012, 08:09 AM
contohilah nabi yg x mnggunakan lnsung ilmu2 cmtu..nabi pnah pengsan ditumbuk kaum kafir swaktu perang,smpai malaikat marah nak terbalikkan tanah bumi waktu tu..tp nabi blas jgn kat malaikat,sbb mereka(kaum kafir) belum dpt hidayah Allah..cuba kt pkir..nabi sndri pun pengsan..xgna ilmu kebal pun..renungkan bersama..

allah bagi kite pinjam 7sifat makni ni sruh kite gunakan dgn baek..
makam kite dgn nabi x same.. kalo diinaya atau dizalimi kene tentang jgk..jgn smpi jdik dayus..dan smesti nye penyelesaian tu dgn tutur bahasa & budi bicara..sedangkan berperang pon adalah jihad..jdik ilmu2,ayat2 yg diturunkan bermanfaat..

slayrox10
15-05-2012, 08:25 AM
zaman sekarang wat penat jer pakai penumbuk

tak puas hati tembak jer terus senang :D

zaman skrang c4 main2 je..xde tukul2 dh:)):))

sharemalaysia
15-05-2012, 08:29 AM
belajar ilmu ni macam tikam nombor ekor agaknya...

1 dalam berjuta jer kejayaannya... berbaloi ke nak ilmu camni..? semua orang boleh baca kalau tahu ayatnya.. tapi tak semua boleh menjadi... anggap jer la dah memang bukan rezeki kita dan dah suratan takdir kita memang tak dapat nak jadi kuat...

poyo jer la ilmu camni.. walaupun real..

Nobu
18-05-2012, 08:35 AM
allah bagi kite pinjam 7sifat makni ni sruh kite gunakan dgn baek..
makam kite dgn nabi x same.. kalo diinaya atau dizalimi kene tentang jgk..jgn smpi jdik dayus..dan smesti nye penyelesaian tu dgn tutur bahasa & budi bicara..sedangkan berperang pon adalah jihad..jdik ilmu2,ayat2 yg diturunkan bermanfaat..

salam..mmg xsama n jauh skali kita dgn nabi,baik prangai maupun darjat..tp nabi dah dijadikan cth..mmg btul kt bleh mlawan bler dianiaya,tp perlu pkai ilmu kebal tngan ke?nabi guna kudrat 4 kerat je sama2 ngn sahabat mnentang kaum kafir..xde guna ilmu tngan badan n sbgainya..klo de pun ilmu seni pertahan diri asas je..asalkan smua dimulakan dgn bismillah..takut kt smua terpedaya je dgn jin iblis n syaitan..cuma ingatkan kawan2 je..:) lgpun "NIAT TIDAK MENGHALALKAN CARA"..klo slh tlg tnjukkan..sama2 share jom..:-?

mahir_tg
18-05-2012, 08:52 AM
ni ilmu melayu yg di ambil oleh wali2 dr alquran...so diturunkan ke anak murid..sebenarnye xsalah kita pki pemberat pukulan...xpakai pun lg bagus...tp klu pakai pun xpe...yang xleh pakai tu tangkal2,azimat2...klu ilmu2 yg perlukan amalan,perlukan keyakinan 100% pada Allah..InsyaAllah menjadi..ni ada orang la kata...sy menyampaikan je...:D

Nobu
22-05-2012, 03:18 PM
ni ilmu melayu yg di ambil oleh wali2 dr alquran...so diturunkan ke anak murid..sebenarnye xsalah kita pki pemberat pukulan...xpakai pun lg bagus...tp klu pakai pun xpe...yang xleh pakai tu tangkal2,azimat2...klu ilmu2 yg perlukan amalan,perlukan keyakinan 100% pada Allah..InsyaAllah menjadi..ni ada orang la kata...sy menyampaikan je...:D

salam...knape kita nak ikut org kata?tapi bukan al-quran dan nabi yang kata whai sahabat skalian.. :-?

zookambing
22-05-2012, 08:59 PM
ilmu penumbuk kepam ketut ader la.
tipu jek ilmu mgarut ni.
aku jentik je trus nngis

RidzwanT
22-05-2012, 09:09 PM
ade org terdekat dgn aku penah amalkan ayat al-quran ni.. tp skrg dah x amal dah.. dulu ,muda2 je sbb nk jaga diri.. baca dan hembuskan ke tgn... hati kena bersih..

marzuki0202
23-05-2012, 12:42 PM
Dizaman dahulu aji Brajamusti adalah aji kebanggan para pendekar. Karena aji Brajamusti ini merupakan perisai badan yang ampuh sekali. Orang yang mempunyai aji brajamusti mempunyai kekuatan badan dan kekuatan ghaib yang tidak ada tandinggannya.
Maka orang yang memiliki tidak boleh menggunakan aji brajamusti kalau tidak dalam keadaan terpaksa. Sebab kalau digunakan sembarangan bisa membahayakan lawan.

Kegunaan aji brajamusti selain untuk mengisi kekuatan badan dan tangan, aji barajamusti juga sebagai aji kekebalan terhadap berbagai macam senjata tajam. Senjata yang ampuh bagaimanapun kalau terkena aji brajamusti pasti akan tawar, tak bertuah.

Untuk memperoleh aji brajamusti amalakan petunjuk dibawah ini :

a. Berpuasa 7 hari setiap bulannya hingga satu tahun, atau puasa 40 hari.
(puasa sunnah) setiap satu tahun sekali. Puasa sunnah seperti pusa bulan ramadhan.
b. Selama dalam puasa, setiap sholat fardhu mantera aji Brajamusti ini dibaca sebanyak-banyaknya 41 kali atau 100 kali.
c. Setelah selesai puasa, mantera dibaca satu kali lalu dihembuskan pada kedua tangan. Maka pada saat itulah mengalir kekuatan ghaib dalam tubuh dan tanngan yang membuat keampuhannya.
d. Akan lebih ampuh lagi bila setiap hari membaca "ya qawiyyu ya matiin" 1000 kali

mirah_delima
23-05-2012, 12:50 PM
cube pakai cincin besi kursani kuning..ok gak..panas je tangan kalu pakai,ni buka tangkai,tapi untk perubatan untk jalankan aliran darah

Jepang
23-05-2012, 12:55 PM
ilmu begini sebenar tidak bermanfaat, malah memberi mudarat kepada diri dan keluarga.

selalu mendapat hasutan agar mudah marah, bila marah pukul anak bini.

bisa dpd tangan tu beri kesan kpd org yang terkena.

[V]endetta
23-05-2012, 12:57 PM
ayat yg ni ke.

WA IZA BATASTUM BATASTUM ZABARIIN.

haaaa baru aku teringat. tapi kat skolah dulu aku belajar batistum batistum. aku salah kot... mintak pencerahan skit...

Lancelot
23-05-2012, 01:04 PM
kalu ko tumbuk dulu le.. kalu ko yg kene dulu.. jgn kata Muhammad ali.. watson nyambek pun blum tentu bole menang..

bro, watson nyambek takde kene mengena dengan suka tinju bro.. kan ke dia bekas pelari pecut memang sah2 la dia tumbang , :)) :))