PDA

View Full Version : Cari Rumah Sewa Pekan Nanas


zam757
06-11-2011, 12:19 PM
Ada tak kengkawan tau ada rumah ke bilik ke untuk di sewa untuk lelaki bujang area Pekan Nanas? Kalau ada tolonglah kolingx!!! Kerjasama kengkawan diucapkan tqvmv :p

generasi
06-11-2011, 01:13 PM
aq dok GELANG PATAH.. dekat je ngn pekan nenas.. kt area sini bnyklah rumah sewa.. rata2 rm400 tok umah 2 tingkat.. dekat taman nusantara

zam757
06-11-2011, 05:34 PM
aq dok GELANG PATAH.. dekat je ngn pekan nenas.. kt area sini bnyklah rumah sewa.. rata2 rm400 tok umah 2 tingkat.. dekat taman nusantara

saya keje kilang je bro, sorang pulak tu, takkan nak dok umah 2 tingkat, anyway tqvm atas info. saya pun xbiasa area situ hari selasa stat keje. kalau bro ada kontekx tolonglah pass info tu yea,selamat hari raya aidiladha:D

sharemalaysia
06-11-2011, 05:46 PM
saya keje kilang je bro, sorang pulak tu, takkan nak dok umah 2 tingkat, anyway tqvm atas info. saya pun xbiasa area situ hari selasa stat keje. kalau bro ada kontekx tolonglah pass info tu yea,selamat hari raya aidiladha:D

bro, kampung aku kat pekan nanas..

area parit pasir ada bnyak rumah kampung.. sewa sana below rm300 bro.

felani
25-11-2011, 01:57 AM
bro, kampung aku kat pekan nanas..

area parit pasir ada bnyak rumah kampung.. sewa sana below rm300 bro.

Salam share malaysia..ada x cntact no uma sewa yg tuan maksudkan? leh fwd kt sy x..harap sgt dpt bantu..

felani
25-11-2011, 02:02 AM
Ada tak kengkawan tau ada rumah ke bilik ke untuk di sewa untuk lelaki bujang area Pekan Nanas? Kalau ada tolonglah kolingx!!! Kerjasama kengkawan diucapkan tqvmv :p

Salam tuan, da dpt da uma sewa..sy pn tgh mencari ni..klu ada info leh x fwd2 kt sy..pm @ 0104253495