PDA

View Full Version : Aksi Jijik Budak Sekolah


amir83
18-06-2007, 02:40 PM
Tengokla budak2 zaman sekarang...ape nak jadi aku pon xtau la...semoga diorang sumer taubat cepat2.

Aksi Jijik Budak Sekolah

KUANTAN: Perbuatan merakam aksi lucah melalui telefon bimbit bukan saja mudah dilakukan, malah kini makin menjadi-jadi.

Terbaru membabitkan klip video memaparkan sekumpulan pelajar lelaki sekolah menengah mencabul seorang pelajar perempuan di tepi parit.

Selepas klip video aksi kurang ajar kumpulan Mat Rempit merakam aksi melampau mereka mencabul seorang gadis bertudung disebar menggunakan telefon bimbit baru-baru ini, kini klip video terbaru bertajuk ‘budak sekolah berani’ itu hangat diperkatakan di kalangan pelajar.

Rakaman tiga minit sembilan saat itu menunjukkan tiga hingga empat pelajar lelaki berpakaian seragam sekolah menengah rakus meraba tubuh gadis itu yang juga memakai seragam sekolah iaitu baju kurung putih dan kain biru muda.

Seorang peniaga yang hanya mahu dikenali sebagai Arsyad Khan, 45, berkata dia menemui klip video perbuatan jijik pelajar sekolah terbabit dalam telefon bimbit anak lelakinya berusia 16 tahun.

Katanya, dia memeriksa telefon bimbit itu selepas terdengar perbualan anaknya dengan seorang rakan sebaya di luar rumah.

“Ketika itu, saya berehat sambil bersandar di tepi tingkap. Tak lama kemudian, seorang rakan anak saya datang dan mereka berbual di luar rumah berhampiran tempat saya bersandar.

“Awalnya, mereka berbual perkara biasa. Namun, lama-kelamaan perbualan mereka menjurus kepada perkara berbaur lucah membuatkan saya memasang telinga untuk mengetahui apa yang mereka bualkan,” katanya.

Arsyad turut mengintai kedua-dua remaja itu di sebalik cermin tingkap dan mendapati masing-masing memegang telefon bimbit.

Dia mengesyaki anak dan rakannya mungkin menonton sesuatu yang kurang elok dalam telefon bimbit mereka.

Atas rasa ingin tahu, dia memanggil anaknya dan meminta telefon bimbit itu untuk diperiksa.

“Anak saya mendakwa dia dan rakan hanya melihat klip video biasa dan enggan menyerahkan telefon bimbitnya. Namun, sebagai bapa saya berkeras meminta telefon bimbit itu,” katanya.

Katanya, dia terkejut apabila mendapati telefon bimbit itu mengandungi klip video aksi lucah yang dirakam sekumpulan pelajar sekolah menengah.

Rakaman itu menunjukkan seorang gadis tidak bertudung ditelentangkan di tepi parit sedang dicabul beberapa pelajar lelaki

Seorang lagi pelajar merakam perbuatan itu daripada pelbagai sudut.

Menurutnya, dia jijik melihat perbuatan pelajar sekolah terbabit yang diumpamakan sebagai binatang.

“Perbuatan mereka macam binatang kerana tak segan-silu mencabul gadis, apatah lagi di tempat terbuka pada waktu siang. Pelajar perempuan itu tidak diketahui keadaannya sama ada rela diperlakukan sedemikian atau dikhayalkan pelajar lelaki terbabit.

“Ada kemungkinan mereka terikut-ikut dengan aksi lucah yang melambak di pasaran gelap sekarang. Saya kesal kerana jika pada usia remaja sudah menunjukkan perbuatan yang melampau, apa akan jadi apabila mereka meningkat dewasa,” katanya.

Kata Arsyad, anaknya mendakwa klip video itu diperoleh daripada rakan yang dipindahkan melalui ‘bluetooth’.

Ini yang mendorong anaknya memiliki klip video itu kerana ia dimiliki ramai rakannya.

“Bagaimanapun, saya menasihatinya jangan lagi menyimpan klip video seperti itu kerana boleh merosakkan akhlak.

“Saya bimbang jika penyebaran klip video ini di kalangan pelajar tidak dikawal, ia boleh mempengaruhi pemikiran mereka kepada gejala seks bebas,” katanya.

Mengulas gejala semakin teruk dilakukan sesetengah remaja gila seks, penganalisis jenayah, Kamal Affendi Hashim, berkata golongan itu cuba meniru adegan lucah daripada klip video yang pernah ditonton dengan merakam sendiri aksi lucah mereka bersama rakan.

“Gejala ini bukan perkara baru, ia kerap dibangkitkan terutama dalam media. Namun, sikap ibu bapa yang mahu melindungi perbuatan anak mereka kerana bimbang dikenakan hukuman berat membuatkan masalah ini dianggap terpencil.

“Realitinya, perkara sebegini berlaku bukan saja di bandar, malah di mana-mana. Masalah bertambah besar jika ia berlaku di sekolah tetapi pihak sekolah tidak melaporkan kepada pihak berkuasa kerana bimbang mendapat prestasi buruk,” katanya.

Baginya, disebabkan pihak sekolah merahsiakan perbuatan itu, langkah pencegahan sukar diambil kerana pelajar menganggap ia bukan kesalahan besar.

Apabila tiada tindakan tegas diambil, kesannya pelajar terbabit akan menjadikan perbuatan mencabul itu sebagai tabiat hingga dewasa.

“Lebih buruk, keseronokan yang dilakukan tanpa memikirkan risikonya itu bakal mendorong pelakunya melakukan jenayah seksual,” katanya.

Sehubungan itu, Kamal Affendi meminta pengurusan sekolah dan Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) memandang serius isu seks bebas di kalangan pelajar supaya dapat menangani gejala negatif itu.

“Lazimnya, apabila jenayah dilakukan pelajar, ia cuba ditutup kerana menganggap si pelaku masih mentah lalu memberi kelonggaran kepada mereka.

“Sedangkan, kesalahan mereka boleh dihukum mengikut Kanun Keseksaan,” katanya.

WanNo
18-06-2007, 02:45 PM
Patut kena ada undang2la... budak umo bwh 18thn tak dibenarkan pakai hp.
bukan stakat salah guna mcm ni je... kes curik hp/ curik duit utk beli hp dikalangn dak skolah pon byk skrg nih.
bukan nak kondemkan teknologi... tapi perlu benda ni perlu dipantau.

amir83
18-06-2007, 02:48 PM
Patut kena ada undang2la... budak umo bwh 18thn tak dibenarkan pakai hp.
bukan stakat salah guna mcm ni je... kes curik hp/ curik duit utk beli hp dikalangn dak skolah pon byk skrg nih.
bukan nak kondemkan teknologi... tapi perlu benda ni perlu dipantau.

100% SETUJU!Sape sokong angkat tangan...:)cgrock

bijak_sinner
18-06-2007, 02:51 PM
susah la kalau budak sekolah xd ephone.. aku nak amik anak aku pulang dari sekolah susah pulak lepas ni.. :((

WanNo
18-06-2007, 02:57 PM
susah la kalau budak sekolah xd ephone.. aku nak amik anak aku pulang dari sekolah susah pulak lepas ni.. :((

public phonekan ada kat setiap skolah...
zaman 80an, 90an dulu tak pakai hp pon...
bleh gak idup..:D

syah99
18-06-2007, 03:01 PM
bukan salah teknologi tu semata2,
akal anak2 tu yg dah rosak,

kalo takde camera,
maksiat cmtu akan jadi gak,
cuma tak dpt dirakam guna camera la. :D

didikan yg penting,
penguatkuasaan pun lg penting.

masreemie
18-06-2007, 03:05 PM
bukan salah teknologi tu semata2,
akal anak2 tu yg dah rosak,

kalo takde camera,
maksiat cmtu akan jadi gak,
cuma tak dpt dirakam guna camera la. :D

didikan yg penting,
penguatkuasaan pun lg penting.

fuh... saya setuju ngan en syah!...

matgori
18-06-2007, 03:12 PM
dah takde apa nak komen lagi dah, dah jemu dan tak bleh buat apa, sendiri mau ingat...

esssymanex
18-06-2007, 03:14 PM
Pendidikan agama tu yg penting...

kerenggecrew
18-06-2007, 03:15 PM
emmm selalu nya kalau dah malas nak komen tu... dapat je budak tu kasi makan siku ke kaki je senang... emmm umur tak matang lagi dah jadi cam tu... ni la dunia sekarang kan..

esssymanex
18-06-2007, 03:18 PM
fuh yo...ingat bdk dulu ker blh belasah...skrg jgn main loh...silap2 naik mahkamah pukul org nei..bdk zaman advance...kn pukul blh g repot polis..

bijak_sinner
18-06-2007, 03:21 PM
public phonekan ada kat setiap skolah...
zaman 80an, 90an dulu tak pakai hp pon...
bleh gak idup..:D

public phone kat dlm bilik guru.. cikgu lak kemut kasi anak murid pakai.. zaman 80an, 90an dulu tak ada jenayah culik budak cam sekarang.. aku x nampak jadi 1 kesalahan bebudak pakai hp.. yg penting didikan agama cukup & org tua beli henset 3310 cukup la.. xyah nak canggih2 ada kamera

kerenggecrew
18-06-2007, 03:31 PM
emmm kalau dapat kat polis pun kena gak penumbuk 1 atau 2 hehehhe...

esssymanex
18-06-2007, 03:42 PM
tu sudah tentu..

abdan
18-06-2007, 03:48 PM
hehe..aku setuju kerengge, kasi siku budak2 skarang yg juah2 ni.
kuang ajo banyak..lemak banyak..smua banyak.
mak bapak pon salah gak...dulu kena pukol ngan cekgu kat skolah..tak brani nak balik repot..kang kena stone cold lagi.
skarang ni..skit2 repot..mak bapak plak beking..siap repot polis..
mana la tak melingkop budak2 skarang...dah tak takot ngan sape pon..tambah2 la ngan orang yg lagi tua...tak reti hormat !!!

amir83
18-06-2007, 03:58 PM
hehe..aku setuju kerengge, kasi siku budak2 skarang yg juah2 ni.
kuang ajo banyak..lemak banyak..smua banyak.
mak bapak pon salah gak...dulu kena pukol ngan cekgu kat skolah..tak brani nak balik repot..kang kena stone cold lagi.
skarang ni..skit2 repot..mak bapak plak beking..siap repot polis..
mana la tak melingkop budak2 skarang...dah tak takot ngan sape pon..tambah2 la ngan orang yg lagi tua...tak reti hormat !!!

Betul tu...budak2 skang memang kurang ajor..sikit2 nak repot...mak bapak plak bleh layankan kepala anak dia yg xbetol tu..last2 cikgu tu yg kena balik...klu camtu,ape fungsi cikgu kat sekolah?baik suh mak bapak diorang je yg ajor..biar mak bapak diorang tau perangai diorang yg ntah ape2 tu...~X(

selepot
18-06-2007, 04:02 PM
jgn bg adik atau anak2 kita hp..nak call soh guna public phone

sinopsis
18-06-2007, 05:58 PM
Mana Gambaq

fatguy
18-06-2007, 06:28 PM
jgn bg adik atau anak2 kita hp..nak call soh guna public phone

eSHHHH...Risau betul bab cite blue 3gp!
Vcd lucah berlambak....camnie hancurlah budak2 sekolah.
Kenapa kerajaan tak nak tangani dgn serius ekk???
Cuba diorang tumpukan kp pekara2 macam tue...:-?

edierzs
18-06-2007, 06:36 PM
eSHHHH...Risau betul bab cite blue 3gp!
Vcd lucah berlambak....camnie hancurlah budak2 sekolah.
Kenapa kerajaan tak nak tangani dgn serius ekk???
Cuba diorang tumpukan kp pekara2 macam tue...:-?


kerajaan mana minat amik tau pekara cam nih..kalau yg menjejaskan politik mereka @ duit tak masyuk utk kroni mereka..baru mereka bertindak..!

Wea Izre
18-06-2007, 06:41 PM
kerajaan mana minat amik tau pekara cam nih..kalau yg menjejaskan politik mereka @ duit tak masyuk utk kroni mereka..baru mereka bertindak..!

ngeh ngeh ngeh

fatguy
18-06-2007, 07:05 PM
kerajaan mana minat amik tau pekara cam nih..kalau yg menjejaskan politik mereka @ duit tak masyuk utk kroni mereka..baru mereka bertindak..!

Tue yg diorang melarang skim pelaburan internet..sbb diorang x dpt komisen...:eek:

VAMP
18-06-2007, 07:07 PM
Tue yg diorang melarang skim pelaburan internet..sbb diorang x dpt komisen...:eek:

mybe gk la.. tp ramai rkyat mlysia.. yg senang kne tipu.. lps 2.. kecoh kt sc... heheh :D :)

BizClub
18-06-2007, 08:31 PM
xder video ker hehehe :)) :))

amir83
18-06-2007, 08:37 PM
xder video ker hehehe :)) :))

Setakat ni blom ade video lagi.hehe...:D :)cgrock

pakmaeh
18-06-2007, 09:49 PM
Bila kita tengok gelagat bebudak zaman sekarang naik sedih dibuatnya.... kekadang bila mak bapak marah... mak bapak yang kena marah balik... pelik.. kita dulu usah mak bapak marah... mak bapak jeling je dah lari masuk bilik....

apa-apapun pendidikan bermula di rumah... kebanyakkan dari kita sekarang nie agak sibuk dengan urusan luar... kekadang anak-anak nak nampak muka kita pun susah...:D

so marilah kita sesama fikirkan... maaf kalau menyinggung perasaan... cuma pandangan sahaja....:)

saya sebenarnya risau anak saya masih kecil... nanti dah besar mintak-mintak tak terjebaklah dengan perkara-perkara seperti yang kita bincangkan...:-? .

BizClub
18-06-2007, 10:04 PM
Bila kita tengok gelagat bebudak zaman sekarang naik sedih dibuatnya.... kekadang bila mak bapak marah... mak bapak yang kena marah balik... pelik.. kita dulu usah mak bapak marah... mak bapak jeling je dah lari masuk bilik....

apa-apapun pendidikan bermula di rumah... kebanyakkan dari kita sekarang nie agak sibuk dengan urusan luar... kekadang anak-anak nak nampak muka kita pun susah...:D

so marilah kita sesama fikirkan... maaf kalau menyinggung perasaan... cuma pandangan sahaja....:)

saya sebenarnya risau anak saya masih kecil... nanti dah besar mintak-mintak tak terjebaklah dengan perkara-perkara seperti yang kita bincangkan...:-? .

amin!!!minta di jauhkan laaa...

ayohchik
18-06-2007, 10:04 PM
~X( tembak je bebudak2 tu ngan senapang gajah ~X(

BizClub
18-06-2007, 10:08 PM
ermmm...apa nk jadi...aku xder video, gmbr ada la untuk pnduan hehehe :)) 6531

cari_makan
18-06-2007, 11:16 PM
ermmm...apa nk jadi...aku xder video, gmbr ada la untuk pnduan hehehe :)) 6531
ala kalau nak sgt tgk video tu search ngan ares atas tajuk "berani bdk sekolah" :D

emas4u
18-06-2007, 11:37 PM
ala kalau nak sgt tgk video tu search ngan ares atas tajuk "berani bdk sekolah" :D

aku nak tengok gak.. budak nie kenapa yer? pasal mak bapak kasi makan duit haram ker?


sorry ayat cam kasar.. peace.. hehehee

jai_x5
18-06-2007, 11:42 PM
dah akhir zaman bang..mmg akan berlaku perkara2 camnie..

aidil08
18-06-2007, 11:44 PM
aku nak tengok gak.. budak nie kenapa yer? pasal mak bapak kasi makan duit haram ker?
sorry ayat cam kasar.. peace.. hehehee

ermm nih pon salah 1 sebab kenapa budak sekang nih cam nih

Prunet
19-06-2007, 12:20 AM
majunya sesebuah negara, gejala2 seperti ini pasti berlaku!
malaysia baru 50tahun merdeka, dah nak hampir sama dengan US yang dah lebih 230 tahun merdeka!!!!

handal tak malaysia kita?

BizClub
19-06-2007, 12:50 AM
ala kalau nak sgt tgk video tu search ngan ares atas tajuk "berani bdk sekolah" :D

ares tu pemenda bro???:D

syah_G8
19-06-2007, 02:37 PM
dak2 sek zaman skang semakin trok...dh r kuasa cikgu pn dh dikurangkan..kene pukul sket ngadu mak bpk..mak bpk lak saman cikgu..manjakan sgt anak..tgk r skang pe dh jd kt anak2 mude skang...mkn melampau2...semakin menjadi2 aksi rakam2 gamba lucah ni..islam lak 2..

ayam
19-06-2007, 02:42 PM
lps tgk videonya, 1 jek aku nak komen. budak2 skolah tu memang unta la. mcm budak tak skolah jek. dah ler takde skill. main belasah jek. yg pompuan tak lawa mana. mmg stok rewang agaknya

BizClub
19-06-2007, 03:01 PM
lps tgk videonya, 1 jek aku nak komen. budak2 skolah tu memang unta la. mcm budak tak skolah jek. dah ler takde skill. main belasah jek. yg pompuan tak lawa mana. mmg stok rewang agaknya

pas la sini...nk tgk gak, leh sama2 bg komen :))

fine net
19-06-2007, 03:03 PM
pas la sini...nk tgk gak, leh sama2 bg komen :))

bleh ke......:-?

duitsanasini
19-06-2007, 03:47 PM
sioolll jer aku tgk .. :mad:
kalau ader link bg skali.. :D

Fadu
19-06-2007, 04:04 PM
nih kire dh jadi trend la... buat video camni..

bahaya tul..

selepot
19-06-2007, 04:07 PM
aku baru aje lepas tgk video dia..budak pompuan tu tak menjerit..meronta malah mengerang sekalipun..reaksi budak pomuan tu relex aje.. geng budak laki ni aja dok pulun.. tp apa pun memang kurang ajaq semua..

selepot
19-06-2007, 04:24 PM
nampaknya ramai gak yang bg msg kat aku..tp aku tak boleh bagi link dia bagi menjaga budak pompuan ******* tu.. harap video ni terlepas ke tangan mak/bapak/cikgu dan pengetua malah kementerian bagi tindakan hantaq budak2 tu ke sekolah henry gurney

aidiryatim
19-06-2007, 04:46 PM
nampaknya ramai gak yang bg msg kat aku..tp aku tak boleh bagi link dia bagi menjaga budak pompuan ******* tu.. harap video ni terlepas ke tangan mak/bapak/cikgu dan pengetua malah kementerian bagi tindakan hantaq budak2 tu ke sekolah henry gurney

ko bg la link nyer kt aku.. aku x kn bg kt saper2:p

fine net
19-06-2007, 04:56 PM
nampaknya ramai gak yang bg msg kat aku..tp aku tak boleh bagi link dia bagi menjaga budak pompuan ******* tu.. harap video ni terlepas ke tangan mak/bapak/cikgu dan pengetua malah kementerian bagi tindakan hantaq budak2 tu ke sekolah henry gurney

ko tgk sendiri je eh.....x share2 pn kt mmber2 lain....:D

selepot
19-06-2007, 05:31 PM
hehe..nak ka..nakk..

fine net
19-06-2007, 05:33 PM
hehe..nak ka..nakk..

nk kot....:D

Wea Izre
19-06-2007, 05:36 PM
uikss leh tahan
Currently Active Users Viewing This Thread: 33 (4 members and 28 guests)
duitsanasini, BiJ@N, vampire, ayam

duitsanasini
19-06-2007, 05:36 PM
tak nk bg sudahhh... :(( :((

VAMP
19-06-2007, 05:36 PM
spe ade.. vc minah ne.. share la.. ngn mmbr2 :D :))

fine net
19-06-2007, 05:41 PM
spe ade.. vc minah ne.. share la.. ngn mmbr2 :D :))

tu yg aku ckp dgn selepot td......:D

duitsanasini
19-06-2007, 05:42 PM
spe ade.. vc minah ne.. share la.. ngn mmbr2 :D :))

diorang kedekut nk bagi...
aku ader 'lauk' mat rempit... :)) :))

fine net
19-06-2007, 05:45 PM
:)cgrock :)cgrock :)cgrock

pakmaeh
19-06-2007, 08:57 PM
Memandangkan isu dan masalah pelajar semakin menjdi-jadi... saya rasa eloklah kuasa dan penghormatan kepada guru-guru diberikan semula... Supaya guru-guru kita dapat membantu ibu bapa semasa anak-anak mereka di sekolah....

Yelah dulu, kita kat sekolah bukan main takut dengan cikgu...apatah lagi cigu disiplin dgn guru besar atau pengetua...:D

sekarang cikgulak yang kena belasah dgn anak murid...:mad:

tak cukup itu mak bapak pulak dok asyik saman cikgu....:eek:

Sp4Rta
19-06-2007, 08:58 PM
aku ada vc neh dlm format 3gp :D

fine net
20-06-2007, 12:49 AM
Memandangkan isu dan masalah pelajar semakin menjdi-jadi... saya rasa eloklah kuasa dan penghormatan kepada guru-guru diberikan semula... Supaya guru-guru kita dapat membantu ibu bapa semasa anak-anak mereka di sekolah....

Yelah dulu, kita kat sekolah bukan main takut dengan cikgu...apatah lagi cigu disiplin dgn guru besar atau pengetua...:D

sekarang cikgulak yang kena belasah dgn anak murid...:mad:

tak cukup itu mak bapak pulak dok asyik saman cikgu....:eek:

ko nie cikgu ke.....:-?

zolympus
20-06-2007, 01:29 AM
nampaknya ramai gak yang bg msg kat aku..tp aku tak boleh bagi link dia bagi menjaga budak pompuan ******* tu.. harap video ni terlepas ke tangan mak/bapak/cikgu dan pengetua malah kementerian bagi tindakan hantaq budak2 tu ke sekolah henry gurney
As much as we didn't actually controlling every contents in Carigold.com, we would like to thank you for you because of not distributing illegal contents in public.

I would like to reiterate my previous words that I used to said in "lauk - rempit", if there is anything that you might trade illegally, please do it in private. Generally speaking, public forum (like Carigold.com) can be accessed by everyone, from 6 years old chap to 60 years old person and I strongly believe that we should protect our younger generation from any explicit content. The reason why this thread is still mildly moderated is because, we think that forumers is matured enough to digest the story behind and to hinder wrongdoing at any acts.

:)cgrock

BR zolympus

farouck
20-06-2007, 08:34 AM
Entahlah..... :">

cari_makan
20-06-2007, 05:31 PM
Memandangkan isu dan masalah pelajar semakin menjdi-jadi... saya rasa eloklah kuasa dan penghormatan kepada guru-guru diberikan semula... Supaya guru-guru kita dapat membantu ibu bapa semasa anak-anak mereka di sekolah....

Yelah dulu, kita kat sekolah bukan main takut dengan cikgu...apatah lagi cigu disiplin dgn guru besar atau pengetua...:D

sekarang cikgulak yang kena belasah dgn anak murid...:mad:

tak cukup itu mak bapak pulak dok asyik saman cikgu....:eek:

tak apalah tak bagi kuasa kepada cikgu, biarkan macam sekarang, mana2 pelajar buat salah nasihat nak bagi kaunseling jer. kalau ko nak bagi kuasa kat cikgu..pi laa jumpa cikgu kat sekolah anak2 ko.. then.. cakap kat dia org bahawa anak2 ko..kalau dia org wat saleh cikgu leh hempok kaa..terajang kaa apa saja..janji nanti leh jadi org ug berguna bila dewasa..jgn jadi pengarah or pengedar video lucah :D
p/s: dah siap pesan kat cikgu2 yg ngajar anak2 aku..nak henpok ker..nak roran ker nak terajang pun tak apa..bila anak2 aku wat salah... :D

yinbyungheon
20-06-2007, 05:47 PM
aku cadangkan kuase cikgu diberi kebali sepenuhnye...aku ingat lagi ustad aku dulu...die panggul jee...fuuuu....takut gile...tapi best..ape yg die buat memang baik n betul...kalau x, harini aku pun maybe jadi mcm budak 2...sib baik aku baik..hihihi

khairilhusni
20-06-2007, 05:51 PM
aku sokong guru bebas amik tindakan... budak sekolah skang ni dan tak respek guru dan org tua.

dienbiz
20-06-2007, 05:55 PM
tak apalah tak bagi kuasa kepada cikgu, biarkan macam sekarang, mana2 pelajar buat salah nasihat nak bagi kaunseling jer. kalau ko nak bagi kuasa kat cikgu..pi laa jumpa cikgu kat sekolah anak2 ko.. then.. cakap kat dia org bahawa anak2 ko..kalau dia org wat saleh cikgu leh hempok kaa..terajang kaa apa saja..janji nanti leh jadi org ug berguna bila dewasa..jgn jadi pengarah or pengedar video lucah :D
p/s: dah siap pesan kat cikgu2 yg ngajar anak2 aku..nak henpok ker..nak roran ker nak terajang pun tak apa..bila anak2 aku wat salah... :D
Hi cikgu CM, tak nak ke kuasa tu.. kalau tak nak saya tak payah bagilah kuasa tu. Tapi betul jugak ye, ada kuasa kalau menyusahkan, buat apa. :)) :D

cari_makan
20-06-2007, 06:08 PM
Hi cikgu CM, tak nak ke kuasa tu.. kalau tak nak saya tak payah bagilah kuasa tu. Tapi betul jugak ye, ada kuasa kalau menyusahkan, buat apa. :)) :D
bukan apa padan muka ngan dia org..nak marah sgt kat cikgu..yg hancur pun nanti anak dia org ngak .. kalau nak ikut geram..memang laa geram ngan budak2 sekarang ni, cuba ko bayangkan buka cikgu terdiam selepas bagi nasihat/kaunseling, ada student tanya."dah habis ker belum nasihat cikgu ni?" dan ada ngak yg jawab bila cikgu kata " tak tahu laa apa lagi nak buat ngan kamu semua ni, bagi nasihat, hantar kat kaunseling.. tapi kamu still macam ni ngak. apa lagi yg saya leh buat agar kamu semua berubah?" .. ramai2 dia org jawab "bagi nasihat jer cikgu" ( dalam nada gelak2).
p/s: nak kenakan hukuman macam aku wat kat anak aku bila dia org wat salah aku dah tak berani.. nanti kena saman naya, lagi pun..yg hancur nanti bukan anak aku..anak depa ngak :D

kawe78
20-06-2007, 06:09 PM
aku pun sokong jika guru diberi kuasa sewajarnya. teringat masa sek2 dulu... kena libas ngan batang penyapu tuuu.. siap patah lagi.
tapi kita tetap hormat dia sbg guru kita.

Zulkarnine
20-06-2007, 09:06 PM
Apa kata tangkap je diaorg..kenakan hukuman bunuh..rasa2 ada sapa2 lg tak yg berani nk wat lg nnt???

fine net
20-06-2007, 09:18 PM
Apa kata tangkap je diaorg..kenakan hukuman bunuh..rasa2 ada sapa2 lg tak yg berani nk wat lg nnt???

ikut hukum cara islam je....

VAMP
20-06-2007, 09:24 PM
antar je.. magkuk 2 ke.. Henry Gurney School...:)

yinbyungheon
20-06-2007, 10:08 PM
kasi je kat tv 3 video 2..tgk ape tindakan yg akan diambil oleh kementrian or govmen...mazidul mesti suke cite mcm ni..+ pulak die dah x bersalah..(betulke brade)..hihihi

pakmaeh
20-06-2007, 10:13 PM
Kawan bukannya cikgu tapi orang rumah kawan cikgu... hari tu dia ada cerita yang guru disiplin tangkap buadak ponteng sekolah... bebudak tu kena tangkap kat cyber cafe... cikgu sisplin tu soundlah bebudak tu dan amik tindakan tatatertib... kena gantung sekolah je seminggu....

orang rumah kawan ckap bukan setakat kereta kena pancit... mak bapak datang ugut akan sue cikgu tu... bila difikirkan... kelakar pulak kawan fikir... cikgu tu hanya jalankan tugas... anak dia dah terang-terang buat salah... mak bapaknya boleh pulak backup anak-anak dia.... :mad:

nak backup pun biarlah berpada-pada... kalau cikgu tu naik tangan ke... kaki ke... lainlah.. ataupun tak pasal-pasal pukul budak tu ke... nie cuma gantung sekolah je... untung cikgu tu tak bawak budak tu ke balai.... masuk henry gurney jawabnya...

yinbyungheon
20-06-2007, 10:24 PM
Sepatutnye...mak bapak nye perikse dulu betul2..anak anak diaorg ni hantu ke org...kalau betul hantu kan susah...menyusahkan org pulak tuu...

dakwah
20-06-2007, 10:30 PM
jgn fkr umur x matang je x boleh buat mcm tu,,umur dh terlebih matang pun buat juga benda2 mcm ni..huhuh

Zulkarnine
21-06-2007, 12:04 AM
antar je.. magkuk 2 ke.. Henry Gurney School...:)

Kalo g hantar masuk sekolah Henry Gurney..risau nnt makin ramai lak yg nk masuk sana..kat sana ramai kawan2 yg sekepala..silap2 siap ada borang permohonan nk masuk sekolah tu..

kuhik
21-06-2007, 12:18 AM
sebenarnya kalau nak diikutkan, semua pihak bertanggungjawab terhadap apa yang berlaku terhadap generasi kita nie..

pertama, bermula ngan ibu-bapa kita, pendidikan terawal sejak bayi lagi..dan pengaruh ibu bapa lebih mengatasi apa² pengaruh luaran yang lain...

yang kedua, sekolah @ cikgu. kebanyakan mak bapak selalu lepas tanggungjawab kat cikgu, tapi bila anak buat perangan itu dan ini, diorang blame plak cikgu tak pandai ajar anak dier..ades..

yang ketiga, kawan-kawan. Nabi pun dah pesan dengan sabda baginda, "Seseorang itu berada atas agama sahabat/kekasihnya". maksudnya, kita akan mudah terikut ngan sahabat baik kita, ataupun makwe/pakwe/suami/isteri kita..

yang ke-empat, pemimpin. yang ni paling penting. sebab yang design pendidikan sekolah, ialah kerajaan. kalau nak kata, golongan muda kita banyak "nakal" disebabkan sistem pendidikan sudah pun tidak relevan lagi. perlu lebih tekankan kepada pendidikan moral dan akhlak..jangan pikir akademik @ sukan semata-mata jer..

so, ni pendapat saya..

pakmaeh
21-06-2007, 12:33 AM
sebenarnya kalau nak diikutkan, semua pihak bertanggungjawab terhadap apa yang berlaku terhadap generasi kita nie..

pertama, bermula ngan ibu-bapa kita, pendidikan terawal sejak bayi lagi..dan pengaruh ibu bapa lebih mengatasi apa² pengaruh luaran yang lain...

yang kedua, sekolah @ cikgu. kebanyakan mak bapak selalu lepas tanggungjawab kat cikgu, tapi bila anak buat perangan itu dan ini, diorang blame plak cikgu tak pandai ajar anak dier..ades..

yang ketiga, kawan-kawan. Nabi pun dah pesan dengan sabda baginda, "Seseorang itu berada atas agama sahabat/kekasihnya". maksudnya, kita akan mudah terikut ngan sahabat baik kita, ataupun makwe/pakwe/suami/isteri kita..

yang ke-empat, pemimpin. yang ni paling penting. sebab yang design pendidikan sekolah, ialah kerajaan. kalau nak kata, golongan muda kita banyak "nakal" disebabkan sistem pendidikan sudah pun tidak relevan lagi. perlu lebih tekankan kepada pendidikan moral dan akhlak..jangan pikir akademik @ sukan semata-mata jer..

so, ni pendapat saya..

saya setuju dengan kuhik....

semua mesti bertanggungjawab dan mencari penyelesaian untuk masalah adik-adik kita yang tak sabar-sabar jadi dewasa...

pesann untuk adik-adik... belajar abiskan dulu... baru fikir bebenda lain.... :D

kuhik
21-06-2007, 12:41 AM
saya setuju dengan kuhik....

semua mesti bertanggungjawab dan mencari penyelesaian untuk masalah adik-adik kita yang tak sabar-sabar jadi dewasa...

pesann untuk adik-adik... belajar abiskan dulu... baru fikir bebenda lain.... :D

yeah..terapkan dengan nilai-nilai agama dan akhlak..

ni darjah 6 pun tak khatam quran lagik..hmm..

abahmu
21-06-2007, 12:50 AM
xda sape2 nak post kan link video tu ke hehehe

kuhik
21-06-2007, 12:54 AM
takder kot...

mesti kena banned kalo letak...

cari_makan
21-06-2007, 01:13 AM
Kawan bukannya cikgu tapi orang rumah kawan cikgu... hari tu dia ada cerita yang guru disiplin tangkap buadak ponteng sekolah... bebudak tu kena tangkap kat cyber cafe... cikgu sisplin tu soundlah bebudak tu dan amik tindakan tatatertib... kena gantung sekolah je seminggu....

orang rumah kawan ckap bukan setakat kereta kena pancit... mak bapak datang ugut akan sue cikgu tu... bila difikirkan... kelakar pulak kawan fikir... cikgu tu hanya jalankan tugas... anak dia dah terang-terang buat salah... mak bapaknya boleh pulak backup anak-anak dia.... :mad:

nak backup pun biarlah berpada-pada... kalau cikgu tu naik tangan ke... kaki ke... lainlah.. ataupun tak pasal-pasal pukul budak tu ke... nie cuma gantung sekolah je... untung cikgu tu tak bawak budak tu ke balai.... masuk henry gurney jawabnya...

hehehe kan aku dah kata. jgn wat apa2 kat bebudak laa ni.. cukup ngan nasihat jer.. nak jadi apa pun jadi laa coz.. kalau kita ambik tindakan..kita ngak yg kena.. baik tak yah sakit kepala nak fikir hal depa ni.. jaga anak2 kita dah leh :D

fine net
21-06-2007, 01:36 AM
xda sape2 nak post kan link video tu ke hehehe

x baik tgk.....

khairilhusni
21-06-2007, 08:31 AM
tak baik tgk sorang2.... :))

VAMP
21-06-2007, 08:32 AM
tak baik tgk sorang2.... :))

yup.. spe ade.. post la link.. kt sne.. bg aku laynz dlu.. lps 2 delete la.. :)) :D

bolabola_la
21-06-2007, 08:56 AM
aku ada.... tapi tak baik la korang tengok..... tak lawa pun pompuan sundal tu.. heheheheheehe..

khairilhusni
21-06-2007, 08:56 AM
dah dapat.... yess.... yes... yes... layan sorang2.

bolabola_la
21-06-2007, 08:57 AM
dah dapat.... yess.... yes... yes... layan sorang2.

layan la ko... :))

khairilhusni
21-06-2007, 09:06 AM
cehhh.. tak hensem langsung...

VAMP
21-06-2007, 09:08 AM
aku ada.... tapi tak baik la korang tengok..... tak lawa pun pompuan sundal tu.. heheheheheehe..

klau.. xlawa buang je la.. sampah 2.. hehe :eek: :))

cryingsoul
21-06-2007, 03:19 PM
tgk je xpe..hehe...

kuhik
21-06-2007, 08:47 PM
kesian mak bapak dier dapat anak macam nie..

nie salah mak bapak? atau salah ajaran cikgu? atau salah pengaruh kawan²? atau salah sistem pendidikan negara kita?

nauzubillah..semoga keluarga kita dijauhi..

ammar5
21-06-2007, 09:10 PM
kasi la link.........:)

mohdligat
21-06-2007, 09:33 PM
tabley tabley.. nak kene ym.. wakakaa..

Procodine
21-06-2007, 09:37 PM
aahh.. nak ym.. aku pon ada.. huhuhuh

mohdligat
21-06-2007, 10:41 PM
http://beritapalsu.blogspot.com/2007/06/download-video-budak-sekolah-berani-3gp.html

vedder9
22-06-2007, 10:39 AM
Ranum gak pompuan tu punye :D

alisonaji
22-06-2007, 10:47 AM
cite pasal pe ni.... fow la kat aku ek

cryingsoul
22-06-2007, 02:14 PM
buat sedare n sedari yg da ade anak kat cni..hehe..
bawak2 ler monitor n pantau kegiatan anak2 anda..jgn dok syok brforum jer...for sure nye xmo anak2 anda jadik pelakon cam dlm enset tuh..

kuhik
22-06-2007, 09:36 PM
buat sedare n sedari yg da ade anak kat cni..hehe..
bawak2 ler monitor n pantau kegiatan anak2 anda..jgn dok syok brforum jer...for sure nye xmo anak2 anda jadik pelakon cam dlm enset tuh..

yeah..jangan rasa sayang untuk pukul anak..

zaman sekarang nie, ramai sangat ibubapa yang taknak pukul anak, kerana sayang la, tak relevan la, melanggar hak asasi la..takut kena dakwa la..

haihh..sedangkan nabi pun suruh kita pukul anak kalau tak semayang..tapi tengok la, jangan pukul sampai menyeksakan..pukul dengan bacaan nama Allah dan pukul di tapak kaki. gunakan rotan kerana syaitan-syaitan takut kepada rotan..

tapi..kalau bapak dah tak semayang..anak mestilah tak semayang..

mohdligat
22-06-2007, 09:42 PM
yeah..jangan rasa sayang untuk pukul anak..

zaman sekarang nie, ramai sangat ibubapa yang taknak pukul anak, kerana sayang la, tak relevan la, melanggar hak asasi la..takut kena dakwa la..

haihh..sedangkan nabi pun suruh kita pukul anak kalau tak semayang..tapi tengok la, jangan pukul sampai menyeksakan..pukul dengan bacaan nama Allah dan pukul di tapak kaki. gunakan rotan kerana syaitan-syaitan takut kepada rotan..

tapi..kalau bapak dah tak semayang..anak mestilah tak semayang..

Betul dah tuh.. even bekas cikgu2 aku pon kata.. "diorg malas nak pukul bebudak dak.. ikut diorg nak jadi apa.." keke bayangkanlaa dulu waktu skolah mmg best tiap bulan pasti ada kenangan rotan.. kekeke.. tp itu yang buat kita jadi baik skit.. so now cikgu sendiri malas amik port.. kira korang tunggang tebalik ikut korang laa.. kekekee..

kuhik
22-06-2007, 09:44 PM
Betul dah tuh.. even bekas cikgu2 aku pon kata.. "diorg malas nak pukul bebudak dak.. ikut diorg nak jadi apa.." keke bayangkanlaa dulu waktu skolah mmg best tiap bulan pasti ada kenangan rotan.. kekeke.. tp itu yang buat kita jadi baik skit.. so now cikgu sendiri malas amik port.. kira korang tunggang tebalik ikut korang laa.. kekekee..

yeah..cikgu-cikgu pun takut nak pukul budak, takut kena dakwa masuk mahkamah..saman berpuluh ribu...manalah cikgu mampu..

bih tu nak buat ape? biarkan ajer la..

kalo biarkan aje..bebudak jadi lebih nakal..mak bapak salahkan cikgu tak ajar betul-betul..

adeh...

VAMP
22-06-2007, 09:46 PM
kenangan semasa di sek men,

cikgu aku.. direct je.. bgtau.. suka ati korng nk stdy ke x.. janji tiap2 bulan.. duet masuk dlam acc bank aku...

hampehh tul... :)) :D

kuhik
22-06-2007, 09:49 PM
aku pun baru tengok video tu..

sian..kecik-kecik dan tak virgin lagi..

camner la dier nak kawin nanti...

camner la rupa mak bapak dia...

yinbyungheon
22-06-2007, 11:34 PM
aku ade idea best punye...cikgu2 mmg x boleh pukul budak, tapi budak budak boleh pukul budak budak...(dengan pengawasan guru gak lah)

budak budak bangsat ni.. serbu masukkan dalam guni...(pastikan diaorg ni x nampak sape punye angkara)...dah masuk tuu, balun cukup2...dah kurang aja sangat...

kemudian kasi msg (we know wat u did with that poor gurl)...kasi lembik punye...for sure dia org menyesal x sudah2...

aku rasenlah...guru hero mesti diwujudkan (ala2 batman so identitinye di sembunyikan)...kalau x, sampai akhir zaman xde sape nak aja budak budak kurang aja ni..

sgojita4
23-06-2007, 01:10 PM
sp ade clip tu??
pas2 aa kat akoo..
mencari lg ni.. :p

kawabanga
23-06-2007, 01:56 PM
puas aku search pun tak dapt. siapa yang ada link tu, paste la kat sini.

fatguy
23-06-2007, 05:02 PM
Perghhh..aku dah tengok 3gp...nieee!!
Budak perempuan tue..macam relak/khayal jerrr...
Aku simpan 3gp..nie nnt kalau sesak sgt boleh jual...hahahahahhaha:eek:

pakmaeh
23-06-2007, 10:30 PM
Sapa ada update tindakan yang dikenakan keada bebudak nie yek...

Majinity
23-06-2007, 10:46 PM
elok starting sembng tak puas ati.. jd tmpt mintk 3gp plak.. bgs3.. so jgn lupe pas kat sesape yg nak.. :D

kalo bab cmni, aku takle nk ckp pe.. kalo sorg tuh dh tak dpt nk pikir yg baik, cmtuh la jdnye. hey, se*****2 aku takde aku openly wat perkare cmtuh smpai rkam n sebar..

ehhh........???

yinbyungheon
23-06-2007, 11:22 PM
lepas dapat 2...email kat tv3 terus...2 yg sebaik baiknyee

khairulkaya
24-06-2007, 12:32 AM
Perghhh..aku dah tengok 3gp...nieee!!
Budak perempuan tue..macam relak/khayal jerrr...
Aku simpan 3gp..nie nnt kalau sesak sgt boleh jual...hahahahahhaha:eek:

hehehe... mane x relax ngan hayal... berapa tangan yg bekerja mengusik area2 sentitif dia... :D wakakakaka...
mau tak high... :eek:

p/s:kalau post aku nih "mengancam"... mod sila delete ok... :)

VAMP
24-06-2007, 12:34 AM
Perghhh..aku dah tengok 3gp...nieee!!
Budak perempuan tue..macam relak/khayal jerrr...
Aku simpan 3gp..nie nnt kalau sesak sgt boleh jual...hahahahahhaha:eek:

ko.. jual.. kt pasar malam.. msti laku pnye.. :D :))

kawabanga
24-06-2007, 09:58 AM
Perghhh..aku dah tengok 3gp...nieee!!
Budak perempuan tue..macam relak/khayal jerrr...
Aku simpan 3gp..nie nnt kalau sesak sgt boleh jual...hahahahahhaha:eek:

bro, boleh share bersama kita semua? jasamu akan dikenang selagi hayat dikandung badan:D :))

StanNero
24-06-2007, 10:49 AM
sp ade clip tu??
pas2 aa kat akoo..
mencari lg ni.. :p

la apsal ko tak tanya ako... satgi ko ym ako :D

waktong.UMOFX
24-06-2007, 11:07 AM
la apsal ko tak tanya ako... satgi ko ym ako :D

uish stan ko jadik ejen lak ke?:p

kawabanga
24-06-2007, 11:56 AM
la apsal ko tak tanya ako... satgi ko ym ako :D

maaf, menyampuk. mana ko ym punya nick....aku pun nak ym ko jugak

sgojita4
24-06-2007, 12:10 PM
la apsal ko tak tanya ako... satgi ko ym ako :D

ayakk...ko ade ke..
awat x sound..
hehehehe... :p

ammar5
24-06-2007, 12:12 PM
nak gak la...........:eek:

sinopsis
24-06-2007, 12:37 PM
BUDAK2 MANA TGK2 KOT ADA ANAK ANDA

http://www.youtube.com/watch?v=JnDLFew1MEk&mode=related&search=

yunalis
02-07-2007, 02:06 PM
Patut kena ada undang2la... budak umo bwh 18thn tak dibenarkan pakai hp.
bukan stakat salah guna mcm ni je... kes curik hp/ curik duit utk beli hp dikalangn dak skolah pon byk skrg nih.
bukan nak kondemkan teknologi... tapi perlu benda ni perlu dipantau.

mungkin jugak bukan budak sekolah... geng geng atau sindiket yang nak melariskan klip video lucah derang jugak yg buat macam ni kot... ala kalu setakat kua modal untuk beli seragam sekolah berapa sen sangat... berbaloi#:-S

yunalis
02-07-2007, 02:12 PM
la apsal ko tak tanya ako... satgi ko ym ako :D

aku nak jugak... hehehhehehe

encik azam
04-07-2007, 10:09 PM
ni le hasil lambakan vcd lucah.. web lucah yang banyak di internet.. bdk2 ni akai dorang pendek... mana tau apa akan jadi lepas dorang buat benda2 jijik tu.. janji dorang pikir seronok je..

kalau le anak aku buat macam tu ke.. adik aku ke.. mau aku palang kepala dia cukup2..

fatguy
09-07-2007, 05:18 PM
ni le hasil lambakan vcd lucah.. web lucah yang banyak di internet.. bdk2 ni akai dorang pendek... mana tau apa akan jadi lepas dorang buat benda2 jijik tu.. janji dorang pikir seronok je..

kalau le anak aku buat macam tu ke.. adik aku ke.. mau aku palang kepala dia cukup2..


Aku setuju dgn apa yg ko tulis nih encik azam..
VCD & WEB LUCAH lee..yang merosakan anak2 wawasan 2020 kiterr....:((

farouck
10-07-2007, 12:01 AM
japppp... aku rasa wawasan 2020 tinggal nama jer... dah tak dengar dah pun dia punya wawasan..

metaaura
10-07-2007, 01:05 AM
wawasan? aih... dorg paham gak ke ape itu wawasan? .. geram aku tgk vclip tu bod#H makan tah* btol geram laa..

same nak share bleh YM ekekek :D tapi ade pengeras hahaha

megathafiz
23-07-2007, 01:55 PM
budak-budak skrg biasa ler.....dunia nak kiamat kot

megathafiz
23-07-2007, 01:56 PM
japppp... aku rasa wawasan 2020 tinggal nama jer... dah tak dengar dah pun dia punya wawasan..
Ps:sebenarnya wawasan tu hanya untuk politik jer.... aku percaya wawasan tu hanya wayang jer

tirani
23-07-2007, 02:06 PM
Ps:sebenarnya wawasan tu hanya untuk politik jer.... aku percaya wawasan tu hanya wayang jer

org kaya bertambah kaya org biasa dok mcm tu aja.. tu lah namanya Malaysia..hahaha

kuhik
23-07-2007, 07:14 PM
kalau diikutkan, apakah yang dimaksudkan oleh WAWASAN 2020 itu sendiri?

idea ini sebenarnya diasaskan oleh Tun Mahathir, yang mana beliau telah meletakkan target pada tahun 2020, Malaysia akan menjadi sebuah negara maju seperti negara-negara Eropah.

apakah yang dikatakan sebagai sebuah "negara maju"?

salah satu ciri-ciri negara maju ialah, apabila nilai RM1.00 bersamaan dengan USD1.00..

tapi, selepas kegawatan ekonomi pada tahun 1997-1999, adakah negara kita masih mampu untuk mencapai RM1.00 = USD1.00 pada tahun 2020??

kawabanga
25-07-2007, 08:29 AM
kalau diikutkan, apakah yang dimaksudkan oleh WAWASAN 2020 itu sendiri?

idea ini sebenarnya diasaskan oleh Tun Mahathir, yang mana beliau telah meletakkan target pada tahun 2020, Malaysia akan menjadi sebuah negara maju seperti negara-negara Eropah.

apakah yang dikatakan sebagai sebuah "negara maju"?

salah satu ciri-ciri negara maju ialah, apabila nilai RM1.00 bersamaan dengan USD1.00..

tapi, selepas kegawatan ekonomi pada tahun 1997-1999, adakah negara kita masih mampu untuk mencapai RM1.00 = USD1.00 pada tahun 2020??

itu tak tau....
tapi yang surenya, video xxx make of malaysia rasanya takkan kalah video keluaran negara omputih......:o :eek:

masreemie
25-07-2007, 09:10 AM
japppp... aku rasa wawasan 2020 tinggal nama jer... dah tak dengar dah pun dia punya wawasan..

bukan wawasan 2020 tu da tukar wawasan 2057 ke? huhu... kalau tak silap la...

rahman
14-02-2008, 03:22 PM
ape bley dapat ngn vidio sx 2...ade pekdah ker kalo tengok cite cam2...da la buang mase,pas2wat dose lak...henti2kn lah wat keje **** 2..

rafina_80
14-02-2008, 03:34 PM
budak2 sek rendah pun dah terdedah dgn sx ni.apatah lagi budak sek men ni.itu fasal kes buang bebi berleluasa sekarang ni.x taula apa nak jadi.klu dah jadi cam ni siapa yang dipersalahkan?mak bapak? guru?.zaman2 kita dulu xde la teruk cam zaman sekarang ni..zaman hadhari..

boey
14-02-2008, 04:11 PM
bukan wawasan 2020 tu da tukar wawasan 2057 ke? huhu... kalau tak silap la...

wah dah tukar wawasan 2057?.. sempat lagi mati

Brad Pitt
15-02-2008, 12:33 PM
Apa tindakan yg telah diambil kpd mereka2 yg terlibat....huhu:-?

eapui
15-02-2008, 12:35 PM
klip kt budak2 2 ada x?.:D :D :D :D

Brad Pitt
15-02-2008, 12:38 PM
Takleh pun eupoi...ni gambar ker video klip nie...emmmm:(

eapui
15-02-2008, 12:40 PM
kt bawah 2..
http://rapidshare.com/files/91818929/budak_sekolah_gaduh_AVI.zip.html

nicedevil
15-02-2008, 01:04 PM
isk isk isk

akuein
15-02-2008, 02:41 PM
rosak budak-budak skg:mad:

irama
15-02-2008, 03:02 PM
teknologi disalahgunakan

RMteam
15-02-2008, 03:06 PM
perbaikilah amal ibadat masing2 dan tingkatkan taqwa kepada Allah, mudah-mudahan kita dijauhi dari perbuatan seperti ini...

mywife
15-02-2008, 09:12 PM
perbaikilah amal ibadat masing2 dan tingkatkan taqwa kepada Allah, mudah-mudahan kita dijauhi dari perbuatan seperti ini...

aaaa.... good reminder....thank...

aloong_05
15-02-2008, 10:43 PM
itula..akibatnya...kalau pemimpin yg dipilih tidak ikut al-quran dn hadis..yg jadi mangsa..rakyat...saper yg salah????
tepok dada ..tanya la iman...

acib
15-02-2008, 11:13 PM
http://img143.imageshack.us/img143/5451/bertudungsekolah01ud7.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/2058/bertudungsekolah02yx3.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/8844/bertudungsekolah03dk3.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/6301/bertudungsekolah04sb8.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/6301/bertudungsekolah04sb8.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/9638/bertudungsekolah06un3.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/6723/bertudungsekolah07zi8.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/1258/bertudungsekolah08qf7.jpg

x tau la ade ke x, ni cth budak2 zaman skarang aku dpt dari email..

desire
16-02-2008, 01:55 AM
http://img143.imageshack.us/img143/5451/bertudungsekolah01ud7.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/2058/bertudungsekolah02yx3.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/8844/bertudungsekolah03dk3.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/6301/bertudungsekolah04sb8.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/6301/bertudungsekolah04sb8.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/9638/bertudungsekolah06un3.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/6723/bertudungsekolah07zi8.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/1258/bertudungsekolah08qf7.jpg

x tau la ade ke x, ni cth budak2 zaman skarang aku dpt dari email..

cuba kau ENLARGE lencana sekolah budak2 tu pakai.

at least kita boleh tau skolah mana so boleh la kasi alert kat pentadbiran sekolah berkenaan :-?

acib
16-02-2008, 09:40 AM
payah tu nk enlarge.. tapi mmg brani budak2 skola skarang

irsaffy
16-02-2008, 01:04 PM
rosak bebudak zaman skrang nih...apa nk jd ngan malaysia hadari ku ini...

qyum
17-03-2008, 02:16 PM
budk2 zman skg.aku yg da keje ni pun pkai hp ciput jak!tp dorng punya hp siap ada pencil lg..huhu..:)paid

qyum
17-03-2008, 02:17 PM
budk2 zman skg.aku yg da keje ni pun pkai hp ciput jak!tp dorng punya hp siap ada pencil lg..huhu..

Gitaris Berapi
17-03-2008, 02:35 PM
fuh..siap ada songkok lg tuh....apa la nak jadi dgn bebudak nih...tp layan gak...:))

sick_66
17-03-2008, 02:45 PM
we are rotten

kall
17-03-2008, 02:49 PM
salah mak bapak dan budak tuh sendri

kalau
17-03-2008, 05:32 PM
bro2 skelian. kat petikan tu tadi cakap pihak skolah tuh tau kes tuh, cumer tak mau repot kat balai polis. takut terjejas name diorang. camaner nih?

diniya
17-03-2008, 06:14 PM
aku nak buat cadangan skit bleh???
apa kata PIBG di setiap sekolah membuat laporan kpd kementerian pelajaran supaya mengHARAMkan penggunaan handphone berKAMERA kpd bdk2 yg berumur dibwh 18thn. Takde faedahnye bdk2 ni pakai hp mcm tu... lg 1, ibubapa jgnlah manjakan anak2 dgn brg2 yg mahal dan tak berfaedah mcm ni... manjakanlah kpd jln yg btul... kesian bdk2 ni.. mrk ni adalah dr golongan yg suka membuat tindakan tanpa berfikir panjang.. mcm kita dulu2 jugak.. alangkah gelapnya masa dpn mrk klu TERKANTOI!!! pihak kerajaan yg br mendapat 140 kerusi di parlimen ni perlulah membuat sesuatu supaya lg 4 thn akan dtg akan dpt 2/3 majoriti plak... insyaallah...
apa yg aku ckp ni ha...!!!
lu pikir la sendri!!!!

jije652
17-03-2008, 06:42 PM
kerajaan kena lebih fokus dekat masalah penyalahgunaan telefon bimbit dikalangan remaja ni...

zerorise
17-03-2008, 08:45 PM
Tu ler kat sekolah tak da subject "Akhlak Dan Praktikal" dan tidak diberatkan akhlak mulia , paling kurang etika moral .

hunter_ad79
17-03-2008, 08:52 PM
Patut kena ada undang2la... budak umo bwh 18thn tak dibenarkan pakai hp.
bukan stakat salah guna mcm ni je... kes curik hp/ curik duit utk beli hp dikalangn dak skolah pon byk skrg nih.
bukan nak kondemkan teknologi... tapi perlu benda ni perlu dipantau.

aku setuju sgt dgn cadangan ko nie.. budak nie klu ada handfon camera, bkn setakat aksi lucah jer diaorg rakam.. tp benda yg tak sepatutnya pun nk rakam.. mcm ari tu, masa aku jual iceblended.. dtg sekumpulan budak sekolah nk beli.. aku elok dok wat iceblendz, tgk dia ambik fon lalu rakam pict aku.. fuh!! malu aku jap :D

angah_ayu
17-03-2008, 09:02 PM
bdk2 sek ni tak pakai hp pn x takpe, tak penting pn.. lg pn public phone kn byk..

hazualuv
17-03-2008, 09:07 PM
apalah nak jd dengan dunia sekarang ni...

hazualuv
17-03-2008, 09:08 PM
budak sekolah yang tak bermaruah betulla...
sanggup perbuatan keji camtu

dR-Nazar
17-03-2008, 09:08 PM
video klip ni memang sudah tersebar merata2..
kenapakah akhlak remaja2 melayu boleh runtuh sedemikan rupa.?

kawan aku cakap, remaja cina & india pun tak sanggup memperagakan aksi memalukan bangsa mereka sampai cam gitu sekali.

Sedih aku ngan perbuatan remaja2 ni..

hazualuv
17-03-2008, 09:09 PM
susah sekarang ni...
mcm2 perkara berlaku

hazualuv
17-03-2008, 09:10 PM
video klip ni memang sudah tersebar merata2..
kenapakah akhlak remaja2 melayu boleh runtuh sedemikan rupa.?

kawan aku cakap, remaja cina & india pun tak sanggup memperagakan aksi memalukan bangsa mereka sampai cam gitu sekali.

Sedih aku ngan perbuatan remaja2 ni..

aku pun sedih sungguh la....:( :(

zhalie
17-03-2008, 11:39 PM
aku rasa kan...pasal dadah dan jugak ada permintaan yang tinggi...

Gila Komik
09-04-2008, 11:35 PM
mmg jijik pn....time aku skolah dlu xde kes cmni...klu ader org wat projek pun xde braninyer nk record

mebenk2u
09-04-2008, 11:46 PM
ada pulak yg share video kat youtube..mak aiii..apa nak jadi dengan bangsa Melayu nie...aku harap pihak kerajaan tangkap jer diorang ni dan bagi pendidikan agama sampai ke tua kat pusat2 khas. Adessss...

theviper0308
10-08-2008, 06:42 AM
nak pki hp bleh.tp bg bdk skolah pki hp nokia 3210 je dh la.hp tu utk emergency/utk memudahkan PnP xpe la..bkn utk hiburan.

hp skrg ni sume dh kearah hiburan.

reeez80
10-08-2008, 07:08 AM
nak pki hp bleh.tp bg bdk skolah pki hp nokia 3210 je dh la.hp tu utk emergency/utk memudahkan PnP xpe la..bkn utk hiburan.

hp skrg ni sume dh kearah hiburan.

ko nie... wat aku saspen la... cerita lama nie bro....

shafig
10-08-2008, 03:37 PM
sayer pn pelik ngn ibu bapa skrg ni...dah tahu,kmudhan teknologi mcm telefon bmbit tu bnyk kesan negatif dr positif,jgn bg anak pkai...tggu la ank2 msuk u dlu bru belikan..ibu bapa yang rakus mmberi kmewahan pada anak2.mcm sayer pn,ble da msuk u bru mak bapak blikn hp..itu realiti ke*****on msyrakat yg pertama dan yg kedua plak,perilaku sumbg antra pljr lelaki dan perempuan tu,naluri sayer lbh mngatakn pljr prempuan itu rela utk dperlakukn sebegitu...buktinya,tgk je bdk2 pmpuan lbh2 lg yg msih bersekolah,gediknya smcm..terlentok2,terkinjit,klu prgai tu elok...x la llki nk cabul..enthla...zman sayer sekolah dlu x la seteruk cmni...lani mkin mnjadi2 plak...bru la syer sedia mklum knaper makin kurg peljr melayu kat Malaysia ni..rmai yg nk jd p*****r kot...so,org2 kt luar sner.."Lu pikir la SENDIRI" bak kata Nabil

fredyrockz
10-08-2008, 03:56 PM
apa la nak jadi..

AlchemisT
10-08-2008, 04:08 PM
ibu bapa memainkan peranan utama..

klon8504
16-08-2008, 07:30 AM
betull
ibu bapa dan peranan diri sendiri memainkan peranan yang penting

ladypink
16-08-2008, 09:27 AM
Budak zaman sekarang da advance,lebih terror dari zaman sekolah aku dulu...

phantom08
16-08-2008, 09:39 AM
errmm....bebudak skrng ADVANCE sungguh!!..kita nasihat depa...DEPA nasihat kita nalik...PARENT kena main peranan tinggi..cikgu depa tak bapo nak dengaq dah skrg..:)

ladypink
16-08-2008, 09:54 AM
errmm....bebudak skrng ADVANCE sungguh!!..kita nasihat depa...DEPA nasihat kita nalik...PARENT kena main peranan tinggi..cikgu depa tak bapo nak dengaq dah skrg..:)

budak sekarang susah dengar cakap,cikgu pon tak tlayan kerenah budak ni,skrang kes student pukul cikgu ada la....:))

dek_ang
16-08-2008, 09:55 AM
aku rase aku da tengok la video budak skolah nih...:D

onerich
16-08-2008, 10:06 AM
Ini la padahnya.....kat TV pun banyak hiburan dari pendidikan....sitausi keluarga pun dah berubah sakan...rumah kosong tiada ibu bapa yang terpaksa kuar mencari nafkah dengan tahap kos kehidupan semakin meningkat...

erDrAg00n
16-08-2008, 11:04 AM
hiburan...pengaruh hiburan terlampau...semua nak advance....konon nak tunjuk terer

AMIRASHAKIRA
05-03-2009, 11:42 AM
hai yai yai...
apa nak jadi sekarang nih...

elegan
05-03-2009, 11:53 AM
susah la kalau budak sekolah xd ephone.. aku nak amik anak aku pulang dari sekolah susah pulak lepas ni.. :((

biar susah skrg bro...nnt jgn nyesal.....:-?:-?

alonso
05-03-2009, 11:55 AM
Sapelah pengorek tegar nih:eek::eek::eek:

wanzue
05-03-2009, 01:40 PM
teruk budak2 zaman sekarang.

amivortex
06-03-2009, 12:54 AM
terlalu advance.. nih lah jadinya... rosaknya bebudak sekarang...

orkid
06-03-2009, 07:23 AM
btl2 didikan agama paling penting dalam mbentuk akhlak..

najibkrauser
14-03-2013, 11:48 PM
bdk2 zaman skrg....