PDA

View Full Version : Tiket mini seminar 'hidup luar biasa' oleh dr azizan osman


ema_marina
19-05-2010, 01:09 PM
Mini Seminar Dr. Azizan Osman - "Hidup Luar Biasa"


Untuk “Orang Biasa” Yang Ingin Belajar Bagaimana Untuk Hidup Luar Biasa Bahagia, Luar Biasa Sihat, Luar Biasa Kaya, Luar Biasa Berjaya dan Luar Biasa Berkat!
Adakah anda tercari-cari “KUNCI” kekayaan & kejayaan anda yang SEBENAR?
Adakah anda hampir “berputus asa” melakukan pelbagai kerjaya atau perniagaan bertahun-tahun tetapi masih ditahap yang sama?
Adakah anda tercari-cari ilmu, mentor dan sistem yang mungkin dapat membantu kekayaan & kejayaan hidup anda?

(Anda perlu tahu kenapa lebih 35,000 PESERTA dari pelbagai latar-belakang menyertai Program saya dalam TEMPOH 6 BULAN INI & Hidup Merdeka MULA BERUBAH setelah berpuluh-puluh tahun Hidup “BIASA-BIASA”?)

Sekiranya anda melihat mereka yang berjaya, mereka pasti mempunyai jurulatih ataupun mentor. Contohnya ahli sukan seperti Datuk Nicole David, jutawan seperti Richard Branson, Donald Trump, Dato Tony Fernandes dan lain-lain, persamaan mereka ialah mereka mempunyai mentor atau jurulatih kejayaan.

Program ini WAJIB anda hadiri untuk membantu anda mengenalpasti apa yang anda perlu lakukan untuk berjaya serta mengelakkan anda “melanggar dinding” dan menyelesaikan masalah “kebocoran wang”!

Orang yang gagal adalah orang yang terhegeh-hegeh untuk memulakan sesuatu tindakan.
Orang yang berpotensi untuk berjaya adalah mereka yang bertindak dengan pantas.

ema_marina
19-05-2010, 01:39 PM
Dapatkan tiket untuk ke mini seminar "hidup luar biasa" bersama dr azizan osman dari agen yang sah.

Penghantaran tiket terus kepada anda!!!

Bayaran melalui cek,tunai dan deposit bank diterima...

Harga tiket:

Rm45/seorg
rm30/3org (kumpulan bertiga)


jadual seminar:

23 mei 2010 - wisma mca, jln ampang 9pg-12tgh
24 mei 2010 - hotel m.s garden, kuantan 8mlm-11mlm
1 jun 2010 - hotel holiday villa,alor setar 8mlm-11mlm
2 jun 2010 - safira country club, seberang jaya 8mlm-11mlm
3 jun 2010 - hotel syuen, ipoh 8mlm-11mlm
7 jun 2010 - shah alam, kuala lumpur 8mlm-11mlm
8 jun 2010 - seremban, negeri sembilan 8mlm-11mlm
9 jun 2010 - johor bharu 8mlm-11mlm
10 jun 2010 - melaka 8mlm-11mlm




agen richworks resources yang sah:

Wan marina safein 013-2048584




tempat adalah terhad...buat tempahan anda sekarang!!!!

ema_marina
19-05-2010, 02:01 PM
http://i527.photobucket.com/albums/cc355/ema_marina/DrAzizanOsmanNewPicture1.jpg



JOM HADIRI MINI SEMINAR "HIDUP LUAR BIASA" BERSAMA DR AZIZAN OSMAN


THINK LIKE A MILLIONAIRE

ema_marina
20-05-2010, 01:33 PM
layari www.hidupluarbiasa.com/marina untk pendaftaran secara online!!!


CEPAT!!CEPAT!!!

KEPADA BAKAL2 USAHAWAN DAN JUTAWAN,JGN LEPASKAN PELUANG UNTUK MENDENGAR SENDIRI SEMINAR YG DISAMPAIKAN OLEH DR AZIZAN OSMAN....


HARI AHAD YG LALU,SEMINAR DI MELAKA,MELETOP,FULL HOUSE,DEWAN PENUH DGN PESERTA...ANDA TGU APA LG???DAFTAR SEKARANG!!!! PENGHANTARAN TIKET KE SELURUH MALAYSIA...

ema_marina
20-05-2010, 02:25 PM
Saksikan iklan dr azizan osman di metro ahad,kosmo ahad,berita harian ahad,sinar fm,tv3,tv9 dan program nasi lemak kopi o...

ATAU LAYARI FACEBOOK SEARCH FOR DR AZIZAN OSMAN

rissa
23-05-2010, 05:09 AM
waoww sungguh luarbiasa. ticket refundable x?

ema_marina
26-05-2010, 12:54 PM
waoww sungguh luarbiasa. ticket refundable x?


rissa, tiket non-refundable...jom la join...seminar di kl pd 23 mac hari tu, full house,dpt respon luar biasa dr peserta!!:D:D

ema_marina
26-05-2010, 01:01 PM
JOM DAFTARKAN DIRI ANDA KE MINI SEMINAR "HIDUP LUAR BIASA" BERSAMA DR AZIZAN OSMAN....


JADUAL PROGRAM ADALAH SEPERTI BERIKUT:


24 mei 2010 - hotel m.s garden, kuantan 8mlm-11mlm
1 jun 2010 - hotel holiday villa,alor setar 8mlm-11mlm
2 jun 2010 - safira country club, seberang jaya 8mlm-11mlm
3 jun 2010 - hotel syuen, ipoh 8mlm-11mlm
7 jun 2010 - INTEKMA RESORT,shah alam, kuala lumpur 8mlm-11mlm
8 jun 2010 - seremban, negeri sembilan 8mlm-11mlm
9 jun 2010 - KOMPLEKS MAWAR, johor bharu 8mlm-11mlm
10 jun 2010 -HOTEL CITY BAYVIEW, melaka 8mlm-11mlm


Harga tiket:

Rm45/seorg
rm30/1org (kumpulan bertiga)



HUBUNGI MARINA 013-2048584 ATAU

LAYARI www.hidupluarbiasa.com/marina untuk tempahan tiket....


:)cgrock:)cgrock:)cgrock

ema_marina
27-05-2010, 03:27 PM
salam warga malaysia...jom dapatkan tiket utk seminar yg akan datang ini bersama dr azizan osman...

ema_marina
27-05-2010, 03:32 PM
http://i527.photobucket.com/albums/cc355/ema_marina/6172_1130200228410_1629376857_30702.jpg


seminar kenali potensi diri yg baru berlangsung baru-baru ini,mendapat respon luar biasa dr rakyat malaysia...


JADI,JGN KETINGGALAN UTK MENYERTAI MINI SEMINAR 'HIIDUP LUAR BIASA'-DR AZIZAN OSMAN yg pasti menggegarkan.....

ema_marina
29-05-2010, 12:27 PM
dapatkan iklan mini seminar dr azizan osman di suratkhabar metro ahad,berita harian ahad dan kosmo ahad esok....


atau layari www.hidupluarbiasa.com/marina

ema_marina
31-05-2010, 11:55 AM
salam everybody...just give me a call for the tickets....:D:D

elrezque
31-05-2010, 08:37 PM
saya dah attend Mini Seminar Luar Biasa nie kat Wisma MCA. memang luar biasa.
Hidup kita sekali saja jadi kita yang tentukan sama ada nak idup biasa2 ajer hingga ajal menjemput atau kita gunakan masa yang ada semaksimum yg mungkin untuk mengecapi hidup luar biasa KAYA dan BERJAYA.

Keputusan di hati anda....

ema_marina
01-06-2010, 12:07 PM
saya dah attend Mini Seminar Luar Biasa nie kat Wisma MCA. memang luar biasa.
Hidup kita sekali saja jadi kita yang tentukan sama ada nak idup biasa2 ajer hingga ajal menjemput atau kita gunakan masa yang ada semaksimum yg mungkin untuk mengecapi hidup luar biasa KAYA dan BERJAYA.

Keputusan di hati anda....


tahniah kpda elrezque krana tlh hdir skpd,sy pcaya anda mndpt manfaat yg sgt besar dr seminar itu...pasti sgt bbaloi dgn hrga yg xseberape anda byr tu....:D:D:)cgrock

ema_marina
01-06-2010, 12:15 PM
Dapatkan tiket untuk ke mini seminar "hidup luar biasa" bersama dr azizan osman dari agen yang sah.

Penghantaran tiket terus kepada anda!!!

Bayaran melalui cek,tunai dan deposit bank diterima...

Harga tiket:

Rm45/seorg
rm30/3org (kumpulan bertiga)


jadual seminar:

23 mei 2010 - wisma mca, jln ampang 9pg-12tgh (tutup)
24 mei 2010 - hotel m.s garden, kuantan 8mlm-11mlm (tutup)
1 jun 2010 - hotel holiday villa,alor setar 8mlm-11mlm (tutup)
2 jun 2010 - safira country club, seberang jaya 8mlm-11mlm (tutup)

3 jun 2010 - hotel syuen, ipoh 8mlm-11mlm
7 jun 2010 - shah alam, kuala lumpur 8mlm-11mlm
8 jun 2010 - seremban, negeri sembilan 8mlm-11mlm
9 jun 2010 - johor bharu 8mlm-11mlm
10 jun 2010 - melaka 8mlm-11mlm




agen richworks resources yang sah:

Wan marina safein 013-2048584




tempat adalah terhad...buat tempahan anda sekarang!!!!


SETELAH HAMPIR 2,000 PESERTA MNYERTAI SEMINAR HIDUP LUAR BIASA DI WISMA MCA PD 23 MEI YG LEPAS,JGN LUPA, NANTIKAN KEMUNCULAN SEMINAR INI DI WISMA MCA SEKALI LG!!!!

TARIKH AKAN DIUMUM KEMUDIAN...


:)cgrock:)cgrock:)cgrock

putrialya
01-06-2010, 12:25 PM
bkn scam ke ni...aduhai...

putrialya
01-06-2010, 12:27 PM
lagi 1 nak tegur...ubah le istilah wajib tu...jgn nak samakan dgn rukun islam plak...gunala perkataan mesti ke,pasti ke....wajib xsesuai...kalau xpergi cm berdosa lak...

ema_marina
02-06-2010, 12:45 PM
bkn scam ke ni...aduhai...


scam???apesal pulak?? ni seminar motivasi dan pembangunan minda la...attend la dulu,bru blh kate scam ke ape ke...

atau pun bertanya pd yg tau,bru la blh buat ksimpulan...:D:D

ema_marina
02-06-2010, 01:03 PM
lagi 1 nak tegur...ubah le istilah wajib tu...jgn nak samakan dgn rukun islam plak...gunala perkataan mesti ke,pasti ke....wajib xsesuai...kalau xpergi cm berdosa lak...


sy terima teguran tu...trima kasih...petikan tu sekadar meminjam ucapan dr DR AZIZAN OSMAN(katenyer wajib pergi untuk org yg mmg btl2 nk mngubah hidup biasa2 kepada luar biasa) ...tp pd sy,untuk org melayu yg nk mningkatkan dan mperbaiki diri xkira dlm bidang apa pun,mmg patut pegi pun seminar ni..

perkataan 'wajib' tu sekadar nk menekankan betapa penting nyer seminar ni utk org2 yg nk berjaya,bkn nk samakan dgn rukun islam...

sbgai cth : kerajaan mewajibkan seluruh rakyat malaysia mematuhi undang2...(ianya sekadar ayat utk menekankan kepentingan perkara tersebut,xde niat nk samakan dgn rukun islam)


diharap putrialya,jgn la memeningkan kepala krna perkataan tu...sy tidak mnyalahgunakan perkataan itu untuk tujuan yg salah....klu positif yg kita fkr tntg perkataan tu,positif la jd nyer...bgitu jg sebaliknyer...

akhir kate, klu ade silap dr saya,sy memohon maaf bnyk2...

:)cgrock:)cgrock:)cgrock

Abu nawas
02-06-2010, 02:27 PM
sy terima teguran tu...trima kasih...petikan tu sekadar meminjam ucapan dr DR AZIZAN OSMAN(katenyer wajib pergi untuk org yg mmg btl2 nk mngubah hidup biasa2 kepada luar biasa) ...tp pd sy,untuk org melayu yg nk mningkatkan dan mperbaiki diri xkira dlm bidang apa pun,mmg patut pegi pun seminar ni..

perkataan 'wajib' tu sekadar nk menekankan betapa penting nyer seminar ni utk org2 yg nk berjaya,bkn nk samakan dgn rukun islam...

sbgai cth : kerajaan mewajibkan seluruh rakyat malaysia mematuhi undang2...(ianya sekadar ayat utk menekankan kepentingan perkara tersebut,xde niat nk samakan dgn rukun islam)


diharap putrialya,jgn la memeningkan kepala krna perkataan tu...sy tidak mnyalahgunakan perkataan itu untuk tujuan yg salah....klu positif yg kita fkr tntg perkataan tu,positif la jd nyer...bgitu jg sebaliknyer...

akhir kate, klu ade silap dr saya,sy memohon maaf bnyk2...

:)cgrock:)cgrock:)cgrock

preview percuma tak ada ker ? siapa dr azizan ni ? apa pencapaian dia yg melayakkan dia utk bagi talk ni...background dia cam na..bole cite ckit tak TT :-?

Abu nawas
02-06-2010, 02:35 PM
"Beliau juga pernah menjawat jawatan tertinggi sebagai anak Melayu pertama di dunia yang menjadi Ketua Organisasi kepada syarikat UK The Cobra Group PLC yang beribu-pejabat di London dan mempunyai syarikat di lebih 25 buah negara seluruh dunia."

"The Cobra Group is a sales and marketing company specialising in a variety of direct marketing strategies,[1] including event marketing and face-to-face selling (door-to-door) in the business-to-consumer and business-to-business channels.

The company is based in London, UK and Sydney, Australia and has an affiliate network of legally independent sales companies in 20 countries throughout Europe and Asia. The Cobra Group represents firms in industries such as telecommunications, home security, energy and financial services. The group is also contracted by some charitable organisations to collect donations in the form of a pledge and enlist new donors.[2]["

Apakah pencapaiannya kat cobra group ni ?

sorry tanya banyak...:) nak dapatkan info jer

Abu nawas
02-06-2010, 02:44 PM
“Saya mula ceburi bisnes ketika di UiTM Segamat apabila membekalkan bantal dan kalkulator kepada pelajar baru. Bila tiba pendaftaran, saya sewa satu lori penuh dengan bantal.

“Selain itu saya ambil baju pelajar dan hantar ke kedai dobi di pekan Segamat. Kemudian saya upah rakan menjual nasi lemak dan nasi goreng yang diambil daripada orang lain,” katanya.

Selepas tamat pengajian, Azizan bekerja di RHB Securities dan pada masa sama menjalankan aktiviti pelaburan.

Begitupun, kegawatan ekonomi yang melanda 1997 menyebabkan pelaburan RM100,000, termasuk wang daripada rakan, mengalami kerugian.

Tidak sampai dua tahun bekerja, Azizan mengambil keputusan berhenti kerana mahu bekerja sendiri.

“Sebab berhenti kerana saya berfikir berapa lama boleh bekerja di sini. Selepas itu saya buat pembungkusan produk herba di Melaka. Modal tiada langsung, namun bernasib baik kerana syarikat berkenaan beri deposit RM15,000,” katanya.

Ketika perniagaan mula berkembang selepas dua tahun beroperasi, syarikatnya berdepan masalah apabila tiada modal pusingan dan pada 1999, Azizan terpaksa menutup operasi syarikat.

“Selepas berhenti, saya pinjam kereta ayah, menghantar barangan yang dipesan orang. Saya cari juga kerja di tempat lain dan pada 2001 saya diterima bekerja di syarikat Cobra Group iaitu syarikat pengiklanan dan pemasaran antarabangsa cawangan Melaka,” katanya.

Di syarikat multinasional itu, Azizan bermula dari bawah iaitu menjual kad kredit sehingga dilantik pengurus projek yang menguruskan beberapa syarikat besar.

Pada 2004, Azizan ditukarkan ke Kuala Lumpur dan cabaran mula dirasai sehingga beliau menitiskan air mata.

“Bulan pertama pindah ke KL, saya tidak cukup duit kerana suasana masih baru dan belum berjaya membuat jualan seperti ditetapkan. Saya menangis dalam kereta kerana tidak cukup duit bayar sewa rumah dan kad kredit,” katanya.

Begitupun, dugaan itu tidak mematahkan semangatnya, malah usaha keras Azizan berjaya mengangkat dirinya sehingga dilantik ke jawatan Pengurus Kanan pada 2005.

“Sebagai pengurus, antara tanggungjawab saya ialah menemuduga dan melatih kakitangan baru. Dalam temuduga, saya praktikkan kaedah tarikh lahir dan 85 ke 95 peratus tepat.

“Pada April tahun lalu saya ditawarkan jawatan tinggi dan diberi pilihan ke Indonesia atau Hong Kong tetapi apabila berfikir balik, saya kini pada tahap maksimum dan terdetik juga apa sumbangan saya kepada bangsa,” katanya.

Pada Jun tahun lalu, Azizan mengadakan kelas rahsia tarikh lahir di Bukit Bintang hanya membabitkan 12 orang dengan kos RM299 seorang.

Aktiviti sampingan itu dapat diketahui syarikat terbabit, sekali gus memberi kata dua.

“Saya diberi pilihan sama ada untuk bekerja di syarikat itu atau meneruskan aktiviti saya. Selepas berfikir, saya berhenti kerja Jun tahun lalu dan memberi tumpuan sepenuhnya dalam program ini,” katanya.

Sejak itu, nama Azizan Osman semakin dikenali dan setiap programnya mendapat sambutan. Daripada belasan yang hadir pada mulanya, kini mencecah ribuan orang hanya untuk mendengar celotehnya.

Abu nawas
02-06-2010, 02:49 PM
Sebenarnya, melihat latar belakang anak keempat daripada lima beradik itu, beliau bermula daripada minat apabila mengetahui teknik mengenal diri melalui tarikh lahir sejak di tingkatan tiga.

“Saya mengetahui teknik ini melalui bacaan. Mulanya tidak serius sehingga saya bertemu pakar bidang ini, T Harve Eker dari Kanada.

T. Harv Eker went from zero to millionaire in only 2 1/2 years!

He opened one of the first retail fitness stores in North America and grew the business to ten stores in only two and a half years. He then sold part of the company to a Fortune 500 corporation.

With the sale, Eker reached his dream. He was finally a millionaire

tapi dr azizan ni lebih cerdik sebab jadi jutawan dgn buat seminar...org lain jadi jutawan dulu baru buat seminar..dia buat seminar dulu baru jadi jutawan.:)

ema_marina
03-06-2010, 02:30 PM
preview percuma tak ada ker ? siapa dr azizan ni ? apa pencapaian dia yg melayakkan dia utk bagi talk ni...background dia cam na..bole cite ckit tak TT :-?


abu nawas, xpyh preview2...attend seminar trus jer...

info mngenai dr azizan osman :

Kenali Dr. Azizan

Dr. Azizan Osman

* Umur: 34
* Horoskop: Scorpio
* Tahun Zodiak: Tiger
* Industri: Consulting
* Jawatan: CEO & Founder, Richworks Resources
* Lokasi: Kuala Lumpur : Kuala Lumpur : Malaysia

Dr. Azizan Osman Terkenal sebagai pakar perunding dan jurulatih potensi diri menggunakan kajian tarikh lahir. Kolumnis di Metro Ahad setiap minggu, Dr.Azizanpernah ditemu ramah beberapa kali di dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI), Wanita Hari Ini (WHI) terbitan TV3 serta rancangan Nasi Lemak Kopi O (NLKO) terbitan TV9.

Dalam tempoh setahun ini sahaja, Dr.Azizan telah membantu lebih 22,000 orang peserta di seluruh Malaysia melalui program yang diasaskan olehnya seperti Workshop Rahsia Tarikh Lahir, Intensif Rahsia Kuasa Minda Jutawan, Seminar Kenali Potensi Diri serta Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan. Buku pertama beliau “Tak Kenal Maka Tak Kaya” akan berada di pasaran pada awal 2010 tahun depan dan dijangka akan dijual melebihi 100,000 naskah dalam tempoh 3 bulan pertama 2010.



Beliau bakal menjadi anak Malaysia pertama yang memegang rekod Malaysian Guiness Book of Record untuk penyertaan seminar yang terbesar di Malaysia lebih 100,000 pada tahun 2010. Beliau juga pernah menjawat jawatan tertinggi sebagai anak Melayu pertama di dunia yang menjadi Ketua Organisasi kepada syarikat UK The Cobra Group PLC yang beribu-pejabat di London dan mempunyai syarikat di lebih 25 buah negara seluruh dunia.

Dr Azizan telah banyak memenangi anugerah Cobra peringkat antarabangsa termasuklah Platinum International Award. Beliau juga adalah pakar perunding dan jurulatih potensi diri ini yang dikenali sebagai “Dr.Tarikh Lahir” ini banyak berkongsi tentang mekanisma mengenali potensi diri, kekuatan serta kelemahan seseorang melalui kajian tarikh lahir serta berkongsi tentang bagaimana mengaktifkan getaran tarikan kekayaan dan kejayaan di dalam kehidupan


Dalam tempoh setahun ini sahaja, Dr.Azizan telah membantu lebih 22,000 orang peserta di seluruh Malaysia melalui program yang diasaskan olehnya seperti Workshop Rahsia Tarikh Lahir, Intensif Rahsia Kuasa Minda Jutawan, Seminar Kenali Potensi Diri serta Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan. Buku pertama beliau “Tak Kenal Maka Tak Kaya” akan berada di pasaran pada awal 2010 tahun depan dan dijangka akan dijual melebihi 100,000 naskah dalam tempoh 3 bulan pertama 2010.



Beliau bakal menjadi anak Malaysia pertama yang memegang rekod Malaysian Guiness Book of Record untuk penyertaan seminar yang terbesar di Malaysia lebih 100,000 pada tahun 2010. Beliau juga pernah menjawat jawatan tertinggi sebagai anak Melayu pertama di dunia yang menjadi Ketua Organisasi kepada syarikat UK The Cobra Group PLC yang beribu-pejabat di London dan mempunyai syarikat di lebih 25 buah negara seluruh dunia.

Dr Azizan telah banyak memenangi anugerah Cobra peringkat antarabangsa termasuklah Platinum International Award. Beliau juga adalah pakar perunding dan jurulatih potensi diri ini yang dikenali sebagai “Dr.Tarikh Lahir” ini banyak berkongsi tentang mekanisma mengenali potensi diri, kekuatan serta kelemahan seseorang melalui kajian tarikh lahir serta berkongsi tentang bagaimana mengaktifkan getaran tarikan kekayaan dan kejayaan di dalam kehidupan


http://i527.photobucket.com/albums/cc355/ema_marina/gambarpersonalharirayametro4.jpg

ema_marina
03-06-2010, 02:39 PM
untuk keterangan lanjut blh layari


facebook: azizan osman

ema_marina
03-06-2010, 02:50 PM
Sebenarnya, melihat latar belakang anak keempat daripada lima beradik itu, beliau bermula daripada minat apabila mengetahui teknik mengenal diri melalui tarikh lahir sejak di tingkatan tiga.

“Saya mengetahui teknik ini melalui bacaan. Mulanya tidak serius sehingga saya bertemu pakar bidang ini, T Harve Eker dari Kanada.

T. Harv Eker went from zero to millionaire in only 2 1/2 years!

He opened one of the first retail fitness stores in North America and grew the business to ten stores in only two and a half years. He then sold part of the company to a Fortune 500 corporation.

With the sale, Eker reached his dream. He was finally a millionaire

tapi dr azizan ni lebih cerdik sebab jadi jutawan dgn buat seminar...org lain jadi jutawan dulu baru buat seminar..dia buat seminar dulu baru jadi jutawan.:)


pandai abu nawas cari info tntang dr azizan osman btl tu,pada sy die sorang yg bijak,dia buat bnda yg org blm buat(sekarang dh ramai yg buat nmpknyer,mungkin sbb tgk DR dh jd jutawan)


pd sy,seminar nyer berjaya mnawan hati peserta yg datang dr jauh utk mpelajari ilmu...bnyak sgt input yg diberi,sgt mberi kesan,very positif,percayalah,klu dh attend skali,dh mcm ketagih utk memotivasikan diri bersama beliau...:D:D


xde lg saya dgr,peserta yg attend seminar DR,merungut mnyesal byr yuran dan sertai seminar kendalian nyer...


sy bkn sedara DR, bkn jgk nk mngampu,tp pd saya,DR ikhlas nk bkongsi ilmu dgn semua org terutama org melayu...DR nk sgt semua org melayu bangun dr tido,dan terus berlari dalam mngejar cita2 dan impian...keikhlasan nyer jelas klu anda mengenali beliau...


untuk tu,sy jemput,sesiapa yg berminat,nk tau sejauh mana aura DR dlm menarik anda utk trus berjaya,sila la attend seminar ni


:)cgrock:)cgrock:)cgrock

beautifulmind
02-01-2011, 09:53 PM
salam nk tanya.

kos utk skpd2011 RM50..

adakah ada kos lain yg terlibat selepas dtg seminar?

apa yg TT dah dpt pergi seminar azizan osman ni?

skyside
18-01-2011, 04:30 PM
salam nk tanya.

kos utk skpd2011 RM50..

adakah ada kos lain yg terlibat selepas dtg seminar?

apa yg TT dah dpt pergi seminar azizan osman ni?

Saya tlg jawap bg pihak TT. Tak pasti sedara dah tempah tiket ke belum utk SKPD 2011 ni.Kalo belum sila dapatkannya disini KLIK (http://www.richworks.com.my/index.php?affcode=7E8A3E7DCB)

Menurut experience saya yg dah attend kelas Dr Azizan Osman ni (rasanya lbh kurang 7 kelas),kos lain selepas dtg seminar tu begantung pada kita. Selalunya Dr Azizan akan offer kelas yg advance, terpulang nak join ke tak. Tapi selalunya peserta akan berlari dan berebut2 ke depan la nk register new class dia.:)

Apa yg saya dpt dari seminar ni..Bergantung kepada setiap individu saya rasa.Tapi pada saya, ada rasa dapat ilmu yg mahal yg boleh digunakan dlm hidup yg kebanyakan org lain tak tau. Tp jgn risau takde kena mengena dgn tahyul khurafat punya.:)cgrock

Semoga kita semua dapat ambil peluang ni utk belajar ilmu yang boleh mengubah hidup kita ke arah yg lebih baik dan positif.
Boleh register disini (http://www.richworks.com.my/index.php?affcode=7E8A3E7DCB):)cgrock:)paid

littlekeys
23-01-2011, 12:15 AM
kat kuching xde

maliq7776
12-04-2013, 07:23 PM
esok aku nak pergi ni sebab curious sangat ramai orang kata seminar dia hebat..ada sapa2 yang boleh bagi testimonial tak? esok aku pergi yang free je.