Perkhidmatan Bekam Ke Rumah Anda

22-07-2012 01:02 AM shamkaya87#1
KLIK SINI Perkhidmatan Bekam Ke Rumah Anda Fan Page

Rawatan Bekam Darah .
  • Ialah proses membuang darah kotor / beku yang mengandungi asid dan toksin di dalam tubuh melalui permukaan kulit sebagai organ terbesar manusia.
  • Toksin adalah endapan racun / zat kimia yang tidak dapat diurai oleh tubuh manusia.
  • Darah kotor adalah darah yang mengandungi toksin / racun, atau lebih dikenali dengan darah beku yang menyumbat peredaran darah sehingga sistem peredaran darah tidak dapat berjalan dengan lancar.

PUNCA TERJADINYA PENYAKIT
  • Penyakit berpunca dari darah dalam badan yang tidak berfungsi lagi untuk tubuh yang akhirnya menjadi keracunan(toksin) yang menghalang kecergasan badan.
  • Jika dibiarkan toksin ( kekotoran @ keracunan ) tadi,lama kelamaan sistem ketahanan badan akan menjadi lemah.
  • Maka terjadilah penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,buah pinggang,sakit bahu,sakit otot-otot dan sebagainya

FAEDAH BERBEKAM
  • Membuang keracunan dalam badan yang menyebabkan mudah mendapat penyakit di sebabkan terlalu banyak mengambil ubat
  • Memulihkan saraf dalam tubuh manusia
  • Memulihkan sistem badan agar berfungsi dengan lebih baik
  • Melancarkan pengaliran oksigen ke seluruh tubuh bagi membolehkan badan kembali sihat
  • Menguatkan & menambah daya tahan badan supaya dapat mencegah penyakit
  • Membuang angin di dalam badan
  • Membuang darah kotor di dalam badan
  • Melancarkan pengaliran darah ke seluruh sistem tubuh

SYARAT UNTUK BERBEKAM
  • Tidak Boleh Makan 3 JAM SEBELUM Berbekam
  • Tidak Boleh Makan 1 JAM SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Mandi Dengan AIR PANAS SELEPAS Berbekam
  • Di Galakkan Minum Air Bergula atau MADU SELEPAS Berbekam

ANTARA PENYEMBUHAN PENYAKIT DENGAN KAEDAH BERBEKAM DARAH
  1. Kegemukan
  2. Gangguan Jantung
  3. Sesak Nafas & Asma
  4. Ismonia ( Penyakit Sukar Tidur )
  5. Kencing Manis
  6. Gangguan Pundi Hempedu & Hati
  7. Kencing Malam
  8. Tekanan Jiwa ( Stress )
  9. Pusingan Haid Tidak Teratur & Putus Haid
  10. Tekanan Darah Tinggi & Rendah
  11. Sakit Lutut & Kaki serta Pinggang
  12. Lumpuh ( Stroke ) Kerana Penyumbatan Pembuluh Darah Otak & Lumpuh Menyeluruh
  13. Gout
  14. Sakit Kepala Sebelah ( Migrain ) & Sakit Kepala
  15. Sakit Bahu & Tengkuk
  16. Melancarkan Peredaran Darah
  17. Meningkatkan Daya Ingatan
  18. Salah Urat
  19. Gangguan Pada Prostat & Lemah Syawat
  20. Kejang – Kejang Otot
  21. Lemah Fungsi Sel Otak
  22. Pembengkakan Testis
  23. Angin Dalam Badan

Anatomi Kulit Manusia

Proses BEKAM di lakukan 3 hingga 4 mm di bawah permukaan epidermis sebagaimana rajah anatomi kulit tubuh manusia seperti di bawah.





WAKTU RAWATAN

MASA :
ISNIN – AHAD ( 9.00 a.m – 10.00 p.m )

Sila SMS @ Hubungi
SHAM 0179810791
Untuk temujanji rawatan

Kos pengangkutan ke lokasi anda akan dikenakan mengikut kawasan.

PAKEJ RAWATAN BEKAM
  1. Bekam Badan ( RM 70 )
  2. Bekam Badan & Kaki ( RM 100 )
  3. Bekam Badan & Kepala ( RM 100 )
  4. Bekam Badan & Muka ( RM 100 )
  5. Bekam Badan ,Kaki & Kepala ( RM 130 )
  6. Bekam Badan,Kaki,Kepala & Muka ( RM 150 )
  • Kaedah rawatan akan dilakukan di titik-titik penting di kawasan sendi utama badan dan juga pembuluh darah.
  • Melalui proses ini sel darah merah yang mati dan toksid serta angin dapat di keluarkan dari dalam badan.
  • Selepas berbekam darah kotor akan keluar agak bertali & tempat dibekam akan kelihatan berwana kehitaman
  • Kekerapan berbekam di galakkan sebulan sekali untuk memastikan darah kotor(toksin) serta angin dalam badan anda sentiasa di buang melalui kaedah bekam ini.



Antara Gambar Semasa Proses Bekam Di Lakukan





Paid Advertisement
22-07-2012 01:02 AM shamkaya87#2
Testimoni dari kawan2 yang da penah berbekam dengan saya :)cgrock

Quote:
Originally Posted by oilfilter99 View Post
aku dah try bekam darah ni..
mslh kaki kanan ni slalu kebas wpun dok bersilang kejap je..
kesan lepas bekam..dah x de kebas kaki lagi..banyak darah beku
kuar masa abekam hari tu..99.9% mmg puas hati..
Quote:
Originally Posted by azhar86 View Post
alhamdulillah...aku seperti di awang2an...
ringan sikit badan...
servis terbaik dari TT...
kpd yg 1st time tu...
hehehe...jgn muntah mcm aku dah ler...
wat malu jer...
mula2 cool & steady jer...
dah nak siap blh plk lalok kejap...
papehal mmg terbaik dari ladang...
Quote:
Originally Posted by shah08 View Post
alhamdulilah...
semlm sudah selesai..
servis tiptop...
byk sgt darah pada kaki berbanding badan..
byk sgt jalan ke tempat yg x betul tuh..
hahaha...


ape2 pon servis mantap dan tiptop...
badan ngan kaki rase ringan...
Quote:
Originally Posted by afiq_4ty View Post
alhamdulillah sy sudah buat berbekam dgn tuan shamkaya petang tadi..... terasa amat ringan badan.... nampak lebih nsem skit.... hahaha

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
Quote:
Originally Posted by strash_x View Post
Testimoni untuk T.T - Baru buat bekam dgn t.t, servis terbaik, badan rasa ringan dan segar utk raya ni. baru boleh pusing2 beraya nanti. haha. Boleh minta datang lagi nanti ada 2 org rumah ni nak book lepas raya.he3. sorry lambat post.
Quote:
Originally Posted by benharungkar View Post
Testimoni untuk tt:-

Servis terbaik dan tiptop
Layanan mesra
Harga berpatutan

Terima kasih tt...banyak dapat info dari beliau
Quote:
Originally Posted by oilfilter99 View Post
smlm berbekam lg dgn tt untuk kali ke-2..
mmg puas hati la..terasa perbezaan sebelum dan selepas bekam..
:)paid
22-07-2012 01:07 AM Keyroll#3
tanda dlu... sambil2 nk tgk respon org lain...
22-07-2012 01:11 AM AzMiLLioNaiRe#4
Aik sham wt bekam lak skrg. Xmain program ke? Jom la RGCX boss hehe
22-07-2012 01:15 AM qarm#5
kawasan mana tuan? sbb ingt memang nak berbekam
22-07-2012 01:15 AM shamkaya87#6
Quote:
Originally Posted by AzMiLLioNaiRe View Post
Aik sham wt bekam lak skrg. Xmain program ke? Jom la RGCX boss hehe
hehe da lama aku buat bekam ni skang je baru nak try buh iklan kat cg sebelum ni offline je..:)cgrock:)cgrock
22-07-2012 01:22 AM shamkaya87#7
Quote:
Originally Posted by qarm View Post
kawasan mana tuan? sbb ingt memang nak berbekam
saya buat rawatan ke rumah boleh pm saya untuk temujanji :):)
22-07-2012 01:40 AM afiq_4ty#8
Quote:
Originally Posted by AzMiLLioNaiRe View Post
Aik sham wt bekam lak skrg. Xmain program ke? Jom la RGCX boss hehe
bnyk program da tersenarai dlm list BNM skg....hahhaahaha :)):))
22-07-2012 01:41 AM afiq_4ty#9


yg ni darah beku ke apa?
22-07-2012 01:44 AM LEMANtheMAN#10
kalo area cheras berapo boss
Sponsored Links