Tanah di Kg. Sungai Soi Kuantan utk dijual

15-12-2009 03:39 PM Pekan_die78#1
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock
Paid Advertisement
15-12-2009 03:52 PM jejantas#2
Quote:
Originally Posted by Pekan_die78 View Post
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock
RM 23++ / kaki persegi... leh tahan jugak harga tu yer
15-12-2009 03:54 PM Shukz Isma#3
sungai soi....bebas dari kawasan banjir ker....??laju je bro jejantas nie
15-12-2009 04:10 PM usahajaya#4
Quote:
Originally Posted by Pekan_die78 View Post
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock
Kalau boleh carila pembeli Melayu walaupun Melayu tawarkan murah sket. Tolong bangsa sendiri.
15-12-2009 04:52 PM Pekan_die78#5
Harga bley dirunding lg...letak tinggi2 dulu..bila ada org menawar baru bley kurangkan..adat jual beli :)cgrock
15-12-2009 04:56 PM Pekan_die78#6
Quote:
Originally Posted by usahajaya View Post
Kalau boleh carila pembeli Melayu walaupun Melayu tawarkan murah sket. Tolong bangsa sendiri.
Tanah ni nak jual ASAP. Kalu xde buyer malay, cina pun xpe. sbb sebelah tanah tu perkuburan cina...:D
15-12-2009 05:05 PM sureheboh.com#7
Tanah ni baru beli ke baru tukar milik?
Baru dapat ni.
15-12-2009 05:16 PM Pekan_die78#8
Quote:
Originally Posted by sureheboh.com View Post
Tanah ni baru beli ke baru tukar milik?
Baru dapat ni.
Tanah ni mohon dgn pej.tanah dulu2...lepas tu pej.Tanah lulus. Geran asal pun ada. owner pertama. x pernah tukar milik pun
15-12-2009 05:59 PM usahajaya#9
Quote:
Originally Posted by Pekan_die78 View Post
Tanah ni nak jual ASAP. Kalu xde buyer malay, cina pun xpe. sbb sebelah tanah tu perkuburan cina...:D
Dkt ngan kubur cina? Baru nak promote tanah ni kat abah. X jadila jwpnye.
16-12-2009 09:08 AM Pekan_die78#10
Quote:
Originally Posted by usahajaya View Post
Dkt ngan kubur cina? Baru nak promote tanah ni kat abah. X jadila jwpnye.
:D dekat je. xde pe2 la bro.hantu cina xde nye :eek:
Sponsored Links